Serwis wislaportal.pl do swojego prawidłowego działania wykorzystuje pliki cookies »
Aby w pełni z niego korzystać zakceptuj poniżej naszą politykę prywatności, w tym politykę pilków cookies.
Więcej informacji o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce znajdziesz tutaj »
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję, zamknij!
główna    piłka    kosz    siatka    futsal    kalendarz    kadra    tabela    archiwum    foto    multimedia    live    typer    rss    szukaj    zaloguj się               
Sobota, 04 maja 2013 r.
Osłabiona Wisła przegrywa w Poznaniu ze słabym Lechem. Lech - Wisła 1-0
A- A+

Wisła zagrała w Poznaniu mocno osłabiona, bo bez aż dziewięciu zawodników, a mimo to radziła sobie z faworyzowanym Lechem całkiem nieźle. Tak było do 45 minuty, kiedy to wrzuconej ze skrzydła piłki nie sięgnął Gordan Bunoza, a Łukasz Teodorczyk zdobył gola dla poznaniaków. W II połowie wiślacy mocno starali się odrobić straty, ale brakowało im "ostatniego podania" i zwyczajnej jakości w ataku. A to przełożyło się na naszą porażkę. Lech nie grał nic, strzelił jednak bramkę, czyli bardzo podobnie jak w meczu obydwu zespołów jesienią w Krakowie. Wynik zresztą tych spotkań jest taki sam.

Wisła mecz z Lechem rozpoczęła bez aż ośmiu zawodników, którzy są kontuzjowani. Wymieniając alfabetycznie w Poznaniu nie zagrali: Michał Czekaj, Cwetan Genkow, Ivica Iliev, Kew Jaliens, Marko Jovanović, Kamil Kosowski, Sergei Pareiko i Radosław Sobolewski. Do tego za czerwoną kartkę pauzować musiał Osman Chávez i jak łatwo na podstawie tej listy stwierdzić - dokładając do niej dwóch zawodników - byłaby to całkiem możliwa "jedenastka" na dzisiejsze spotkanie.

A to - osłabiona "Biała Gwiazda" - rozpoczęła całkiem nieźle, od początku ambitnie i widać było, że nasza ekipa przystąpiła do tych zawodów mocno skoncentrowana. Wprawdzie przede wszystkim na defensywie, ale to z kolei nie pozwoliło faworytom z Poznania stwarzać sobie sytuacji pod naszą bramką. Stąd też na pierwszą groźną akcję czekaliśmy do 15 minuty, kiedy to lewym skrzydłem pognał Aleksandar Tonew, ale jego uderzenie przeleciało jednak obok naszej bramki.

W kolejnych minutach dobrze zorganizowani wiślacy nie pozwalali Lechowi nazbyt wiele, z drugiej zaś stronie godne odnotowania było na pewno dośrodkowanie Emmanuela Sarkiego, które zamykał Patryk Małecki. Niestety dla nas, ubiegł go Rafał Murawski.
On też właśnie mógł w 25. minucie asystować przy pierwszej bramce dla gospodarzy. Bardzo dobrze wrzucił bowiem z rzutu wolnego, a zamykający dośrodkowanie Marcin Kamiński pomylił się bardzo nieznacznie. Pod naszą bramką zrobiło się jednak groźnie.

Tak mogło być też po drugiej stronie, ale Łukasz Garguła, który przejął długą piłkę, kompletnie się pogubił i... oddał futbolówkę obrońcy Lecha.
Najważniejsze było jednak to, że w kolejnych fragmentach spotkania wiślacy oddalili grę od własnej bramki, a w 41. minucie mogliśmy nawet prowadzić. Garguła zagrał do nadbiegającego Łukasza Burligi, który znalazł się oko w oko z Krzysztofem Kotorowskim. Niestety obrońca Wisły źle przyjął piłkę, dogonił go Gergő Lovrencsics i wyborna wydawało się okazja - przepadła.
Co zaś najgorsze, zemściła się ona na wiślakach. W 45. minucie Lovrencsics ograł na skrzydle Burligę, wrzucił w nasze pola karne, a tam piłki nie sięgnął Gordan Bunoza, zrobił to natomiast Łukasz Teodorczyk, który strzałem głową pokonał Michała Miśkiewicza i dostaliśmy typowego gola do szatni. Do przerwy 0-1.

Drugą część meczu obydwa zespoły rozpoczęły bez zmian i na boisku działo się niewiele. Poznaniacy zadowoleni z prowadzenia - nie mieli zamiaru specjalnie forsować tempa, czekając na błąd wiślaków. Ci zaś - niekoniecznie mieli pomysł na sforsowanie uważnie grających gospodarzy.

W 57. minucie mogło być mimo to 1-1. Akcję Wisły dobrze rozpoczął Cezary Wilk, piłka trafiła do Daniela Sikorskiego, który łatwo ograł w polu karnym Kamińskiego i był sam na sam z Kotorowskim. Przerzucił zresztą nad nim piłkę, ale ta minęła jednak bramkę! I na pewno można tej akcji żałować!
To jednak pobudziło wiślaków, bo dwie akcje zainicjował zaraz potem Małecki, ale z pierwszej wywalczył tylko rzut rożny, a z drugiej uderzył bardzo niecelnie.
W odpowiedzi znów zaszalał Lovrencsics, który ograł tym razem Wilka, ale jego podania tym razem partnerzy nie wykorzystali - a za nami była już godzina gry.

W 69. minucie pierwsza zmiana w Wiśle, za słabego Gargułę wszedł Rafał Boguski i szybko mógł zaliczyć dobrą akcję. Do jego podania nie doszedł jednak Sikorski.
Wiślacy mieli w tym fragmencie meczu przewagę, ale wciąż brakowało nam dokładności. Mogło to na pewno drażnić, tak samo jak i to, że poznaniacy pokazywali naprawdę niewiele.

Niestety niewiele byli też w stanie zdziałać wiślacy. Dopiero bowiem w 84. minucie doczekaliśmy się groźnej akcji, kiedy to po kolejnym rzucie rożnym, groźnie główkował Arkadiusz Głowacki. Niestety nieznacznie nad bramką.
W odpowiedzi groźną okazję miał Lech, ale strzał Mateusza Możdżenia został zablokowany.

W 90. minucie Wisła miała jeszcze "piłkę meczową". Burliga dograł z lewego skrzydła, do podania dopadł Sarki, ale fatalnie przestrzelił.

Wisła przegrywa więc w Poznaniu, co gorsze z naprawdę słabo grającym Lechem. Dzięki temu "Kolejorz" przynajmniej do jutra wskakuje na fotel lidera, a wiślacy mają czego żałować. Lech bynajmniej nie zasłużył dziś swoją postawą na trzy punkty, ale przez nasz jeden błąd je zdobył.

Źródło fotografii: T-Mobile Ekstraklasa/x-news

Dodał: Redakcja
Tagi: Mecz | Ekstraklasa | Lech Poznań
Share |

    Dodaj komentarz »
    Zanim skomentujesz »
 
    Komentarze:

