Serwis wislaportal.pl do swojego prawidłowego działania wykorzystuje pliki cookies »
Aby w pełni z niego korzystać zakceptuj poniżej naszą politykę prywatności, w tym politykę pilków cookies »
Więcej informacji o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce znajdziesz tutaj »
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję, zamknij!
główna   piłka   kosz   kalendarz   kadra   tabela   archiwum   foto   multimedia   live   typer   rss   szukaj   zaloguj się          
Środa, 13 września 2017 r.
Porażka Wisły w sparingu w Niecieczy
A- A+

W towarzyskim spotkaniu, rozegranym w Niecieczy, Wisła Kraków przegrała 0-1 z tamtejszym Bruk-Betem Termaliką. Obydwie drużyny zagrały w mocno eksperymentalnych składach, m.in. w barwach "Białej Gwiazdy" po raz pierwszy wystąpili Denys Bałaniuk i Víctor Pérez, a trener Kiko Ramírez dał też okazję zaprezentować swoje umiejętności naszym juniorom z zespołu CLJ - Kacprowi Chorążce, Piotrowi Świątko oraz Kacprowi Laskosiowi i Szymonowi Jeziorskiemu.

Dla Wisły najbliżej zdobycia bramki byli Zé Manuel oraz Bałaniuk, ale pierwszy obił słupek, a drugi poprzeczkę bramki "Słoni". W drugiej połowie swojej dobrej sytuacji do wyrównania nie wykorzystał ponadto Jesús Imaz.


Dodał: Redakcja
Tagi: Spotkania towarzyskie | Bruk Bet Termalica Nieciecza | Denys Bałaniuk | Víctor Pérez | Kacper Chorążka | Piotr Świątko | Kacper Laskoś | Szymon Jeziorski |

    Dodaj komentarz »
    Zanim skomentujesz »
 
    Komentarze:

2017-09-13 12:58
jaso
Wynik nie ważny!
Wynik w tym sparingu był drugorzędną sprawą! Najważniejsze 3 punkty w sobotę z Piastem! Czy ktoś może obserwował na miejscu grę naszej Wisełki? Jak nowe twarze? Bałaniuk, Perez czy Imaz? Ogólnie jak się prezentowali? Dzięki z góry za info.
35
8
Ocena postu: 27
2017-09-13 12:59
~~~KierownikUR
Oceny zawodników
Jak wypadli nowi? Znowu porażka..................
17
43
Ocena postu: -26
2017-09-13 13:02
~~~pol
Komentarz został systemowo ukryty...
pol
Czas stanąć na nogi bo to się robi na serio mało śmieszne .Jak nie zmienią trenera będziemy spadać z każdym meczem w dół tabeli . Mam nadzieje że to zrobią jak najszybciej póki jest jakaś nadzieja przed spadkiem , Bo zawodników Wisła jak na naszą Ligę ma bardzo dobrą Tylko słabego Trenera
29
89
Ocena postu: -60
2017-09-13 13:03
1991
dobra prognoza przed Piastem

22
4
Ocena postu: 18
2017-09-13 13:04
~~~Wpjej
Chorwat
Dlaczego nie grał Kolar
23
4
Ocena postu: 19
2017-09-13 13:06
~~~Klud
Hmm
Pytasz jak nowe twarze? Wynik mówi jak...
18
37
Ocena postu: -19
2017-09-13 13:06
therone
Nasza gra na początku tego sezonu wygląda słabo
Jeśli liczymy na puchary czy nawet pierwszą ósemkę, to nasza gra powinna opierać się na posiadaniu piłki. Nie dziwię się, jeśli pogłoski o niezadowoleniu zawodników z naszego stylu gry były prawdziwe. Zawodników nie mamy przecież jakichś słabych, a kadra jest szeroka. W mojej ocenie Ramirez powinien zmienić taktykę na bardziej ofensywną.
35
10
Ocena postu: 25
2017-09-13 13:10
~~~azyl
Komentarz został systemowo ukryty...
mecz
Kiko Panu juz dziękujemy!Kazek wróć!
