W związku ze zmianą prawa i wprowadzeniu przepisów RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - aby nadal móc aktywnie i w dotychczasowy sposób korzystać z naszego serwisu - musisz zaakceptować naszą uaktualnioną politykę prywatności.
Jej pełna treść dostępna jest tutaj »

W jej ramach informujemy również, że serwis wislaportal.pl do swojego prawidłowego działania wykorzystuje pliki cookies »
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję, zamknij!
główna   piłka   kosz   siatka   kalendarz   kadra   tabela   archiwum   foto   multimedia   live   typer   rss   szukaj   zaloguj się          
Wtorek, 27 czerwca 2017 r.
Wisła otrzymała ofertę transferową za Krzysztofa Mączyńskiego. Z... Legii!
A- A+

Jak udało nam się dowiedzieć - krakowska Wisła otrzymała oficjalną ofertę transferową za Krzysztofa Mączyńskiego, którą złożyła warszawska Legia! Przypomnijmy, że popularny "Mąka" ma z naszym klubem jeszcze roczną umowę, a po ostatnich swoich występach - w tym kapitalnym w barwach reprezentacji Polski, przeciwko Rumunii - stał się ważnym zawodnikiem na krajowym rynku transferowym.

Na razie nie wiadomo jaka będzie odpowiedź Wisły Kraków na ofertę z Warszawy oraz jaka będzie reakcja na takie zainteresowanie ze strony samego zawodnika, który dotychczas ma na swoim koncie 86 występów w koszulce z "Białą Gwiazdą", w których strzelił pięć bramek.

Warto też wspomnieć, że według doniesień medialnych Mączyńskim interesować ma się także Jagiellonia Białystok.

Wcześniej mówiło się też o zainteresowaniu ze strony Slavii Praga, a po zeszłorocznych Mistrzostwach Europy - o wiślaka pytać miały też kluby z Francji oraz Włoch.


Dodał: Redakcja
Tagi: Krzysztof Mączyński | Transfery | Legia Warszawa |

    Dodaj komentarz »
    Zanim skomentujesz »
 
    Komentarze:

2017-06-27 12:42
GrzegorzS
Do rozwagi naszym władzom klubu
Legia życzy sobie za Ofoe od Greków 3 miliony euro, więc mam nadzieje, że my tez skalkulujemy dobrze nasze warunki. 2 miliony i mogą kupować.
93
7
Ocena postu: 86
2017-06-27 12:43
~~~ddd
Kabaret
300 tys euro?? Czy oni w leglej maja nas za id*tów?? Za taka kasę to sobie mogli brać np Furmana a nie obecnego reprezentanta kraju.
121
2
Ocena postu: 119
2017-06-27 12:43
~~~martines
OBY NIE!
jak tam pójdziesz, stracisz u mnie wszystko po słowach w Lidze + Ekstra `` nie zagram w Legii``w pomidorze. link »
64
6
Ocena postu: 58
2017-06-27 12:44
~~~BartasTSW
MakaTSW
No ale skąd wiecie że oficjalna , to teraz na Twitterze zmieni nick na MakaCWKS ? :D (^^^)
32
6
Ocena postu: 26
2017-06-27 12:49
mackub
dobry żart!!!
To chyba za lewą rękę Mąki? Teraz czekamy na cenę prawej ręki a na koniec wycenimy nogi Krzyśka. Ułatwię wam w klubiku na łazienkowskiej liczenie: podstawowy pomocnik 6 (podobno wg najnowszego rankingu) , w najgorszym razie 10, drużyny świata. A teraz liczcie srebrniki....
37
3
Ocena postu: 34
2017-06-27 12:51
~~~Klus
nieeee
z legią nie handlujemy. z legią nie rozmawiamy.
72
6
Ocena postu: 66
2017-06-27 12:52
~~~emjot
odrzucona oferta
oferta odrzucona: link » kasa taka że ho ho ho całe czysta tysioncy ojrosów Szkoda że nie 100
31
2
Ocena postu: 29
2017-06-27 12:52
~~~FanNatic90abg ! !!
Nie odejdzie
Napewnoo
23
2
Ocena postu: 21
2017-06-27 12:53
~~~kaleka nie piłkarz
hehe
"Mączyński piłkarzem Legii" , "Mączyński rozegrał fenomalnego spotkanie przeciwko Wiśle Kraków w której się wychował" , "Mączyński strzelił bramkę w meczu z Wisłą Kraków" .. wyobrażacie sobie takie nagłówki gazet? bo ja nie.. Mączyński w Legii? chyba przestałbym kibicować Wiśle przez szok jaki bym uznał. Całkowicie straciłbym zaufanie do ludzi.
18
30
Ocena postu: -12
2017-06-27 12:55
Kosmaty
No i pojawiła się oferta...
