W związku ze zmianą prawa i wprowadzeniu przepisów RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - aby nadal móc aktywnie i w dotychczasowy sposób korzystać z naszego serwisu - musisz zaakceptować naszą uaktualnioną politykę prywatności.
Jej pełna treść dostępna jest tutaj »

W jej ramach informujemy również, że serwis wislaportal.pl do swojego prawidłowego działania wykorzystuje pliki cookies »
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję, zamknij!
główna   piłka   kosz   siatka   kalendarz   kadra   tabela   archiwum   foto   multimedia   live   typer   rss   szukaj   zaloguj się          
Piątek, 13 lipca 2018 r.
Poparcie dla akcji Kibiców Wisły Kraków
A- A+

W opublikowanym na oficjalnej stronie klubu komunikacie, prezes Wisły Kraków SA, Pani Marzena Sarapata poinformowała, że Zarząd naszego klubu w pełni popiera zaproponowane przez kibiców działania, które mają na celu pomóc w finansowym wsparciu "Białej Gwiazdy".

Oto pełna treść komunikatu:

W dniu 12 lipca 2018 roku odbyło się spotkanie przedstawicieli fanów Białej Gwiazdy zrzeszonych w Stowarzyszeniu Kibiców Wisły Kraków oraz sympatyków skupionych wokół akcji #ReymonTTa22 z przedstawicielami klubu Wisła Kraków SA. Z inicjatywy kibiców powstały programy wsparcia finansowego klubu.

Zarząd Wisły Kraków SA w pełni popiera zaproponowane przez kibiców działania. Po konsultacjach z przedstawicielami kibiców, zarząd zadeklarował pełną transparentność informacji w zakresie zbiórki pieniędzy poprzez:

- utworzenie specjalnego, dedykowanego konta do wpłat środków na ustalony cel z opcją podglądu online przez wszystkich wpłacających oraz zainteresowanych akcją;
- przelanie wszystkich zebranych środków na uzgodniony cel, jakim jest pokrycie zobowiązania w zakresie opłaty czynszu na rzecz wlasciciela obiektu Gminy Miejskiej Kraków;
- oddelegowanie osób z ramienia klubu do bezpośredniego kontaktu z reprezentantami akcji;
- cykliczne informowanie o wynikach i skuteczności akcji;
- zawarcie umowy na uzgodnionych i zatwierdzonych w trakcie spotkania warunkach z platformą Fans4Club w celu wzmocnienia zasięgu akcji;
- wygenerowanie dodatkowych narzędzi, takich jak licznik wpłacanych pieniędzy oraz licznik sprzedanych karnetów.

W imieniu klubu zarząd dziękuje kibicom za inicjatywę, wsparcie i aktywny udział.

Prezes Zarządu Wisły Kraków SA
Marzena Sarapata

Źródło: Wisła Kraków SA

Dodał: Redakcja
Tagi: Wisła Kraków | Kibice | Marzena Sarapata |

    Dodaj komentarz »
    Zanim skomentujesz »
 
    Komentarze:

2018-07-13 10:53
woytek1974
Szanowna Pani Prezes
Teraz czekamy na spotkanie z Zarządem aby porozmawiać o sytuacji Wisły i drogach wyjścia z kryzysu. Pozdrawiam z wiślackich Bronowic
65
10
Ocena postu: 55
2018-07-13 10:54
~~~Radekrrrrr
długi
Niech zarząd w końcu opublikuje efekty swoich działań, skąd są te długi? - okres z którego pochodzi dług, ile było, ile spłacono. Chcemy transparentności!! Chyba że zarząd coś ukrywa i stąd boją się pokazać. czas z Wisły pogonić "miśka" i jego ferajne. Nas są tysiące!!!!! ich kilkunastu
110
6
Ocena postu: 104
2018-07-13 10:58
~~~Kołcz
Co z Zarządem?
Czy szanowny Zarząd poparł kibiców także w sprawie dymisji tegoż Zarządu? Jaką kwotą Zarząd wesprze akcje?