20
75
Ocena postu: -55
2017-09-13 13:11
GrzegorzS
Zwraca uwagę, ze cały mecz zagrali
Halilovic i Wojtkowski więc raczej nie sa blisko składu wyjściowego na Piasta. Szkoda, że meczu nie można było zobaczyć w telacji wideo, bo ciekawy jestem możliwości Pereza, Bałaniuka i Imaza. . Widac, że trener powoli do formy wprowadza Pietrzaka dostał tez swoja szansę na obronie Bartosz.
24
4
Ocena postu: 20
2017-09-13 13:16
nowy00
W większości
osoby tu komentujące mają nasrane grubo we łbach. Kontraktujemy tylko zawodników bez kontraktów a niektórym marzy się walka o mistrzostwo w zadłużonym po uszy klubie. 1/3 kadry wymieniona a wy chcecie od razu wyników. Oceniać będzie można pod koniec sezonu a nie teraz jak kilku nowych zawodników jeszcze murawy nie powąchało. Dziecinada ostatnio wychodzi na pierwszy plan w komentarzach dlatego coraz rzadziej się tu udzielam. Do szkoły uczyć się a nie płakać w internecie!
109
15
Ocena postu: 94
2017-09-13 13:17
Julian
Serio?
Mamy 13 nowych zawodnikow a on testuje mlodych pilkarzy ja sie pytam po co?
20
51
Ocena postu: -31
2017-09-13 13:17
~~~kazek
@Klud
Serio? Uważasz, że mieszanka kilku juniorów, graczy nowych, wracających po kontuzji, Brożka i Sadloka zanotowała zły wynik przegrywając z całkiem solidną drużyną z ekstraklasy, która grała jednak w bardziej `podstawowej` wersji? Wynik nie jest istotny, ważne by gracze się pokazali trenerowi i by wypracowali sobie zrozumienie na boisku. Martwi, że znowu raczej nie błysnął Ze, chyba powoli trzeba się pogodzić z myślą, że nie jest to piłkarz , który nas zbawi
31
7
Ocena postu: 24
2017-09-13 13:18
~~~gac
Spokojnie
To tylko sparing, dobrze że te sparingi są bo nie mamy rezerw. Niech się zgrywają. Jesteśmy strasznie niecierpliwi. Minie trochę czasu aż wszystko się poskleja do kupy. Im więcej takich meczów tym lepiej Będzie dobrze, 3 pkt lidera to bajka jak na ten moment
28
2
Ocena postu: 26
2017-09-13 13:19
1991
napisałem to ostatnio
ale napisze jeszcze raz. Limit farta na ten sezon wyczerpany. Wygraliśmy na farcie z Pogonią, Termaliką, Cracovią, Wisła Płock. Frajerski remis z Lechią - kara za minimalizm. Kiko żyje w swoim świecie i im szybciej odejdzie tym lepiej dla nas. Wisła zawsze grała ofensywnie i taki futbol pod Wawelem chcemy oglądać. Chcemy zeby nasi piłkarze biegali od 1 do 90 minuty a nie grali defensywnie. Apeluje do Radka Sobolewskiego aby przegadał naszemu Simeone do rozumu. Jego taktyka to moze jest fajna na 3 lige w Hiszpanii. Remis / porażka z Piastem, wyjazd w Kielcach w pałę i potem na R22 znowu remis pewnie albo frajerska porażka z Koroną. Nie wierze w tego sytmatycznego gościa który nie zna realiów Polskiej piłki. Wiem że to tylko sparing ale ja nic z tego dobrego nie wróże. hasta la vista Kiko !