2013-05-04 19:55
Krow Mando
a idz ty...
Holàlà, to byla jakasz bijatyka a nie pilka nozna! a z sama ambicja meczu sie nie wygra. Szkoda straconej bramki, mecz wyrowanany. Z Legia i Lechem 4 mecze, 4 porazki...a idz ty...wku*wiony jestem
Ocena postu: 29  
2013-05-04 19:56
~~~paweł
ta
d z i a d o s t w o
Ocena postu: 5  
2013-05-04 19:56
monica
ech.
po pierwsze - żal mi Pana Kulawika. Wygląda chłop na poczciwego faceta niestety nie każdy nadaje się na trenera. choć patrząc na te łajzy... nie wiem czy ktokolwiek coś z nich zrobi. po drugie - Garguła to jest żenujące dno !!! !!! !!! wszystkie podania zjeb$&$&, a Miśkiewicz to TOTALNE DNO - za co ten frajer dostaje pieniądze ? ku^$%# mać !!! OUT z nim natychmiast !!! jak można nie potrafić kopnąć piłki ??? ??? ??? po trzecie - brawo WILK, MAŁECKI, GŁOWACKI i STOLARSKI ! po czwarte - brawa za sponiewieranie pyr ! Szkoda, że kolejna przegrana. Zagotowana jestem ... sorry za emocje.
Ocena postu: 19  
2013-05-04 19:57
subbar
Oj Trenerku trenerku
Drogi Panie „Trenerze” Kulawik, czy może szanowny Pan wyjaśnić obecność Boguskiego, Garguły, Sikorskiego ? Dlaczego nie zgrywa Pan młodych chłopaków i nie daje im szansy się rozwinąć ? Czyż doprawdy Pan nie dostrzega że na boisku młodzi chłopcy odwdzięczają się dając z siebie wszystko a te Pana gwiazdeczki, które chyba muszą płacić za to że są na boisku nie dość że nic nie pokazują to psują atmosferę ? Doskonale sobie zdaję sprawę że prowadzi Pan Wisłę na polecenie przełożonych ale weź no Pan użyj choć odrobiny rozumku i skup Pan się na przyszłym sezonie i zgrywaniu chłopców. Swoją drogą nie rozumiem „fenomenu” Kulawika – jako pomocnik strzelił 37 bramek przez CAŁĄ karierę a był pomocnikiem, dla mnie Panie trener jesteś Pan takim samym trenerem jak i piłkarzem – weź Pan się wreszcie za myślenie bo na tym polega Pana praca – skoro sezon już Pan położył to daj Pan młodym szanse bo w lecie o przygotowaniach nie ma co myśleć bo nie będzie na to czasu.
Ocena postu: -11  
2013-05-04 19:57
~~~kojot
Panie Tomaszu, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.
Prezent? cóż taki prezent jaki cały Pana sezon...
Ocena postu: 20  
2013-05-04 19:57
Otus
Garguła do odstrzału
Ten człowiek już za długo sabotuje grę Wisły. **** i już nie wracaj.
Ocena postu: 28  
2013-05-04 19:58
~~~Predator
Ja się pytam
dlaczego Garduła sabotuje gre Wisły??
Ocena postu: 22  
2013-05-04 19:59
~~~grabaż
PREZENTY..
I znowu to samo... porażka!! Walczyli.. i co z tego..? Na plus Mały i Stolarski... reszta... Lech był do ogrania.. nic wielkiego nie grał.. Mogę być "prostakiem" ale wzywam KULAWIK odejdź!!!!!!!!!!!! Wszystkiego dobrego z okazji urodzin ale nie w WIŚLE!!!! Niech ten sezon już się skończy!!!!
Ocena postu: 9  
2013-05-04 19:59
Aglarion
Czy nie macie wrażenia...
Że gdyby Boguski od początku grał na pozycji Garguły... ten mecz mógłby sie potoczyć inaczej? Wielki plus dla Stolarskiego i Urygi, po raz kolejny. Miśkiewicz dziwnie wybija piłkę... A, i oczywiście - Garguła out!
Ocena postu: 43  
2013-05-04 20:01
adam10
gra nie byla zla szkoda glupiej bramki
jak na tak wąska kardę to gra nie była tak zła. Cieszy kolejny dobry mecz Stolara szkoda że Alan zagral jako defensywny pomocnik ale Gordan z Głową zagrali dobrze. Dobry mecz też Małego Czarek walczył tez podobnie jak Sikor szkoda że nie wpadło mu bo to była setka. Brakuje nam skutecznego napastnika. Zawiódł na pewno dziaj Bueliga i Sarki troszke słabszy mecz ale trzeba nam lewego obrońce od zaraz no i oczywiście bramkarza bo ja chodzę na codzien w mojej miejscowości na mecze V ligi i bramkarz z mojej miejscowości potrafi wybic pilkę przekopac polowe z piątki a nasz Wiślacki golkiper nie potrafi tak prostej czynnosci bramkarskiej wykonac. A do tego mial kilka przelotow na przedpolu szkoda tej glupiej bramki bo można bylo jej uniknac ale tak jak mowilem Bunoza nie nadaje sie na lewą obronę ogral go z latwoscia lovrencic. Szkoda trzeba ten sezon dokonczyc na plus na pewno nasi mlodzi zawodnicy bedzie z nich pociecha w przyszlosci mam na mysli Alana Stolara Michała Chrapka i szkoda ze Szewczyk zniknol ostatnio pewnie przez kontuzje
Ocena postu: 5  
2013-05-04 20:02
~~~whiteman21
kulawik
Pan Kulawik wygladal na zmeczonego , bardzo zmeczonego...
Ocena postu: 11  
2013-05-04 20:02
semperfidelis139
mecz
Naprawde szkoda meczu!!!! Wisła bez Garguły i Miskiewicza dała by może rade? To był dobry mecz dla młodzieży i w niej przyszłość.Nadyieja w lechii
Ocena postu: 13  
2013-05-04 20:03
~~~Chodzik
Burliga, Bunoza, Boguski, Chrapek i Garguma
ZEGNAM w/w zawodnikow bez zalu. Dopoki te pajacyki beda w Wisle to niestety ale moja noga na R 22 nie stanie. Nie bede ladowal kasy w klub, ktory kocham, ale niestety jest zle zarzadzany i na dodatek graja w nim tacy kopacze.Buriga to mega drewno- pierwszy raz w zyciu widzialem (a mam 35 lat) zeby ktos wychodzil sam na sam i zawrocil a potem zawalil bramke z Bunoza. Zastanawiam sie jak tak mizernie technicznie wyszkolony kopacz moze grac w ekstraklasie...Bunoza to psychol, szkoda ze grac nie umie, Boguski cipcia, Chrapek pilki prosto kopnac nie potrafi, Gargume przemilcze...Trener jest slaby ale z takimi grajkami to Guardiola by nic nie zrobil,
Ocena postu: -2  
2013-05-04 20:05
~~~kaka
.....
Nie wiem jak wy ale ja juz wole Legie na Mistrza niż tych faricarzy z wronek, którzy wyzywają Małeckiego. Jak dla mnie załosne jest wyzywanie piłkarza od najgorszych.Legioniści przynajmniej nam piłkarzy nie wyzywaja.Poza tym to nie wiem jakim cudem lech jest tak wysoko w tabeli.. Od dawna uważam, jak i wiekszośc kibiców, ze lech wygrywa na farcie i tak jest. Nie maja za wiele ładnych akcji, tylko dobrą obrone, wiec zawsze mają nadzieje ze jakaś brameczka na ich konto wpadnie.. Najbardziej załosną osobą był w tym meczu Henriquez... Co za gosc ..Małecki podaje mu reke, a ten cos gada pod nosem i wyma***e rękami, Potem to samo było do Chrapka albo Stolara, nie pamietam dokładnie, ale ten gosć jest irytujący, a Caasey nie lepszy..
Ocena postu: 10  
2013-05-04 20:06
~~~Chodzik
subbar shut your f... face up
Dla twojej wiadomosci dziecino - gdybysmy mieli chociaz 5 takich zawodnikow jakim byl Kulawik to bysmy mieli co roku mistrza. Jezeli sie nie znasz bo jeszcze na gowno mowiles papu to sie gowniarzu nie wypowiadaj.
Ocena postu: -2  
2013-05-04 20:07
~~~N.Prokocim
hu.. z piłkarzami straciliśmy fanę?
straciliśmy fanę na rzecz icków? w drugiej połowie widać było na gnieździe pyr fanę Wisły chyba że się mylę? coś o tym wiecie?
Ocena postu: 4  
2013-05-04 20:07
~~~WISLA1975
mecz
szkoda,meczu,,pyrki były do ogrania,,ale bez napastnika bramki nie bedzie,,
Ocena postu: 8  
2013-05-04 20:09
~~~adianson
miśkiewicz
ten bramkarz wybiciami pilki stwarza wiecej zagrorzenia dla nas niz druzyna przeciwna...troche to przykre..
Ocena postu: 32  
2013-05-04 20:10
~~~fgf
sezon-koszmar
