Serwis wislaportal.pl do swojego prawidłowego działania wykorzystuje pliki cookies »
Aby w pełni z niego korzystać zakceptuj poniżej naszą politykę prywatności, w tym politykę pilków cookies »
Więcej informacji o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce znajdziesz tutaj »
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję, zamknij!
główna   piłka   kosz   siatka   kalendarz   kadra   tabela   archiwum   foto   multimedia   live   typer   rss   szukaj   zaloguj się          
Czwartek, 16 lutego 2017 r.
Wisła pozyska dwóch Kolumbijczyków. Pozostały formalności
A- A+

Dwaj kolumbijscy piłkarze, Éver Augusto Valencia Ruiz oraz Cristián David Echavarría Vélez, zostaną zawodnikami Wisły Kraków! Obydwaj są już zdecydowani na to, aby spróbować swoich sił w zespole "Białej Gwiazdy" i w najbliższych dniach załatwiać mają w stolicy swojego kraju stosowne dokumenty - zarówno wizowe, jak i te, które umożliwią im pracę w Polsce. Tym samym Kolumbijczycy będą odpowiednio ósmym oraz dziewiątym wzmocnieniem naszego zespołu, w zimowym oknie transferowym!

Jak na razie obydwa kluby nie potwierdzają oficjalnie tych przenosin, ale wiadomo, że trafić mają oni pod Wawel na zasadzie wypożyczenia, z prawem pierwokupu.


Dodał: Redakcja
Tagi: Transfery | Éver Valencia | Cristián Echavarría |

    Dodaj komentarz »
    Zanim skomentujesz »
 
    Komentarze:

2017-02-16 08:29
KLESK
Bardzo dobrze!
Wyobraźcie sobie teraz ból 4 liter niektórych dziennikarzy ze Wisła się odradza!
146
14
Ocena postu: 132
2017-02-16 08:31
~~~jaso
Junco Mistrz!
Panie Junco chylę przed Panem czoło! Wykonuje Pan wspaniałą pracę dla klubu! Więcej takich ludzi! Dziękujemy! Kibice Wisły Kraków!
183
8
Ocena postu: 175
2017-02-16 08:36
~~~Wiślak1906
Halo!!!!
A Ty co zrobiłeś dla Wisły???? Masz już bilet na mecz????
106
6
Ocena postu: 100
2017-02-16 08:40
~~~Fanatic90Abg! !.!
i ok
z wks 3 pkt
75
1
Ocena postu: 74
2017-02-16 08:43
~~~K19 irwisla
Junco
Junco Dziekujemy bardzo za tak wielka prace
87
4
Ocena postu: 83
2017-02-16 08:48
sane
fajnie
ale to raczej piłkarze na przyszłosc nie sądze zeby od razu weszli do pierwszej 11.A tak przy okazji do pogoni niezły grajek przyjdzie.
22
38
Ocena postu: -16
2017-02-16 08:52
Julian
Jazada jazda jazda
Brawo panie Junco brawo zarząd ,mam nadzieję że juz nie długo przyjadą do Krakowa i pokażą piekny styl i walecznosc jak np .Kalu Uche. Tylko Wisła!!
53
3
Ocena postu: 50
2017-02-16 09:00
kogut1988
30
to wychodzi na to ze teraz 30 zawodnikow w kadrze pierwszej druzyny bedzie a druzyny rezerw nie ma.....
41
4
Ocena postu: 37
2017-02-16 09:07
~~~KRKPL
Okienko na wielki plus
Bardzo dobre ruchy, myslimy przyszlosciowo, a nawet jakby niektorzy nie wypalili - i mam tutaj na mysli rowniez pozostale "przyjscia" do klubu - to nie bedzie wielkiej straty, bo to wolni zawodnicy albo niskie kontrakty, nie wierze, zeby Bartkowski, Spicic czy Videmont byli na wysokich kontraktach. Zarzad mysli przyszlosciowo czego nie bylo za Cupiala stad te problemy i brak stabilnosci jaki widzielismy przez ostatnie lata. Moim zdaniem ten sezon to dalsza stabilizacja klubu, kolejny moze wyjscie na prosta i pozniej bedize mozna myslec o czyms wiecej, a jak uda sie juz teraz (pierwsza osoemka i moze puchary, ale to chyba jakby wszyscy zaskoczyli co moze byc nielatwe) to to proces uda sie przyspieszyc. Tylko Wisła!!!
52
3
Ocena postu: 49
2017-02-16 09:13
Kosiarz
Z tego wniosek, że..
...muszą być w sam raz na granie, bo wypożyczanie ich na rok na trybuny mija się z celem... (zwłaszcza, że z frekwencją nie jest aż tak źle ) No i w rezerwach raczej sie nie sprawdzą...
