W związku ze zmianą prawa i wprowadzeniu przepisów RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - aby nadal móc aktywnie i w dotychczasowy sposób korzystać z naszego serwisu - musisz zaakceptować naszą uaktualnioną politykę prywatności.
Jej pełna treść dostępna jest tutaj »

W jej ramach informujemy również, że serwis wislaportal.pl do swojego prawidłowego działania wykorzystuje pliki cookies »
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję, zamknij!
główna   piłka   kosz   siatka   kalendarz   kadra   tabela   archiwum   foto   multimedia   live   typer   rss   szukaj   zaloguj się          
Wtorek, 24 października 2017 r.
Do dwóch miesięcy przerwy Pawła Brożka!
A- A+

Kontuzja, której Paweł Brożek doznał w meczu z Legią Warszawa jest niestety poważna. Wszystko wskazuje na to, że naszego napastnika możemy już w tym roku nie zobaczyć na boisku. Jak poinformowała bowiem oficjalna strona naszego klubu - po starciu z Iñakim Astizem - Brożek uszkodził powięź mięśnia dwugłowego i będzie musiał pauzować od sześciu do ośmiu tygodni.

Po meczu z Legią kontuzjowany jest także Rafał Boguski, który sfaulowany przez Krzysztofa Mączyńskiego ma stłuczony mięsień czworogłowy.

Normalnie z drużyną trenować będzie już natomiast Julián Cuesta, a Patryk Małecki rozpocznie treningi indywidualne. Nadal rehabilitację przechodzi natomiast Fran Vélez.



    Dodaj komentarz »
    Zanim skomentujesz »
 
    Komentarze:

2017-10-24 11:44
~~~Taki tam
Przydałaby się Nam klasyczna 9. Grający tyłem do bramki.
Nie wiem co jest ze Zdenkiem, ale priorytet to kreatywny pomocnik i silna 9.
47
1
Ocena postu: 46
2017-10-24 11:48
woytek1974
Pawle, czasu nie oszukasz
Dziękuję za wiele pięknych chwil ale zbliża się czas nowego etapu. Szkoda zdrowia bo życie przed Tobą.
45
40
Ocena postu: 5
2017-10-24 11:55
AlCapone
Szkoda
Szkoda, bo Paweł coś ostatnio lepiej grał. Mam nadzieję, że nie wrócimy do gry z jednym napastnikiem. Ondrasek? Może Balanyuk? Denys przecież przez pewien czas był nadzieją ukraińskiej młodzieżówki, więc umiejętności ma, a to, że nie grał w piłkę pół roku, znaczy, że trzeba mu dać troszkę czasu
55
4
Ocena postu: 51
2017-10-24 11:56
~~~Twister
Brak skutecznosci
Brozek w tym sezonie od 600 minut nie strzelił ani jednej bramki... zdrowiej ale juz żadnego pożytku niestety z niego nie będzie.
38
25
Ocena postu: 13
2017-10-24 11:58
~~~tabaluga
patologia
sędzia po tym meczu zasłużył na dużą premię w VARszawie, Judaszek nie zobaczył ani jednej kartki a grał naprawdę chamsko, szczególnie za ten faul na środku pola powinien dostać, to co wyprawia płaczek guilerme to istny żart, tyle symulek, że głowa mała. Paweł trzymaj się! Zapewne w najbliższym meczu z Lechem zobaczymy zamiast Boguskiego Ze Manuela a zamiast Brożka - Pereza, więc chyba nawet bez sensu będzie na to patrzeć.
78
9
Ocena postu: 69
2017-10-24 12:14
~~~web1906
Zdenek Ondrasek
Czas na Zdenka!!
52
5
Ocena postu: 47
2017-10-24 12:22
GrzegorzS
No to Paweł szybkiego powrotu do zdrowia
będzie szansa dla innych piłkarzy.