30
50
Ocena postu: -20
2017-09-13 13:26
Kosmaty
@Julian + opinia
I ponownie typowy sparing dla tych, którzy z różnych powodów bardzo potrzebują minut na boisku (Basha powrót po kontuzji, Chorążka 3 bramkarz, Bartosz, Kostal, Halilović, Wojtkowski, Pietrzak mało minut na boisku, Llonch potrzebuje najwyraźniej dużo czasu po kontuzji by odbudować formę, Świątko, Laskoś, są przygotowywani długoterminowo, Ze Manuel musi wypracować formę, Imaz i Bałaniuk to nowi piłkarze (dziwię się, że Kolar nie zagrał w tym sparingu) i potrzebują dużo pracy by wkomponować się w zespół. W zasadzie z pierwszego składu, nie mając problemów z formą i zdrowiem zagrał tylko Sadlok (gdyby Bartkowski był zdrowy, to zapewne i Maciek nie wybiegłby na murawę). Bardzo dobry pomysł z organizowaniem takich spotkań. Można różnie podchodzić do ciągłego nawoływania kibiców o potrzebie zespołu rezerw, czasem robi się ono przesadzone, ale takie sparingi (już drugi taki w tym sezonie) doskonale pokazują że rezerwy rzeczywiście są potrzebne. Jednocześnie widać po fakcie, że takie sparingi są rozgrywane, że zarząd z pewnością także to widzi, ale z różnych powodów rezerwy to nie jest kwestia, którą można rozwiązać w ciągu kilku chwil. Dla tego proszę o nie krzyczenie na każdym kroku, że trzeba mieć rezerwy i jaki to zarząd zły, bo ich nie ma. Co do samego sparingu nic nie mogę powiedzieć. Nie widziałem go (jeśli ktoś był w Niecieczy, to proszę o jakiś komentarz). Jednocześnie trzeba zdawać sobie sprawę, że skład zestawiony pod konkretny cel (minuty dla piłkarzy, którzy tego potrzebują), nie ma więc najmniejszego powodu patrzenia na wynik, nie ma się co spodziewać, że były jakieś super udane akcje i płynna, pięknie wyglądająca taktyka. Bardziej mnie interesują oceny indywidualne poszczególnych graczy. Czy forma Ze Manuela w jakiś sposób się poprawiła, jak zaprezentował się Bałaniuk, czy Imaz i Basha potwierdzili to co pokazali w swoich ligowych występach itp. @Julian Ty serio pytasz czy tylko się zgrywasz? Po co daje grać młodym? Ponieważ to oni w przyszłości mają dać coś Wiśle. Jakość na boisku i być może pieniądze z transferów. Nie osiągną tego bez doświadczenia, a takie sparingi to dla nich doskonała okazja do spokojnego wejścia do dorosłej piłki na wysokim poziomie (było nie było graliśmy z drużyną z ekstraklasy).
28
6
Ocena postu: 22
2017-09-13 13:27
~~~WiślakRealist a
Komentarz został systemowo ukryty...
Hmm
Z tej mąki chleba nie będzie. Mamy beznadziejnego trenera,a do tego dyrektora sportowego,który ściąga do naszego klubu byle jakich zawodników i niestety tak to będzie wyglądać. Za tydzień na 100% odpadamy z pucharu polski i myślę,że po tamtym meczu będzie zmiana trenera. Z Piastem remis będzie dobrym wynikiem. Skończyło się szczęście i wyniki są jakie są. Gdyby nie fuks z sąsiadka, z płockiem, z termalica to mielibyśmy 6pkt i byśmy byli na samym dole. To nie jest tylko wina Kiko bo sprzedali mu poważnych zawodników, a nasciagali mu jakiś beznadziejnych piłkarzy. Dalej wychwalajcie Junco za transfery. Patrząc po składzie sparingu to z Piastem znowu zagramy pewnie 6obrońcami. Dramat. Zero gry, zero stylu, zero pomysłu, zero niczego.
16
72
Ocena postu: -56
2017-09-13 13:35
~~~ddd
Jak dla mnie
mogli przegrac-to są tylko sparingi.Dal rezerwowych by pokazali co potrafią. Na Piasta z tego składu wybiegnie Sadlok czy Llonch,reszta pewnie bez zmian.Tez mi się nie podoba wszystko co wymyśla Kiko, ale trzeba czasu by to ogarnąć. A Chorążka powinien być 2 bramkarzem zamiast tego ręcznika Buchalika.