28
10
Ocena postu: 18
2017-02-16 09:34
~~~gigi
Limit obcokrajowców spoza UE
Ktoś ma jakieś info, czy mają obywatelstwo kraju z UE, np. hiszpańskie?
19
7
Ocena postu: 12
2017-02-16 09:40
~~~kazek
Trochę dziwi mnie Echavarria, gdy akurat mieliśmy Drzazgę
Który źle się nie prezentował, ale po prostu nie miał kiedy grać, bo Brożek, Zachara, Ondrasek byli wyżej w hierarchii.
22
29
Ocena postu: -7
2017-02-16 09:45
~~~Hermenegilda
Kto wie...
Może Wisła doczeka się w osobie Valencii nowego gracza na poziomie Marcelo ? Odpowiednie papiery do tego to ten chłopak ma. PS. A kto to jest ten Hallo, co to miał zrobić coś dla Wisły? Od kilkunastu dni czytam tu i czytam o tym Hallo. A to czy kupił już bilet, a to co zrobił dla Wisły.
7
19
Ocena postu: -12
2017-02-16 10:03
~~~qazimierz
Wielu pisało, że Valencia jest nieosiagalny dla nas...
Podobno miał mnóstwo ofert. Interesowali się nim skauci z wielkich klubów. I co? Idzie do Wisły! Junco rozwalił system w tym okienku i tyle w temacie!
85
6
Ocena postu: 79
2017-02-16 10:17
~~~Mat
Junco!
Ja bym proponowal w trakcie meczu z jagielonia skandowac nazwisko Pana Junco za to co juz zrobil dla naszego Klubu!
54
16
Ocena postu: 38
2017-02-16 10:37
~~~wiernakibicka wisły
Mam nadzieje
ze ilosc przerodzi sie w jakosc!?Dawno nie mielismy tylu transferow.Okienko udane.Jak dotychczas,widzielismy w meczu Ivana i Pola.Pol mial malo czasu,zeby sie w pelni pokazac,ale widac ze ma papiery na gre.Ivan zagral caly mecz i chyba przekonal ze bylo warto....!?W mojej ocenie lepszy od Ryśka.Bardzo dobry odbior i panowanie nad piłka,wprowadzaniem pily do gry,przerzutem itd przewyzsza umiejetnosciami Węgra.Z wiadomego i pewnego zrodla wiem,ze ciekawym zawodnikiem jest Francuz.Bartkowski zawsze jest alternatywa na bok obrony a mlody Słomka niezle rokuje.Najwieksza chyba niewiadoma jest Spicic,bo dlugo nie miał klubu,nie poszlo mu w Gruzji,ale czy Cantoro nie przychodził czasem z rezerw słabego Espanolu,czy Jasiek Paulista zostawil dla nas Flamengo czy Corinthians!?Nie,to tez była wielka niewiadoma.Dajmy wiec Spiciciovi szanse.Licze na Kolumbijczykow,bo mlodzi,perspektywiczni a Valencia juz doswiadczony na arenie swiatowej.Nie twierdze,ze wszystkie transfery wypalą,nie uwazam tez ze od razu bedzie "miazga",ale jest swiatlo w tunelu,jest optymizm.Wszyscy nowi gracze sa młodzi a to bardzo wazne.Nie sciagalismy zgranych kart w stylu Branco,Jaliens,Lamey czy Boukhari ktorzy przyszli do naszej ligi zarobic i ewentualnie pokazac sie w Champion league a gdy to nie wypaliło,zwijali zagle z Krakowa, szybciel niz Mateusz Kusznierewicz na olimpijskich regatach.Jest powiew swiezosci,jest powiew mlodosci,jest nowa Wiała.Oby lepsza niz w ostatnich kilku latach!?
37
2
Ocena postu: 35
2017-02-16 10:44
~~~jrmens
Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy zeto moze byc Historyczny
moment nie tylko dla naszego klubu ale i calrj ekstraklasy. Tak utalentowany gracz w tyn wieku do nas nie przechodzil..Smiem twierdzic ze nawet Milik i Lewandowski nie mieli takiego potenncjalu w jego wieku. Rekordowa sprzedaz z Polskiego klubu sie szykuje..Jesli to co sout Realu Madryt mowil jet prawde trafilismy na brylant do oszlifowania.
34
8
Ocena postu: 26
2017-02-16 10:44
piotrrek
Uwaga!!
Mamy mnóstwo zawodników tylko teraz jestem ciekawy jak trener utrzyma w dyspozycji tych którzy nie będą grali? Nie mamy rezerw co byłoby pewnie rozwiązaniem.
40
Ocena postu: 40
2017-02-16 10:52
Realista80
transfer
Moze juz nie przesadzajmy, po co nam tylu pilkarzy jezeli polowa z nich nie bedzie miala szans na gre.Ten drugi gral w II lidze meksyku, a nawet nie wiem czy tam gral, i ma 165 cm wzrostu.