29
11
Ocena postu: 18
2017-10-24 13:55
SMOK
@woytek1974
Trochę ci się dziwie Wojtku bo Paweł jest typowym taktykiem i wykończeniowcem akcji. Akcji jest zdecydowanie za mało, Paweł dostaje mało piłek przez to cofa się ale nadal jest potężny w swojej robocie. Bez dobrej taktycznej gry Wisły Paweł nie strzela bramek. Przez to natomiast bardzo fajnie pokazuje się Carlos ze swoimi indywidualnymi zdolnościami. Nie oszukujmy się jednak, piłka nożna to gra zespołowa gdzie bez taktyki nawet najlepsi piłkarze kuleją. Na którym miejscu byłaby Wisła bez indywidualności Lopeza? Mamy na prawdę świetnych zawodników ale nie mamy dobrego trenera. Ja nadal będę przypominał Kazka. Z zawodnikami słabszymi niż mamy teraz i praktycznie bez ławki rezerwowych (Remis Moskal - sam go tak nazywałem), trzymał się w środku tabeli. Poszedł do Pogoni i znów pokazał, ze można. Zrobił podstawy dobrej drużyny gdzie władze chcieli lepszego trenera, "lepszego" Macka. Przyszedł do Pogoni i Pogoń spada? Z lepszym trenerem? Nie raz pisałem i będę pisał, Skorża ma tylko osiągnięcia ale tak na prawdę może Kaziowi buty czyścic.
37
6
Ocena postu: 31
2017-10-24 13:55
kibic 357
"Brozio"
Ciągle wartościowy zawodnik robiący różnicę w ofensywie. Fakt ostatnio nie strzela bramek , lecz jego podania to ekstraklasa- smutne , że nie wykorzystane. Paweł ma to coś co powoduje , iż piłka szuka go w polu karnym i trudno będzie go zastąpić. Wracaj szybko do zdrowia.
32
8
Ocena postu: 24
2017-10-24 14:24
Castro21
Napastnik
Paweł szybkiego powrotu do zdrowia ! Carlitosowi potrzebny napastnik obok, ktory odciąga i rozbija obrońców rywali, ale nie powinien to byc raczej Paweł, ktory swój najlepszy czas ma juz dawno za sobą. Paweł w formie był nam potrzebny najbardziej kilka lat temu za Franciszka Smudy kiedy kryzys finansowy w naszym klubie był ogromny i na szczęście wtedy ta forma była. Teraz juz takiej "biesy" w kadrze nie mamy i jest kilka alternatyw w ataku. Zdenek to gość którego chyba nie da sie nie lubić, mega walczak, ale ńie ma sie co oszukiwać za wielu bramek to on nam nie gwarantuje, ale w kadrze zawsze warto mieć takiego piłkarza. Bardziej czekam, aż dostanie swoją szanse i ja wykorzysta Bałaniuk ( o meczach z korona trzeba zapomnieć bo te nie wyszły praktycznie nikomu) dlatego, ze papiery na granie ma i to spore. Ukrainiec widać, ze jest "zbity", silny do tego dobry technicznie i razem z szybkim, zwinnym Carlitosem mogli by stworzyć bardzo groźny duet napastników dla rywali, ale na to wszystko potrzeba troche czasy
15
6
Ocena postu: 9
2017-10-24 14:27
~~~Wilga
Zdrowiej
i nie śpiesz się na boisko, już nie musisz...
10
32
Ocena postu: -22
2017-10-24 14:29
~~~qazimierz
Życzę zdrowia, ale to szansa dla młodszych.
Stawianie na Brożka i Boguskiego to może i był bezpieczny wariant z racji ich doświadczenia. Rozumiem tu trenera. Jednak za parę miesięcy już nie będzie można na nich liczyć, musimy myśleć o przyszłości. Nie mówię, że Bałaniuk, Kolar, Bartosz, Kostal, Halilović i Wojtkowski na pewno super się nam rozwiną itd. To jest pewna niewiadoma. Ale warto dać im szansę, bo możemy na tym sporo zyskać. Dalej walczymy o podium. Jednak ja coraz bardziej skłaniam się ku wariantowi, żeby trochę zaryzykować odmłodzeniem składu. Może stracimy przez to parę punktów, jednak w końcówce sezonu może się nam to wyrównać, a zyskamy solidnych i perspektywicznych grajków, na których można budować przyszłość, albo których można będzie sprzedać za dobrą kasę. Doskonałym przykładem jest chociażby Arsenić. Na początku był niemrawy, popełniał błędy, ale po 2-3 meczach okrzepł i mamy dobrego, młodego obrońcę, który wygryzł nieźle spisującego się Tomka Cywkę. Podium będzie albo nie. Ciężko powiedzieć, bo konkurencja duża, a liga jest nieprzewidywalna. Nie ma co się zabijać o to za wszelką cenę. Nie w sytuacji kiedy ciągle staramy się o to żeby całkowicie wyjść na prostą. Poza tym powiedzmy sobie szczerze, awansować do fazy grupowej europejskich pucharów będzie bardzo ciężko. Zwłaszcza na nowych zasadach. Same kwalifikacje nic nam nie dalą. To tylko dodatkowe koszty i kłopoty, bo trzeba inaczej zrobić przygotowania do sezonu. Przede wszystkim musimy się skupić na zbudowaniu silnej drużyny, a dopiero w konsekwencji tego myśleć realnie o pucharach.
