Serwis wislaportal.pl do swojego prawidłowego działania wykorzystuje pliki cookies »
Aby w pełni z niego korzystać zakceptuj poniżej naszą politykę prywatności, w tym politykę pilków cookies.
Więcej informacji o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce znajdziesz tutaj »
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję, zamknij!
główna    piłka    kosz    siatka    futsal    kalendarz    kadra    tabela    archiwum    foto    multimedia    live    typer    rss    szukaj    zaloguj się               
Poniedziałek, 15 października 2012 r.
Oświadczenie Jacka Bednarza
A- A+

Zapraszamy do zapoznania się z oświadczeniem wiceprezesa krakowskiej Wisły, Jacka Bednarza, w związku z tekstem opublikowanym przez portal futbolnews.pl.

Oto jego treść:

W związku z tekstem opublikowanym przez portal futbolnews.pl autorstwa Jacka Kmiecika informuję, że nie jest prawdą, abym kiedykolwiek w przeszłości i obecnie poszukiwał pracy w PZPN, włącznie z funkcją sekretarza generalnego Związku. Każde inne twierdzenie jest kłamstwem. Pragnę poinformować, że jestem zainteresowany wyłącznie pracą dla Wisły Kraków w charakterze wiceprezesa do spraw sportowych i wypełnieniem wiążącego mnie z klubem kontraktu. Opublikowany przez portal futbolnews.pl tekst uważam za haniebną próbę manipulowania opinią publiczną.

Nie jest też prawdą, abym w ostatnim czasie wykonywał jakiekolwiek telefony do klubów Ekstraklasy, pierwszej ligi czy innych w jakiejkolwiek sprawie niezwiązanej bezpośrednio z Wisłą Kraków. Jako delegat Wisły na Walne Zgromadzenie Sprawozdawcze PZPN będę reprezentował na nim wyłącznie interesy klubu. Wszelkie informacje dotyczące jakichkolwiek działań związanych z kampanią wyborczą w PZPN opublikowane na stronie futbolnews.pl są nieprawdą i czuję się w obowiązku stanowczo im zaprzeczyć.

Pragnę poinformować, że Wisła Kraków poprze kandydata, którego uzna za najodpowiedniejszego dla przyszłości polskiej piłki.


Dodał: Redakcja
Tagi: Jacek Bednarz | Wisła Kraków
    Dodaj komentarz »
    Zanim skomentujesz »
 
    Komentarze:

2012-10-15 16:44
~~~luk
Bednarz
Dlaczego ja ci nie wierzę???!!!
Ocena postu: -8  
2012-10-15 17:01
~~~Willem de Zwijger
Test dla Jacka B.
Mam tylko jedno pytanie do Jacka Bednarza, wybitnego prawnika: dlaczego nie poda pan Jacka Kmiecika do sądu w związku z naruszeniem pańskich dóbr osobistych?
Ocena postu: 22  
2012-10-15 17:34
~~~ts77
prezes
tylko boniek!!!!
Ocena postu: 25  
2012-10-15 17:35
thomas30
Polityka, polityka,
tu wojenna gra muzyka...
Ocena postu: 7  
2012-10-15 17:39
~~~JA
PAPIER WSZYSTKO PRZYJMIE
papier wszystko przyjmie - i tyle w tym temacie
Ocena postu: -4  
2012-10-15 17:53
Birkut
i tak ci nie wierze...
łysy hipokryto...tłumaczą się winni
Ocena postu: -8  
2012-10-15 18:08
~~~Bieżanów
masakra
w odbycie mam co mówi ta łysa pała.nie pozwolisz złego słowa powiedzieć o Cupiale ( nie dziwota- w końcu ci płaci), może i sprzątasz po basałaju i valckxie ale nie zapomnijmy o jednym. to, że poprzednia władza naściągała szrotu z zagranicy za wielka kase odbywało sie za przyzwoleniem Cupiała! i nie rozumiem decyzji o zakręceniu kurka z pieniędzmi bo sam się godził na płacenie darmozjadom. i jeszcze jedna sprawa. rozumiem, że B C nie może wiecznie dopłacać do Wisły. ale *** ości. zatrudnia ludzi, którzy nie umieją znaleźć od 2 lat sponsora na koszulki, którzy nie mają żadnych pomysłów na to, by Wisła zarabiała pieniądze- choćby przez zagospodarowanie stadionu.
Ocena postu: 0  
2012-10-15 18:15
~~~lexus nzlg
baju baju...
Łysym i rudym nie wierzę.
Ocena postu: -7  
2012-10-15 18:18
~~~blind
@@@ Birkut
Tłumaczy się winny.... chyba nie do końca wiesz co to znaczy.... jakby nic nie powiedział na ten temat to wtedy byłoby też źle.... weź się gościu ogarnij......
Ocena postu: 7  
2012-10-15 18:35
~~~Stone
Dlaczego nie zaprzecza relacji Weszlo
Tekst na weszlo.com jest jeszcze bardziej obraźliwy, ale wcale mu nie zaprzecza, bo prawdopodobnie poprze Potoka i w sumie wszystko to co się pisze to jest prawda. Dla mnie kibica to jest skandal, bo dlaczego klub, który zawsze miał pod górę z Warszawą, PZPN`em i do dzisiaj ma (patrz ostatnie losowanie PP) zamierza poprzeć betonowego kandydata, który zamierza reformować PZPN poprzez zatrudnienie świetnych ludzi od PR.
Ocena postu: -6  
2012-10-15 18:38
~~~fallen
dajcie spokój.
Panie Jacku, prawdziwy kibic dobrze o tym wie,ze Wisła to 100% Pana obecnej pracy..niech Pan wyluzuje prawdziwe zycie nie toczy sie w internecie..ale niestety nie da sie uciec od takich tekstów.
Ocena postu: 2  
2012-10-15 18:39
~~~młody
hm
A o Krakowie mówią że mieszkają tam pazerni na kasę ,kłamliwi itp ,skończymy z tą Warszawą bo tam 70%to przyjezdnych rodowitych jest mało a PZPN to zgraja z całej Polski a tu tylko Warszawa to Warszawa tam ja jestem Rodowity z Warszawy a kibicuje Wiśle ,przeszkadza wam to??
Ocena postu: 15  
2012-10-15 18:53
Maxi
Wynoś się z naszego klubu bo go niszczysz!!!!!!!!!!!!!!
Bednarz won !!!!! kanalio jedna . Ty przed Wisłą wchodziłeś w d......e ległej. Przez ciebie spadniemy do 1 ligi ale wtedy zapomnij o spokojnym śnie
Ocena postu: -10  
2012-10-15 19:07
Maxi
minusujcie mnie ległonisci i pseudo kibice Wisły
dla mnie Bednarz to wyjątkowa kanalia i tyle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ocena postu: -2  
2012-10-15 20:05
~~~berti
nie zdziwię się
jak Bednarz poprze księdza Koseckiego
Ocena postu: -3  
2012-10-15 20:16
~~~Wiślak-Krakus niezalogowany
Maxi..
Czy Ty masz kaca giganta po weekendzie? Ochłoń. Jest poniedziałek.Tylko na litość Boga nie wsiadaj za kółko.
Ocena postu: 7  
2012-10-15 21:10
~~~btw
DZIECIAKI WRZUĆCIE NA LUZ
Żal patrzeć na wasze komentarze. Potraficie tylko oczerniać ludzi, rzucając ogólne hasła typu "nasprowadzał szrotu" lub "tłumaczą się winni". Jeżeli ktoś nazywa Bednarza kanalią, niech poda konkretne argumenty a nie biadolenie dziecka z podstawówki. Zrozumcie w końcu, że Wisłą rządzi CUPIAŁ. Bednarz dostał od Cupiała konkretne zadanie i z niego się wywiązuje. A obecna sytuacja Wisły to efekt rządów pana Basałaja. Więcej kultury i zrozumcie na czym polega życie a nie tylko oczernianie innych. Krytykować zawsze można, ale krytyka musi być poparta ARGUMENTAMI.
Ocena postu: 20  
2012-10-15 21:20
~~~the real tomas
...
nie oszukujmy się łysy to były legionista, nie wierzę że interesuje go dobro naszej kochanej Wisełki...
Ocena postu: -3  
2012-10-15 22:15
~~~Wiślak-Krakus niezalogowany
tomas z Reala
Masz jak zwykle rację. Pan Cupiał udowodnił, że olewa Wisłę przez ostatnie 15 lat. Obawiam się, że magazyn w biedronce jest nieosiągalny.
Ocena postu: 1  
2012-10-15 22:21
~~~Herti
@~~~btw