86
9
Ocena postu: 77
2018-07-13 10:58
~~~mix
Przydałoby się też oszczędzanie w klubie
tak jak to robią inni, którzy dbają o budżet. Tzn ograniczenie zbyt szerokiej kadry zawodników, obniżenie pensji zarządu i przemyślane wydatki (czyli np nie ściąganie zawodników za których trzeba płacić, lub zatrudnianie drogich trenerów lub zbyt wielu asystentów)
54
1
Ocena postu: 53
2018-07-13 11:00
~~~auto
Poparcie
Wy z zarzadu tylko umiecie klamac i dziekowac kibicom za zbieraniue pieniedzy a wy co robicie zeby byly pieniadze?????? nic nic !!!!!!! zarzad caly do wywalenia naczele z prezes ktora nauczyla sie klamac w zywe oczy
68
6
Ocena postu: 62
2018-07-13 11:02
~~~napoleoon
dymisja
Czy wy chcecie iść z kibicami czy sami. Rozumiecie zdanie dymisja zarządu.
55
5
Ocena postu: 50
2018-07-13 11:02
~~~Janeczek UltraWisla
Sarapata do Dymisji
Dukat to już pewnie z Turcji raczej nie wróci szybko
69
7
Ocena postu: 62
2018-07-13 11:05
~~~WISLA będzie wielka
Damian
A Damian popiera ? 0 poparcia dla tego zarządu.
63
6
Ocena postu: 57
2018-07-13 11:07
~~~piccolo
Zarząd
Kiedy (czy?) zarząd postąpi honorowo i poda się do dymisji?
66
7
Ocena postu: 59
2018-07-13 11:08
woojtus
Nareszcie jakieś konkrety ze strony Klubu
Karnety kupione, jeszcze plakat - jak będzie wiarygodne konto (sorry SKWK - dzięki za organizację tego spotkania ale na zaufanie musicie jeszcze popracować) to też coś tam wpadnie (PS. dobrze, że moja żonka tu nie zagląda ).
32
7
Ocena postu: 25
2018-07-13 11:09
~~~~the real thomas
...
pytacie się skąd te długi... trzeba chyba być kompletnym laikiem żeby nie wiedzieć... Długi są efektem działań naszego zarządu, który chcąc osiągnąć natychmiastowy cel - awans do pucharów, znowu przeinwestował... Nasprowadzali trenerów, piłkarzy...zaciągali pożyczki, bóg wie jakie i stąd te problemy teraz... Musimy w Wiśle wreszcie skończyć (przynajmniej na jakiś czas) tą naszą manię bycia wielkim klubem, przestać patrzeć w przeszłość i zacząć powoli stawać na na nogi, POWOLI! spłacać systematycznie długi, postawić zdecydowanie na młodzież, odbudować relacje z kibicami i POWOLI znowu staniemy się wielkim klubem! Szybsza droga to znaleźć bogatego inwestora, ale przecież nie od dziś wiadomo że to nie takie proste!
41
7
Ocena postu: 34
2018-07-13 11:10
~~~Wislaczek
Wstyd
Caly zarzad powinien sie wstydzic. Wszyscy na okolo, Boniek, ESA i kibice sprzataja wasz burdel zeby bylo dobrze. A co robi zarzad? Jeden wygrzewajaja na Majorce i ma to gleboko w czterech literach. A zarzad siedzi cicho. Jak cala sprawa jest rozwiazana, to zarzad wszystkim dziekuje i mowi ze bedzie transparentnosc. Jeszcze sobie premie wyplaccie za ta sprawe i powiedzcie ze sami uratowaliscie klub. Zamiast myslec o budowaniu druzyny i na tym sie skupiac, to nieudolnosc zarzadu doprowadzila nas przez ten rok do tego momentu ze nawet nie bylismy pewni czy bedziemy grac na Reymonta. To jest kpina i zart. DO DYMISJI!
62
7
Ocena postu: 55
2018-07-13 11:25
~~~markos
Poparcie, poparciem, ale
Do tegoż poparcia, przydałoby się dołączyć informację, co zarząd robi w zaistniałej sytuacji, czy jest jakaś strategia (jeśli tak - to jaka) by takie sytuacje się nie powtarzały.
27
1
Ocena postu: 26
2018-07-13 11:25
kuszczak
Niestety jest tyle niejasnych działań zarządu,
że transparentna zbiórka to za mało. Trzeba wyjaśnić poprzednie decyzje. Carillo, Carlitos, Lis za 500 tys. zł (nie twierdzę, że nie jest wart tych pieniędzy ale nie w obecnej sytuacji finansowej), skąd nagle opcja hiszpańska okazała się za droga, czy nikt tego rok wcześniej nie bilansował ?