11
37
Ocena postu: -26
2017-02-16 10:55
~~~mbjmbhj
@piotreek
z tego co mi wiadomo bardzo możliwe że w lecie opuszczą nas Uryga, Popovic, Maka i Zdenek a i z Boguskim nie wiadomo co będzie tak wiec to chwilowy nadmiar
33
2
Ocena postu: 31
2017-02-16 11:05
~~~mbjmbhj
kadra
kadra w lipcu: Załuska, Misiek, Bartosz, Cywka, Bartkowski lub Pietrzak, Sadlok, Głowa, Gonazalez, Kujawa, Brlek, Llonch, Stilic, Słomka, Laskos, Valencia, Videmont, Małecki, Zachara, Brożek, Drzazga, Echavaaria Myślę że Maka w lecie odejdzie a klub będzie chciał na nim zarobić, Popovic ponoc już teraz miał oferte z Turcji wiec tez może się nie utrzymać, Buchalikowi i Urydze wygasają kontrakty, w Spicicia sorry ale jakos nie wierze, Boguski jak nie powtórzy rundy zycia to pewnie tez odjedzie wygasa kontrakt, Ondraska mysle ze sprzedamy. Tak wiec w wakacje 3 transfery: ŚO, ŚP, PP i mysle ze dobrze będzie !
13
14
Ocena postu: -1
2017-02-16 11:15
David875
Świetne ruchy
Latem pewnie opuszczą nas Buchalik, Uryga, Popović, Zachara, Boguski, być może Cywka. Kadre się uszczupli, pozbędzie się szrotu . Będziemy mieli gotową kadre na następny sezon by walczyć o Top 3
9
21
Ocena postu: -12
2017-02-16 11:19
stary wiślak
Nie nadużywajmy słowa "wzmocnienie",przed czasem!
Ósmy czy dziewiąty zawodnik sprowadzony do klubu nie jest z automatu wzmocnieniem! Zatem mówienie o "ósmym i dziewiątym wzmocnieniu" nie musi odpowiadać prawdzie,bo zawodnicy sprowadzeni mogą.ale wcale nie muszą okazać się wzmocnieniami. Poszerzenie kadry to rzecz potrzebna i chwalebna,ale pozyskani zawodnicy muszą najpierw udowodnić,że są lepsi od tych,którzy teraz grają. Inaczej wzmocnienie nie jest wzmocnieniem,bo ono następuje tylko wtedy,gdy słabszego zastępuje się lepszym! Tego jeszcze nie wiemy. Zatem o wzmocnieniach będziemy mówić,gdy się wzmocnieniami okażą.
29
29
Ocena postu: 0
2017-02-16 11:22
coodi
brawo !
Panie Junco, Pan w pół roku zrobił więcej niż Kapka przez 10 lat. Szacun.
59
7
Ocena postu: 52
2017-02-16 11:23
GrzegorzS
No to mamy konkretną walke o nowe kontrakty
. Co do dwóch kolumbijczyków, to jak sie przebija w lidze i spodobaja menagerom, to wejdzie w grę opcja wykupu i sprzedaży za dobre pieniądze. Sporo zawodników chętnie bedzie sie w Wisłe promowac, bo dzięki Wisłe kilku z nich zrobiło ciekawe kariery w Europie. Dla nas to dobry kierunek rozwoju klubu i pozyskiwania pienięczy. na rozwój zespołu.. Co do tych jak tu piszą zapowiadanych odejśc latem to fakt,ze komuś kończy sie kontrakt nie znaczy, że będziemy się go pozbywać. Teraz wszyscy mają saznę udowodnić swoja przydatność. Tak bym postawił sprawę. Co do rezerwy w Wiśle od dawien dawna nie służyły podtrzymywaniu czegokolwiek. Bo by to robić w realu to trzeba by mieć rezerwy najmniej w 2 lidze, a to ze wzgledów organizacji rozgrywek Polsce niemożliwe. Wisła powinna mieć i to juz dawno dobry klub satelitarny, grający na poziomie wyższe lokaty w II i nizsze w I lidze, gdzie własnie powinni terminować młodzi zdolni kandydaci do gry w Wiśle. Naprawdę nam jest potrzebnuy jeden nawet dwa kluby satelitarne. Naprawdę można by sie porozumiec z Garbarnią, Puszczą, Bocheńskim pomóc im w awansie i wypożyczac tam zawodników na rundę czasem dwieby grali zamiast się obijac na naszym zapleczu.
45
3
Ocena postu: 42
2017-02-16 11:34
~~~krzysiekkk...