27
2
Ocena postu: 25
2017-10-24 14:33
~~~tss
Coś mi się wydaje
że ta kontuzja bedzie decydująca dla Pawła w sprawie czy grać dalej czy już odpuścić.
20
3
Ocena postu: 17
2017-10-24 14:39
~~~Zet
Znając
Ramireza to wstawi swojego pupila Pereza albo Manuele... z takim szrotem górna część tabeli się oddali.
27
9
Ocena postu: 18
2017-10-24 15:29
76piwowar76
do qazimierz
Warto dać szanse tym których wymieniłeś ale raczej wyląduja oni maxymalnie na ławce rezerwowych bo teraz za Pawła wskoczy do pierwszej jedenastki Perez. Za Boguskiego pewnie Żenuel (świetnie ktoś to wymyslił:P). Także kilka meczów mamy z czachy. Przyjdzie nam niedługo patrzeć jak przegrywamy u siebie z Sandecją. Obym sie kufa mylił. Obym sie bardzo mylił.
13
5
Ocena postu: 8
2017-10-24 15:33
~~~qazimierz
do SMOK
Z całym szacunkiem, ale Paweł miał w tym sezonie już całkiem sporo szans, a żadnej z nich nie wykorzystał. Zero goli, zero asyst. Mówisz, że jest typowym wykończeniowcem i zwalasz wszystko na zbyt małą liczbę akcji i podań do niego. Tylko, że nie sztuką jest napykać goli, kiedy ma się wiele okazji. Prawdziwy wykończeniowiec może być niewidoczny przez cały mecz, ale w chwili próby wykorzystuje to co ma. Brozio niestety knocił do tej pory na prawdę świetnie zapowiadające się akcje a to złym podaniem, przyjęciem, albo strzałem. Mecze z Jagą i Śląskiem były lepsze w jego wykonaniu, jednak też nie porywające. To już nie jest to. Paweł gubi koncentrację, nie ma odpowiedniej agresji. Wiek zrobił swoje. W systemie z dwójką napastników lepiej już wystawić nieco drewnianego Ondraska, który przynajmniej wybiega swoje i powalczy, odciążając środkowych pomocników. Partner Carlitosa musi też robić robotę w destrukcji, bo rywal będzie miał zbyt dużo przestrzeni i będzie mu łatwiej nas atakować. Do tego trzeba sobie jasno powiedzieć, że na razie Wisła nie jest i nie będzie zespołem, który będzie kreował 500 sytuacji bramkowych. To nie są już czasy naszej absolutnej dominacji. Brozio nie może sobie człapać i czyhać na okazję jak kiedyś. Potrzebny nam napastnik, który sam coś wykreuje ekstra jak Carlitos, albo przynajmniej fizycznie zamęczy rywala jak Ondrasek. Idealnie byłoby gdyby oprócz biegania i walki miał jeszcze zmysł strzelecki i potrafił cokolwiek rozegrać. Może Kolar okaże się kimś takim? Zresztą już mniejsza z tymi wszystkimi wymaganiami, o których mówiłem. Każdy napastnik ma swoje wady i zalety. My potrzebujemy po prostu kogoś kto jest w dobrej formie. Brozio był w formie co najwyżej przeciętnej. Życzę mu zdrowia, tak samo jak Boguskiemu, musimy jednak szukać nowych rozwiązań jeżeli chcemy iść naprzód.