My nie mamy trenera! Pare kolejek temu, był wywiad w przerwie meczu z Kamilem Kosowskim i on otwarcie powiedział ze oni nie wiedzą co maja grać w strefie! To świadczy tylko o jednym-Kulawik nie nadaje sie na trenera! Młoda ekstraklase ujuz zniszczył a teraz niszczy pierwsza drużyne. Z niecierpliościa czekam na koniec sezonu a co za tym idzie nowego trenera, bo nie wyobrazam sobie dalszej pracy Kulawika w Wisle, ten gosc by nas do I ligi zpuścił.. gdyby nie punkty zdobyte w rundzie jesinnej to pewnie teraz walczylibyśmy obok GKSu o utrzymanie..
Ocena postu: 12  
2013-05-04 20:10
~~~ralfik
Młodziki są za nerwowe,....
powinni się powstrzymywać od prowokacji ze strony przeciwnika, Mały też nie potrafi utrzymać nerwów na wodzy, przecież oni nie grają pierwszy raz w naszej skopanej, i wiedzą doskonale, że sędziowie dają popalić.... mnie się ta gra podobała, pomimo przegranej.... oby była piąteczka lub szósteczka w przyszłym tygodniu w bramce Korony, może się w końcu nasi otworzą konkretny worek z bramkami.... , nic trza się będzie ruszyć i jechać meczyk....
Ocena postu: -2  
2013-05-04 20:12
GrzegorzS
Narazie ochłonę, ale napiszę
tak Wisła powinna ten mecz wygrać, ale jesteśmy mega nieskuteczni. Dziś mieliśmy najmniej trzy patelnie, raz Burliga na 1-0, dwa Sikorski na 1-1, na koniec Sarki też na 1-1. W piłce na pewnym poziomie decydują detale nam po prostu brakuje tony szczęścia, skibki umiejętności pod bramką rywala. Nasz bramkarz dziś w sumie to mógł iść na kawę ( Miśkiewicz musi pracować nas siłą wykopu) redakcja pisze Lech grał słaba a ja napisze inaczej Wisła zagrała dobrze nawet bardzo dobrze na pewno mimo osłabień składu zagrała na poziomie meczu z Legią i znowu nie mamy z tego punktów, szkoda naprawdę szkoda, ale musimy miec skutecznych napastników, bo o ile grę w polu powoli budujemy i jest ona na dobrym momentami bardzo dobrym poziomie to wykończenie akcji naszym podstawowym problemem. Lech miał sytuacje po kontrach. Wisła grała oni strzelili bramkę, szkoda.
Ocena postu: -1  
2013-05-04 20:15
~~~fgf
....
Do N. Prokocim: "Flaga spada podczas wieszania, czysty przypadek i głupota." cytat z kibice.net
Ocena postu: -7  
2013-05-04 20:15
adam10
Garguła nota 1!!!!!
a i zapomniałem jeszcze o jednym o Gargule czesto go broniłem ale niestety jego poczynan na boisku już dłużej nie da sie niczym usprawiedliwia w Wiśle chyba na palcach jednej reki można policzyc jego dobre mecze więcej nie ma i nie dziwię sie ze w Polsacie Kowalczyk obśmial rzucie przez niego gumy panie Łukaszu nic wiecej pan na boisku nie robi po za niecelnymi podaniami i samymi stratami. Ja rozumie Stolara młody niedoświadczony stres itp ale 32 letni były reprezentant Polski by nie potrafil zagrac jednej dokładnej piłki to jest żenada dno i tyle w temacie
Ocena postu: 26  
2013-05-04 20:16
~~~zna
miskiewicz
kto nauczy naszego bramkarza kopac pilke???
Ocena postu: 23  
2013-05-04 20:18
~~~lech zdech
odnosnie "skrojonej" flagi przez Lecha..
Flaga podczas wywieszania na płot upadła na ziemię, podniosła ją ochrona i przekazała kibicom Lecha..
Ocena postu: -1  
2013-05-04 20:26
~~~tomi
sabotaż to
Burliga na boisku on biegac nie potrafi a co dopiero o biegu z piłka mówić ale dla przypomnienia dodam całkiem niedwano nasza łysa prezesura przedłuzyła z nim kontrakt.
Ocena postu: 2  
2013-05-04 20:28
vint
komentarz
Brawa dla Wiślaków za walkę. Mało brakowało, aby był remis. Lech jak zwykle na farcie. A co do flagi, to nie jest temat sportowy i normalnych ludzi to nie interesuje, tzn. nie interesują porachunki bandyckie. A kto napadał na kibiców Standardu Liege w Krakowie i kto tym się potem popisywał przez wiele dni?
Ocena postu: -8  
2013-05-04 20:30
~~~jan koza
Flaga...
Nie mam jeszcze potwierdzenia tej wiadomości,ale...Zerwali ją stewardzi.Żeby dostać się do flag na Leszku trzeba przejść trzy furtki.Nawet jeśli byli to goście przebrani za stewardów, musieli mieć z nimi dobry układ.Jeśli tak to zrobili,to straszny przypał"kiboli ziemniaczanych".Flaga Sharks też była zagrożona.To tak z okolic stadionu
Ocena postu: 16  
2013-05-04 20:32
~~~stachu
a nasz trener zapewne dalej bedzie
walił ścieme że walczymy o puchary. Prawda jest taka, że jak nie lubie Smudy to w jednym się z nim musze zgodzić. Też wywaliłbym z Wisły nierobów.
Ocena postu: 9  
2013-05-04 20:34
bartekj1980
do Kaka
Malecki byl wyzywany przez caly stadion -bo urzadzal sobie pyskowki co chwile z kazdym wiec niech sie nie dziwi, ze obrocilo sie to przeciwko niemu, swoja droga swego czasu tak samo powinien byl byc potraktowany na R22 za obrazanie Wislakow z sektora E.
Ocena postu: -11  
2013-05-04 20:41
~~~DER
@~~~lech zdech
przecież nie od dziś wiadomo, że to śmiecie. Jedni kradną z magazynów (bo w walce zdobyć nie mogą), a drudzy współpracują ze stadionową milicją. WSTYD! Jakby mieli honor to w życiu flagi zdobytej w taki sposób nie wywiesiliby.
Ocena postu: 15  
2013-05-04 20:55
~~~xxx
do chodzika
Może jednak idż na choć jeden mecz na R22 i powiedz Burlidze prosto w oczy dokładnie to co tu o Nim napisałes,Bunozie ze jest psycholem,Boguskiemu że cipcia .Wygarnij też Chrapkowi i Gargule! Póżniej podjedz pod dom Cupiała i powiedz mu że jak ty byś zarzadzał tym Klubem to Wisła by była w LM,a jak narazie" przestajesz ładować kase w Klub" Jak to zrobisz to uwierze że jesteś fanem Wisły któremu dobro Klubu leży na sercu,a jak nie to bedziesz zwykłym internetowym napinaczem ,kibicem sukcesu-który potrafi tylko zwyzywać anonimowo wszystkich,obrazic sie na cały świat,ukazać swoją wielką wiedze piłkarską,itp. Moja noga na R22 wiecej nie stanie!-hahaa ile razy już słyszeliśmy to hasło od tzw"wiernych kibiców Wisły"
Ocena postu: 5  
2013-05-04 21:00
~~~krakus1906pro
Do trenera Kulawika.
Szanowny trenerze. Nie wiem, czy wiesz, ale Twój styl ubierania się jest godny sprzedawcy ziemniaków z samochodu Żuk. Co Ty masz w szafie ? Nie widzisz, jak ubierają się inni trenerzy ? Przecież te pikowane kurtki są modne na Tomeksie. Proszę Cię ! Reprezentuj nasz klub z klasą, a nie w jakichś Odpustowych strojach. Już nawet, jak nie masz garniaka, to załóż dres firmy GOAL, w którym sam biegałem za małolata po osiedlu za piłką - będzie to przynajmniej bardzo pasować niż stroje, jak na wiejską disco. Kręcony włos na żelu, zgrabny wąs i czaderski styl ubierania - tak Cię widzę, jako gwiazda disco polo, ale na pewno nie, jako trener TSW. Z szacunkiem, kibic.
Ocena postu: 14  
2013-05-04 21:23
wilkrobert132
Komentarz do...y.I z sufitu.
Ta jedenastka ma więcej talentu od graczy nieobecnych!!!Mamy po prostu słabych piłkarzy i tyle!Jak patrzę na piłkarzy,których dziennikarz uważa,że ich brak to osłabienie(przyglądając się ich formie na przestrzeni miesięcy) to wydaje mi się że funkcjonujemy w innych bajkach!Ja w świecie rzeczywistym a on w "Matrixie".To obecnie drużyna pierwsza!Co z tego że młodzi,że Polacy.Jednak moim zdaniem lepsi od pozostałych w kadrze.Chociaż i tutaj są wyjątki!GARGUŁA!ROZWIĄZAĆ KONTRAKT Z DARMOZJADEM!I na koniec.Za rok z taką grą i z takimi kopaczami spotykamy się w pierwszej lidze.Prorok.
Ocena postu: 3  
2013-05-04 21:27
~~~Tssssssssss
DO lech zdech