Pytanie tylko jaka. Szczerze mówiąc po ostatniej kampanii mediów nie spodziewam się kokosów, do tego dochodzi jeszcze kwestia wzmacniania ligowego rywala własnym kosztem... żaden klub nie robi tego chętnie i zwykle jeśli do takich transferów dochodzi to kluby żądają wyższej ceny, a jak wiemy Legia szuka w takich wypadkach drogi na skróty (patrz Cierzniak i przepychanie na siłę nawet drogi niezgodnej z przepisami (ehh wsparcie centrali piłkarskiej jest bezcenne), albo w innych wypadkach dzięki mediom wywiera duży nacisk na kluby by nie pozostawić im wyboru (to z kolei miało miejsce w ostatnich dniach także w wypadku Mąki)). No i tak jak redakcja napisała ważna jest też reakcja samego Krzyśka, który kilkakrotnie publicznie stwierdzał, że oferty Legii go nie interesują, bo tam nie chce przejść. No i w następnym okienku Krzysiek będzie miał znacznie więcej argumentów by żądać znacznie wyższego kontraktu od nowego pracodawcy (karta w ręku i występ na mistrzostwach świata), więc podpisując kontrakt teraz sam by siebie ograbił z atutów w negocjacjach i możliwości wyższych zarobków w mocniejszej lidze. Kolejna sprawa jest taka, że klub nie będzie chciał puścić i Brleka i Mąki jednocześnie, a za Petara oferty są zapewne zdecydowanie wyższe. Oczywiście piłka nożna nie takie historie widziała, ale ja osobiście wątpię by akurat ten transfer doszedł do skutku i jako kibic Wisły nie chcę by taki transfer miał miejsce.
19
3
Ocena postu: 16
2017-06-27 12:56
nowy_00
-
nie dla 7egii !!! chyba że dają 2mln euro
19
7
Ocena postu: 12
2017-06-27 12:56
~~~kaleka nie piłkarz
dopisek.
przeciez aktualny zarząd Wisły takim ruchem zniszczyły wszystko co osiągneli dotychczas.. a karnety sprzedawałaby się 10 razy wolniej.. są zasady, których się nie łamie. Są granice, których się nie przekracza. Nie ma mozliwosci zeby wychowanek Wisly Krakow przeniósł się do Legii. 30-letni facet, reprezentant Polski, ktory zarobił notabene fortunę grając w lidze Chińskiej.
56
1
Ocena postu: 55
2017-06-27 12:59
~~~vps
Mączyński
Mam nadzieję że Mąka się nie zeszmaci w ten sposób na koniec kariery.
51
Ocena postu: 51
2017-06-27 13:00
Tochimo
300 tys euro??
Jak oni zabawnie mówią 3 miliony :D, ale poważnie inne kluby nie składały ofert, ale się pytały i dawały więcej... i
28
1
Ocena postu: 27
2017-06-27 13:08
GrzegorzS
Jeżeli to jest oferta prawdziwa
i ona opiewa na 300 000 euro to ona świadczy co najwyżej o braku szacunku dla Krzyśka i dla Wisły. Z dużą doza prawdopodobieństwa za rok o tej porze z tytułu wystepu Mąki na MŚ i jego udziału w eliminacjach Wisła dostanie dwa razy tyle od władz FIFA. Minimalne warunki podjęcia dyskusji to 1 milion euro w gotówce plus procenty z ewentualnego transferu i całoś kwoty za udział Maki w eliminacjach i turnieju Euro. Po zakończonych eliminacjach do MS, w których Krzysiek jest podstawowym zawodnikiem w zimowym okienku transferowym znajdzie sie kupiec z zagranicy, który lekka reka ten 1 milion wyłozy. Badzmy realistami wystarczy, że menago popracuje. Wolsburg za Błaszczykowskiego chce 1 milion euro, plus kasa dla menago i samego zawodnika za przejście.
35
2
Ocena postu: 33
2017-06-27 13:11
~~~Stefan
To policzek
Legia tą ofertą obraziła Wisłę. To wyraz braku szacunku dla naszego klubu.
79
Ocena postu: 79
2017-06-27 13:11
GrzegorzS
Zabawne jest, że Wisła Płock
350 tysięcy Euro zapłaciła za wykupienie Furmana
59
1
Ocena postu: 58
2017-06-27 13:14
~~~Combo 1906
Odrzucona
300 tys euro ha ha ha dobre a pozatym Krzysiek sam mówi że do ległej nie pójdzie oferta narazie odrzucona
39
Ocena postu: 39
2017-06-27 13:16
Jazz
.
Ta oferta to kit, wiadomo, że Wisła się nie zgodzi. Gra pozorów, żeby nie było, że nie próbowali. Możecie być pewni, że jakby jakimś cudem dogadali się z Mąką, to Komisja (L)igi w tydzień by rozwiązała kontrakt Krzyśka z winy klubu. Pewnie już mu trują dpę wielką kasą i grą w Lidze Mistrzów.
31
1
Ocena postu: 30
2017-06-27 13:24
~~~KUBA
Oferta
Prosze zarząd Wisły o złożenie klubowi Legia Warszawa oferty za Michała Pazdana na kwotę 300 tysięcy euro i rozpromowanie informacji w mediach.
88
Ocena postu: 88
2017-06-27 13:32
~~~Anonymous
Mąka
Ponoć Wisła żąda 500 tyś € ...
9
36
Ocena postu: -27
2017-06-27 13:39
~~~Jocker 30
Prawie się udusiłem ze śmiecu obiadem jak to przeczytałem...
300 tys to się Warszawka popisała. Trzeba mieć tupet żeby za reprezentanta POLSKI zaproponować taką kwotę! To już nawet nie jest śmieszne to zwykły ŻAL. Pomijając fakt że Mąka jako krakus z krwi i kości nie pójdzie ( sam o tym wspomniał w nc+ ) to jako człowiek nie pozwoli żeby sobie nim gębę wycierać. Takie krezusy ligi polskiej niewytrzymam 300 tyś E, to wynika że są biedniejsi od Wisły z Płocka bo ci za zwykłego ligowca ( a nie przepraszam ex Legioniste) zapłacili 350 tyśE. Ale dobra idąc ich sposobem załatwiania interesów to puśćmy do mediów info że Wisła chce Pazdana i tez sypnie groszem a co tam 320 tyś E ( za Petara będzie kasa) będą jaja przynajmniej :P
20
Ocena postu: 20
2017-06-27 13:39
~~~WisłaNaZawsze
doskonały pomysł
dawać oferte za Pozdana 300 tys euro, niech sobie nie myślą śmiecie, że będą nas upokarzać!