37
4
Ocena postu: 33
2018-07-13 11:43
~~~ricardinho
ostatni dzwonek
Doraźna pomoc finansowa kibiców -ok. Ale przy istniejącym układzie nikt z większą kasą tu nie przyjdzie. Każdy inwestor chce mieć wgląd i wpływ na co pójdzie jego szmal. Nikt nie będzie robił za bankomat. Tylko czy obecni kogoś chcą w ogóle dopuścić do współrządzenia? Nie mówiąc o oddaniu władzy w Klubie, sprzedaży większości udziałów, etc. Chociaż takie spontaniczne akcje są chwalebne, to wygląda to jak reanimowanie ..... . Obecny układ się wypalił i katastrofa tylko czasowo się oddaliła. Kibice w tym systemie wszystkiego nie udźwigną. Za chwilę sytuacja się odwróci i nawet jak będzie gdzie grać, to nie będzie komu ( rozwiązania kontraktów za zaległości). Młodzieżowcami i juniorami wylądujemy klasę niżej a tam przychody są kilkukrotnie mniejsze. Z czego wtedy będzie spłacany dług? Jesteśmy jak na skrzyżowaniu- żółte ostrzegawcze jeszcze miga, ale za moment zapali się czerwone i stop. Pozostaje tylko skorzystać z zielonej, warunkowej strzałki do skrętu w p r a w o ! ( nie mylić z polityką).
16
2
Ocena postu: 14
2018-07-13 11:46
MISIEK_BIS
Wisła: Plan naprawczy w czterech punktach.
1. Zarząd podaje się do dymisji 2. Zarząd przygotowuje nowy statut spółki umożlwiający objecie udziałów dla kibiców (socios) posiadających karnety od kilku sezonów. Socios obejmują udziały w spółce. 3. Zarząd przygotowuje plan naprawczy spółki i przedstawia na zwołanym Nadzwyczajnym Wlanym Zgromadzeniu Wspólników. 4. Walne zgromadzenie wspólników podejmuje decyzję o przyjęciu/odrzuceniu planu naprawczego i dalszych losach Zarządu. Uczciwy pomysł? Kto jest ZA ?
52
5
Ocena postu: 47
2018-07-13 11:54
~~~krk
Odwołanie członków zarządu
Czy Rada Nadzorcza TS Wisły Kraków może interweniować kiedy członkowie zarządu w sposób jawny czy też nie naruszają interesy spółki? O ile mi wiadomo to powyższy organ powołuje jego członków chyba że statut przewiduje inne rozwiązania. Na kanwie ostatnich wydarzeń wielu kibiców ma prawo domagać się jak to nazywacie transparentności działań i konstruktywnej rozmowy.
30
1
Ocena postu: 29
2018-07-13 11:58
~~~pol
pol
Do zarządu . fakt kibice Wisły ratują klub dają kasę z własnej kieszeni , ale prosze nie myśleć ze będą dawać na okrągło . Wy jako zarząd musicie sami pomyśleć jak utrzymać płynność finansową bo nie jesteśmy jeleniami kiedyś cierpliwość się całkowicie skończy miłego dnia Wiślacy
32
Ocena postu: 32
2018-07-13 12:06
~~~Wwwwww
@MISIEK_BIS
ale zgodnie z pkt 1. jak się zarząd poda do dymisji, to nie będzie można zrealizować 3 pozostałych pkt. Przestańcie sobie wkręcać dyrdymały, bo coraz większe bzdury wymyślacie
15
8
Ocena postu: 7
2018-07-13 12:09
GrzegorzS
Komentarz został systemowo ukryty...