33
5
Ocena postu: 28
2017-09-13 13:51
~~~markos
Ciekawe...
Basha i Bałaniuk, w swoich debiutach strzelili w poprzeczkę :
16
3
Ocena postu: 13
2017-09-13 14:09
Willem de Zwijger
@Kosmaty
Kolega Julian zapytał całkiem serio. Mamy 13 nowych piłkarzy, który każdą chwilę powinni poświęcać na zgrywanie się z drużyną, a trener każdą chwilę powinien wykorzystać na stworzenie z tych zawodników zespołu. Sparing z Termaliką był ku temu doskonałą okazją. Dlatego musi zdumiewać udział w nim aż tylu juniorów, którzy przy obecnym, niezwykle licznym kadrowo składzie pierwszej drużyny, długo nie powąchają seniorskiej piłki. Kompletnie nie rozumiem Kiko.
19
29
Ocena postu: -10
2017-09-13 14:11
~~~pol
pol
Dobra chcieliście ze bym skłamał że Wisła wygra 3 mecze pod rząd i będzie liderem . To napisze wierze że tak będzie i Wierzę że Wisła zagra ultra ofensywnie i Po trzech meczach Kiko będzie nadal trenerem dobra miłego dnia A dzięki za poprzedni post co miałem 80 % minusów chciałem być szczery
9
33
Ocena postu: -24
2017-09-13 14:29
Julian
@Kosmaty v Willem de Zwijger
Tak oczywiście że pytalem serio! Bo tak jak kolega Willem zaznaczyl czas juz zgrywac ten zespół i tak nie da im szansy gry w meczach ligowych.Masz racje ze trzeba ich dopasowywac do zespolu ale tylko wtedy jak bedziemy miec mocną 11.Pozdrowienia
10
4
Ocena postu: 6
2017-09-13 15:00
~~~markos
Do ~~~~Wpjej
..."Kolar, nie grał, bo ma problem z mięśniem i jest pod opieką lekarską"... (powiedział po meczu trener Ramirez)
12
1
Ocena postu: 11
2017-09-13 15:38
~~~ollo
wiślak realista
Kiko jest słaby i do tego jeszcze jak piszesz nie naściągali jemu zawodników tylko on ich ściąga a rozmawia z nimi junco . Czytam wywiady z nowymi a oni `` jak zadzwonił trener to od razu się zgodziłem", przykładów z wywiadów takich jest wiele. Za dużo swoich Panie Kiko!!
14
14
Ocena postu: 0
2017-09-13 16:08
wilkrobert132
Ta porażka nic dla mnie nie znaczy.
Niech trener patrzy!Jego obserwacja będzie najważniejsza.Na Piasta wystarczy.Tylko Wisła.
9
Ocena postu: 9
2017-09-13 16:47
~~~kibol z Reymonta
Sparing sparingiem co nie....
zmienia faktu ,ze to czwarty mecz z rzędu bez zwycięstwa.Jeden remis i trzy porazki.Stosunek bramek 2-8.Jasne ze dwa punkty do lidera to pikuś ale nie gralismy jeszcze z Legią,Lechem i Jagą.Bez wzgledu na skład ,3 punkty z Piastem to mus.Rozkład jazdy pozniej niezbyt ciekawy: Korona,Jaga,Śląsk,Legia i Lech.