Człowieku ogarnij się i nie powtarzaj bzdur które gdzieś przeczytałeś. A wszyscy dający mu plusy niech też się ogarną i czekają na oficjalną wersję.
Ocena postu: 8  
2013-05-04 21:54
~~~paweł
Biton
Przydałby nam się teraz Dudu Biton właśnie takiego gracza nam brakuje
Ocena postu: 1  
2013-05-04 21:57
~~~Bieżanów
tragedia
link » na poczatku filmiki po lewej stronie widać jak nam szyją NIEOBLICZALNYCH. WSTYD Q*WA
Ocena postu: -3  
2013-05-04 22:11
mariusz17201
Burliga
Burliga na lewej obronie pokazuje jak słabego mamy trenera, podobnie jak garguła , trenarze sarki na srodek a Szewczyk na skrzydło , Uryga w pomocy strasznie pogubiony , Sikorski moze ma ambicje ale straszne dno moze w 1lidze by mu było łatwiej, no i jeszcze ten bramkarz Miskiewicz żenada . Panie Cupiał marzy mi sie powryt Macieja Skorzy na R22
Ocena postu: -3  
2013-05-04 22:23
kubson
Zostalo 8 pkt. do strefy spadkowej
Robi się cieplutko!!
Ocena postu: 5  
2013-05-04 22:44
monica
zadyma...
tytuł filmu tak samo żenujący jak padający piłkarze Lecha ... nie zmienia to wszystko faktu, że nóż się w kieszeni otwiera na widok takiego beztalencia bramkarskiego jakim jest Miśkiewicz - to jest niesamowite. wyjścia do piłki - zero ! wyprowadzanie piłki - totalne zero. zerowy przegląd pola, zero komunikacji z 3 polakami w obronie. Pareiko potrafił dyrygować obroną złożoną z Holendra, Honduranina, Bośniaka i Polaka ... Pareiko wracaj !!! !!! !!! Zresztą. Wszystko zostało już powiedziane. a co do Kulawika to na serio żal mi faceta - poczciwy i uczciwy przede wszystkim. Dostał szansę, podjął wyzwanie. Szkoda tylko, że nikt nie chciał dać takiej szansy Moskalowi ...
Ocena postu: 15  
2013-05-04 23:00
~~~Rekonkwista
Tym bardziej wiec ...
Musi bolec przegrana z "takim" Lechem. Slabym Lechem. Szkoda, bo to kolejna z serii "pieknych" porazek Wisly.
Ocena postu: 7  
2013-05-04 23:04
Niewierny Tomasz
No cóż...
jak tak dalej pójdzie to w przyszłym sezonie będziemy głównym kandydatem do spadku
Ocena postu: 4  
2013-05-04 23:08
vint
do Kubsona
Przestań się ośmieszać. Jaki spadek? Dzisiaj widziałem Wisłę walczącą. Jestem w 99% przekonany, że te Twoje panienki: Jaliens, Jovanović, Genkow, Chavez, Iliev zagraliby gorzej niż dzisiejszy skład. Mało brakowało, abyśmy dzisiaj nawet zremisowali, a przy odrobinie szczęścia wygrali. Graliśmy lepiej w drugiej połowie od zespołu, który na 100% zagra w pucharach, a być może wygra mistrzostwo. Mieliśmy kilka bardzo dobrych okazji. Wielkie gwiazdy pokroju Murawskiego, Tonewa, Lovrencsica nic nie grały i nasi juniorzy o mało co, by ich nie ośmieszyli. Ja wiem, że Twoi ulubieńcy, którzy dzisiaj nie grali za miesiąc zagrają ostatni mecz w Wiśle i już zaczynasz warczeć z wściekłości. Lech drugi mecz z nami nic nie gra i wygrywa drugi raz. Najbardziej farciarska drużyna bez dwóch zdań to Lech. Rumak to słaby trener liczący tylko na fart. Gdyby Lech nie miał fartu przez cały sezon, to byłby w środku tabeli i miałby bardzo zbliżony bilans punktowy do Wisły. Oglądałem wiele ich spotkań, ale tak farciarskiej drużyny w historii naszej ligi nie pamiętam.
Ocena postu: 0  
2013-05-04 23:42
kubson
vint w dup.. byles, gow.. widziales
Ośmieszasz, to się Ty już od kilku miesięcy na tym portalu. To co dziś biegało, i "walczylo" z beznadziejnym Lechem to szrot! Twój idol nas prawie spuszcza, a Maskant z Valxem zdobyli MP i byli 3 min od LM! Wiem ze takim jak Ty nie zależy sportowy wizerunek Wisly ale nam Tak! Te twoje gwiazdeczki w 4 meczach z Lechem i Legia zdobyli 0pkt! Idz sobie na Kałużę tam graja gwiazdy nie sprowadzone przez Valxa. Myślałem ze po czymś takim, tacy jak Ty przeproszą na kolanach Maskanta i Valxa, ale do tego potrzeba Honoru, czego poplecznika Bednarza i Kulawika ciągle brakuje!!! Zegnam Cie ozięble
Ocena postu: -1  
2013-05-04 23:50
kubson
vint dobrze napisales
Lech nic nie grał a wygrał. Dlatego ze miał przeciwko sobie szrot pierwszego kalibru!! Tobie sie nikt nie podoba Maskant-zly, Valx-zly Smuda-zly tylko vint dobry z Wisla w ...2lidze. Pewnie jeszcze nie w tym sezonie ale na pewno z takimi graczami Bednarza w następnym . Ci co dziś grali na boisku w następnym sezonie powinni rynek z gołębich odchodów sprzątać. Widać ze tęsknisz już za "wynalazkami" Valxa ale głupio Ci to teraz przyznać.
Ocena postu: 0  
2013-05-04 23:54
kubson
niejaki vint pewnie zaraz
zaproponuje przedłożenie kontraktu z Kulawikiem do 2020 roku bo przecież nasi dzis "walczyli" z beznadziejnie grającym Lechem hahahhah ale mam ubaw!
Ocena postu: -2  
2013-05-05 00:00
~~~Doktor Albinos
@~~~Tssssssssss
Pasuje???? link »
Ocena postu: 0  
2013-05-05 00:04
kubson
vint napisał
"komentarz Brawa dla Wiślaków za walkę. Mało brakowało, aby był remis" ha chłop naprawdę dziś przesadził z dopalaczami!!
Ocena postu: -1  
2013-05-05 00:14
vint
do tego powyżej
Pięć ostatnich spotkań ligowych Maaskanta: porażka z Legią, wygrana dzięki sędziemu z Jagą, wygrana dzięki sędziemu z ŁKS-em, porażka z Podbeskidziem, porażka w derbach. Jaka LM? Z czym? Jakie trzy minuty? APOEL powinien nas zmiażdżyć 7:1 Miał pecha tak samo jak Bayern w finale LM rok temu. My graliśmy na Cyprze w Nikozji jak banda amatorów wziętych z tamtejszej plaży. Parodystów Valckxa nikt nie chcę. Genkow 500 tys. euro i ma mieć rozwiązany kontrakt, bo go nikt nie chce. Jovanović 700 tys. euro (nawet dziennikarz Canal+ Marciniak to podawał) - nikt go nie chce. Z Legią nas przekręcił sędzia, z Lechem dwa razy mieliśmy pecha, bo oni nic nie grali. Za kim mam tęsknić? Za parodystami pokroju Lameya, Nuneza? Haha. Ja czekam na dzień 1.07. kiedy dwóch największych paralityków odejdzie z Wisły - Iliev i Jaliens. Ja nie chcę Kulawika, jeżeli będzie do dyspozycji dobry trener. Moskal, Nawałka, Skorża, czy nawet Lenczyk byliby dobrym rozwiązaniem. Smuda na miano trenera nie zasługuje. Oglądałeś mecz? W drugiej połowie ten wielki Lech, który zagra w pucharach nie istniał z bardzo rezerwową na papierze Wisłą. To tylko ośmiesza Lecha, a nie Wisłę.
Ocena postu: 1  
2013-05-05 00:18
vint
do tego powyżej
Poczytaj sobie pseudoznawco historię Smudy z ostatnich kilkunastu lat. Wiele kompromitacji z jego udziałem. Aż trudno wyliczyć: Wisła x2, Legia, Lech, Regensburg, Piotrcovia, pobyt na Cyprze, a przede wszystkim Polska. Już wolałbym Engela od tego pseudotrenera. Nie ma matury, nie ma prawidłowej licencji. Tylko dzięki znajomościom z ówczesną minister Łybacką zawdzięcza załatwione papiery.
Ocena postu: -2  
2013-05-05 00:21
vint
do tego powyżej
Skoro Valckx i Maaskant byli tacy świetni, to czemu Cupiał ich zwolnił? Bo wszyscy widzieli do czego to zmierza i kibice dali temu wyraz sprzeciwu w czasie meczu z Jagą i po derbach. Albo sobie przeczytaj wywiad z Cupiałem, kiedy ten wspomina o tych czasach negatywnie. Albo Bednarza, który dobrze te czasy podsumował: nieudane ryzyko, które o mało co by się nie skończyło upadkiem. Teraz możesz sobie oglądać mecze na Canale+, a o mało co byś ich nie oglądał. Wiesz czemu? Canal+ nie pokazuje niższych lig.
Ocena postu: 1  