Już nie bredzcie, Dukat na ten urlop wyjechał
nim wybuchła sprawa. W Wiśle nikt sie nie spodziewał że Majchrowski mimo podpisania promessy nie podpisze umowy dzierżawy i dojdzie do ostatnich wydażeń. Nikt zresztą nie wiedział o tym, bo napewno gdyby mial taka wiedze to porabana Pani Król wykorzystał by to w swej akcji upokarzania Wisły i Zarządu. Zreszta o wolcie Majchrowskiego nie wiedział sam Urząd bo oni byli świadomi, ze podpisali te promessę i włgali na posiedzeniu komisji budżetowej w żywe oczy. Cała ta akcja to PR i chęć doprowadzenia do zaognienia i całego kryzysu. Zachowania wiceprezydenta pod nieobecnośc Majchrowskiego to zagrywka jak z dobrym i złym sledczym. Jakaś nawiedzona baba ubliża wszystkim kłamie i ucieka ze spotkania jak tylko pojawia się słowo promessa. jakies anonimy opowieści o zarobkach Zarządu, które były znane juz od przełomu marca/kwietnia kiedy Ekstralkasa i Zarząd w innej sytuacji klubu to opublikowali. Manipuluja wami i mediami jak dziecimi a wy łapiecie się na lep. Macie Boga uzdrowiciela majchrowskiego i jego żołnierzy aniołów z Magistratu, którzy robą porządki bronią zagrożonego obleżonego miasta i jego obywateli, które w naracji Gminy złodzieje oszuści i bandyci z R22 chcą spalić, zdemolować, oszukać, okradać. Przecież miasto postawiło im wspaniały nowoczesny piękny przyszłościowy stadion, teraz nawet chciało by powładać sobie (wizja Pana Kowala) nowa niezależna S.A. Wisął Kraków i pozajmować w niej stołki (bo ZiKIT i ZIS Majchrowski chce rzucić na łup). I daje im wielką dotację sportowa 30 tysięcy rocznie na szkolenie dzieci. Ludzie opamiętajcie się miast twierdzi, że wystawiło stadion za 700 milonów złotych, który wedle rzeczoznawcy wart jest obecnie 100 milionów złoty, Wisła ma za jego wynajem rocznie byc dojona na kwotę 2 500 000 złotych. Ludzie remonty tego obiektu od trzech i wiecej lat zmiany na nim zawdzięczacie nie Majchrowskiemu i jego ludziom tylko S.A i T.S. bo to oni je finansuja i wykonuja lub sponsorzy, którzy poprawiaja wady, naprawiaja niedoróbki i remontuja ten obiekt przy bierności miasta. Gmina od 4 lat nie potrafi zarządzać tym obiektem, który gdyby nie Wisła to przynosił by wielkie straty a tak doja klub. Zastanów się jeden z drugim co pisze bo bredzicie i głupoty piszecie. Jesteście jak ten lud Kurskiego co to wszystko kupi, byle mu to podsunąc w majestacie władzy. Majchrowski zrobił sobie pijar wyborczy zdobył punkty i nas doi. Wy zaś jak te szczury za szczurołapem. Zarząd Wisły ma swoje za uszami i to sprawy oczywiste bo popełnił błedy a le nie dlatego, ze chiał źle czy okradł. Wisłę bynajmniej nie rzadzą bandyci czy oszuści. Bo gdyby tak było to właśnie trwały by zamieszki i rozwalanie centrum miast i starcia z policją, która musiała by bronić Majchrowskiego i jego ludzi. S.A. Wisła to taka sama spółka jak inne a wpływ na jej działania marginesu jakim jest "Misiek" jest po prostu mitem przydatnym policji, mediom bo tym się ma żywić opinia publiczna. Z faktów drugorzednych z okazji tego, że jakiś bandyta zabije drugiego bandytę lub schowa gdzieś na terenie klubu coś robi się wielka aferę. Kurcze komu cos mówi nazwisko Tajster, kto to kto go powołał i przez lata ochraniał. Ciekawe kiedy Panią Król wyprowadza w kajdankach za dziwne ustawki przy przetargach. I ciekawe, czy wówczas urzędników pracujących w Gminie tez będziecie gremialnie uważali za złodzieji czy bandytów. Przestańcie na stronach poświęconych Wisle uprawiac zmanipulowana kłamliwą propagandę. Piszcie o faktach bo ich wystarczy by miec do Zarządu czy klubu jako takiego pretensje, ale o faktach a nie o mitach.
17
74
Ocena postu: -57
2018-07-13 12:23
~~~mix
miło mi poinformować o nowej inicjatywie oddolnej kibiców
Już niedługo ruszy strona ze zbiórką na wynagrodzenie zarządu, aby nie musiał pobierać go z budżetu klubu. Ruszy licznik, oraz lista z osobami wpłacającymi. Liczymy też na popracie zarządu dla tej akcji
34
8
Ocena postu: 26
2018-07-13 12:28
ptw
Uffffff
... A już myślałem że tego nie będą popierać😀
5
Ocena postu: 5
2018-07-13 12:29
~~~goal
Czy kibice chcą dymisji Zarządu?
Niech każdy wyrazi swoje zdanie. TAK lub NIE.
85
6
Ocena postu: 79
2018-07-13 12:29
~~~WISLA będzie wielka
GrzegorzS
Dlaczego kłamiesz? Dukat wyjechał dzień po spotkaniu na które z Marzenkom nie poszedł.