Mat
Ja bym z tym skandowaniem poczekał.owszem po pierwszym meczu Gonzalez spisal sie swietnie ale reszta jeszcze nie grała ,ilosc nie oznacza jakosci
14
16
Ocena postu: -2
2017-02-16 11:39
~~~jrmens
@GrzegorzS
klub satelicki a nie satelitarny. Satelitarna to miałem kiedyś antene.....
37
2
Ocena postu: 35
2017-02-16 11:49
~~~wiernakibicka wisły
Szybciej pisze niz mysle
bo to Uche przyszedl z Espanolu a Mauro Cantoro z jakiegos słabeusza ligi wloskiej.Nie zmienia to jednak faktu,ze do Wiselki wchodzili jako zawodnicy mocno anonimowi a stali sie Jej mocnymi punktami.Mauro,nawet na kilka lat....!!
32
1
Ocena postu: 31
2017-02-16 12:06
~~~jazz
@stary wiślak
W praktyce każde przyjście do pracującej grupy osób nowego jej uczestnika może spowodować jej wzmocnienie, bo siłą rzeczy wzmacnia się konkurencja. W socjalizmie tego nie było, więc masz prawo o tym nie wiedzieć.
34
2
Ocena postu: 32
2017-02-16 12:14
~~~Andrz3j_PL
Dziwna sytuacja ...
Jeszcze gość nie został zakontraktowany a Wikipedia Hiszpańska już go zawodnikiem Wisły zrobiła link »
7
14
Ocena postu: -7
2017-02-16 12:41
GrzegorzS
drogi jrmens
w Polsce nie da się zrobić klubu satelity, który będzie krążył wokół planety Wisła, czy jakiejkolwiek innej planety. Nawet Zabrzanom nie udało się to z Gwarkiem.. Dlaczego z prostej przyczyny, bo my mamy ambicje bycia i rywalizacji. I w efekcie "na zagrodzie szlachcic równy wojewodzie". Natomiast spokojnie można podpisać umowy własnie satelitarne, czyli porozumieć się z jednym drugim czy trzecim klubem, którego rozwój się będzie obserwować, czasem wpsierać. Przede wszystkim zaś obserwować się tam będzie własnych wypożyczonych graczy. Nawet powinno się im opłacać kontrakty i niech grają i niech rywalizują. przykładowo za chwilę po kontuzji do treningu wróci Pietrzak. By byc zdrowym będzie musiał powalczyć na treningach ze trzy miesiące, by dojść do formy musi potrenowac i pograc ze trzy kolejne. jak by Wisła miała właśnie taki satelitarny klub, to płacąc by za ten kontrakt wypożyczyła go do klubu gdzie by wręcz musiał grać (wyłączając oczywiście kartki, urazy, itd.)Każdy mecz takiego klubu musiałby obserwować nasz przedstawiciel, który by oceniał grę zawodnika. Takie sprawy można domówić a zawodnik musiałby zapier... a nie się obijac. Dlatego nie wchodza w gre wypożyczenia np. do Szczecina. Lepiej niech pogra w Niepołomicach, przy Rydlówki. Będą to widzieć trenerzy kibice. Tak bym to próbował zrobić. Pytanie oczywiście o elastycznośc przepisów PZPN, bo one są tu za sztywne, ale jak się chce to wiele można zrobić.
11
10
Ocena postu: 1
2017-02-16 12:48
stary wiślak
jazz!
A słyszałeś o czymś takim,jak przerost zatrudnienia? To właśnie bywało w socjaliżmie! I to nic dobrego nie przyniosło.Nie każdy dodatkowo zatrudniony musi coś pozytywnego wnosić,a pieniądze mu wedle umowy trzeba zapłacić. Ty byś w swojej firmie zatrudniał więcej pracowników niż trzeba,tak na wszelki wypadek,bo będą konkurencją? A jak się okażą za słabi na konkurencję. To co zwolnisz ich? Można,ale po poniesieniu kosztów ich zatrudnienia. Do sprawy trzeba podchodzić spokojnie i racjonalnie i nie witać każdego zatrudnionego,jako wzmocnienia. Ja tam wolę dmuchać na zimne i nie chwalić dnia,przed zachodem słońca. Drzazga miał nas wzmacniać i co,jest słabszy od konkurentów. Nie wspomnę już o Mójcie,Pietrzaku czy wcześniej Barientosach i Clivelarach. Na razie ilościowo jest imponująco. Jak ilość okaże się jakością,to wtedy powiemy o realnym wzmocnieniu,a nie dziś! choć mocna ławka też się przyda,ale czy będzie taka mocna?