19
6
Ocena postu: 13
2017-10-24 17:13
~~~Djdjdj
Mam nadzieję
Że trener postawi na Veleza w obronie i da odpocząć Gonzalezowi bo ten cos ostatnio minął się z formą, moim zdaniem optymalny skład na tą chwilę to Cywka (nie mam nic do Arsenicia ale Tomek nie licząc jednego meczu który mu nie wyszedł, grał po prostu lepiej), Głowa, Velez, Sadlok, Małecki, Basha, Llonch, Imaz, Carlitos, Ondrasek/Koralov/Denis
1
38
Ocena postu: -37
2017-10-24 17:41
kalafior
@~~~Djdjdj
Jaki Kolarov?
14
Ocena postu: 14
2017-10-24 18:29
~~~krak nh
Wzmocnienia
W Wiśle pasowały by wzmocnienia : bramkarz , środkowy pomocnik (rozgrywający) i napastnik .....najlepiej wszyscy troszkę z wyższej półki ...
17
3
Ocena postu: 14
2017-10-24 18:42
~~~Prezes
Prezes
W tym przypadku to nie jest osłabienie drużyny( jak usłyszałem w polskim radio ). Nieszczęście zawodnika jest w pewnym sensie zbawieniem dla trenera. Są inni , młodzi należy wreszcie z nich skorzystać. Pod rozwagę Panie Kiko !
9
11
Ocena postu: -2
2017-10-24 22:52
~~~maxel
@kalafior Jak to jaki
Aleksandar
3
1
Ocena postu: 2
2017-10-24 23:30
~~~piękny
spełnienie marzeń
Ziściły się marzenia większości tu piszących. Trio Brozio, Mały i Boguś kontuzjowani. Dla Was zawsze najgorsi, najsłabsi do odstrzału. To teraz dopiero karva zobaczycie.
23
2
Ocena postu: 21
2017-10-25 00:29
SMOK
@~~~qazimierz
Kaziku z Kazimierza, pamiętasz, jak na początku Lewandowski nie strzelał bramek w naszej reprezentacji choć w Dortmundzie i już wtedy w Niemczech lepszego nie było??? Dopiero jak Adaś podpasowal taktykę i grę pod niego wszystko stało się jasne. Ja nie twierdze, ze taktykę trzeba pod Brozia ustawiać bo (tu masz racje) trzeba wprowadzać nowych, młodych (oby Kolar bo już nasz) ale my nie mamy żadnej taktyki, nie mamy swojego stylu gry. Zwycięstwa Ramireza to strzały - trafi albo nie trafi. (Judo - albo się udo albo się nie udo).
10
5
Ocena postu: 5
2017-10-25 13:37
therone
Dobrze, że powoli wraca Małecki
Bo nie mamy skrzydeł. Małecki nieraz grał słabo ale zawsze coś tam ugrał w sumie, a Imaz? Boguś też w tym sezonie gra słabo, muszę to przyznać, chociaż zawsze go broniłem i upatrywałem plusów w jego grze. Ze Manuel miał być wzmocnieniem, a nim nie jest jak na razie. Kostal i Wojtkowski nieraz nie ma ich na ławce nawet, czyli może na treningach są gorsi od Manuela i Imaza? Nasze priorytety zimą to powinny być: ofensywny pomocnik a`la Brlek, skrzydłowy (najlepiej prawy) i środkowy napastnik, bo Carlitos w pojedynkę gra słabo, a o powrocie Ondraska nie słychać..
5
1
Ocena postu: 4
2017-10-25 14:59
~~~misiol z telefonu
@therone
a moim zdaniem w zimie naszym priorytetem jest zaaklimatyzować, zgrać i wypracować styl z tego co mamy. zobacz jak wygląda letni bilans transferów - to była rewolucja. Nie można robić rewolucji co pół roku. Zobacz ilu mamy napastników, a Ty chcesz kolejnego. Lopez, Ondraszek, Kolar, Bałaniuk, do tego w ataku mogą zagrać Imaz, Wojtkowski czy Ze Manuel, a w zimie wróci jeszcze Brożek. Któregoś z nich trzeba zbudować występami, zaufać i dać w spokoju dojść do formy, jak to było na przykład z Brlekiem.
