Serwis wislaportal.pl do swojego prawidłowego działania wykorzystuje pliki cookies »
Aby w pełni z niego korzystać zakceptuj poniżej naszą politykę prywatności, w tym politykę pilków cookies »
Więcej informacji o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce znajdziesz tutaj »
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję, zamknij!
główna   piłka   kosz   siatka   kalendarz   kadra   tabela   archiwum   foto   multimedia   live   typer   rss   szukaj   zaloguj się          
Wtorek, 11 lipca 2017 r.
Rusza sprzedaż biletów na mecz z Bruk-Betem Termaliką
A- A+

W środę 12 lipca o godzinie 11:00, rozpocznie się sprzedaż biletów na pierwszy mecz piłkarzy krakowskiej Wisły w sezonie ligowym 2017/2018. W nim "Biała Gwiazda" zmierzy się z Bruk-Betem Termaliką Nieciecza, a spotkanie to zaplanowano na piątek, 21 lipca, na godzinę 20:30.

Bilety kupować będzie można na stronie bilety.wisla.krakow.pl, a także w Strefie Kibica.

Bilety przez Internet można nabywać przez całą dobę. Po zakupie biletu online proszę sprawdzić status transakcji w zakładce "Twoje zakupy". Sprzedaż biletów na stronie bilety.wisla.krakow.pl zostanie zakończona w dniu meczu (21 lipca) o godzinie 14:30.

Bilety w Strefie Kibica można kupować:
- w dni powszednie w godzinach od 11:00 do 19:00;
- w dniu meczu (21 lipca) od godziny 11:00 do zakończenia pierwszej połowy.

UWAGA: w przypadku zakupu biletu w Strefie Kibica nie ma konieczności posiadania Karty Kibica. Kupujący musi jedynie podać swoje dane osobowe - imię, nazwisko oraz numer pesel.

5% zwrotu za zakup biletów dla posiadaczy nowej Karty Kibica z funkcją cashback!

Posiadacze nowej Karty Kibica Wisły Kraków z funkcją cashback » mogą skorzystać ze specjalnego pięcioprocentowego zwrotu wydanych środków na indywidualne konto cashback.


Dodał: Redakcja
Tagi: Bilety | Kibice | Ekstraklasa |

    Dodaj komentarz »
    Zanim skomentujesz »
 
    Komentarze:

2017-07-11 11:17
~~~kibic Białej Gwiazdy
Ceny biletów
Wg mnie podstawowa sprawa - CENY ZA WYSOKIE!!! Gdyby były tańsze na pewno chodziło by więcej ludzi [udowodnione na przykładzie chociażby dawnej akcji Śląska W.] a co za tym idzie łatwiej było by o dużego sponsora głównego, więcej kasy z cateringu, sprzedaży pamiątek i całej otoczki dnia meczowego. Chyba, że po prostu się nie znam, ale kto nie próbuje ten nie ma. Do boju Wisełka.
23
33
Ocena postu: -10
2017-07-11 11:37
GrzegorzS
Ta drogi kibicu, zadzwoń do klubu
i poproś by Ci dopłacili, dali flachę, objad, przywieźli i odwieżli.
24
17
Ocena postu: 7
2017-07-11 11:38
~~~Wwwwwwww
@~~~kibic BiałejGwiazdy
Mozesz kupic karnet na raty. Cena ci sie rozbija na wiele mniejszych platnosci i tak nie odczujesz straty paru stowek w jednym momencie
17
6
Ocena postu: 11
2017-07-11 11:53
stary wiślak
Ceny biletów są względnie niewysokie,choć nie tak małe.
Pamiętajmy,że mecz chce klub sprzedać wszystkim chętnym,a nie tylko wiernym kibicom,bo ci i tak kupią bilety i karnety. Niestety jesteśmy w sytuacji,gdzie maksymalna frekwencja na meczach jest najwyższą pozycją w przychodzie klubu. Ale jak zapelnić stadion i na tym dobrze zarobić? Oprocz sensownej ceny musi byc jakość obsługi klienta i jakość towaru, jakim jest poziom meczu. Z tym mogą być problemy i stąd i problemy z oczekiwaną frekwencją!
12
6
Ocena postu: 6
2017-07-11 12:07
~~~kibic Białej Gwiazdy
lepszy pomysł?
Pojemność stadionu 33 000, średnio na meczu 10 000 - 12 000. Zaproponuj mistrzu inne rozwiązanie. Czy więcej napoi, szalików, czapeczek itd kupi 10 000 osób czy 30 000? Wartość marketingowa w takim przypadku wzrasta znacząco. Nie mówię już tutaj o atmosferze meczowej która jest przy większej widowni niesamowita. co do zakupu ratalnego ok zgadzam się że raty pomagają ludziom mniej zamożnym ale tu chodzi o to żeby było stać wszystkich i ogólnie o zwiększenie frekwencji meczowej.
13
5
Ocena postu: 8
2017-07-11 12:25
Kosiarz
@~~~kibic BiałejGwiazdy
to w jakiej cenie powinny być bilety, żeby wg Ciebie było na Termalice 30.000...
16
Ocena postu: 16
2017-07-11 12:34
~~~-wanilia
obniżka cen biletów nic nie da
są ok. Trzeba grać. Tylko wyniki są w stanie nam pomóc, czytaj: przyciągnąć więcej ludzi na stadion. Ale to już temat dla zawodników i działaczy.
17
3
Ocena postu: 14
2017-07-11 12:39
Kosiarz
jeszcze uzupełnienie...
przy zakupie karnetu bilet zamiast 45 zl wychodzi około 30 zł... (w zależności jaką ilość meczy założyć u siebie czy 15+4 czy 15+3).
9
1
Ocena postu: 8
2017-07-11 12:40
~~~kmwtw1906
@Kosiarz
czlowieku wystarczy zeby obnizyc cene o 10 zł... na termalice to sadze zxze gdyby bilety byly po 1 zł kompletu by nie bylo Tu nie chodzi po to zeby nagle na*** na kazdym meczu 3 tysiecy a o to zeby stopniowo zwiekszala sie frekwencja i tak gdyby Nortmalny bilet na C był za 20 zł sadze ze spokojnie na kazdym meczu ten sektor bylby caly zajety to samo tyczy sie innych sektorow ... poza tym ten catering ... kur** mać bo inaczej tego sie nie okresli na okręgówce u siebie w miasteczku mam lepsze zarcie zimna kielbasa zimna i sucha bułka do tego te ceny za glupie piwo 3.3 0,2% 8 zł ? za zimna kielbasa 10 ? nie zrozumcie mnie zle mi to jest zbedne ale wiele ludzi chcialo by cos podczas meczu zjesc czy sie napic ... o szczylach na C ktorzy beda Ci ***ic na uchem ze jak nie wrzucisz do puchy na oprwe nie wspomne ... bo tych to nic tylko lac w morde ... ( jak będe chcial to wrzuce ale jak mi szczyl gada ze jak nie dam to nie wejde to sie noz w kieszeni rozklada)
12
17
Ocena postu: -5
2017-07-11 12:48
stary wiślak
Kosiarz! Pytasz o cene biletu?
Co prawda nie mnie pytałeś,ale odpowiem od siebie! Sądze,że na taki mecz,jak z Termaliką,byloby trudno zapełnić caly stadion,nawet gdyby wpuszczano za darmo! Oczywiscie to tylko moja opinia i mogę sie mylić,niemniej mam przeklonanie,że tak by bylo.
