W związku ze zmianą prawa i wprowadzeniu przepisów RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - aby nadal móc aktywnie i w dotychczasowy sposób korzystać z naszego serwisu - musisz zaakceptować naszą uaktualnioną politykę prywatności.
Jej pełna treść dostępna jest tutaj »

W jej ramach informujemy również, że serwis wislaportal.pl do swojego prawidłowego działania wykorzystuje pliki cookies »
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję, zamknij!
główna   piłka   kosz   siatka   kalendarz   kadra   tabela   archiwum   foto   multimedia   live   typer   rss   szukaj   zaloguj się          
Środa, 11 lipca 2018 r.
SKWK: Walcz o Wisłę!
A- A+

Stowarzyszenie Kibiców Wisły Kraków podało numer konta bankowego, na które wpłacać można środki pieniężne w celu ratowania naszego klubu. Całość środków, wraz z rozliczeniem, zostanie przekazana na spłatę zadłużenia klubu wobec miasta.

Jednocześnie SKWK apeluje do wszystkich kibiców o rozsądek. "Podziały są nam zupełnie niepotrzebne i nikt na nich nie wygra" - czytamy w komunikacie.

Codziennie publikowany będzie ponadto raport wpłat z imieniem wpłacającego oraz aktualny stan konta.

Nie uratujesz Wisły za tydzień, albo jutro. Musisz zrobić to teraz!

Rachunek do wpłat:

53 1910 1048 2116 9532 4744 0003
w tytule przelewu: wpłata na cele statutowe
SKWK, ul. Reymonta 22, 30-059 Kraków

Kod SWIFT Deutsche Bank Polska S.A. to: DEUTPLPX
IBAN: PL53 1910 1048 2116 9532 4744 0003

Źródło: SKWK

Dodał: Redakcja
Tagi: SKWK | Kibice | Stadion | Kraków |

    Dodaj komentarz »
    Zanim skomentujesz »
 
    Komentarze:

2018-07-11 16:09
gato84
Panie Bargiel
może chociaż tutaj Pan coś dorzuci?
39
6
Ocena postu: 33
2018-07-11 16:11
~~~Klakier
Do SKWK
Macie tupet teraz prosić o pieniądze...trochę za późno.
159
35
Ocena postu: 124
2018-07-11 16:14
Engrandel
Oni jednak żyją?
Gdzie byli przez ostatnie 2 tygodnie?
127
17
Ocena postu: 110
2018-07-11 16:17
TSW5
jak mozna wierzyc SKWK, kiedy po wydaniu kilkuset złotych na karnety i rózne inee akcje dowiaduje sie ze te pieniadze ida na zarzad ktorego przy cieciu kosztow pensje wzrosly 2 krotnie. Lepszą opcją byłoby podanie numeru konta Urzedu Miasta i innch dluznikow i wplacanie bezposrdenio
139
23
Ocena postu: 116
2018-07-11 16:18
~~~Mr q
Wpłata
Właśnie zrobiłem przelew, nie jest tego dużo ale jak wszyscy wpłacimy to damy radę. Ale bardzo proszę SKWK o dokładne rizluczenie się z wpłat.
30
55
Ocena postu: -25
2018-07-11 16:21
~~~Wwwwww
Brawo!
Wpłacamy! Mamy czas tylko do poniedziałku!
20
40
Ocena postu: -20
2018-07-11 16:23
~~~gb72
Nie mam za grosz zaufania do SKWK!
Skompromitowana organizacja powiązana z obecnym nieudolnym zarządem!
153
28
Ocena postu: 125
2018-07-11 16:24
kitsun
SKWK
O! Jak trzeba zebrać pieniądze, to SKWK pierwsze. Gdzie byliście przez ostatni miesiąc? "Podziały są niepotrzebne", do czasu aż coś nie je po waszej myśli, to wtedy krzyczycie: "Wisła to my", jak przy zmianie zgód.
129
15
Ocena postu: 114
2018-07-11 16:25
~~~destroyer
Super ja wpłaciłem
Tylko chyba już za późno na takie ruchy
18
29
Ocena postu: -11
2018-07-11 16:29
~~~Henry
a pani prezes Sarapata i pan prezes Dukat...
Ile wpłacili ze swojej kieszeni? Ach zapomniałem, oni tylko pobierają
146
14
Ocena postu: 132
2018-07-11 16:34
~~~Adek TSW
Pensje
Odłóżcie ze swojej pensji z 3 mieś z roku to by było all gites. Jak słyszałem ktoś z Wisły bierze 700tyś zł.
36
15
Ocena postu: 21
2018-07-11 16:34
~~~Rodo
Rodo
Nie wiem czy to zgodne z RODO żeby publikować imię i nazwisko. Lepiej z tym uważać
16
11
Ocena postu: 5
2018-07-11 16:37
tasin81
powiem tak
Mam nadzieję że to się uda i oczywiście sam pomogę ale czy w związku z zaistniałą sytuacją ktoś poniesie konsekwencje? Domagam się jak i większość osób usunięcia Dukata i Sarapaty z zarządu klubu, 30 tysięcy pensji można powierzyć kompetentnym osobom.
71
7
Ocena postu: 64
2018-07-11 16:37
~~~Op
Co to za przekręt jest?
Jwt
36
20
Ocena postu: 16
2018-07-11 16:39
bochen
SKWK
Trochę późno Panowie się zreflektowali, ale lepiej późno niż wcale
30
16
Ocena postu: 14
2018-07-11 16:41
~~~daniel1906ABG
ABG
Wpłacajmy! Wisla To MY!!! Cała Wisła Zawsze Razem!!!
13
39
Ocena postu: -26
2018-07-11 16:45
~~~Kibol z Reymonta
Okazuje sie ,ze nie Meresiński,.....
nie szemrani Niemcy od Stecherta ale rodzimi urzędnicy ze stołecznego miasta Krakow z Majchrowskim na czele wbijaja noz w plecy Wiśle.
29
46
Ocena postu: -17
2018-07-11 16:46
cela3
Błagam
Tylko nie hejtujcie wszystkiego jak leci dla zasady!
13
18
Ocena postu: -5
2018-07-11 16:47
~~~Herti
SKWK
Ich wiarygodnosc jest na poziomie zebraka z zalaminowanym xero ze jest inwalida. Ciekawe kto się na to nabierze. "Na cele statutowe". Normalne jaja!
76
8
Ocena postu: 68
2018-07-11 16:47
~~~Fafik
Wszystko dobrze