38
Ocena postu: 38
2017-06-27 13:43
GrzegorzS
Naprawdę się wkurzyłem
i nieżle bym sie wkurzył, gdyby Wisła teraz sprzedała Make za tak smieszne pieniądze. Legia nie ma kasy i to widac. jedynie ich na ten moment wielkie wzmocnienie, to będzie ściągnięcie niejakiego Monety za 100 tysięcy Euro. Te arogancie skur.... tak sobie cenią Maczyńskiego, że chca go wykupic z Wisły za trzykrotna wartośc szczyla, który nie otarł sie o reprezentację grał w potedze z Chorzowa i z nia spadł z ligi, co więcej w znacznej części meczy nie łapał sie nawet nie do składu, ale nie łapał sie na ławke. Za udział Mączyńskiego w eliminacjach do MŚ w Rosji Wisła dostanie więcej nie mówiąc o grze w turnieju, wystarczy przytrzymac Make do czerwca za Udział Krzyśka w Euro Wisła otrzymała 203 tysiące Euro. Nasi włodarze byli by ***mi, gdyby Krzyśka sprzedali teraz. Jeśli już to naprawdę za 1 milion Euro ze strony Legii to podstawa przyzwoitości na dzień dobry
23
1
Ocena postu: 22
2017-06-27 13:53
~~~rafekmielec
Mąka
Prawdą jest że pójdzie tam gdzie płacą o co się zciąłem z nim na Twitterze o jego wypłakiwaniu się do prasy . Nie będzie mi go żal w najmniejszym stopniu bo nigdy nie był i nie będzie dobrym piłkarzem . Pojedyncze mecze nie robią z niego gwiazdy , niech idzie póki można na nim zarobić , zejdzie z listy płac i będą w tym klubie zasuwać ci co im się biegać chce .
5
36
Ocena postu: -31
2017-06-27 14:01
ja-n
hit transferowy ...
pamiętam, jak cracowia około 2005 zlożyła ofertę na Frankowskiego ...
20
Ocena postu: 20
2017-06-27 14:13
~~~Nei
Nei
Wisła powinna oficjalnie za Vadisa wysłać ofertę na 150tyś ojrosów w odpowiedzi.
33
Ocena postu: 33
2017-06-27 14:14
~~~l
Powinien sie zgodzic
do zagranicznego klubu nigdy do naszego
11
2
Ocena postu: 9
2017-06-27 14:29
CMD
Nie
Po zeszlorocznej historii z Cierzniakiem, Wisla nie powinna wogole zasiadac do rozmow z tymi zlodziejami. Pieniadze pieniedzmi (mozna je tez wyciagnac od kogos innego jesli bylaby taka wola Krzyska), ale honor tez trzba miec! Nastepna sprawa jez tez to, ze widac iz powoli wychodzimy na prosta i mozemy byc realnym zagrozeniem dla Legii w walce o mistrzostwo w przyszlym sezonie. Jaki wiec sens mialoby byc wzmacnianie ich skladu, kosztem oslabiania naszego? Jesli jest taka wola klubu i zawodnika, to tylko transfer zagraniczny! Nie zapominajmy jak nas potraktowali z Cierzniakiem!!!
35
2
Ocena postu: 33
2017-06-27 14:40
~~~vps
Nie wierzcie gazetom
Te 500 tyś euro to bujda dziennikarska, nie powielajcie tego. Wydaje mi się że Wisła nie sprzeda Mączyńskiego bo to się po prostu nie opłaca w obecnej sytuacji.
23
2
Ocena postu: 21
2017-06-27 14:46
~~~anty legła
kpiny
Wisła powinna oficjalnie zgodzić na zamianę pod warunkiem że legła da Vadisa plus 300tyś euro.
17
1
Ocena postu: 16
2017-06-27 14:55
~~~cpcz
ofetra smiech na sali
ja przepraszam za wyrazenie, czy wy wszyscy och....liscie, 1 milion, 2 miolony ??? przeciez za Krychowiaka zaplacili ponad 30 baniek, a Mąka, gra na jego pozycji w reprezentacji. nie sugeruje porownania wprost (ekstraklapa, a primiera czy ligue1), daje punkt odniesienia. 5 mln jevra, a jak nie to negoucjujcie oferte z pilkarzem w zimie, zobaczymy co ugracie. no chyba ze Krzysiek przebiera nogami do leglej, a to juz zmienia postac rzeczy.....
7
1
Ocena postu: 6
2017-06-27 14:59
~~~Wiślak86
Wiślak86
Ludzie czy wy znacie się na piłce?Gdzie Mące do Ofoe...inne pozycje i Belg dużo lepszy to po 1wsze po 2gie mało widać wiecie o własnym klubie..dziwi mnie nienawiść do Legii skoro kiedyś mieliśmy z nimi zgodę...mam paru kumpli Legionistów którzy pamiętają tą zgodę i o Wiśle mówią z szacunkiem,włączcie myślenie mniej wódy więcej myślenia Jaga,Lech to wasze miłości?po nich nie jedziecie tak jak po Legii z którą kiedyś była zgoda pozdro dla normalnych choć mało tu ich jak i na stadionie gdyż pamięta się parę lat wstecz tylko a nie kilkadziesiąt...