2013-05-05 00:22
~~~Doktor Albinos
Do Redakcji!
Opiszcie szerzej ten temat, bo to kolejny raz jak u tych parchów są jakieś prowokacje z ochroną w tle. Kiedyś poszło o budkę z cateringiem link »
Ocena postu: 2  
2013-05-05 01:31
~~~Piotr77
kubson
Weź chłopcze sp...aj na drugą stronę Błoń. Do swoich.
Ocena postu: 3  
2013-05-05 02:51
Mario
dzięki Wisło!!!!
jak spieprzyliscie sezon i gracie o zlote majtki to chociaż tyle pożytecznego zrobiliśce ,że nie dalliście Ległej punktów. Gdzie jest nowy trener?????????????!!!!!!!!!!!!
Ocena postu: 1  
2013-05-05 06:53
~~~stary wiślak
Lech nic nie grał piszecie?
Owszem! Ale przypomnę znane porzekadło "tak się gra,jak przeciwnik pozwala". Czy w swoim krytykanctwie wobec Wisły nie posuwamy się za daleko? Przecież ta Wisła Lechowi na wiele nie pozwalała,a przegrała głównie przez brak przytomnego strzelca.Graliśmy przecież na wyjeżdzie z jednym z głównych kandydatów do mistrza i okazało się,że można Lechowi się przeciwstawić grając Stolarskim,Urygą,Chrapkiem,Burligą,Sikorskim itd. Z tego się należy tylko cieszyć,a nie lamentować,bo gra była przyzwoita.
Ocena postu: 5  
2013-05-05 10:06
~~~dc
Słaby Lech
Jestem kibicem Lecha i muszę przyznać obiektywnie , że remis w tym meczu byłby sprawiedliwy. Żal się robi , jak patrzę na grę Lecha , gdzie w całym meczu wyróżnia się tylko Lovrencics. Drużyna , która ma aspiracje do mistrzostwa oddycha rękawami w drugiej połowie, a od chyba 70 min. zawodników zaczynają łapać skurcze. Kto zatem powinien zostać mistrzem ? Nikt !!!! Żadna drużyna obecnie na to nie zasługuje. Ani Legia , ani Lech. Aż strach się bać , co pokażemy w Europie z taką grą.
Ocena postu: 5  
2013-05-05 10:37
sedziszow
napastnik potrzebny od zaraz.....
polecam filmik link »
Ocena postu: 3  
2013-05-05 10:48
kubson
vint chlopcze
sędziowie nam pomagali?? Brednia. Maskant z Valxem rozwalali Legie i Lecha jak chcieli, mimo ze sędziowie w tych meczach robili wszystko byśmy przegrali, a ta Wisła dostaje w 4 meczach 0pkt(i tylko w 1 s€dzia nas oszukał) Maskanta zwolnili przez sędziów, tak się składa, ale oczywiście o tym zapomniałeś. W przegranym meczu z Cracovia nie podyktowali ewidentnego karniaka dla nas, a passy powinny kończyć w 9ciu!! Dlaczego tego nie napisałeś?? zapomniał już?? haha??
Ocena postu: 7  
2013-05-05 10:51
kubson
do @~~~Piotr77
Skrzywdziłeś swoja rodzinę, tym ze się...wogole urodziłeś. Biedni ludzie
Ocena postu: 1  
2013-05-05 10:54
kubson
@~~~Piotr77
a jak tam twój Sikorski?? Pamiętasz jeszcze swój opis?? już przypomnę "dobry, jeśli nie bardzo dobry transfer" haha 1 bramka przez rok! Geniusz. Pisałeś ile to bramek nastrzela, i obrażałeś sceptyków tego transferu.
Ocena postu: 3  
2013-05-05 11:13
Maxi
vint zacieła się płyta , zacieła się płyta , zacieła się...
Ty masz jakąś chorobę ?? holenderską ? nie mylić z filipińską bo na tą cierpi notorycznie Kwaśniewski. Odczep się w końcu od tych holendrów , gdyby został Maaskant to inaczej to by dzisiaj wyglądało . Powtarzasz jedno i to samo jak byś się zaciął to już jest nudne i nieprawdziwe. Co do samego meczu jak się nie ma napastnika to ciężko wygrać do tego nie ukruwajmy Wisła gra bez trenera , no i wyniki jak i gra jest jaka jest. Poskąpiło się na Lenczyka no to mamy Kulawika który w rankingu 100 lecia najgorszych trenerów Wisły zająłby 1 miejsce ja jak mam 30 parę lat to tak słabego trenera jeszcze nie pamiętam.
Ocena postu: 1  
2013-05-05 11:18
vint
do głupsonika
ŁKS - Wisła - końcówka meczu. Te holenderskie wynalazki bawią się przed polem karnym, w wyniku czego ŁKS zdobywa gola jak najbardziej prawidłowego. Sędzia nie uznaje. Była to już końcówka meczu, więc dwa punkty zdobyliśmy dzięki sędziemu. Wisła - Jaga. W trakcie gry oni nie mają ewidentnego karnego, a gol na 1:1 po oczywistym faulu na bramkarzu gości. Potem Jaga osłabła, Wisła przycisnęła i wygraliśmy. Ale gdyby nie sędzia, nie wiem czy byśmy nawet zremisowali, bo powinno już być 0:2. Maaskanta zwolnili przez fatalną grę, a nie przez sędziów. Prawdą jest, że dzięki sędziom Maaskant jeszcze był przez kilka tyg trenerem Wisły. Ale jak to mówią, co się nie odwlecze... Biorąc pod uwagę koszt transferu, zarobki, a rzeczywisty wpływ, to Sikorski jest lepszy od Genkowa. Genkow 500 tys. euro transfer, 400 tys. euro roczny kontrakt. Za taką kasę, powinien przez ponad dwa lata strzelić z 50. bramek w lidze. A ile strzelił? Przypomnijmy, on zastąpił dwukrotnego króla strzelców Pawła Brożka i przez moment nie zbliżył się do poziomu Pawłą. Genkow to dla mnie nie piłkarz. Zero techniki, zero szybkości, zero dynamiki. Brożek po 2,5 roku nie grania i tak jest o klasę lepszy od Genkowa. Genkow to jeden z największych przekrętów transferowych. Sikorski zarabia około dziesięciu razy mniej od Genkowa. Dlatego nie wymagam od Sikorskiego cudów, a od Genkowa tak.
Ocena postu: 2  
2013-05-05 11:23
vint
do głupsonika
W styczniu Bednarz pozwolił menedżerowi Genkowa szukać dla niego klubu. Wisła zmniejszyła oczekiwania, żeby tylko Bułgar zszedł z wysokiej pensji. Menedżer nie mógł znaleźć mu klubu, bo nikt go nie chciał. ,,Tego wielkiego" napastnika Stana Valckxa nikt nie chciał. Teraz ma być rozwiązany z nim kontrakt, bo Wisła ma świadomość, że sprzedanie go graniczy z cudem.
Ocena postu: -1  
2013-05-05 12:00
nales
vint
Czytałem uważnie co napisałeś teraz jak i wcześniej i napiszę Ci , że Cię totalnie nie rozumię .... maszmisz ! Raz piszesz tak , następnie temu co wcześniej napisałeś sam zaprzeczasz ....teraz negujesz duet holenderski , ale zapominasz o jednym : mianowicie , że każda decyzja w klubie musi być "klepnięta" przez BC !Pomyśl o tym trochę nim ustosunkujesz się do opini tu wyrazanych. Pomijam już fakt , że kazdy ma prawo do swych przemyśleń i osądów tu prezentowanych i nie jest to powodem do obrażania innych tylko dlatego , że Ty masz inne zdanie . Szanuj innych , a sam szanowany będziesz. Pozdro.
Ocena postu: 0  
2013-05-05 12:09
vint
komentarz
Teraz Borek powiedział, że Iliev i Genkow mają kontrakty po 450 tys. euro. Rany boskie. Wychodzi na moje. Cupiał dał się wykorzystać jak małe dziecko.
Ocena postu: -4  
2013-05-05 12:10
vint
do nalesa
Ja właśnie tyle miesięcy nie mogę zrozumieć, czym ta trójka omamiła Cupiała.
Ocena postu: -2  
2013-05-05 12:26
nales
vint
Tylko tego ???? Poszukaj , a znajdziesz wiele innych niezrozumiałych decyzji BC. Już kiedyś pisalem o tym . Boss rzadko w klubie bywa z racji obowiązków w firmie , ale ma swoich "podszeptywaczy" niekoniecznie znających się na pilce . Stąd w klubie mamy Bednarza , Kapkę etc etc ...Kiedyś w cafefutbol wypowiadał się byly prezes Basalaj i tymi slowy swą prezesurę określił : królowanie z dlońmi w kajdankach . To nie Holendrzy omamili bossa , a Ci , którzy to robią nadal ....ale to tylko moje zdanie .
Ocena postu: 0  
2013-05-05 12:38
vint
do nalesa