Ale teraz mamy już trzy akcje. SKWK, Karnety, plakaty. Powinna być jedna ogłoszona akcja, jedno konto, i jeden wielki licznik żeby nakręcić wszyskich Wiślaków i żeby było widać dokładnie ile jest pieniędzy.
44
3
Ocena postu: 41
2018-07-11 16:51
~~~Wisła Sarajevo
JEDZIEMY !!!
Rzucic Majchrowskiego na kolana!
13
28
Ocena postu: -15
2018-07-11 16:52
~~~antykołtun
Ja wam
mogę wysłać paczkę ....... chociaż też nie.Pamiętam jak zbieraliście podpisy przeciwko budowie stadionu w cichym kąciku-NIGDY wam tego nie zapomnę wieśniaki.
29
3
Ocena postu: 26
2018-07-11 16:58
~~~RS
[...]
Wpłata na cele statutowe.?! Trzeba było wcześniej o tym pomyśleć, jak przejmowaliście Wisłę i zrobiliście z niej bankruta. Pieniądze szły na pensje zarządu, a teraz co? Od kibiców wołają. Ciekawe ile tych wpłat dokonają ludzie z zarządu Wisły i SKWK?!
40
3
Ocena postu: 37
2018-07-11 16:59
seba1906
Wisła
Każdy kibic Wisły wpłaca kasę ile może, kupuje karnet, kupuje plakat. Ja karnet już mam, jutro kupuje plakat i wpłacam kasę a do tego kupuje czapkę i koszulkę Wisły Razem uratujemy ten klub!
14
30
Ocena postu: -16
2018-07-11 16:59
Seba
Prosba
Ja wiem, ze nam nie dogodzi, ale prosze pesymistów o nie zachowanie ciszy przynajmniej na pare dni. A optymistów o wpłacanie tyle ile mozna. Jesli ma byc podawany dzienny raport ze swoim imieniem, to mysle, ze jesli czyjeś imię nie znajdzie sie na liscie jest to jednoznaczne, ze akcja konczy swój żywot i sens. A imię wpłacającego mozna wpisać plus pierwsza litera nazwiska np. jak to ktos wyzej pytał. Także kto moze niech pomaga póki jeszcze mozna, a za rozliczenie zarządu trzeba sie wziąc za tydzien jesli uda nam sie ruszyć w rozgrywkach w naszym domu.
12
17
Ocena postu: -5
2018-07-11 17:04
iitam79
Przelew
100 poszła i mam nadzieje ze się zobaczę w tym raporcie już jutro ,bez ściem ze raport się tworzy itp.Od waszej wiarygodności i przejrzystości będzie zależało czy ludzie kochający Wiselke będą wam wpłacać kase, ja zaryzykowałem . Nie spieprzcie tego
23
9
Ocena postu: 14
2018-07-11 17:06
GrzegorzS
Ci co mają zaufanie do SKWK niech wplacą tam
inni moga kupić plakat a wszyscy niech po prostu kupią karnety. Teraz każdy ma szansę poazać swoje przywiązanie do barw i to naprawde nie ma znaczenia jak sie ocenia obecny Zarząd. Ideą naczelną musi byc wyprowadzenie klubu z tego bezsensownego klinczu z miastem. Mam nadzieję, że jak wplynie kasa z Warszawy to Zarząd po prostu przeznaczy go na spłate tego przedawnionego zadłużenia. Jeśli wówczas miasto nie ustąpi to trzeba będzie mu pokazac, że z kibicami trzeba sie liczyć i to nie tylko w wyborach, ale wówczas naprawde sam chętnie udam sie przemarszem pod magistrat pokazującym, ze nie ma zgody na próby uzaleznienia Wisły od polityków.
22
16
Ocena postu: 6
2018-07-11 17:06
~~~Cristiano
Jedzie mi tu czołg?
Nie, nie panowie z SKWK żadne wasze numery kont. Jak będzie bezpośredni numer konta Urzędu Miasta, ten sam na który wpłaciła by Wisła Kraków S.A. gdyby miała teraz na to pieniądze to możemy wpłacać. Nie podoba mi się pomysł płacenia za czyjeś błędy. Tak! Czyjeś błędy, bo ciężka sytuacja klubu nie wzięła się znikąd. A o kibicach pamięta się głównie kiedy kasy brakuje i pod dumnie brzmiącymi hasłami namawia się nas do takich akcji. Tak czy siak myślę że najuczciwiej będzie tak jak napisałem na początku, wtedy i ja się dorzucę w miarę możliwości.