9
38
Ocena postu: -29
2017-06-27 15:01
Maxi
300 tys euro ???? To żart ???
Oni chcą nas upokorzyć czy ośmieszyć ?? Niech spie...lają . Za reprezentanta polski taką kwotę to jaja. To niech on już dogra do końca kontraktu jak miałby za taką kwotę iść
17
Ocena postu: 17
2017-06-27 15:02
Mada
@ja-n
a to nie bylo czasem za Błaszczykowskiego
8
Ocena postu: 8
2017-06-27 15:04
Maxi
Nie szmaćmy się
! niech sobie te 300 tys euro wsadzą w 4 D
12
Ocena postu: 12
2017-06-27 15:13
~~~Antyległa
Warszawskie cwaniaczki
Jeśli tylko będzie zdrowy to na 100% pojedzie na MŚ i wtedy około 200 000 Euro dostaniemy za Jego udział od UEFA.Jesli coś ugramy w Mistrzostwach to kwota chyba wzrasta ( zależy od ilości dni począwszy od pierwszego dnia turnieju do momentu aż drużyna odpadnie - tak było na ME we Francji -5500 Euro za dobę plus 8% z tej sumy ze sprzedazy biletów ).Cwaniaczki kombinują , mam nadzieję że usłyszą jasną odpowiedź żeby wyp...
28
Ocena postu: 28
2017-06-27 15:24
~~~wisła KR
Mam nadzieję ....
że nie będzie drugim Kusto ,czy Surmą.
12
Ocena postu: 12
2017-06-27 15:26
~~~ddd
Co do leglej
link » Warszawa to jednak stan umyslu.
33
1
Ocena postu: 32
2017-06-27 15:28
~~~Jarbo
Koniec kontraktu
Za rok ma koniec kontraktu i Wisła za jego udział w MŚ nic nie dostanie.
5
54
Ocena postu: -49
2017-06-27 15:36
woytek1974
Bolesne ale prawdziwe
Wcale się nie dziwię, że traktują nas jak biedaków! Ciekaw jestem, ilu kibiców, z tych którzy wstawili tu "napinające" komentarze kupiło już karnet? Ot, taka życiowa prawda z biednym nikt się nie liczy!
19
15
Ocena postu: 4
2017-06-27 16:05
esaper
Klus
Może jestem za stary na obecną epokę kibicowską ale zgadzam sie. Z LEGIĄ ... i Craxą nie rozmawiamy, zLegią i Craxą nie handlujemy. Ani za 300 , ani za 500 ani za 2 mln euro.
36
1
Ocena postu: 35
2017-06-27 16:07
esaper
@woytek1974
Ja kupiłem i powtarzam poprzedni post. To nie hipermarket tylko Wisła. Z pewnymi klubami się nie handluje.
24
1
Ocena postu: 23
2017-06-27 16:10
~~~l
Niech idzie ale
tylko za granice
16
Ocena postu: 16
2017-06-27 16:18
bigi
@Woytek
Może i Wisła jest biedna, ale oferta Legii wygląda tak jak przekazanie kobiecie zbierającej na leki 20groszy przez Trzaskowskiego!
20
2
Ocena postu: 18
2017-06-27 16:23
Stallone
Śmiać
Śmiąc się można ale za pół roku będzie mogła podpisać kontrakt z każdym a wtedy i o 100 tyś będzie trudno. Ciekawe czy Legia wpadnie na pomysł być dorzucić swoich młodych Niezgodę lub/i Monetę.
2
16
Ocena postu: -14
2017-06-27 16:34
~~~tabaluga
Niech ściągną swoje gwiazdy z satelickiego Sosnowca.
Pogonić frajerów.
28
Ocena postu: 28
2017-06-27 16:34
~~~Nikepro
Mączka nasz chuligan ;-D
moim skromnym zdaniem nie robimy interesów z warszawiakami . kropka
20
1
Ocena postu: 19
2017-06-27 16:35
~~~olszaI
~~~Wiślak86
Przypomnij jak możesz kiedy to Wisła miała zgodę z Ległą??? Bo chyba demencja starcza mnie dopadła a pierwszy mecz na R22 zaliczyłem właśnie w roku Twojego nicku czyli 86 mając 14 lat i jakos nie pamiętam.
10
3
Ocena postu: 7
2017-06-27 17:19
bigi
@olsza
litości, to kosztuje jedno kliknięcie xD link »
5
Ocena postu: 5
2017-06-27 17:20
esaper
olszaI
To trzeba być taki stary jak ja Zgoda była 1977-1978 i skończyła się łomotem spuszczonym przez nas niejakiemu Muzykowi
9
Ocena postu: 9
2017-06-27 17:23
roberto51
500-700tys. i niech idzie.
W przeciwnym razie nalezy z nim podpisać nowy kontrakt na 2-4 lata.Jezeli jest dobra oferta za Brleka to wcale Maczyńskiego nie musimy sprzedawać tylko probować z nim podpisac nowy kontrakt.Najgorsza opcja to : Maczyński wypełnia kontrakt do końca i odchodzi za free.Bonusy za grę na MŚ tez nie będą wielkie bo w czasie trwania MŚ kończy mu się kontrakt z Wisłą.Zawodnikiem Wisły będzie na MŚ przez 16 dni.Te 300 tys. świadczą o tym ,ze albo Legia nie ma kasy albo sonduje Wisłę czy za grosze może wyciągnąć z niej reprezentanta Polski.