51
3
Ocena postu: 48
2018-07-13 12:47
~~~Bieżanów
Otworzcie sektor G !
Jak w temacie
5
1
Ocena postu: 4
2018-07-13 12:49
~~~Ekonom
GrzegorzS,wwwww
Dalej boli i nie chce przestać ze zarząd którego tak bronicie do upadłego nie jest już przez nikogo traktowany poważnie i dla nikogo nie jest wiarygodny.Pieniądze za stadion będą przelewane BEZPOŚREDNIO z ekstraklasy do UM z pominięciem Wisły.Ten fakt zupełnie do was nie przemawia??.machloj ma swoje za uszami ale razem z Bońkiem i ekstraklasą ośmieszyli zarząd koncertowo.wiem że to musi bardzo boleć
33
6
Ocena postu: 27
2018-07-13 12:50
MISIEK_BIS
@Wwwwww
Jeśli Zarząd podaje się do dymisji to Rada Nadzorcza może dymisję przyjąć, odrzucić, lub postawić warunki do jej przyjęcia. Ta propozycja jest szansą dla Zarządu na wyjście z twarzą i znalezienie rozwiązania dobrego dla Wisły. I proszę nie pisz do mnie liczbie mnogiej - to te czasy już dawno minęły
13
2
Ocena postu: 11
2018-07-13 13:05
~~~Rav23
Tu niektórzy nie mają twarzy
Jak na nich się pluje to mówią że deszcz pada, a niektórzy z komentujących są po prostu niezłomni (ułomni ) w tłumaczeniu ludzi kierujących Wisłą
15
5
Ocena postu: 10
2018-07-13 14:20
GrzegorzS
Po pierwsze nie kłamę tylko zapytałem
na spotkaniu w "Wiślackim Świecie" i osoba, która mi to powiedziała jest źródłem, informacji, że Dukat wyjechał dzień wcześniej na opłacone wakacje. Dajcie ludziom spokój. Czasem pewnych rzeczy nie można odwołać i w nowym malym Świecie nie ma po co. Jest skayp, tele konferencje, podpisy elektroniczne. Robienie wielkiego halo, że Dukat był lub nie był jest śmieszne i ośmiesza robiącego z tego problem. No chyba, że chodzi o to by dogadywać się nawet stojąc w kibelku przy pisuarze. Mamy świat tabletów, smartfonów, skaypa, itd. Jak jest zasięg, to milionami można operować z każdego zadupia. Jakoś nikt nie robił w mieście problemu z faktu, że Majchrowski wysłał na komisje wiceprezydenta a sam był na gorącym urolpie. Kolejna sprawa i cały czas tak twierdzę, że fakt, że Zarząd nie brał udziału w tej komisji to wyjście dobre. Przecież był przedstawiciel klubu, była relacja w mediach. Zawsze lepiej czasem zejść z lini strzału niż zamknąć sobie drogę do kolejnych negocjacji. Wisła w Krakowie będzie i będzie musiała współdziałać i rozmawiać z miastem. Sarapata musi rozmawiać z Majchrowskim po co dać sie obrażac i samemu obrażać. Lepiej czasem gdzieś nie iść niż pogłębić kryzys jakąś głupią nerwową podyktowana sytuacją wypowiedzią. Król pewnie żałuje, że pletła coś o degradacji czy upadku Wisły. Bo takich rzeczy się nie mówi choć można tak myśleć. Co by było jak w nerwach Sarapata wywaliła żale wobec postępowania miasta, czy jakości stadion. Ja, wy, inni moga sobie pisać prawdę o stadionie o kwocie jaka miasto wsadziło w jego budowe, ale członek Zarządu ma ubierać to co mówi w laurkę a najlepiej oficjalnie nie komentować. Zresztą po co iść na spotkanie, gdy realne negocjacje toczą się gdzie indziej. I to tam mają byc członkowie Zarządu. Zresztą o tym usiwiadomił Panię Król nasz przedstawiciel. Ciekawe, że ona o tym nie wiedziała. Moim zdaniem Zarząd nie bedąc osobiście na tym spotkani nikogo nie obraził, a był tam gdzie rozmawiano o konkretach. Problem jest inny, że od początku kryzysu nie sa transparentni i nie informują. Inna sprawa, że wychodzą z założenia, że czasem lepiej świadomie milczeć niż niepotrzebnie mówić. W wypadku