75
16
Ocena postu: 59
2018-07-11 17:07
~~~Dawid
Dawid
500 zł wpłacone. Tylko błagam- nie przepierd**cie na głupoty.
29
24
Ocena postu: 5
2018-07-11 17:08
~~~Steve
wpłata na cele statutowe
chyba żart... proszę podać numer konta w UM a wpłacę z dopiskiem "STADION WISŁA"
87
8
Ocena postu: 79
2018-07-11 17:12
~~~UkiCookie.
Walcze! Choć boli!
Właśnie kupiłem karnet na cały sezon! na E. AVE WISŁA!
17
10
Ocena postu: 7
2018-07-11 17:15
~~~Wisła Sarajevo
manipulacje trolling
jest w chwili obecnej duzo trollingu na naszych stronach i forach, dezinformacja, oddzialywanie na emocje, sklocanie frakcji wewnatrz, podsylanie nieprawdziwych informacji trwa na max. bedzie sie nasilac do piatku/poniedz, mozna sie spodziewac sfabrykowanych informacji, artykulow na fikcyjnych podstronach itd kumaci wiedza o co chodzi. ABG UNITED!
10
17
Ocena postu: -7
2018-07-11 17:16
~~~Marzenka
Wpłata na konto SKWK...
... na cele statutowe... proszę Was!
35
10
Ocena postu: 25
2018-07-11 17:28
darwos
Haha
Chyba kogoś pogięło. Wpłacę jeśli szanowni prezesi oddadzą pieniążki,blisko 700k. Jak można być takimi baranami. Te 700 k można było dać na wyższy kontrakt lonchowi ,sprzedać i zarobić. Proszę o informację czy szanowni prezesi pieniążki otrzymywali regularnie ? Jeszcze jedno. Jesteście złodziejami,karnet który kupiłem .....jak można było sprzedawać miejsce bez pokrycia. Nie będzie grania na r22, założę sprawę w sądzie przeciwko zarządowi........na żadne nieciecze i Chorzowa jeździł nie będę. Dość tego burdelu i rządów karków
66
12
Ocena postu: 54
2018-07-11 17:29
~~~Bl2
Wstyd
My się martwimy co będzie z naszym ukochanym klubem a PAN wiceprezes Dukat w tym czasie jak gdyby nigdy nic odpoczywa na Majorce!!! Ręce opadają
51
6
Ocena postu: 45
2018-07-11 17:37
~~~jerry
Przypominam!
Przez działania SKWK klub wielokrotnie płacił kary! Nie wpłacę ani grosza.
78
10
Ocena postu: 68
2018-07-11 17:48
~~~maRcin
Sorry memory
Ale ja nie mam zamiaru wpłacać, mam w życiu ważniejsze sprawy niż ratowanie komuś tyłka (zarząd) to oni zarobili w ciągu roku 700 tys, wiedząc że lipa w klubowej kasie. Niech teraz wyskakują z kasy i dadzą dobry przykład i może trochę się wybiela. Wisle mam w sercu ale ludzie nie dajmy się omamic. Kasę dla siebie czy nawet stowarzyszenie na kary za race to maja, a teraz co? Niech wyciągają z własnego konta i wplacaja. Jak zawsze będę kupował pamiątki, ale na pewno kasy ode mnie nie dostaną
61
10
Ocena postu: 51
2018-07-11 17:54
~~~UcheJ1
UcheJ
Tez wplacilem ale imienia i nazwiska nie podalem
8
8
Ocena postu: 0
2018-07-11 18:05
~~~Kamyk
Smiechu warte
Rozkradli naszą Wisłe a teraz chcą abyśmy sie zrzucili. Przecież nikt nie ma pewności czy tego też nie ukradną. Najpierw dymisja pani Marzenki i Dukata a później zrzutka napewno wyjdzie z lepszym efektem. Hejterzy prawda w oczy kole, że zarząd rucha was.w dupe?
39
12
Ocena postu: 27
2018-07-11 18:05
~~~Maras
SKWK zróbcie akcje
tak jak kiedyś , namawiajcie do bojkotowania meczów ! Nie dam ani grosza tym ktorzy doprpwadzili do tej sytuacji
54
11
Ocena postu: 43
2018-07-11 18:15
kibic z R22
Poza protestem
w piątek jest też jutro organizowane spotkanie. Dla zainteresowanych link »