3
23
Ocena postu: -20
2017-06-27 17:27
Kosiarz
@~~~KUBA@~~~ddd
300 za Pazdana to o 400 za dużo a w kwestii mocy klubów Leśnego i Kasperczaka to prawie wychodzi na to samo... Wisła - Schalke dwumecz 5:2 Legia - BVB 4:14
27
2
Ocena postu: 25
2017-06-27 17:29
~~~StellaBianca1 906
Jest to raczej oferta prowokacyjna
Jest to raczej oferta prowokacyjna anizeli realna wola handlowa. Raczej legia chce ponizyc gwiazde Wisly pokazujac jaka Maka ma wartosc, a przez to i Wisla. Z kolei na miejscu Maki to bym sie obrazil. Za tyle to mozna kupic sredniego juniora.
23
1
Ocena postu: 22
2017-06-27 17:32
~~~kacpri
Mąka
Jeżeli Zarząd Wisły sprzeda Krzyśka do 7 ,to nie zobaczą mnie i mojej rodziny już na żadnym meczu. Dlaczego Zarząd w wywiadach mówi o coraz wyższych celach stawianych przed Kiko i drużyną jednocześnie rozwalając druga linie (Pero, Mąka).Mecz z TBB pokazał co bez nich znaczy drużyna.Rozumiem sprzedaż Brleka ,trudna sytuacja i wieczne długi ,ale rozwalić całą druga linie i stawiając na anonimowych nowych zawodników jednocześnie głosząc herezje o pucharach. ....litości
29
7
Ocena postu: 22
2017-06-27 17:35
Kosmaty
@~~~Antyległa, @Stallone
Tak jak piszesz, z jedną poprawką. Do stawki doliczane są także dni ze zgrupowania przed turniejem. @Stallone napisałeś, że za rok będzie nie będzie nawet 100 tysięcy za transfer Mąki... Ok, tylko że owe 100 tysięcy to mniej niż wyniesie różnica między pełną stawką jaką dostaniemy za występ Mąki na turnieju, a połową jaką dostaniemy jeśli będziemy musieli się podzielić z innym klubem (stawka jest zawsze taka sama, ale jeśli zawodnik występował w kilku klubach na 2 lata przed turniejem, to kasa jest dzielona tak by każdy z tych klubów dostał równą część). Legia wie, że sprowadzając Mąkę teraz koszty transferu będą znacznie niższe niż zapłacą Wiśle, bo część z tej kwoty będzie zrekompensowana przez FIFA w postaci kasy za występ Mąki na mistrzostwach. A im dłużej reprezentacja będzie uczestniczyła w turnieju, tym większa kasa jest na stole. Co więcej UEFA na te rekompensaty dla klubów za EURO we Francji przeznaczyła 150 mln euro, a FIFA za mistrzostwa w Rosji daje do podziału 209 mln dolarów. Kwota jest więc znacznie wyższa. Wiśle w kasie się nie przelewa, to jest fakt. Jednak pamiętajmy o kosztach alternatywnych. Mąka odchodzi za te 300 tysięcy do Legii, ok zarabiamy jakąś tam kasę, gdzie alternatywą jest możliwy brak kasy za transfer za rok. Ale co się stanie jeśli Mąka odejdzie już teraz. Jedna sprawa, to oczywiście połowa stawki od FIFA, to jest przeliczalne na twardą gotówkę. Ale do tego dochodzi niezadowolenie kibiców, co przekłada się na zmniejszoną sprzedaż biletów (z pewnością w pierwszych kolejkach, co do dalszej części sezonu to jest to nie do oszacowania, bo zależy od wyników, jak będą dobre, to sprawa się unormuje, ale jeśli będą złe to całość zacznie się nawarstwiać. Straty wyniosą wtedy znacznie więcej i mowa tylko o biletach. Druga sprawa to wyniki sportowe. Oczywistym jest, że Krzysiek w formie to duża wartość sportowa na boisku. To się przekłada na wyniki, wyniki na miejsce na koniec sezonu, a miejsce na koniec sezonu na kasę za zajęte miejsce w tabeli (porównaj ile dostały drużyny zajmujące miejsce na podium, a ile Wisła, różnice liczy się w milionach złotych). Trzecia sprawa to wizerunek medialny wśród potencjalnych sponsorów. Krzysiek to medialne nazwisko i posiadanie go w drużynie jest elementem, który podnosi wartość marketingową klubu. Czwarta sprawa to atrakcyjność klubu dla potencjalnych nowych zawodników. Oczywiście kasa to główny argument dla nowych piłkarzy, ale także poziom sportowy drużyny jest dobrym argumentem do zainteresowania piłkarza transferem. Występowanie u boku podstawowego piłkarza kadry z 6 miejsca w rankingu FIFA (nawet jeśli to nie jest największa gwiazda drużyny) także może wpłynąć na decyzję piłkarza, którego Wisła chciałaby sprowadzić, zwłaszcza jeśli konkurencją do zatrudnienia go byłby klub o podobnych możliwościach i z ligi o zbliżonej renomie do e-klasy. No i na koniec posiadanie piłkarza występującego na turnieju mistrzowskim to także sygnał dla takich zawodników, że także z naszego klubu można się wypromować do gry w reprezentacji i zbudować formę potrzebną do występu na tak wielkim turnieju. Jeśli sprzedamy go dziś, szczególnie Legii to cały ten splendor spadnie na nich, a nam nic z tego nie zostanie, bo wyjdzie na to, że to oni przygotowali Krzyśka do mistrzostw. Zatrzymując Mączyńskiego teraz tracimy część sztywnej gotówki za transfer, ale przynajmniej część z tego zwróci się w większej wypłacie od FIFA, do tego unikamy rozdrażnienia wśród kibiców i nie tracimy kasy na frekwencji, utrzymujemy wartość sportową i marketingową drużyny oraz atrakcyjność wśród piłkarzy, których chcemy zatrudnić. Na takim transferze zyskałaby wyłącznie Legia, tylko odpowiednio duża gotówka mogłaby zrekompensować Wiśle taką stratę, ale takich pieniędzy Legia nie zapłaci. Fakt, że Krzyśkowi został tylko rok kontraktu tylko utwierdza ich w przekonaniu, że mogą wykupić go za grosze, a media dodatkowo cementują taką opinię w środowisku (świadomie czy nie to nie ma najmniejszego znaczenia). Zarówno Wisła (jako osłabiona sportowo i wizerunkowo na każdym polu, do tego ze wzmocnionym ligowym rywalem) jak i sam zawodnik (traci bodaj ostatnią szansę na wyjazd do mocniejszej ligi oraz argumenty przy negocjacji nowego kontraktu za rok (kartę na ręku i występ w mistrzostwach świata, kto wie być może nawet ważną rolę w osiągnięciu bardzo dobrego wyniku w Rosji) tracą na tym całkiem sporo.