Ale jacy podpowiadacze? Bednarza wówczas w klubie nie było, Kapka stracił na znaczeniu i kto konkretnie przekonał Cupiała, żeby tak szaleć? Basałaj był odpowiedzialny za ten projekt, który zakończył się klęską. Uważam, że po prostu ta trójka naobiecywała mu bajek, Cupiał w to uwierzył (ja się dziwie,że taki doświadczony biznesmen, który w tej dziedzinie osiągnął sukces tak im uwierzył), a teraz Cupiał się na wszystkich obraził po niepowodzeniach i wszyscy cierpimy. A balasty zarabiające ogromne pieniądze zostały i one w rzeczywistości drenują budżet od tylu miesięcy, a nic nie grają. Gdyby Valckx się sprawdził, to od kilku tygodni byśmy dzisiaj się zastanawiali na kogo trafimy w ELM. Ja chciałem, żeby ta trójka się sprawdziła, bo przecież chciałem i nadal chcę Wisłę w LM, itp. Ale widzę co po nich zostało. Nie zgadzam się z działaniami na C wielokrotnie, ale to co zaintonowali na meczu z Jagą było w 100% zgodne z prawdą: ,,Ściągnij rodaków, postaw na młodych Polaków". Spalona ziemia, balasty z zachodnimi kontraktami grający na poziomie pokrak pokroju Bonina, Zahorskiego, Ł.Gikiewicza, Grodzickiego, itp. Ja nie mogę tyle miesięcy zrozumieć, czemu tak słabi piłkarze dostali kontrakty nawet powyżej 400 tys. euro jak się okazuje. Choć największym skandalem jest to, że Wisła nie ma gdzie trenować. Na parodystów wydano ogromną fortunę (ze sto milionów może będzie), a na parę boisk nie. Finalnie, to te boiska by bardziej pomogły niż kupno słabych piłkarzy.
Ocena postu: -2  
2013-05-05 12:49
vint
do nalesa
A potem taki jeden będzie mówił, że mamy prawo tęsknić za wynalazkami Valckxa. Weźmy Genkowa na tapetę. Brożek był przeze mnie krytykowany z milion razy, bo mnie tak wkurzył swoimi niewykorzystanymi okazjami i całą resztą, np. lekceważącym podejściem. Wielka trójka go wywaliła na siłę, bo nie pasował do koncepcji. Mogła to zrobić. Ale kogo w zamian zatrudniła? Parodystę z Bułgarii z ponad dwa razy większym kontraktem. Ja mam niby to akceptować? Dla mnie to klasyczny przekręt. Ja tęsknie za Wisłą z jesieni 2002 r. Za młodym Kosą, za Uche, za Żurawskim, za Kuźbą i za całą resztą. Ja nie wiem, czy przez najbliższe trzydzieści lat doczekamy się takiej drużyny. Wiesz jaka ulga by mi się w sercu zrobiła, gdyby jutro były informacje: ,,Genkow odchodzi z Wisły do klubu ....", ,,Jovanović odchodzi z Wisły do klubu ....", ,,Chavez odchodzi z Wisły do klubu .....". Jaliensa i Ilieva nie liczę, bo oni tak odejdą. Wreszcie byłaby jakaś pozytywna informacja. Z czternastu piłkarzy Valckxa jedynie będę tęsknić za Pareiko, bo on pewnie odejdzie. To jest jedyny piłkarz z tego zaciągu do którego miałem, mam i będę miał szacunek, bo on na to zasłużył swoim podejściem do wykonywania pracy od wiosny 2011 r. Pełen profesjonalista.
Ocena postu: -3  
2013-05-05 13:23
~~~stary wiślak
A może by tak zejść na ziemię?
I porzucić wielkomocarstwowe myślenie o Wiśle? Będziemy wiecznie niezadowoleni,jeśli wymagań nie dostosujemy do realiów. Minął czas,kiedy wicemistrzostwo było klęską. Patrzmy by na następny sezon, dało się sklecić przyzwoity,perspektywiczny zespół z trenerem mającym wizję jego budowy. Sprzeczanie się o to ,kiedy zło sie zaczęło i kto jest winny ma znaczenie drugorzędne!
Ocena postu: 2  
2013-05-05 13:28
~~~J-23
żal dupę ściska.
Żal dupe sciska jak czyta sie wasze wywody. Odnoszę wrazenia że jestescie zza drugiej strony błoń. Porażka. Trudno. Dobry mecz Wisly. Ja nie chcę żadnych pucharów ( podobnie mam nadzieję klub ) w tym roku. Chcę dotrwać do lata. Zacząć ponownie budować mocny , ambitny zespół, który wreszcie skutecznie powalczy o LM . Nied chce w nim wyrobników zagranicznych, ale młodych utalentowanych polskich piłkarzy którym jeszcze woda sodowa nie uderzyła do głowy i po odpowiedniej pracy oraz pewnych sukcesach zwiążą się emocjonalnie z naszym klubem . Ten okres musi potrwać . zapewniam was "rozkapryszone dzieci" że warto czekać. Tyle w temacie !1!
Ocena postu: 6  
2013-05-05 15:29
~~~Antygrzegorz
antygrzegorzS
Dziwie sie komus takiemu jak Burliga, ze nie rezygnuje z gry w pilke,ciekawe czy on w ogole siebie oglada w tv na boisku, przeciez to jak chodzic po ulicy i sie potykac na kazdym krawezniku.Widze, ze juz jedyna nasza akcja to dosrodkowanie na Glowackiego z roznego, niech ten sezon sie juz skonczy, bo juz nawet smac mi sie z tego teamu Kulawika nie chce.
Ocena postu: -1  
2013-05-05 15:46
~~~Antygrzegorz
vint
Chlopie za tego Brozka dostalismy 2 miliony euro, a wszedzie byl zbyt slaby zeby grac, teraz nawet w II lidze hiszpanskiej nie gra, to byl swietny interes dla Wisly, jezeli sie w tym klubie nic nie zmieni w lecie wroci, jeszcze slabszy niz wyjechal i bedzie to samo co teraz.
Ocena postu: 4  
2013-05-05 16:19
~~~ja
do lech zdech
nie pier*** farmazonów, flaga nigdzie nie spadła, tylko została rozerwana przez stojących sektor niżej ochroniarzy. Tu masz powieszone pozostałości flagi: link » a tu całą zanim ją roztargali: link »
Ocena postu: 10  
2013-05-05 16:49
vint
komentarz
Wiele dziwnych wypowiedzi widziałem na temat Wisły, ale takiej to jeszcze nie: ,,Myślałem ze po czymś takim, tacy jak Ty przeproszą na kolanach Maskanta i Valxa, ale do tego potrzeba Honoru". Gdybym go nie znał, myślałbym, że jest to żart, ale że go znam, to wiem, że on zupełnie odpłynął. Z tego tak się śmieję od wczoraj. Poprawiłeś mi humor. Zawsze coś To jak powinienem zachować się wobec kilkudziesięciu piłkarzy, kilku trenerów z ostatnich piętnastu lat, a przede wszystkim Cupiała, którzy w przeciwieństwie do tych Holendrów, którzy zapisali się bardzo pozytywnie w historii Wisły. Wisła za Cupiała zdobyła osiem tytułów MP. Dla Głupsonika siedem jest bez znaczenia, jest w ogóle do niczego. Gdyby nie Valckx i Maaskant, nigdy nie bylibyśmy mistrzem Polski, nigdy nie gralibyśmy w europejskich pucharach. Żurawski, Franek, Kuźba, Szymkowiak, Głowa, Kosa, Baszczyński, Uche, Brożek, Cantoro, Marcelo, Cleber, Zieńczuk i cała reszta to przecież wg niego parodyści, a jedyni dobrzy grajkowie w erze Cupiała, to Genkow (o którego w lecie będzie się biło pół Europy, a cena wywoławcza brzmi dwadzieścia mln euro), Jaliens (będzie następcą Puyola w Barcelonie), Jovanović (wygryzie Piszczka w BVB, Niemcy dają nam dziesięć mln euro), Iliev (następca Gotzego w BVB), Lamey (ma być obok Jaliensa głównym odnowicielem Barcelony). Żyć nie umierać. Dziękuje Stanowi Valckxowi, że mogłem widzieć na R22 przyszłe gwiazdy Barcelony, Dortmundu, a może jeszcze Bayernu, czy tam Realu. Co tam, że nie potrafiły wygrać derbów, ograć Podbeskidzia. Najważniejsze, że wielki Valckx ich sprowadził, więc trzeba klęczeć przed Jaliensem, Genkowem, Ilievem, Jovanoviciem, Lameyem. Takich piłkarzy nigdy nie było wcześniej w Wiśle. Trzeba zmienić nazwę stadionu na imienia Stana Valckxa. Sektor C nazwać imieniem Jaliensa, a trybunę główną imieniem Lameya. Jak się bawić, to na całego.
Ocena postu: 0  
2013-05-05 18:58
kubson
Dyskusja z vintem