osób na stanowiskach coś reprezentujących za coś odpowiadających "Mowa jest srebrem a milczenie złotem". Doświadczony biznesmen polityk o kryzysie mówi lata po jego zakończeniu a nie lata po kumplach i biadoli. Za miesiąć Wisła i Gmina będą też musiały z sobą rozmawiać o wielu rzeczach i wypracować pole normalnej współpracy. Zresztą kto wiedział o jakiś rozmowach toczonych na zapleczu miedzy klubem, władzami ekstraklasy, PZPN, Gminą nim opublikowano realia umowy. Wszyscy patrzyli na spektakl w radzie miasta a realne negocjacje i ustalenia były gdzie indziej. Pani Król i Kowal co najwyżej szkodzili wszystkim. Jeśli ktoś myśli, że Majchrowski sie cieszył jak jego pracownica palneła co palnęła. Jest ***ą. Zreszta ona sama szybko ze spotkania zwiała by nie pogorszyć sprawy. Dorośnijcie i nie dajcie sobie robic wody z mózgu. Wam pokazano spektakt na urzytek wyborów a realia dogadywano na zapleczu. I bez Dukata i Sarapaty się to nie odbyło. Mamy teraz na potrzeby Majchrowskiego sprzedawana relację, jak to on wszystim dogodził i pogodził. Gózik prawda. O medjacje i pomoc w negocjacjach do ekstraklasy zwróciła się Wisła. To oczywiste, to Zarząd pytał, czy była by taka możliwość i to o tej propozycji mówił dyrektor wykonawczy. To były realne propozycje. Nim zczęli rozmawiac z Majchrowskim to mieli placet szefów ekstraklasy i Bońka, że takie rozwiązanie jest możliwe. Pani Król zas coś bałakał, ze Wisła nie ma żadnych propozycji spłat. Kłamała nie, nie kłamała bredziła w nerwach stresie i z braku wiedzy. Dogadywano sie gdzie indziej w inny sposób przy łaczach, by potem pokazać akt trzeci wielki zwrot akcji, gdy już wszyscy przegrali to nagle w godzinę wszystko załatwiono. Bajki dla naiwnych. Ustalenia trwały i wszyscy w nich brali udział. Pismaki bredza jak to Zarząd Wisły został postawiony pod ścianą. Ten dramatyczny apel i pytanie czy Zarząd sie zgodzi. Kurcze oni sami brali udział w wymyśleniu skąd wziąć kasę, by bez konieczności zawalenia budżetu i rozwalenia klubu spłacić miasto z dlugu Cupiała. Majchrowskiego trzeba też było przekonać by się na to zgodził. Musiano mu dać gwarancje Bońka i ekstraklasy oraz pozwolić mu zebrać przedwyborcza śmietankę. Kto wierzy, że to Majchrowski zadzwonił do Bońka i Ekstraklasy i powiedział, że sobie tak wymyślił. To były te propozycje władz Wisły na które Prezydent przystał i dogadywali szczegóły na poziomie władz Ekstraklasy, PZPN-u, Zarządu, Majchrowskiego. Zaś Pani Król i Pan Kowal zrobili z siebie ***ów, ale na własne konto.
13
57
Ocena postu: -44
2018-07-13 15:09
~~~T24
Wisla
Jeżeli zarząd milczy lub jest na wakacjach to wstyd wydając tak krótkie i nic nie warte oświadczenia. Ile zarząd dołożył do akcji i co zrobił wogole by Wisła mogła grać na R22? Liga się zaczyna a tu bez ładu a później zarząd chce wyników za co? Za takie podejście jak oni mają. Nawet w okregowce tak nie postępują jak u nas zarząd z klubem i kibicami. Zibi jeszcze raz dzięki!
21
6
Ocena postu: 15
2018-07-13 15:21
~~~Arek777
Surma
Wywaliliscie Surme czekam ze teraz wywalicie Sarapate i Dukata czekam. Jesli zostana nie dam ani grosza. Wy jestescie nie normalni kazdy popelnia bledy wy tez.
24
6
Ocena postu: 18
2018-07-13 15:26
wujek29
nie no szok....
jednak zarzad zyje.... a pani prezes łaskawie poparla oddolna akcje kibicow ktorzy troszcza sie o klub w odroznieniu od pani prezes.... SARAPATA MUSI ODEJSC!!!!