4
3
Ocena postu: 1
2017-09-13 17:11
Kosmaty
@Willem deZwijger, @Julian
Ok, to jest argument, który należy uznać. Pamiętajcie jednak, że to środek tygodnia ligowego, a nie przerwa na reprezentację, więc dorzucanie sparingu dużej ilości graczy podstawowego składu mogłoby odbić się negatywnie na ich regeneracji i cyklu treningowym przed kolejnym spotkaniem ligowym. Zawsze jest też groźba kontuzji. Z drugiej strony nie można pomijać juniorów, bo to negatywnie odbije się na ich przyszłości i przyszłości klubu. Generalnie mam dość spory dystans do kwestii wychowanków (nie jestem fanatykiem teorii, że mamy grać 11 wychowankami i jeszcze oczekiwać samych zwycięstw), ale nie może być jak za Cupiała (jestem mu bardzo wdzięczny i szanuję za to co zrobił dla Wisły, za dekadę dominacji w kraju, ale uznaję też że popełniał błędy), gdy zupełnie olewano tą kwestię i nie mając w miarę przygotowanych wychowanków trzeba było za każdym razem sprowadzać zawodników, co podnosi koszty. Np. weźmy hipotetyczną sytuację Bartosza. Dziś dopiero zdobywa doświadczenie, ale gdyby jego wejście do dorosłej piłki miało miejsce kilkanaście miesięcy wcześniej być może dziś nie byłoby takiego problemu z obsadą prawego skrzydła. To tylko gdybanie, ale właśnie na tym powinno polegać wprowadzanie juniorów do kadry zespołu ekstraklasy. Może i 4 to sporo, ale zauważcie też, że 2 z nich weszło dopiero z ławki, w tym Szymon zagrał tylko 10 minut, trudno więc powiedzieć, by występ tej czwórki odbył się kosztem wypracowywania taktyki. Zarówno ze względu na cel oraz moment rozegrania sparingu, jak i wymiar ich gry. @Julian napisałeś, że juniorów wprowadzać można gdy będzie silna wyjściowa 11. Oczywiście zgadzam się, że najlepszy moment na wprowadzanie juniorów jest gdy drużyna jest w gazie, dobrze zgrana i z wypracowaną taktyką. Ale w dzisiejszej Wisle zanim dojdziemy do tego punktu musi minąć jeszcze trochę czasu. Już jakiś czas temu pisałem, że choć na papierze mamy liczną i mocną kadrę, to choćby ze względu na sam kalendarz przy poszczególnych transferach oraz dotychczasowy przebieg sezonu (kartki i kontuzje) jest to praca, którą do tej pory ciężko było wykonać. Tymczasem nie może to być powód, dla którego chłopcy mają stracić nawet kilka kolejnych miesięcy (w dodatku ze względu na ich wiek niezwykle ważnych miesięcy). Jak ważnych widać porównując Kownackiego z Bartoszem. Nie uważam by Jakub miał mniejszy potencjał rozwoju niż Dawid.
10
6
Ocena postu: 4
2017-09-13 17:33
Kosmaty
@~~~ollo
To, że trener z nimi rozmawiał przed transferem nie znaczy, ze to on ich ściąga do klubu. W dużym, poprawnie funkcjonującym klubie to normalna praktyka. Dyrektor sportowy musi współpracować z trenerem. On sprowadza zawodników, ale by nie było sytuacji, że dyrektor ma swoją wizję, a trener swoją, z piłkarzami których Junco sprowadza musi porozmawiać także trener. W końcu to on ma z nimi pracować w bezpośrednim kontakcie, to on ma ich poustawiać i dla tego musi mieć ludzi, z którymi to on będzie się dogadywał w codziennym życiu klubu. Dla trenera taka rozmowa to sposób na dodatkowe rozeznanie w przydatności danego piłkarza. Z drugiej strony jeśli sprowadza się jakiegoś zawodnika, to taka rozmowa z trenerem jest dobrze odbierana przez zawodnika, co pomaga przy transferze. Trener do niego zadzwoni, porozmawia o swojej wizji zespołu, o roli jaką ma odgrywać dany piłkarz, zawodnik czuje się dzięki temu doceniony i poważnie odbierany, co ułatwia mu decyzję o przenosinach, a dyrektorowi sportowemu jego pracę. To normalny i zdrowy układ w poprawnie funkcjonujących klubach. W przeszłości także w Wiśle były sytuacje, gdy Dyrektor sportowy kogoś sprowadził, a trenerowi taki piłkarz zupełnie nie pasował i pieniądze okazały się wyrzucone w błoto. Ot choćby Jirsak. A jak chcesz przykłady z wyższej półki to nie trzeba daleko szukać, wystarczy spojrzeć na reprezentację i transfer Krychowiaka do PSG. Trener go nie chciał, ale dyrektor sportowy tak, więc go sprowadził, po czym zawodnik grzał ławę. Trener stracił, bo miał problem w szatni (a zapewne także z dyrektorem sportowym i zarządem, w końcu nie grał zawodnik za którego dano duże miliony), a dyrektor sportowy miał problem, bo sprowadził zawodnika, który nie grał, bo nie pasował panu, który ustalał skład. A wystarczył jeden telefon i krótka rozmowa. To, że nasi nowi piłkarze twierdzą, że rozmawiali telefonicznie z trenerem przed transferem jest tylko dowodem na poprawną współpracę między Junco i Ramirezem. Zwłaszcza, biorąc pod uwagę relacje między ludźmi w klubie (myślisz, że zarząd Wisły zgodziłby się na transfer, o którym nie decydował Junco dla tego, że chciał go trener?).