jest bardzo konstruktywna! To tak jakby krowie próbować sprzedać siodło! Patrząc jednak na sposób konstrukcji jego zdań, to krowa mądrzejsza o lata świetlne. vint chyba nawet innych komentarzy nie czyta(bo sie do nich nie odnosi, a niewygodne fakty przemilcza np Sędzia przekręcający drożynę Maskanta z Cracovia), tylko podniecony wypisuje te same brednie o Holendrach, jakby nie widział ze od 1,5 roku już ich nie ma! Dobrze ze się na Liczke nie uparł, bo by do dziś chłopu spokoju nie dawał
Ocena postu: -1  
2013-05-05 19:14
vint
do tego powyżej
Popatrz na swój styl wypowiedzi i jakie sam błędy popełniasz: ,,Maskant-zly, Valx-zly". Trenerem Wisły nie był Maskant, a dyrektorem Valx. Ale mniejsza o to. Z Cracovią były mniejsze błędy niż w meczach z ŁKS-em i Jagą. Najważniejsze, gwiazdy Valckxa kupione łącznie za około dziesięciu mln zł i zarabiające powyżej 300 tys. euro, a nawet 400 tys. euro rocznie (jak Borek dziś przyznał) musiały liczyć na sędziego, aby wygrać z jedną najgorszych drużyn w Ekstraklasie? Haha. Gwiazdy Valckxa powinny wygrać 6:0, a przegrały, bo są parodystami. Czy Bayern liczy na sędziów, aby wygrać mecze z Furth, Augsburgiem, czy Barcelona liczy na pomoc sędziów, aby wygrać mecze z Saragossą, Granadą? Nie. A na temat braku odpowiedzi na pytania, to jesteś mistrzem. Pierwszy przykład z brzegu - chcesz większego Legionistę Jankowskiego, a nie chcesz mniejszego Legionisty Bednarza. Do tej pory nie doczekałem się odpowiedzi.
Ocena postu: -2  
2013-05-05 19:28
vint
do tego powyżej
A Liczka? Masz rację, to był szkodnik. Razem z Twoim ulubieńcem Januszem Basałajem zniszczył Wisłę, zniszczył dorobek Kasperczaka. Wisła z najlepszej drużyny stała się pośmiewiskiem (Legia - Wisła - 5:1). Od duetu J.Basałaj i Liczka nie ma Wielkiej Wisły (oprócz pierwszych momentów Skorży).
Ocena postu: -3  
2013-05-05 19:46
kubson
vint
Maskant, zdobył dla nas MP. Gdy to zrozumiesz, wtedy zacznę od nowa dyskusje. Teraz to nie ma sensu! Zobacz sobie rewanż z Litexem i 1 mecz z Apoelem. Dzisiejsza Wisła oba by min. 5;0 przegrała! Bednarz jest Legionista, ale przede wszystkim nieudacznikiem i kłamcą, co w wielu wywiadach udowodnił. Gdyby choć polowe tego dla nas zrobił co Valx nosiłbym go na rekach, mając gdzieś kim jest. Jankowski to dobry napastnik, a nam ich jak widać najbardziej brakuje. Zresztą prezes i 1 osobowy zarząd legionista to jedno, a napastnik to drugie
Ocena postu: -1  
2013-05-05 19:58
Dziniu
Nowe standardy w klubie.
Jest też jasną sprawą, iż nie należałoby opierać drużyny wyłącznie na wychowankach, bo tak nie działa żaden odnoszący sukcesy klub. Do juniorów należałoby dorzucić niezłych i już ogranych piłkarzy lecz do tego jest potrzebny dobrze rozwinięty skauting czego u nas niestety nie było nigdy i nie ma. Na rynku transferowym w Polsce już dzisiaj nie wykupimy najlepszych ligowców, bo ich poziom jest niższy niż w latach 90 oraz nie mamy już monopolu w tej sferze. System skautingu byłby też ważną częścią szkolenia młodych rozpoczynających karierę w innych klubach często małych i ulokowanych we wioskach. W ten sposób pewnie trafiło, by do nas wielu zdolnych piłkarzy tak jak Małecki, Brożkowie czy chociażby Błaszczykowski. Warto byłoby to rozważyć, bo gdzie nie patrzeć to wyłącznie ta droga, o której mówię prowadzi do sukcesów.
Ocena postu: 0  
2013-05-05 20:09
wilkrobert132
Po co wchodzę na strony przegranych?!
Nie mam lepszych rozrywek?Czegoś co mnie cieszy,co raduje?Wisła jaką widzimy tylko mój nastrój psuje!!!Dlaczego tu wchodzę..?Niestety zostałem naznaczony.Ktoś wyrył w moim sercu godło polskie i gwiazdę całą w bieli...Cierpieć muszę,niestety.Na szczęście mam wiele miłości...!Nie jest nią tylko WISŁA!Nie jestem więc zgubiony!Może warto czasami,poza kretyńskimi niekiedy wpisami zrobić coś dla siebie i dać innym coś od siebie?Z taką Wisłą bowiem to MY daleko nie zajedziemy.Jesteśmy,sajemy się takim parowozem skierowanym do zajezdni...Pozostało wspominanie,starych dobrych czasów.To było coś,powiemy!Teraz pociągi pędzą z prędkością wznoszenia się samolotów!!!A My...W zajezdni...Pijani wielkością z przeszłości chociaż nic na europejskich salonach nie wygraliśmy!!!(puchary mam na myśli,może jakiś ich finał..?).Pozostają przyjaciele.Bo w biedzie żaden WIŚLAK WIŚLAKA nie zawiedzie."Pożycz dychę..?!
Ocena postu: 1  
2013-05-05 20:29
wilkrobert132
Kubson a propaganda sukcesu...
Jak ten człowiek pojawia się na stronach(niczym Jacek Bednarz na konferencjach),nic dobrego w mojej WISEŁCE się nie dzieje.Przypadek? Nie ma przypadków!To agentura pejsiastych!!!
Ocena postu: 0  
2013-05-05 21:45
vint
do wilkaroberta132
Gdy Wisła grała dobrze w tym roku, to kubsonika nie było na stronie (chociażby mecze z Jagą w PP). Ale cóż.
Ocena postu: 2  
2013-05-05 21:47
vint
do Kubsona
Kasperczaka zdobył trzy tytuły MP (wkładu Liczki nie liczę, bo był żaden), Skorża dwa razy, a ich nie szanujesz. Pytałeś się kogo na trenera? Ja odpowiem - Macieja Skorżę. Ale z zapewnieniem poważnych transferów. Z Polskich kandydatów jest to najlepszy wybór.
Ocena postu: 0  
2013-05-05 22:38
bartekj1980
Kubson oddaj Fanke
Mysle ze wiem dlaczego dzis kubson tak triumfuje - osoba przebrana za ochroniarza zrywajaca flage Nieobliczalni - to byl on! Kubsonie - gdzie jest teraz nasza flaga?
Ocena postu: 0  
2013-05-06 00:26
AlexB
Hej Panowie!
Prosilbym o odrobine kultury do siebie nawzajem jako kibiców jednego klubu! Ja osobiście powtarzam do usranej śmierci, iż najwiekszym z wszystkich błędów Cupiała było wywalenie Petrescu. Nie zrozumcie mnie źle, ale trenerem to może być piłkarz który, coś osiągnął i ma mentalność zwycięzcy, umie się doszkalać i nie boi się wziąć pewnych spraw na klatę. Dla mnie taki był Moskal. Chodź wtedy też niektórzy pisali o jego "pedalskiej" kurtce ... Ludzie na co wy zwracacie uwagę ? Dla mnie trener może być komikiem, chodzić w stroju klowna, ale na litość boską niech trenuje piłkarzy i potrafi im wpoić jedną złotą zasadę - "daję z siebie wszystko, na treningu, w meczu"! Kolejnym absurdem jest fakt jak po macoszemu się traktuje u nas kopaczy, jak jakiś gnojek może sie buntować i wywalić trenera ??? Jeszcze jedna sprawa - niektórzy piszą o powrocie Brożka, nie chce być złośliwy, ale Broźiu wykorzystywał 1 na 3 setki. Dzisiaj Broziu nie dostanie jednej dobrej piłki, a co dopiero setki, od naszych kopaczy. Zapomniałbym - proszę o spojrzenie na wartość zawodników Wisły za czasów Maskanta (chodzi mi o tych " 30) w tamtym okresie wzrastała. Z obecnym trenerem odnotowujemy potężny regres.
Ocena postu: 4  
2013-05-06 01:04
vint
do Kubsona
Najważniejsze. Trzy mecze udane - z Liteksem u siebie, z Nikozją u siebie i z Lechem na wyjeździe od piętnastej minuty. Zgadzamy się. A ile było fatalnych? Kilkanaście. Na czele z meczem z Nikozją, fatalnymi w lidze - zwłaszcza derby. W szkole mnie uczyli, że trzy jest mniej od kilkunastu. Więc te lepsze mecze były wypadkiem przy pracy.
Ocena postu: -2  
2013-05-06 08:40
~~~l
Obraz nedzy i rozpaczy
juz drugi sezon z kolei stracony
Ocena postu: 3  
2013-05-06 09:26
~~~speed
Degrengolada
Cupiał sukcesywnie niszczy Wisłę.Długo ten zespół się nie podniesie.
Ocena postu: 5  
2013-05-06 12:04
vint
do AlexaB