34
5
Ocena postu: 29
2018-07-13 15:37
~~~Dei
Przez te oświadzczenia i komunikaty
widać że mimo młodego wieku, zarząd siedzi mocno w PRLu. Łaskę robią że im się między innymi na wypłaty składamy, nosz kurrrrr....., ręce opadają. Myślę że sytuacja jest mocno patowa bo przez nich i dzięki nim jesteśmy gdzie jesteśmy. Tak czy inaczej tak jak skończyła się era Ramireza i Carillo tak niestety ale dobiegła końca era p. Sarapaty i p. Dukata że o szarych eminencjach nie wspomnę.
21
4
Ocena postu: 17
2018-07-13 15:45
~~~KRKPL
A co z transparentnością klubu?
Transparentność "informacji w zakresie zbiórki pieniędzy" to zdecydowanie za mało, my potrzebujemy transparentności klubu w zakresie długów (za co i ile spłacone) oraz kosztów prowadzenia klubu (pensje zarządu i poszczególnych dziąłów, koszty utrzymania stadionu, sprzątanie stadionu, utrzymanie murawy - tutaj powinniśmy wiedzieć komu klub zleca wszystkie prace i za ile żeby się nie okazało, że brat pani prezes ma firmę i kosi nam trawke za grube pieniądze). Ja kupuje bilety na Arke i Miedź, jeżeli w tym czasie klub nie spełni naszych próśb dziękuję zarządowi definitywnie. I niech nikt nie mydli oczu, że muszą mieć zgodę firm itd bo jak chce się być fair wobec kibiców to robi się listę: firma sprzątająca - 10tys na miesiąc, firma od murawy - ...zł, ochrona - ...zł, pensje - ...zł. Docelowo powinniśmy zrobić akcjonariat tak żeby każdy miasł dostep do danych tych firm i był w stanie sprawdzić czy nie są to firmy powiązane z zarządem kasujące nas nierynkowe stawki jak miasto. Tylko Wisła!!!
17
4
Ocena postu: 13
2018-07-13 16:02
~~~Mike DeVili
Oświadczenia i komunikaty Zarządu...
... gdyby za każde Wisła dostawała kasę, uzbieralibyśmy na zakup stadionu na własność w ciągu miesiąca. Z drugiej zaś strony Pani Prezes nie zna najwyraźniej starej zasady, w myśl której lepiej mądrze milczeć niż głupio gadać (lub pisać w tym przypadku). Jazda, jazda, jazda m/
16
3
Ocena postu: 13
2018-07-13 16:14
pawelkaper1
Poparcie
Pani Prezes, Wy, jako zarząd poparcie straciliście na własne życzenie. Teraz pozostaje tylko honorowo podać się do dymisji. Twierdziła pani, że nie będziecie kurczowo trzymać się stołków. 😉
25
1
Ocena postu: 24
2018-07-13 16:27
~~~b
co to było
pytam- dlaczego do kn nikt nie wyjdzie z tego całego j zarządu i nie przedstawi jaka naprawdę jest sytuacja klubu. Nie wiadomo czy ta cała Sratatata podpisała ten komunikat czy może młodszy brat Miśka. My wpłacimy a oni później ogłoszą sorry ale kasy nie ma - poszła na tzw działalność statutową.
11
5
Ocena postu: 6
2018-07-13 16:37
~~~Reymonta22
Sport
lektura obowiązkowa - link »
22
1
Ocena postu: 21
2018-07-13 16:47
~~~kristof/
Grzegorz S.
odkąd pamiętam zawsze bronił włodarzy Wisly,Bronił Wilczka,Jurczynskiego,bronił Bednarza i teraz papierowy zarzad z prawdziwym w tle...mozna zacytowac klasyka:Panie Grzegorzu:czasy się zmieniają a Pan ciągle w komisjach...
19
4
Ocena postu: 15
2018-07-13 16:49
~~~inek
poparcie
Jaja sobie robią - natychmiastowa dymisja oraz wpłata - S i D razem 130 tysięcy na konto, mają zasponsorowac jeden mecz. STAC ICH.
19
4
Ocena postu: 15
2018-07-13 16:52
~~~kristof/
Czy Wy nie rozumiecie
że zarzad jest papierowy a klubem rzadza ludzie z cienia ?jakie to ma znaczenie czy prezesem bedzie Sarapata , Dukat czy ktos z tego grona???w Wisle potrzebne sa gruntowne zmiany odstawienie calej grupy i pozyskanie inwestora ktory bedzie mial pakiet wiekszosciowy zacznie rzadzic klubem samodzielnie
38
3
Ocena postu: 35
2018-07-13 17:02
barnaba
Kiedy Wy wreszcie zrozumiecie.....