10
Ocena postu: 10
2017-10-25 17:50
Maxi
Szanuję Pawła Brożka ale....
....powinien po tym sezonie zakończyć karierę piłkarską . Niech zostanie przy klubie w innej roli nie jako piłkarz , obecnie odcina już kupony . Taktyka taktyką jaka by nie była to tych goli by nie strzelał to moja opinia jest po prostu w bardzo słabej formie od praktycznie 2 lat .
8
3
Ocena postu: 5
2017-10-25 17:56
therone
@~~~misiol z telefonu
Nie zgadzam się. Mówię o typowym środkowym napastniku nie jakimś fałszywym, nie cofniętym tylko po prostu środkowym napastniku. Także Imaz, Wojtkowski i Ze Manuel odpadają. Carlitos jest świetny, ale on powinien grać za kimś albo w parze z drugim atakującym. Brożek? Paweł jest legendą ale to już nie ta forma od dobrego już czasu. Ondrasek? No właśnie, co z nim? Jak dla mnie sprawdzałby się w parze z Lópezem najlepiej z naszej obecnej kadry. Bałaniuk i Kolar nawet nie grają, więc nie mam z czego ich ocenić, ale skoro trener na nich nie stawia, to może na treningach spisują się po prostu gorzej od innych zawodników? Poza tym koniecznie potrzeba kogoś do środka, bo Llonch, Velez czy Basha są dobrzy, ale to nie są typowi rozgrywający, a może po prostu za bardzo pamiętam o Brleku. Ale ktoś jak Stilić za najlepszych lat czy Wolski by się po prostu przydał, ale cały czas trzeba pamiętać o naszych finansach. Mam nadzieję, że klub dobrze to rozegra i dokona jakichś wzmocnień.
2
1
Ocena postu: 1
2017-10-25 20:23
Maxi
Denys Bałaniuk , Marko Kolar
Na nich bym postawił. Obecnie jesteśmy nie oszukujmy się ale raczej biednym klubem . Młodzi zawodnicy jeden 20 drugi 22 lata strzelać gole też potrafią a że młodzi to co z tego popatrzcie jak w Górniku Zabrze młodzi wymiatają no ich można wypromować i sprzedać a jak wiecie kasy obecnie potrzebujemy
5
Ocena postu: 5
2017-10-25 21:03
~~~misiol z telefonu
@therone
sory ale to jest takie głupie gadanie. Na pewno przydaliby się nam dobrzy piłkarze będący w gazie. Ale skoro kilkunastu graczy zostało wyselekcjonowanych i sprowadzonych, to może należałoby im dać szansę? Na jakiej podstawie skreślasz już Bałaniuka i Kolara, skoro jeszcze nie grali? Nie grali bo grał Brożek, dziwne żeby nagle sadzać gościa który ma trzycyfrową liczbę bramek, kosztem młodego chłoaka mającego dopiero karierę przed sobą. Wiesz, bez urazy ale dobrze, że za klub odpowiadają ludzie, którzy znają się na piłce lepiej, niż internetowi komentatorzy.
2
1
Ocena postu: 1
2017-10-26 16:57
therone
@~~~misiol z telefonu
Każdy ma prawo do swojej opinii. Tobie może nie podobać się moja wizja, a mi nie podoba się to, co napisałeś Ty, bo wygląda to tak, jakbyś wolał stawiać na Brożka niż na kogoś innego, bo ten ma "trzycyfrową liczbę bramek". Szanuję Pawła, ale od kilkunastu miesięcy jest praktycznie bez formy, nie można trzymać kogokolwiek w składzie za zasługi... A skoro Kolar i Bałaniuk nie grają, a zakładam, że trener nie wystawia zawodników właśnie za nazwisko, tylko za postawę na treningach, to oznaczałoby, że są w jeszcze gorszej dyspozycji od Pawła, z resztą Denis w meczu z Koroną dobrze nie wypadł.
2
Ocena postu: 2
Komentarzy na tej stronie: 30.
© 1998-2019 WISLAPORTAL.PL. Portal Kibiców Klubu Wisła Kraków    |    Strona wygenerowana w 0.075 sek.   |    Kontakt: redakcja@wislaportal.pl
Korzystając z portalu akceptujesz jego politykę prywatności & politykę cookies »