26
Ocena postu: 26
2017-06-27 17:38
~~~inek
Jaki tutaj niektórzy mają honor
Brawo, honor u niektórych ceniony jest wysoko. Szkoda tylko nie nic on nie jest wart, bo nie mają przy okazji karnetu na Wisłę.
10
14
Ocena postu: -4
2017-06-27 17:51
cypioorek
@~~~olszaI
Zgoda Wisły z Legią powstała w sierpniu 1977 roku w Krakowie po ich wspólnym meczy. Przetrwała nieco ponad rok. Za finał zgody uważa się końcówkę roku 1978 kiedy to kilka zębów stracił znany kibic Legii "Muzyk"
21
1
Ocena postu: 20
2017-06-27 19:17
~~~kibol z Reymonta
Za rok będąc wolnym zawodnikiem...
i gdy jeszcze wyjdą mu MŚ,to moze zarobić kilka razy więcej niz obecnie daje mu Legia czy też Jaga.
13
1
Ocena postu: 12
2017-06-27 19:43
~~~Krakkkkk
A gdyby tak
Chwile pomysleć i zaproponować mu nowy kontrakt. Pewnie ze jesteśmy mało wypłacalni i wiarygodni ale knstrukcja ze kontrakt przedłużamy o 2 lata a z Ew transferu wszystko co ponad 2 mln euro dzielimy na pół. Po mistrzostwach swiata nawet jak dopadniemy w fazie grupowej bedzie warty z 3-4 mln€
15
4
Ocena postu: 11
2017-06-27 19:46
~~~krispol
Co mnie obchodzi
Legia i jej transfery, jak ja jestem kibicem największego klubu na świecie.
26
3
Ocena postu: 23
2017-06-27 20:08
~~~Stachu
Niech najpierw zaplaca za CIerzniaka!
Wlodarze Wiselki czesto podkreslaja jak to szanuja kibicow, teraz maja okazje to potwierdzic wszak zdanie kibicow w tej kwestii jest znane. Pomijajac nawet z jakiego klubu jest to oferta to kwota jaka podobno proponuja za kogos kto regularnie gra w kadrze jest zalosna.
55
Ocena postu: 55
2017-06-27 20:17
Maxi
Stallone
Weź się chłopie nie ośmieszaj . To że z Mączyńskim mamy kontrakt jeszcze na rok to nie znaczy że mamy go oddać za pół darmo . Jak jest to 300 tysięcy euro to niech spadają wolę by już wypełnił swój kontrakt do końca. Jest coś ważniejszego od Kasy a mianowicie honor !! trzeba go mieć i to że jesteśmy biedni to nie znaczy że mamy poniżać się !!! To taka amica czy właśnie legła woła sobie milionów euro za przeciętnych grajków a my mamy reprezentanta polski sprzedać za 300 tys euro . Poza tym Mąka w dobrej formie to wyższe miejsce Wisły w lidze i z tego jest kasa no i jak zagra na MŚ a Nawałka na niego stawia to też z tego jest kasa i to wcale nie taka mała
23
Ocena postu: 23
2017-06-27 22:29
~~~krzysiekkk...
Oferta Legii
Jesli Legia wyslala ofucjalna oferte to znaczy,że Maczynski chce tam isc,z niewolbika nie ma pracownika,500 tys Euro to uczciwa cena biorąc pod uwagę,że za rok konczy tu swoj kontrakt
6
40
Ocena postu: -34
2017-06-27 22:37
~~~robben80.
...
bednarek 6m euro, Maka 300-500k - super interesy sie przy R22
27
2
Ocena postu: 25
2017-06-27 22:49
~~~TomaszZ
Honor...