10
8
Ocena postu: 2
2017-07-11 13:03
Kosiarz
@~~~kmwtw1906
w barze o standarcie podobnym jak na Wiśle (może nawet niższym) nad naszym morzem przed sezonem (pod koniec maja) tak samo głupie piwo było w tej samej cenie... (to chyba takie polskie standarty) aczkolwiek co do "ciepłoty" jedzenia i "puszkarzy" to się akurat zgadzam, choć muszę uwierzyć na słowo bo akurat na C nie chodzę
9
Ocena postu: 9
2017-07-11 13:04
Kosiarz
@stary wiślak
właśnie do tego zmierzałem, że nie chodzi głównie o cenę biletu
11
Ocena postu: 11
2017-07-11 13:09
~~~Gh
Ceny za wysokie ? 30 zł np raz na 2 tyg?
E
11
3
Ocena postu: 8
2017-07-11 13:24
~~~kmwtw1906
MINUSY
HAHAHA i za co te minusy dla mnie ? bo napisalem prawde? domyslam sie ze wszystkie sa od "tych co zbieraja do puchy" albo ich guru w postaci rekinów beka z was ludzie ze minusujecie kazdego kto tu napisze prawde
17
15
Ocena postu: 2
2017-07-11 13:43
~~~kibic Białej Gwiazdy
@Kosiarz
Kosiarzu - ja chodzę na Wisłę Kraków ,a nie na Termalice. Co do cen biletów to skoro teraz klub zarabia X przy 10 000 to prosty wniosek - cena podzielona przez 3 i będzie tyle samo kasy i stadion może pełny. Ale żeby jednak więcej zarobić to proponuje cene podzielić przez 2 i czekać na efekty. Jeśli nie będzie to cena 25% w górę od dotychczasowej bo kto płaci tyle co teraz to i więcej zapłaci.
6
6
Ocena postu: 0
2017-07-11 14:17
~~~kibic_kr
opinia
Nie jestem na każdym meczu, ale jak już się pojawię i płacę 40 zł na G bo to Top mecz to oczekuję ze strony Klubu żeby mnie nie traktowano jak kogoś od kogo można tylko wyciągnać pieniądze i zostawić z pewnym niesmakiem. I tu nie chodzi tylko o mnie bo jak sam przyjde to finansowo tak tego nie odczuje ale kiedy bym chciał zabrac rodzinę to już to robi róznicę. Mam pewiem żal do Klubu za minimalizm za to wchodzac na stadion musze siadac na ujeb.. krzesłach bo nikt nie zadba zeby było czysto i zamiast skupic sie na meczu musze latac z chusteczkami. O to ze na łeb leje mi się woda z dachu, (wtedy padało na meczu) wiem że to problem wlasciciela i Wisły to nie obchodzi ale to ja płace za bilet Wiśle i oczekuje żeby zobaczyć mecz w normalnych warunkach. Dalej to co wspominacie cały ten catering to o dupe rozbić, albo zimne żarcie albo suche, albo braknie browca w przerwie, do tego te ceny. Nie chce wyjsc na takiego że jecze bo ja na mecz jak tylko dam rade zawsze się wybiorę. Ale kurna oprócz opakowania czyli stadionu dalej jestesmy w dupie. Niech ktoś o tym pomyśli o tych co przychodza na stadion od lat i o tych co się dopiero pojawią. Każdy kibic nie chciałby poczuć sie zlekceważony tym bardziej jak płaci za to swoje cieżko zarobione pieniadze. Pozdro
14
5
Ocena postu: 9
2017-07-11 15:13
GrzegorzS
Kurcze jest 21 wiek od przynajmniej 20 lat
funkcjonuja karty debetowe, kredytowe a tu problem nie posiadania np. 280 złotych by sobie kupić karnet na sektor "G" na całą jesień. No faktycznie. Skala problemów finansowych wielu kibiców poraża . Innych nie stać, by sobie na ten sektor kupić za 30 zł. No wiecie bidaki. Jak jesteście tacy niezaradni życiowo nie potraficie zarobić tych astronomicznych kwot by sobie sfinansowac rozrywekę, to faktycznie zostańcie w domach. Zastanawia mnie tylko, czy te płaczki wiekuiste, którym brak 280 zł na karnet na sektor "G" odmawiaja sobie piwka, gorzołki, szluga, itd. Kurcze w kanjpie by zobaczyć jeden mecz wydadza za najtańszego sikacza na jeden mecz pewnie dwa razy tyle. Po co tu jeden z drugim włazisz. Nie stać Cie ścibolisz to co płaczesz w rękaw. Teraz nie masz tych 30 zł za bilet lub 300 zł na karnet to będziesz nagle miał 15 lub 150 guzik . Prawda nie kupisz tylko wejdziesz na portal i będziesz wydziwiał, że za drogo. Bilety i karnety zostały skalkuowane we w miarę optymalnych cenach jak kogoś nie stac to niech się weźmie do roboty, użyje karty kredytowej, pożyczy od znajomych. Z jednej strony wielkie wymagania by było to czy tamto, by zespół wygrywał by robionoi wielkie transfery. Z drugiej labidzenia, że nie ma wyników, że bilety drogie, gra nie taka, zawodnicy tacy, działacz, itd. Nie ma sianka nie ma granka Proste. Nie ma sianka bo jest labiczenie po portalach, że trzeba zapłacić za mecz 30 zł. No to nie oglądaj jeden z drugim siedź i płacz, że bida i nedza. Żałosne.