Zarządzie kiedy Wy wreszcie zrozumiecie ze nie macie moralnego prawa my tu rządzić??? Nawet Majchrowski Boniek i Animucki dogadali się za waszymi plecami bo wiedzą ze jesteście dziećmi w piaskownicy!!! Załatwili za Was stadion (choć to doraŹne rozwiązanie) kibice będą wpłacać na wynajem stadionu.... a ze tak spytam gdzie jest zarząd... Ach wiem spoko będziecie na bieżąco odswiezac jaka kwota jest na tym specjalnie założonym koncie. Fajna praca za fajną kasę.
23
5
Ocena postu: 18
2018-07-13 17:03
~~~dery
Zarząd dziękuje?
Nie !!! To my dziękujemy Zarządowi. Dosyć lania wody i mydlenia oczu. Fora ze dwora.
25
6
Ocena postu: 19
2018-07-13 17:12
TTT
do GrzegorzS
Gościu co ty w ogóle pier... . Gówno mnie obchodzi czy Dukat wyjechał dzień przed czy tydzień. Prawda taka, że powinien się zjawić jak tylko wyszło na jaw że jesteśmy bez stadionu. Jeżeli by chodziło o premię, która sobie przyznają to pewnie by się zjawił jak Dżin przy potarciu lampy . Sorry albo ktoś zajmuje odpowiedzialne stanowisko i wraca albo ma w dupie i powinien wypier... Takie moje zdanie w tym temacie. Jeśli chodzi o mnie to lepiej by było gdyby z tych wakacji do Krakowa już nie wracał - niech sobie tam zostanie.
38
5
Ocena postu: 33
2018-07-13 17:46
~~~FanNatic90Abg !!!
Prawda!!!!
link » za kilka lat ten kto pomoże będzie dumny jak nadejdą grube lata! POMAGAJĄ PRAWDZIWI!!!! PAMIĘTAJCIE!
7
3
Ocena postu: 4
2018-07-13 17:55
Szczypior
Popieranie nie wystarczy
Nie mogę wkraczać w kompetencje obu stron , raz- jestem stary, dwa- podnoszę się po udarach, trzy- mieszkam daleko. Nie znaczy to, że czuję się zwolniony z odpowiedzialności jako zgred. Protekcjonalny ton, mógł by być gdyby za nim stały wyniki i droga rozwoju ewidentna. Popierającymi są wszyscy maluczcy. Główna odpowiedzialność leży na dziś, zawiadującymi Wisłą. Mającymi wpływ na rozwój wielu gałęzi dotujących klub. Moża myśleć, jest to wygodne, skoro maluczcy nie kupują karnetów łumaczy to kondycję i wartość klubu. Dziś kibice chcą pełnej wiedzy i nie jest to abstrakcyjny pomysł to troska, perspektywa myślenia partnera, nie dawcy ograniczonego do bytu fizycznie na trybunach. Coś się rodzi, idzie nowe, cieszy to srece moje, że mamy taką generację. Bądżcie silni rozumem , wiedzą merytoryką, odpowiedzialnością. Skorzysta na tym klub, Wasze życie i kraj. Dziękuję. Jeszcze jedno: do gloryfikujących, zaślepienie to prosta droga do głupoty, czas włączyć myślenie.
4
Ocena postu: 4
2018-07-13 18:07
ddd
Stadion
3
1
Ocena postu: 2
2018-07-13 19:13
~~~goal
~~~Reymonta22
Świetny tekst. Daleko z tym Zarządem nie zajedziemy. Poza tym nie wiemy, co było przyczyną takiej badyckiej działalności Zarządu i jaki złodziej za nimi stoi. Choć może to ... to wiemy już od dawna.
11
3
Ocena postu: 8
2018-07-13 23:11
~~~Mathew
Dajcie przyklad
Jak pani prezes i pan „wakacje” chcą poprzeć akcje niech sami kupia po 50 karnetów lub niech wpłaca po 15tys na nasza akcje i tak miesiąc w miesiąc do czasu jej zakończenia chociaż trochę odzyskają twarz.
12
Ocena postu: 12
Komentarzy na tej stronie: 49.
© 1998-2018 WISLAPORTAL.PL. Portal Kibiców Klubu Wisła Kraków    |    Strona wygenerowana w 0.125 sek.   |    Kontakt: redakcja@wislaportal.pl
Korzystając z portalu akceptujesz jego politykę prywatności & politykę cookies »