Oczywiście, że Petrescu powinien dalej trenować Wisłę, bo zna się na fachu - pokazał to potem w Unirei, w Kubaniu, a teraz w Dinamo Moskwie. Tylko pomijając nieprofesjonalizm piłkarzy, trzeba też zwrócić uwagę na zachowanie kibiców. Po prostu byliśmy przyzwyczajeni do ładnej, ofensywnej gry, a Petrescu skupiał się na żelaznej defensywie i twardej walce. Dlatego nie było to do końca akceptowane. Petrescu raczej rokował na dużo lepszą przyszłość, a Holendrzy nie. Ale z drugiej strony też sprowadzał parodystów: Varga, Radovanović, Chiacu, Thwaite (o niego kiedyś była taka podnieta, że to będzie super zawodnik, a zakończyło się wielkim niczym). A co Kubsona, to jak mam nie reagować, skoro siedem mistrzostw było niczym, tylko jedno liczy się? Wyeliminowanie Parmy, Schalke, wyrównane boje z Lazio były niczym. Liczy się tylko wygranie u siebie z Nikozją. Żurawski z Frankowskim, z Kosą, z Szymkiem i całą resztą byli do niczego, a jedynie grali coś Genkow z Ilievem przy wsparciu Jaliensa. W mojej najlepszej jedenastce ery TF oprócz Pareiki nie ma żadnego piłkarza Valckxa. Natomiast, w jedenastce największych rozczarowań, piłkarze Valckxa stanowią większość.
Ocena postu: 0  
2013-05-06 12:11
vint
komentarz
Najlepsza jedenastka: Pareiko - Baszczyński, Głowacki, Marcelo, Cleber (ze zmianą pozycji) - Uche, Szymkowiak, Sobolewski, Kosowski - Żurawski, Frankowski. Kuby brakuje, bo mimo wszystko Uche z Kosą więcej dla Wisły zrobili. Najgorsza jedenastka pod względem zarobków i kosztów transferowych: Jovanić - Lamey, Jovanović, Jaliens, Bunoza - Łobodziński, Garguła, Nunez, Iliev, Kirm - Genkow.
Ocena postu: 1  
2013-05-06 12:25
vint
komentarz
A tu wszyscy czepiają się Kulawika. Ale co on ma zrobić jak ma w składzie najgorszych piłkarzy od wejścia Cupiała: przepłaconych parodystów Valckxa, legendy Wisły, które niestety są już blisko skończenia kariery, chociaż Kosa i tak w miarę nieźle gra na wiosnę. Dalej: ma Boguskiego, który nie daje rady trenować na maksa i unika ostrej walki, a nawet kontraktu z przeciwnikiem. Ma Bunozę, który przez trzy lata nie rozwinął się, jak był drewniakiem, tak dalej jest, kolejny zbędny balast. Ma Wilka, który oprócz, że walczy nic nie umie, itp, itp. Nową Wisłę powinniśmy budować wokół Małeckiego i po wcześniej wywaleniu kilkunastu zbędnych piłkarzy. Krytykujecie Burligę. Dwa lata temu o tej porze nikt by z nas nie pomyślał, że taki słaby piłkarz będzie regularnie grał w Wiśle. Ale skoro kilkunastu piłkarzy sprowadzonych za wielkie pieniądze nie sprawdziło się i w od dawna nie ma pieniędzy, to czego byście się spodziewali? To nie Burliga jest problemem Wisły. Tylko piłkarze kosztujący kilkaset tysięcy euro i zarabiający właśnie tyle. To oni swoją fatalną grą do wszystkich kompromitacji w ostatnich miesięcy. Nie chcecie widzieć Burligi? Podziękujcie Jaliensowi i spółce, że musicie Łukasza oglądać. Gdyby Jaliens ze spółką grali tak jak mieli grać, to Burliga na 100% nie byłby dzisiaj w Wiśle, a gdzieś w Niecieczy.
Ocena postu: -2  
2013-05-06 12:28
vint
komentarz
To jest proste. Gdyby panienki Valckxa sprawdziły się, to Sikorskiego, Burligi, Chrapka, Frederiksena, Quioto, Miśkiewicza by nie było w Wiśle. A tak niektórzy manipulatorzy, odwracają kolejność i z Sikorskiego oraz Burligi robią problem. Problemem wg nich jest chłopak zarabiający kilka tys. zł i wybielają kilku zawodników, którzy mają sto kilkadziesiąt tysięcy zł miesięcznie, a grają na poziomie Burligi i Sikorskiego.
Ocena postu: -2  
2013-05-06 15:37
~~~gsdrrr
dobre
Ocena postu: 3  
2013-05-07 21:04
~~~KLEKOT
vint
chłopie wiesz co a powiedz mi co by się stało gdyby to ryzyko nie zostało podjęte i został by ten bajzel po bednarzu w 2010? no co ? przecież wtedy też był Kulawik i męczyli tak samo. Może ta niższa liga już była by faktem ,nie pomyślałeś o tym? Nie powtarzaj za władzami głupot bo każdy dobrze wie że jak się nie wychowuje młodzieży to musi się podejmować takie działania chcąc zaistnieć , przestań mnie i i innych w końcu wku,,,,takim pitoleniem . Masz kurna tylko jedno na myśli to ja też zniżę się do tego poziomu i będę ci wałkował levadia karabach mecz z legią i cracovią w sosnowcu z Arką i Koroną na Hutniku toż to się wymiotować wtedy chciało bardziej jak teraz.
Ocena postu: 1  
2013-05-08 12:14
vint
do Klekota
Nie krytykuję Valckxa, że chciał kupić nowych piłkarzy, tylko dlatego, że w wielu aspektach się pomylił. Zrozum wreszcie, że Skorża grając z Levadią nie miał prawego obrońcy, miał dwunastu zawodników do gry. Wówczas Czekaj mając siedemnaście lat był na rezerwie. Ta drużyna z sezonu 09/10 była stworzona za dużo mniejsze pieniądze. Popatrzmy na skład z Koroną w wiosny 2010 r.: Juszczyk - wychowanek, Alvarez - wypożyczony, Głowacki - kupiony dziesięć lat wcześniej, Marcelo - poważny transfer, Pi.Brożek - wychowanek (w sensie regulaminowym, tak samo jak Szczęsny jest wychowankiem Arsenalu), Kirm - poważny transfer, Łobo - poważny transfer, Diaz - kupiony na doczepkę, okazał się dobrym wzmocnieniem, ale mimo wszystko to nie był poważny zakup. Ba - zapchajdziura. Sobol - sprowadzony za darmo pięć lat wcześniej. Małecki - wychowanek. Pa.Brożek - wychowanek. Boguski - sprowadzony kilka lat wcześniej za grosze z niższej ligi. A teraz skład w Nikozji: Pareiko - poważny, Lamey - poważny, Jaliens - poważny, Jovanović - poważny, Chavez - poważny, Diaz - poważny, Małecki - wychowanek, Kirm - poważny, Sobolewski - pisałem wcześniej, Iliev - poważny, Wilk - zapchajdziura, Nunez - poważny, Melikson - poważny, Genkow - poważny. Widać jak byk, kto miał piłkarzy jakich chciał, kto miał transfery jakie chciał, itp. Skorża miał fatalne warunki pracy, Maaskant miał eldorado. A teraz zauważ, że po Levadii i tak mieliśmy lepsze perspektywy niż teraz po rządach Holendrów i ich balastach zarabiających po 300, 400 albo więcej tysięcy euro, a grających na poziomie Zahorskiego, Grodzickiego, czy Ł.Gikiewicza (jak wspomniał Borek)
Ocena postu: -3  
2013-05-08 21:52
~~~KLEKOT
vint
Nie po levadii a po karabachu była czarna dziura choć po niej też z ciekawie nie było, Skorża niewątpliwie miał mało do powiedzenia ale ważniejsza jest ogólna strategia klubu w tamtym czasie a tak w ogóle to przynudzasz z tym ciągle jak taka stara babcia na jarmarku
Ocena postu: 1  
2013-05-08 22:48
vint
do Klekota
Wg Ciebie przynudzam, bo wytykam błędy Waszym ulubieńcom Tabela tego sezonu i tamtego pokazuje kto ma rację
Ocena postu: -1  
2013-05-09 12:48
nales
~~~TS
No tak masz rację ....to już tyle lat , ale wówczas mieliśmy pakę ! Gdyby nie to boisko z Lazio po Schalke kto wie .....
Ocena postu: 0  
2013-05-11 10:24
~~~herod
VINT
gÓwno masz a nie racię wybiórczo myślac mozna napisać że za hitler był porządny tabela to nie wszystko osiołku popatrz szerzej .
Ocena postu: 1  
Komentarzy na tej stronie: 100.
© 1998-2014 WISLAPORTAL.PL. Portal Kibiców Klubu Wisła Kraków    |    Strona wygenerowana w 0.102 sek.   |    Kontakt: redakcja@wislaportal.pl
Korzystając z portalu akceptujesz jego politykę prywatności & politykę cookies »