Zgadzam się do monentu teorii o Basałaju.Rozumiem że wtedy nie rządził Cupiał ale Basałaj tymczasowo stał się właścicielem Wisły?
Ocena postu: 4  
2012-10-15 22:28
~~~Willem de Zwijger
@btw
Oto argument na to, że to, co mówi Bednarz jest całkowicie niespójne i pozbawione sensu: z jednej strony klub ma się samofinansować, a z drugiej wiadomym jest, że to przedsięwzięcie niedochodowe (słowa samego Bednarza). Jak to pogodzić? Poza tym zgadzam się z Twoim stwierdzeniem, że Bednarz jedynie wykonuje polecenia Cupiała - on tu tylko "sprząta".
Ocena postu: 0  
2012-10-15 22:48
~~~Mruk
Jacek Kmiecik
Nie jestem zwolennikiem ani nie chcę bronić P. Bednarza ale tutaj trzeba wziąć poprawkę i przyjrzeć się autorowi artykułu a jest nim P Kmiecik - wyjątkowa gnida dziennikarska . Jego styl pisania to włożenie kija w mrowisko i patrzenie z boku co się wydarzy ,wyjątkowo nieprzychylny i nieobiektywny w stosunku do naszego klubu , od czasu kiedy " spłodził" artykuł na temat wpływu fryzur na poziom gry zawodników dotyczący m.in Szymkowiaka , Żurawskiego i jeszcze kilku innych zawodników Wisły gdzie poznałem się na jego dziennikarstwie przestał być dla mnie jakimkolwiek obiektywnym autorytetem to zwykła menda . Ostatnio po meczach repry z Macedonią i Czarnogórą wymyślił konflikt i podważanie kwalifikacji trenerskich Fornalika przez trójkę graczy z Dortmundu - ale temat upadł po dementi Lewego .
Ocena postu: 7  
2012-10-15 22:51
Maxi
Do~~~Wiślak-Krakus
Może zbyt emocjonalnie to napisałem. Kaca nie mam , chociaż jestem po paru piwach . Ale naprawdę ten człowiek w naszym klubie nie oznacza nic dobrego . Nie jest emocjonalnie związany z Wisłą jest beznadziejny na swoim stanowisku , jak o tym piszą to coś jest na rzeczy a dla mnie hańbiące jest to jak koleś wydzwania do innych klubów w celu znalezienia innej pracy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ocena postu: 0  
2012-10-15 23:32
~~~btw
Herti
Basałaj nie stał się właścicielem Wisły, ale dostał od Cupiała finansowe zielone światło i roztrwonił wszystko, pozostawiając Wisłę w długach. Teraz przyszedł Bednarz i przejął świecące się od pewnego czasy światło czerwone. Kasy nie dostaje, ma oszczędzać. Jest takie powiedzenie, że jak nie jesteś w stanie dużo zarabiać naucz się oszczędzać. To na prawdę nie jest trudne do zrozumienia.
Ocena postu: 4  
2012-10-16 11:06
TS WIŚLAK
...
Co tu komentowac...dla nich liczy sie tylko kase i kłótnie taka polityka w Polsce
Ocena postu: 3  
2012-10-16 13:54
Kosmaty
Szkoda. Tego gościa zupełnie nie trawię i
jakby wylądował w PZPN (gdzie nawiasem mówiąc pasuje jak ulał), a tym samym przestałby pracować w Wiśle to klubowi wyszłoby to tylko na zdrowie.
Ocena postu: -2  
2012-10-16 17:43
~~~wojas
wojas
Zaczne kibicowac przyjaciolom Wisly Kraków-Uni Tarnow, ale w formie żużlowej. Co ciekawe prezesem unii jest kobieta i rządzi Unia rok. A dokładnie Agata Mróż. Pyżalska to przy niej nastolatka.
Ocena postu: 1  
2012-10-16 19:45
~~~Wiślak-Krakus niezalogowany
~Willem de Zwijger
I widzisz jak łatwo zrobić z siebie niemotę? Pomogę ci. Cytat z twojej uwagi do: @btw Oto argument na to, że to, co mówi Bednarz jest całkowicie niespójne i pozbawione sensu: z jednej strony klub ma się samofinansować, a z drugiej wiadomym jest, że to przedsięwzięcie niedochodowe (słowa samego Bednarza). Jak to pogodzić? Mój komentarz do tej krnąbrnej i głupiej konstatacji: Pan Cupiał niedługo po zainwestowaniu w Wisłę ogłosił, że chce tak zorganizować nasz klub, żeby stał sie w przyszłości samofinansującym przedsięwzięciem. Jednocześnie wiadomo, że klub piłkarski nie jest interesem dochodowym. Real, Barcelona, MU i jeszcze kilka klubów dzięki wielkiej ilości kibiców, marce, warunkom ekonomicznym społeczeństw gdzie są ulokowane, sponsorom, kibicom - sponsorom, świetnemu marketingowi...dysponują ogromnymi budżetami. Nawet takie firmy co jakiś czas popadają w kłopoty finansowe. Nie ma więc w tym, co powiedział Jacek Bednarz niespójności. Niestety zbyt wiele osób uważa, że rolą Pana Bogusława jest ciągłe kupowanie nowych piłkarzyków i bezkresne wydawanie pieniędzy. Każdy, kto tak myśli jest po prostu ***ą. Swoim wizjonerstwem pan Cupiał zbudował wielkość swojej firmy i pozwala nam cieszyć się wielką Wisłą. Niestety niedorozwinięci tego nie zrozumieją. Jeżeli jednak dane im to będzie pojąć, to będzie znaczyło, że wróciły trudne czasy.
Ocena postu: 2  
Komentarzy na tej stronie: 28.
© 1998-2014 WISLAPORTAL.PL. Portal Kibiców Klubu Wisła Kraków    |    Strona wygenerowana w 0.048 sek.   |    Kontakt: redakcja@wislaportal.pl
Korzystając z portalu akceptujesz jego politykę prywatności & politykę cookies »