21
11
Ocena postu: 10
2017-02-16 13:02
~~~Fanatyk1906
TSWK
Wytłumaczcie mi czym wy się tak podniecacie? Robi się z Wisły wieża Babel. Ściągamy jakiś totalnie nieznanych gości z kolumbii. Valencia strzelil trzy bramki w u20 i to jego cały dorobek, nie grał w dorosłej piłce tylko juniorach w kolumbii i on ma być wzmocnieniem? A tendrugi to już w ogóle z kosmosu gość, nie da się go znaleźć na transfermarkcie,ani nigdzie indziej. Gość niezaistniał niczym. Po co ściągac kogoś takiego? Naprawdę nie ma w niższych polskich ligach fajnych,zdolnych piłkarzy, tylko trzeba ściągac jakieś wynalazki z kolumbii? Ani jeden,ani drugi nic u nas niepokaza. Do tego to kolejna dwójka co nie gada po ang, atmosfera w klubie zaraz się zniszczy bo beda sie robiły grupki. Po co nam tylu zawodnikow? Totalnie dwa bezsensowne ruchy. Trzeba będzie się męczyć roknz nimi i potem do domu. Wspomnicie moje słowa (róbcie screeny) ,że ani jeden z nich się nie sprawdzi, a już na pewno ten extcharria czy jak mu tam. Zaś ściągamy samych obcokrajowców, zas robimy z tego klubu wieżę babel. Jak dla mnie te dwa wynalazki to minus. Zanim dacie mi minusy, to proszę napisać na jakiej podstawie sądzicie,ze to sa dobre transfery?
19
49
Ocena postu: -30
2017-02-16 13:08
SMOK
@~~~Andrz3j_PL
Nie Wisły tylko cwe"L"ki o dziwo
4
1
Ocena postu: 3
2017-02-16 13:36
czerwoo
Manuel Junco: chcę stawiać na Polaków
Takie hasło zapamiętałem na jego pierwszej konferencji. Czytając regularnie wszystkie komentarze po przyjściu tylu zawodników widzę zachwyt i radość. Konstruktywnych,krytycznych komentarzy można policzyć na palcach jednej ręki. Mi jako kibicowi związanym z tym klubem od najmłodszych lat Wisła zawsze kojarzyła się z Polakami z którymi mogłem się utożsamiać . Co jeśli po sezonie odejdzie Mączyński, Brożek i Głowacki, Załuska, Sadlok i Boguski ? Zastąpimy ich obcokrajowcami którzy przyszli w tym okienku albo zakontraktujemy następnych? Czy chcecie by NASZ klub szedł w tym kierunku? Czy chcecie powrotu do czasów holenderskich gdzie na boisku bywało, że reprezentowało nas prawie w całości zagraniczny zaciąg? W tym kierunku to właśnie wszystko zmierza. W tym momencie możemy być pewni, że wzmocnieniami będą Stilic i Gonzalez. O reszcie dotychczas nie możemy nic powiedzieć i pamiętajcie ILOŚC to nie znaczy JAKOŚC. Na koniec moge tylko dodac, ze mam nadzieje, iz w letnim okienku transferowym jesli odejda jacys polscy gracze, to zostanie to jakos zrownowazone, bo ja nie chcialbym ogladac w calosci zagranicznej Wisly z ktora nie bede sie mogl utożsamiać. Pozdrawiam wszystkich kibicow Wisly i trzymajmy kciuki za mecz ze Slaskiem.
17
45
Ocena postu: -28
2017-02-16 13:42
~~~ Nn
Roczne wypoźyczenie
Skonczy sie natym ze beda swietnie grali, Wisla po roku zaproponuje kolejne wypozyczenie a oni odejda...
4
17
Ocena postu: -13
2017-02-16 13:43
~~~Tylko WISŁA
Zimna woda na głowę
Cieszy mnie bardzo ilość transferów bo dawno takiego okienka u nas nie było. Tylko mam jedno pytanie :D Co będą robić zawodnicy którzy nie będą grali ? Ba nawet nie będą w meczowej 18 bez szans nawet na wejście z ławki !!! Nie mamy 2 drużyny żeby ich tam ogrywać więc ? Nie wiem czy nas stać na tak szeroką kadrę i na to żeby zawodnicy siedzieli na trybunach. Mało tego w jaki sposób mają podnosić swoje umiejętności nie grając ? W jaki sposób mamy ich testować jak nie będą grać ? hmmm ...
20
1
Ocena postu: 19
2017-02-16 13:46
nowy_00
@ czerwoo
Rozumiem, że zamiast Stilicia wolisz Jagiełłę, a zamiast Ivana Czerwińskiego. Jakość się liczy a nie narodowość.