4
10
Ocena postu: -6
2018-07-11 18:16
~~~Alanzxc
Dlaczego kasa za Carlitosa 500tyś euro
Nie jest już w urzędzie miasta ? Gdzie są pieniądze od canal + ? Gdzie pieniądze od ekstraklasy ? Gdzie najświeższe pieniedze ze skyboxow ? Ta cała kasa bezproblemowo by pokryła dług względem miasta. Jeszcze by zostało.
28
11
Ocena postu: 17
2018-07-11 18:19
~~~mk
mk
Mam kompletnie w dupie skwk, ale tu nie chodzi o sympatie tylko o przetrwanie Wisły. 200zł poszło, i wy też coś dajcie zamiast narzekać i kpić!
20
20
Ocena postu: 0
2018-07-11 18:22
~~~Waki
Obudzili sie
Drogie SKWK, Lepiej pozno niz wcale, co nie zmieni niestety mojego braku zaufania do Waszego Stowarzyszenia. Mam wrazenie, ze odezwaliscie sie tylko dlatego, ze akcja #ReymonTTa22 uzyskala taki rozglos. Wydarzenia ostatnich dni rodza w naszych glowach setki watpliwosci, a Wy nawet nie probowaliscie zadawc trudnych pytan Zarzadowi. Wyglada to na to, ze liczyliscie, ze burza sama minie, Majchrowski sie zlamie, a dziwny uklad biznesowy miedzy SKWK, a Wisla Krakow TS, bedzie mogl trwac. Majcher sie nie mogl zlamac, bo PiS, by zrobil afere przy wyborach, wiec sprawa niespodziewanie sie rypla, SKWS zostal zlapany na wykroku. Jezeli chcecie odzyskac wiarygodnosc to powinniscie POPRZEC I DOLACZYC do rozpiczetej bez Was kampanii.
20
6
Ocena postu: 14
2018-07-11 18:24
~~~WISLA będzie wielka
Decyzja
Każdy zrobi jak uważa ja karnet mam a plakat kupię w piątek. CAŁA WISLA ZAWSZE RAZEM
18
9
Ocena postu: 9
2018-07-11 18:38
~~~Ryba Akwariowa
Wpłacone. 111,11 zł
Niech każdy wpłaci ile może. Nawet 2 złote.
13
22
Ocena postu: -9
2018-07-11 18:45
~~~wazne
skwk
wplata na cele statutowe a później będzie ze SKWK uratowało Wiśle nr konta urzędu miasta pani prezes czekamy
34
7
Ocena postu: 27
2018-07-11 19:14
~~~Ryba Akwariowa
@~~~wazne
Nie chcesz nie wpłacaj. Ja wpłaciłem i wali mnie czy SKWK przypisze czy nie przypisze sobie chwały za taki czyn. Ważne, że ja wiem co zrobiłem i na tyle na ile mogę przyczyniłem się do ratowania Wisły (zakupiłem karnet za 320 zł i teraz wpłaciłem ponad 100 zł.
14
21
Ocena postu: -7
2018-07-11 19:27
~~~kal
może kiedyś!!!!!
może kiedys doczekam się nowego właściciela, który rozwiąże skwk,! to wy doprowadziliście do stanu w jakim jest Wisła Kraków! kto obrzucał racami! kto bojkotował mecze bo nie było 1 zł! za kogo płaci klub kary!
6
Ocena postu: 6
2018-07-11 19:47
~~~Kamil Ż
Od Widzewiaka
wpłaciłem bo lubię i Wisłę. Trzymajcie się Wiślacy!
29
13
Ocena postu: 16
2018-07-11 19:49
~~~Mackus
dobra poszło
wysłałem przelew, szkoda, że tak późno.... myślę że mogłem lepiej zaplanować wydatki i wysłać wiecej. mam nadzieje, że każdy coś wpłaci
14
15
Ocena postu: -1
2018-07-11 19:59
~~~Czerwona Kartka
A ja nie dam !!!
Nie wierzę temu Towarzystwu po tym wszystkim !!! Nie wierzę Zarządowi i dopóki te dwie organizacje będą u steru naszego Klubu to nie dołożę ani złotówki
39
16
Ocena postu: 23
2018-07-11 20:16
darwos
Tereny zastawcie
Wisła to wy......protesty to wy,race to wy,akcje choćby antybednarz to wy.....tereny wy macie - zastawcie je........a przepraszam teraz to my mamy ratować nasza w tym momencie Wiśle,później jak będzie ok to znowu będzie wasza.....haha
50
8
Ocena postu: 42
2018-07-11 21:00
~~~Jjjj