Nie chce komentarzy że 2mln i mogą kupować... tu chodzi o coś więcej... Honor i Zasady... o p.Cupiale nie raz sie mówi źle... ale miał zasadę, że nie robi interesów z 7egią i się jej trzymał... to jest wychowanek Wisły chłopak z KrK... postawienie sie warszafce i pokazanie, że mogą brać kogo chcą bo ich stać... ale z Wisły ... takiego wała... to jest nasz bezcen... Tym bardziej Krzysiek, który oficjalnie się wypowiedział, że w 7egii nie zagra... ciekawa batalia... ale wiem, że Mąka zostanie... Honor, Zasady.....
6
1
Ocena postu: 5
2017-06-27 23:23
~~~qazimierz
@robben80.
Najlepsze interesy to przy łazienkowskiej. Pozyskali Grosickiego i Błaszczykowskiego, a teraz Mąkę. Wszyscy prezesi klękają przed 7egłą i oddają jej piłkarzy za półdarmo, bo tak trzeba. A wszyscy piłkarze od dziecka marzą o grze w 7egłej. Czytaj dalej brukowce i łykaj jak młody pelikan newsy o Mące za 300 tys
5
Ocena postu: 5
2017-06-27 23:41
~~~Piki
Niestety Buchalki zostani
BrAmkarz z którym byliśmy dogadali w ostatniej chwili zmienił zdanie a czas mieliśmy tylko do końca tygodnia.
1
3
Ocena postu: -2
2017-06-27 23:48
Kosmaty
@~~~krzysiekkk...
Logika z dupy wzięta, zupełnie bez sensu. To jeśli my wyślemy ofertę do Realu, to znaczy że CR7 chce do nas przyjść? Co więcej CR7 zapowiedział przecież, że chce opuścić Madryt. Wysłali ofertę, w dodatku wartą jelenia, a nie podstawowego reprezentanta Polski i oczekują, że Wisła się zgodzi, tak samo jak oczekują, że Mąka tylko przebiera nogami by do nich iść. To samo było z Sadlokiem, jak robili podchody pod niego. Tylko z C. im wyszło i liczą na powtórkę.
10
3
Ocena postu: 7
2017-06-28 00:27
~~~Gienio
Mączyński
Mączyński. Idź powiedz swoim nowym kolegom z Legii, że za mniej niż 1.5 mln euro Wisła cię nie sprzeda. A ty przecież bardzo chcesz. Potem idź poskarż się na Legię do prasy. Jak cię w Warsiawie traktują. Ty, reprezentant Polski, miałbyś pójść za marne pół miliona? Co za wstyd i poniżenie?
5
3
Ocena postu: 2
2017-06-28 00:43
Mario
transfer Mąki
Jesli chodzi o sentymenty to bym je zostawił na boku, Wisła jest wielka dla nas kibiców, dla Mąki i menedżerów to kolejny przystanek na tym aby zarobić. Co do jego gry w Wisle grął solidnie, ale nie porywał, często grał na alibi. W reprezentacji grał znacznie lepiej, jeśli zapłaca cenę adekwatną do jego wartości, myślę, że pownnismy go sprzedać, najlepiej za granicę, aby nie wzmacniać rywala. Natomiast jeśloi oferta z L. będzie na tyle atrakcyjna na Junco ma na oku nastepce to czemu nieee, mozna sprzedać Krzyśka, damy radę bez niego
4
11
Ocena postu: -7
2017-06-28 00:57
~~~Gienio
święty Mączyński
Totalnym frajerstwem jest bajdurzenie, że Mączyński nie chce odejść do Legii. On przebiera do niej nogami od dawna. O tym pisano. A teraz pisano, że są negocjaje z Ległą. Czyli Mączyński z nimi rozmawiał i chce przejść. Legła nie wyskoczyłaby z ofertą, gdyby zawodnik nie chciał. Mączyński wręcz zaatakował w mediach klub wykorzystując nieistniejącą ofertę od Pepików. Po prostu mu nie wypadało zaatakowaćklubu w sprawie Legii, więc wymyślił sobie Slavię. Jakim frajerem trzeba być, żeby opowiadać, że Mączyński nie odejdzie do Ległej? Jak się będzie rzucał, to zostawić go do końca kontraktu. Jak będzie grał źle jak zwykle, to do rezerw (chyba na MŚ chce grać, więc się powinien starać). Za mniej niż 800 tys. euro nawet nie ma co go puszczać. Czy Legła przychodzi do Wisły po prośbie? Znowu chce wyżebrać lub wyszachrajić zawodnika jak wcześniej Cierzniaka?
7
7
Ocena postu: 0
2017-06-28 06:26
stary wiślak
W komentarzu Redakcji nie ma kwoty odstępnego!
Skąd zatem te rzekome 300 tysięcy! Jeśli znajdzie się klub,który złoży propozycję nie do odrzucenia,czyli zapłaci maksymalną kwotę,odpowiadającą realnej wartości rynkowej Mączyńskiego i Krzysiek otrzyma propozycje kontraktową,która go zadowoli i zechce grać w takim klubie,to niesprzedanie go byłoby głupotą! Nie będzie to oczywiście Legia,ale nawet gdyby była to co? Teoreotyzując,gdyby oferta Legii w pełni satysfakcjonowała Wisłę i Mączyńskiego,to rozum by nakazywał go sprzedać,odkładając na bok wszelkie sentymenty! Bo pecunia non olet! Jestem przeciwny sztucznemu dyktowaniu ceny zaporowej. Ale wiadomo,że to tylko takie rozważania teoretyczne.Krzysiek albo w Wiśle zostanie,albo odejdzie za granicę!