37
4
Ocena postu: 33
2017-02-16 14:18
~~~qazimierz
@czerwoo
Junco przede wszystkim obiecał wzmocnienie i poszerzenie kadry, tak aby było co najmniej 2 zawodników na jedną pozycję. I z tej obietnicy wywiązał się znakomicie. W ostatnich latach wiele było pustych obietnic ale Hiszpan pokazał, że nie rzuca słów na wiatr. Nie podoba ci się, że nowe nabytki to w większości obcokrajowcy? To nie wina Junco, że za każdego młodego Polaka, który parę razy prosto kopnie piłkę krzyczy się kwoty z kosmosu. To nie jego wina, że menedżerowie mieszają w głowach tym chłopakom. Chcieliśmy Mazka i Czerwińskiego. Ale przepłacać nie będziemy byleby tylko zadowolić media i takich jak ty narzekaczy. Bo co z tego że będziemy grali samymi Polakami jak będziemy przegrywać? Wtedy nie będziesz zwracał uwagi cwaniaczku kto jest w składzie, tylko będziesz jechał po drużynie za słabe wyniki. Junco przewertował najpierw polski rynek. Tu mu nie można nic zarzucić. Chciał postawić na Polaków. Ostatecznie skończyło się na Słomce i Bartkowskim. W składzie na Koronę mieliśmy aż 8 naszych rodaków! To je jest więc tak że na siłę stawiamy na obcokrajowców. Poszerzyliśmy po prostu kadrę. I teraz będzie rywalizacja. Jeżeli do pierwszej 11 przebije się więcej zawodników z zagranicy, to tylko dlatego że okażą się lepsi od Polaków. Jestem patriotą, ale nie jestem za tym aby niańczyć naszych rodaków. Mają ręce i nogi i niech walczą. Najważniejsze jest dobro drużyny. Będzie grał ten kto jest w lepszej formie i tyle. Na koniec zrozum jedną rzecz. Ostatnio opieraliśmy się na Polakach głownie dlatego że mamy takich zawodników jak Głowacki, Brożek, Małecki czy Boguski, którzy są do naszego klubu przywiązani od lat i nie patrzą głównie na pieniądze. Do tego dochodzą wychowankowie jak Uryga czy Bartosz. Pozyskać jakiegoś dobrego Polaka z zewnątrz jest bardzo trudno, co pokazały negocjacje z Mazkiem i Czerwińskim. Tak więc chcieć to ty sobie możesz marudo. Ale pozyskiwanie Polaków na siłę w tym momencie nie ma sensu. Nie dość że trzeba płacić dużo za odstępne, dać wysoki kontrakt, to jeszcze musi być on długi. Za porównywalne pieniądze możemy ściągnąć 2 nawet 3 nie gorszych piłkarzy z zagranicy na o wiele bezpieczniejszych zasadach. Czyli z krótkimi umowami z opcją przedłużenia. Jasne że chciało by się grać Polakami. Ale na razie są rzeczy ważniejsze do zrobienia. Trzeba przywrócić Wisłę do ścisłej czołówki w Polsce!
27
2
Ocena postu: 25
2017-02-16 14:20
Thoren
Polacy...
Wisła walczy (mam nadzieję) o puchary. Niestety sytuacja wygląda tak, że ciężko wyciągnąć wartościowego Polaka. Trzeba też mieć na uwadze, że szkolenie w Polsce stoi na niskim poziomie. Łatwiej "łowić" z Hiszpanii czy nawet z Kolumbii. Jak już miałem okazje wspomnieć, Ameryka Płd to ryzyko aklimatyzacji, ale... zawsze coś może odpalić. Boję się sytuacji jak ze Stępińskim. Koleś był wartościowy, ale ze wzg. na wypożyczenie nie dostał więcej szans... Nie lubię Lecha. Jednak oni wzięli swojego Kolumbijczyka do grudnia. To jest świetny ruch by sprawdzić dokładnie zawodnika. Jeśli mamy wziąć kogoś do końca roku to już wiem, że będzie lipa... za mało czasu. Proszę Junco o dłuższe wypożyczenie i by nie skończyło się jak ze Stępińskim...
9
5
Ocena postu: 4
2017-02-16 14:24
brzydal
~~~Fanatyk1906
Już piszę dlaczego łapka w dół. Wkurzają mnie 2 rodzaje ludzi - hurraoptymiści i pesymiści. Jedni dostają orgazm na samą myśl tego co się w klubie dzieje i być może jak fajnie będzie, a drudzy chcą popełnić seppuku, bo wszystko jest do dupy i nic nie ma sensu. Jak myślisz, do której grupy się zaliczasz? Po co oceniacie (Ty jak i inni) zanim zobaczycie co z tych transferów naprawdę wyjdzie? Dajcie im czas, oceńcie na podstawie obserwacji, tego czy się wkomponują w zespół, czy będą robić postępy, czy będą po prostu do dupy. Dajcie im szanse na pokazanie się. Mam jeszcze jedno pytanie - jakich osiągnięć oczekujesz od tych "dzieciaków"? Mieli wygrać Ligę Mistrzów? Grać w podstawowym składzie Realu Madryt czy Man U? Ochłońcie i podejdźcie do tematu na spokojnie. Czas wszystko zweryfikuje.