11
6
Ocena postu: 5
2017-09-13 18:41
Willem de Zwijger
@Kosmaty
Po pierwsze, groźba kontuzji istniej zawsze - również na treningu (ostatnio mieliśmy kilka takich przypadków). Po drugie, częstotliwość rozgrywania spotkań w Ekstraklasie w porównaniu do innych lig jest niewielka, nie sądzę, żeby taki mecz stanowił zbytnie obciążenie dla zawodników, tym bardziej, że trener mając tylu piłkarzy do dyspozycji, mógłby swobodnie dokonywać rotacji w trakcie gry. Po trzecie, takie spotkania jak to w Niecieczy są najlepszą okazją - lepszą niż trening - do tego, by zgrywać zawodników przyszłego składu wyjściowego. Po czwarte, gra juniorów w pierwszej drużynie przy obecnym kadrowym potencjale Wisły nie jest priorytetem, natomiast priorytetem jest teraz tworzenie zespołu z zawodników pierwszej drużyny.
11
6
Ocena postu: 5
2017-09-14 11:35
pumex77
no nie powiażnie? "eksperymentalny skład?"
Ja wszystko rozumiem, że mamy długi, że trzeba pozyskiwać, promować i sprzedawać zawodników, żeby je spłacić. Ale jak bym rok temu wyjechał na Vanuatu i wczoraj wrócił, to z tego składu kojarzył bym może 4 zawodników na 18 którzy wystąpili. Minęła 8 kolejka ekstraklasy a my co? Zaczynamy budować drużynę. Teraz, a właściwie to zaczniemy, bo przecież może kogoś jeszcze pozyskają. Piłka nożna to sport drużynowy, a u nas nie ma drużyny. I długo nie będzie, do przerwy zimowej może chłopaki jako tako się poznają, po czym nasz dyrektor sportowy ściągnie kolejnych 13 zawodników? Ilość dawno przegoniła jakość. Sprowadzają każdego kogo się da z rezerw, z ławek, z niższych lig, licząc w tej masie przegranych zawodników znajdzie się jakaś perełka. Ale jak ma się znaleźć jak nie ma czasu na zgranie tej drużyny? Za dużo panie Junco! Na początku sezonu coś graliśmy, choć z dużą dozą szczęścia, a teraz z meczu na mecz większy chaos. Ci którzy byli wcześniej w klubie czują się niepewnie, ci którzy przychodzą rozglądają się ciekawie, a kto ma grać!? Panie Junco wystarczy tych transferów! Daj se na luz, człowieniu, sprawdźmy najpierw co mamy może, bo w sezonie jest 37 meczów, nie zdążymy dać szansy nawet połowie tych ludzi... A jeszcze są juniorzy...
2
3
Ocena postu: -1
Komentarzy na tej stronie: 29.
© 1998-2017 WISLAPORTAL.PL. Portal Kibiców Klubu Wisła Kraków    |    Strona wygenerowana w 0.074 sek.   |    Kontakt: redakcja@wislaportal.pl
Korzystając z portalu akceptujesz jego politykę prywatności & politykę cookies »