Cdn.
Z ciekawości gdzie znajdę rozliczenie akcji 12 bohater
25
3
Ocena postu: 22
2018-07-11 21:58
~~~AVE WISŁA
TYLKO WISŁA
Panowie z SKWK jeżeli wam Wisła w sercu załózcie konto na ten cel w Urzedzie Miasta ,to tylko pozwoli kibicom uwierzyć w celowosc ich ofiary pieniężnej.Zarząd jest Skompromitowany.PROSZĘ ZRÓBCIE TO.
13
6
Ocena postu: 7
2018-07-11 22:20
~~~OLLO
info
ja dałem kasę, nie wnikam co będzie dalej TYLKO WISŁA
11
10
Ocena postu: 1
2018-07-11 22:39
~~~OLLO
to
jest nasz obowiązek dać kasę, oczywiście tylko kto chce lub jest wiślakiem prawdziwym nie stękającym non stop co jest żle lub co jemu osobiście nie pasuje
9
12
Ocena postu: -3
2018-07-11 22:46
~~~OLLO
jedna
prośba , proszę ujawniać kwoty wpłat, bez żenady bo ktoś dał 20, inny 200, następny 5 zł, wszystko sie liczy dla Wisły
10
3
Ocena postu: 7
2018-07-11 22:52
griszka44
Krew się we mnie gotuje
Ja również mam dużo pretensji do obecnego zarządu o wiele spraw, ale ja czytam niektóre komentarze to wymiękam.Chyba nigdy Wisła nie potrzebowała aż takiego wsparcia swoich fanów jak teraz. A tu co? kłótnie,żale i pretensje. Nie wiem czy zdajecie sobie sprawę że jeżeli wygonią nas teraz R22 to już nigdy tam nie wrócimy !!!Bo majcher to zaorze i wybuduje apartamentowce.Dlatego wpłacać kasę kto może 300 czy 200 nie jest chyba jakąś kosmiczną kwotą ? na buty czy dobrą imprezę wydaje się więcej...... i tyle i tak każdy zrobi co uważa.
8
21
Ocena postu: -13
2018-07-11 22:52
votiki
TYLKO WISLA . WPLATA
250 zł wpłacone. Razem Ratujmy Wisłę!
11
12
Ocena postu: -1
2018-07-11 23:04
~~~Michalina
...
taaa już lece pedze, żeby znów nachapali dla siebie. 12 bohater szybko został przejedzony
11
10
Ocena postu: 1
2018-07-11 23:28
~~~Ryba Akwariowa
@griszka44
95% komentarzy na tym forum to wpisy pejsów. Normalny kibic nie srałby we własne gniazdo. Nie wymagaj zbyt wiele.
13
18
Ocena postu: -5
2018-07-12 00:07
~~~Ryba Akwariowa
@~~~CzerwonaKartka
To nie dawaj! Tylko jeszcze jedno. Jak Wisła wyjdzie z tych kłopotów (a wyjdzie na pewno) to nigdy w życiu niech twoja noga nie stanie na R22. Ty już zdradziłeś wiślackie ideały dla torebki proszku od koleżanek z gorszej strony Błoń.
7
17
Ocena postu: -10
2018-07-12 09:44
~~~sss
do czerwona kartka
Towarzystwo Sportowe to Wisła, to nie żadna organizacja, która "jest u steru naszego klubu". To nasz klub kibicu od siedmiu boleści.
2
1
Ocena postu: 1
2018-07-12 11:19
~~~€
Czerwona kartka
Pierniczysz! Zawsze się dokładałaeś i będziesz się dokładał! Kupowałeś bilet na G5, ja ciebie pamiętam.
3
1
Ocena postu: 2
2018-07-12 11:59
kitsun
Hej SKWK!
Jak tam z raportami? Miały być codziennie!
6
2
Ocena postu: 4
2018-07-12 17:06
~~~raport
raport
Oto twój raport. link »
1
Ocena postu: 1
2018-07-12 18:15
kitsun
@~~~raport
Dzięki za reakcję. Lepiej późno niż wcale!
2
Ocena postu: 2
2018-07-12 18:47
~~~raport
raport
raport dostępny od godziny 14:55 wystarczy tylko wiedzieć gdzie szukać. Aktualny stan konta o 17:30 29186,26 zł.
2
Ocena postu: 2
Komentarzy na tej stronie: 69.
© 1998-2018 WISLAPORTAL.PL. Portal Kibiców Klubu Wisła Kraków    |    Strona wygenerowana w 0.152 sek.   |    Kontakt: redakcja@wislaportal.pl
Korzystając z portalu akceptujesz jego politykę prywatności & politykę cookies »