27
1
Ocena postu: 26
2017-02-16 14:36
brzydal
@ czerwoo
Nie przywiązuj się do zawodników - to są tylko pracownicy którzy pójdą tam, gdzie im lepiej zapłacą. Ilu obiecywało wierność Białej Gwieździe po grób, a jak tylko pojawiła się okazja to polecieli za kasą? Utożsamiaj się z ideą, z Wielką Wisłą. Ja osobiście z oceną tego co się dzieje w naszym kochanym klubie jeszcze poczekam. Są ludzie którzy wykonują swoją pracę - czy lepiej od poprzedników? Okaże się na koniec tego jak i przyszłego sezonu. Dajmy im czas, wtedy przyjdzie pora na osądzanie i wyciąganie wniosków.
18
3
Ocena postu: 15
2017-02-16 14:46
~~~Kid
Być może odejdzie Popovic
Dobra wiadomość ale Kazachowie na razie dają mało kasy ok. 100 tyś. euro. Myślę że za 200 tyś. euro go puszczą. Nie mam nic do Denisa ale jego gra mnie nie zadowala jest zbyt zachowawcza taka na alibi. Myślę że za niego spokojnie wchodzi Maczynski a za Mąkę Brlek.
27
7
Ocena postu: 20
2017-02-16 14:47
Kosmaty
@~~~Tylko WISŁA
To się nazywa rywalizacja. Oczywiście masz rację, że w obecnej sytuacji rezerwy by się przydały by utrzymywać rytm meczowy większej ilości zawodników. Jednak w dużych klubach tak szeroka kadra to normalna sytuacja, a nawet pożądana by każdy czuł, że musi naprawdę zapracować na swoją pozycję. Później ci którzy nie będą grali, nie będą się łapali nawet na ławkę będą sukcesywnie wymieniani na innych w trakcie okienek transferowych. Tak działa to w idealnej sytuacji. Oczywiście w życiu nic nie jest w pełni zgodne z modelem idealnym, ale właśnie tak wygląda dążenie do tego by się zbliżyć do owego modelu.
21
2
Ocena postu: 19
2017-02-16 14:56
~~~Francesco Smudini
hoho
Rozumiem wszystko,na ligę mistrzów trzeba mieć szeroką ławkę
21
2
Ocena postu: 19
2017-02-16 15:02
~~~Michal92
Junco
Fajnie super tansfery szkoda ze nie mamy zespolu rezerw ale pewnie od nowego sezonu cos bedzie
14
1
Ocena postu: 13
2017-02-16 15:22
~~~Tylko WISŁA
@Kosmaty
Zgadzam się całkowicie z Tobą. Z tym że problem pojawia się z ogrywaniem ... przykładem może być teraz Stilic który potrzebuje ogrania bo sami wiemy jakiej klasy jest to zawodnik. Po 10-15-20 minut w końcówce meczu, przygotuje go dopiero na nowy sezon. Gdyby była 2 drużyna idzie tam dodatkowo na 2-3 mecze i po miesiącu jest gotowy do pierwszej drużyny. Przykładowo młody obiecujący zawodnik na treningach jest najlepszy w drużynie ale już podczas meczu ... no niestety nie idzie mu i potrzebuje ogrania :D Co na trybunach ma je zdobyć ? Albo wchodząc na 10 minut pod koniec meczu ? No nie musi grać musi czuć piłkę i nabierać rytmu meczowego "czuć trawę". Wydaje mi się że transfery ok, odmłodzenie kadry ok, duża liczba zawodników = duża rywalizacja ok. Tylko ci często młodzi przegrywając tą rywalizację tylko i wyłącznie brakiem doświadczenia ze starymi wygami nie mają szans rozwoju !!! Dlatego uważam że brak drugiej drużyny jest największym błędem naszego zarządu. Bo nie ma szansy na budowanie zespołu zawodnikami tylko pierwszej 18. Tak jak pisałem ... zawodnik musi grać nawet w drugiej drużynie ale musi grać !!! A na tą chwilę kadra super duża i to bardzo duży plus ale zostaje powiedzmy 5 -7 zawodników którzy nie grając co tydzień meczu po prostu się zmarnują mając np świetną technikę motorykę itp itd ale nie mając doświadczenia przegrają rywalizację ze "starymi wygami". Oni muszą grać !!! A nie siedzieć na ławce czy na trybunach bo sam trening jak wiesz nic niestety nie da TYLKO WIELKA WISŁA !!!