3
8
Ocena postu: -5
2017-06-28 06:55
~~~Jocker30
Ten transfer to taki 2 Kuba Błaszczykowski !!
link » Chłopak jest nasz na 100% a przypomnę ze GIRNIK ZABRZE, POGOŃ SZCZECIN, BVB, PSV i jeszcze jakiś tęczowy klubik z Warszawy. Brawo zarząd !!! Witamy Kamil !!!
4
2
Ocena postu: 2
2017-06-28 07:09
~~~marco90
Maka nie mydlij oczu
Ja tez uważam ze Maczynski rozwaza opcje Legii, bez zgody piłkarza menadżer nie rozmawia z klubem poza tym utwierdzil mnie w tym wczorajszy wywiad z A.Iwnem w gazecie Krakowskiej! POLECAM
5
4
Ocena postu: 1
2017-06-28 08:25
Kosmaty
@~~~marco90
Czy agent rozmawia czy nie to różnie bywa, zależnie od modelu współpracy. Czasem jest tak, że rozmowami zajmuje się manago, a zawodnikowi przedstawia "ofertę w pigułce" i dopiero wtedy zawodnik dowiaduje się kto i co oferuje oraz decyduje co z tym zrobić. W innym modelu zawodnik jest na bieżąco informowany, już od samego początku, kiedy tylko pojawia się sygnał o zainteresowaniu kogokolwiek. Jeszcze inna opcja jest gdy zawodnik daje wcześniej wytyczne jakie oferty brać pod uwagę, a jakie zupełnie pomijać. Wszystko zależy od stylu pracy danego manago schematów jakie sobie wypracują z zawodnikiem oraz zaufania jakim się wzajemnie darzą. Co do wywiadu z Iwanem, to nic do sprawy nie wnosi. Panowie wypowiadają się tam raczej w stylu "Gdyby odszedł, byłoby to trudne z tych czy innych powodów". Dokładnie w ten sam sposób co i my tutaj. Druga sprawa jest w tym co powiedział, że nie wierzy by tak było (oferta bez wiedzy zawodnika), jak napisałem wyżej są różne modele współpracy między manago i piłkarzem, a jak wiadomo manago zawsze ma swoje cele zarobkowe. Jeśli nie ma teraz ofert z zagranicy, a manago chce zarobić, to pozostaje mu wyłącznie Legia, więc się wokół niej kręci licząc na to, że później przekona także Krzyśka. To też możliwa sytuacja. Tak jak ostatnio Uryga nie wiedział o decyzji Wisły w sprawie kontraktu, a jak przyszło co do czego to okazało się, że jego agent wiedział i nie powiedział (w takich sprawach dzwoni się odrazu, więc marna wymówka, że ktoś tam coś tam za szybko wpisał na stronę).
4
2
Ocena postu: 2
2017-06-28 08:27
~~~kibol z Reymonta
Krzysztof Maczynski w Legii Warszawa.
Myślę ,ze to kwestia kilku dni.Właśnie stracili Jodłowca(kontuzja),ten Islandczyk Gunnarsson też im się oddala,Vadis Odidja-Ofoe wybierze Olimpiakos.Stąd ta oferta za Maczyńskiego.Oficjalna, więc logika wskazuje ,ze mają zgodę Maczyńskiego na przenosiny do Warszawy.Wychodzi na to ,ze to co Maczynski mowił kilka miesiecy temu w Canal+ a pozniej 7 czerwca pisał na Twitterze ma się nijak do rzeczywistosci.Oczywiscie moglby wypełnić kontrakt z Wisła do końca i za rok jako wolny zawodnik przebierać w ofertach.Ale czy na pewno je dostanie,a nawet jezeli tak to czy bedą lepsze od tej z Legii? To wielka niewiadoma chociaż ja myśle ze Maczynski juz podjął decyzję a konkretna kasa i długi kontrakt zrobiły swoje
7
9
Ocena postu: -2
2017-06-28 08:49
~~~ZKS
Panowie i Panie
Proszę spojrzeć na zdjęcie Krzyśka do tego artykułu i już będziecie wiedzieć co on o tym sądzi
6
1
Ocena postu: 5
2017-06-28 08:51
~~~marco90
OK
Kosmaty@ Ok zgadzam się z Tobą ale czy nie lepiej, wizerunkowo, byłoby gdyby Maczynski otwarcie powiedział ze Legia nie wchodzi w gre albo rozważam taka mozliwosc? Nie byłoby tyle gadania wypisywania się czy chce odejść do Legii czy nie ,sprawa prosta rozumiem ze się zarzekal i teraz nie wie jak z tego wybrnąć ale jeżeli faktycznie rozwaza taka opcje to powinien uczciwie o tym powiedzieć nie ma co ukrywać bez sensu
7
Ocena postu: 7
2017-06-28 10:06
~~~kibol z Reymonta
Widać,ze w klubie .....
nawet nie probują zatrzymać Mączyńskiego na dłuzej.A przecież można sprzedać Brleka i i zaproponować nowy kontrakt Maczyńskiemu.Drugiego takiego zawodnika nie znajdziemy a Krzysiek moglby zostać ikoną klubu taką jak Sobolewski albo Głowacki.
1
4
Ocena postu: -3
Komentarzy na tej stronie: 80.
© 1998-2019 WISLAPORTAL.PL. Portal Kibiców Klubu Wisła Kraków    |    Strona wygenerowana w 0.182 sek.   |    Kontakt: redakcja@wislaportal.pl
Korzystając z portalu akceptujesz jego politykę prywatności & politykę cookies »