14
3
Ocena postu: 11
2017-07-11 15:58
stary wiślak
Grzegorzu! Masz rację ale nie do końca.
Co do internetowych biadolników to pełna zgoda. Niemniej są ludzie,ktorych faktycznie nie stać na karnet i nie mają karty kredytowej. Ja wierm,że to nie problem klubu,ale tak jest. Poleć debet emerytowi,który ma 1200zł emerytury,a 500 wydaje na leki. Nie ma ulgi,bo ma wcześniejszą emeryturę branżową i nie ma 65 lat,nie ma karty kredytowej,bo mu kasę przynosi listonosz! Mam takiego znajomego,starego kibica Wisły.Oczywiscie,że twoje slowa są słuszne,ale nie każdy może być ich adresatem. Ceny biletów nie są problemem. Problemem jest zbyt mała ilość kibiców z nawykiem regularnego chodzenia na mecze.Jak to zmienić? Oto jest pytanie!
10
7
Ocena postu: 3
2017-07-11 16:40
msn
@stary wiślak - słuszna uwaga...
...trzeba zachęcać znajomych, którzy nie chodzą, samemu się zmobilizować. Np. udało mi się zachęcić dwóch znajomych z dziećmi, żeby kupili ze mną karnet sezonowy (dla dzieci przede wszystkim), a nie są wielkimi kibicami i sami nigdy by nie kupili. Jak zobaczyłem, że sprzedaliśmy koło 1000 karnetów i uświadomiłem sobie, że odpowiadam, za ponad 0,5% tej sprzedaży to się przestraszyłem. Marniutka ta nasza ABG . Cena karnetu to przecież 1 czy 2 tankowania samochodu, wyjścia na piwo czy cokolwiek innego.
6
3
Ocena postu: 3
2017-07-11 17:26
~~~krzysiekkk... .
za drogo?
A ile dzis kosztuje piwo w przyzwoitej knajpie?bilet do kina?ceny nie są wysokie,jeśli Wisla bedzie dobrze grac to stadion będzie pełen,aby sprzedaz ruszyła potrzebny jest dobry występ wSzczecienie
10
3
Ocena postu: 7
2017-07-11 21:31
~~~wierny
gdyby było taniej
chodziło by więcej ludzi na mecze Wisełki czy nie? Ci a TAK plusują Ci na NIE minusują
6
5
Ocena postu: 1
2017-07-11 22:06
~~~stary zgred
A poza cenami biletów wszystko w porządku?
Tylko o ceny biletów, brak dostępności do internetu (przynajmniej na poziomie kont czy zakupów internetowych - wbrew temu, co niektórym się wydaje wielu ludzi z tego nie korzysta) , nieposiadanie kart jakichś tam (jak wyżej, wielu nie posiada, albo ma, ale nie używa) chodzi? Rozumiem że są "gorszym sortem" i jako tacy niech nie biadolą i nie przychodzą (a dwie trzecie trybun puste). A "tańczący" od piątku do poniedziałku terminarz rozgrywek z terminami podawanymi ledwie na 3- 4 tygodnie naprzód? A godziny rozgrywania meczów z "ulubioną" (wiadomo; godzina pucharów, wielki świat tak gra) 20.30? Na Reymonta nie chodzą tylko Bronowice, Kleparz czy Prokocim. Ludzie jeżdżą z całej okolicy po kilkadziesiąt kilometrów *(ja 40). Dla wielu 20.30 jest "rozwalająca", oznacza brak autobusu czy pociągu powrotnego, a zresztą powrót do domu samochodem i tak po północy. Z małymi dziećmi? Czasem w nocy z niedzieli na poniedziałek? Wielu z tego powodu odpuszcza. A dwie trzecie trybun puste. Liga polska jest "zapchajdziurą" dla kodowanych telewizji, widz stadionowy nie jest dla nich najważniejszy.
5
3
Ocena postu: 2
2017-07-12 10:14
~~~kmwtw1906
@~~~stary zgred
z niedzieli na poniedzialek ostatni mecz rozgrywany jest o godzinie 18 Pozdrawiam
6
Ocena postu: 6
Komentarzy na tej stronie: 23.
© 1998-2017 WISLAPORTAL.PL. Portal Kibiców Klubu Wisła Kraków    |    Strona wygenerowana w 0.081 sek.   |    Kontakt: redakcja@wislaportal.pl
Korzystając z portalu akceptujesz jego politykę prywatności & politykę cookies »