11
Ocena postu: 11
2017-02-16 15:27
~~~WisłaNaZawsze
nowy_00
nie rozumiesz, przecież pan wyżej wyraźnie napisał, że Stilić i Gonzalez to wzmocnienia więc ok, a reszta to ogóry i nie ma co się nimi zachwycać.
3
32
Ocena postu: -29
2017-02-16 15:56
~~~krzysiekkk...
Grzegorzu S
Do Puszczy chcielismy podrzucic Kujawe,okazało się ,że jest tak słaby że nawet tam bym sie na ławce nie miescil
22
1
Ocena postu: 21
2017-02-16 16:16
~~~Marioo
Junco
Pana Junco to nie można nigdzie puścić, trzeba go u nas zostawić za wszystkie skarby świata. Poza tym już czuje jak się dupy warszawce palą
12
3
Ocena postu: 9
2017-02-16 16:17
~~~Kobylts nzlg
Kobylts nzlg
Kiedy pani prezes mówiła że najlepszym transferem Wisły jest przez Junco brałem to w nawias i traktowalem jako ładną gadke. Ale to w 100% prawda! Ten facet sprowadził niemal nowa drużynę w jednym okienku transferowym! Panie Junco w imieniu wszystkich kibiców Wisły mogę powiedzieć tylko jedno : DZIĘKUJEMY!!!
16
3
Ocena postu: 13
2017-02-16 16:37
~~~gigi
Transfery
Nie przesadzajcie już z tym hurraoptymizmem. Owszem, transfery, to, że coś się dzieje, może sprawiać nam radość i dawać poczucie stabilności. Ale co niektórzy myślą, że z taką kadrą od razu podbijemy ligę. Nie oszukujmy się, z wyjątkiem Stilica, o wszystkich tych zawodnikach nikt wcześniej nie słyszał. Nie mówię, że na pewno będzie kiszka, ale wstrzymajmy się jeszcze z oceną transferów i nie róbmy sobie nie wiadomo jakiej nadzieji. Na razie Gonzalez pokazał się z dobrej strony. Reszta musi jeszcze udowodnić swoją wartość. A my możemy im w tym tylko pomóc. Wszyscy na Jagę i ponieśmy dopingiem naszych do zwycięstwa!
14
4
Ocena postu: 10
2017-02-16 17:34
Chillek
WISEŁKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Płakać mi się chce ze szczęścia teraz tylko już lepiej Junco mistrzu dziękuje nadchodzą lepsze czasu musiały w końcu nadejść .TYLKO WISŁA "3
13
1
Ocena postu: 12
2017-02-16 17:51
~~~KLEKOT
kazek
Nie kompromituj się chłopie. To nie ten poziom .Widziałem jak facet wszedł za Brożka w ubiegłorocznym meczu o wszystko z Zagłębiem. Początek meczu ,wiele okazji do pokazania trenerowi swoich aspiracji i co? Pół sytuacji nawet nie pamiętam. Wielu polskich młodych grajków zamiast napierniczać to płaczą że trenejro szans nie daje na kredyt. Dobrze że go nie ma,przebije się niżej to będzie mógł wybierać kluby w ekstraklasie ,nie to wyląduje w pipidówie i tyle.
13
Ocena postu: 13
2017-02-16 18:33
Maxi
Więcej piłkarzy to większa konkurencja ...
.....i o to chodzi ))) Jak jesteś pewny miejsca w pierwszym składzie to czasem się nie starasz bo nie czujesz tej presji teraz będzie i większa presja i rywalizacja to nam tylko na dobre wyjdzie .
17
1
Ocena postu: 16
2017-02-17 06:01
stary wiślak
Spokojnie! Były już takie czasy w Wiśle
Że zakontraktowanych było 30 piłkarzy,z czego i tak do grania,nawet z ławki nadawało się 15-16 i tyle. A wszyscy jakieś tam pensje brali. Wycofanie rezerw z rozgrywek nic nie zaszkodziło,bo nie sądzę by coś dawało jeżdżenie po "wsiach" i grywanie z trzecioligowcami. W Polsce potrzebna jest Liga Rezerw, w której dzień po meczu ligowym grały by ze sobą rezerwowe składy drużyn z ekstraklasy. Grali by tam zawodnicy z ławki,rekonwalescenci po kontuzjach,i,ci którzy zagrali w meczy ligowym w niepełnym wymiarze i najzdolniejsi juniorzy. To jedyna szansa na podtrzymanie formy i możliwość wykazania się graczy rezerwowych,czy młodzieży z zaplecza.
8
7
Ocena postu: 1
Komentarzy na tej stronie: 56.
© 1998-2017 WISLAPORTAL.PL. Portal Kibiców Klubu Wisła Kraków    |    Strona wygenerowana w 0.137 sek.   |    Kontakt: redakcja@wislaportal.pl
Korzystając z portalu akceptujesz jego politykę prywatności & politykę cookies »