W związku ze zmianą prawa i wprowadzeniu przepisów RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - aby nadal móc aktywnie i w dotychczasowy sposób korzystać z naszego serwisu - musisz zaakceptować naszą uaktualnioną politykę prywatności.
Jej pełna treść dostępna jest tutaj »

W jej ramach informujemy również, że serwis wislaportal.pl do swojego prawidłowego działania wykorzystuje pliki cookies »
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję, zamknij!
główna   piłka   kosz   siatka   kalendarz   kadra   tabela   archiwum   foto   multimedia   live   typer   rss   szukaj   zaloguj się          
Niedziela, 22 lipca 2018 r.
Marzena Sarapata była gościem Ligi+ Extra
A- A+

Jednym z dzisiejszych gości programu "Liga+ Extra" stacji Canal+ Sport, była prezes krakowskiej Wisły, Pani Marzena Sarapata. Odpowiadała ona na pytania m.in. dotyczące aktualnej sytuacji finansowej naszego klubu oraz te związane z zamieszaniem wokół stadionu, na którym nasza drużyna grać ma w rozpoczętym właśnie sezonie Ekstraklasy.

Pierwszym pytaniem do Pani Prezes było jednak to o transfer Carlosa Lópeza do Legii Warszawa, a dokładniej o to, czy Wisła jest zadowolona z kwestii finansowej tej transakcji.

- Wisła nie jest zadowolona, bo być nie może - przyznała Sarapata. - Okoliczności tego transferu były szczególne. Trzeba pamiętać, że na końcu najważniejsze jest zdanie piłkarza, który musi zdecydować się na pójście do tego, czy innego klubu. Carlos od początku twardo stawiał warunek, że jedyny klub, który go interesuje to Legia Warszawa, co nieco ogranicza możliwości negocjacyjne. Do tego pojawił się problem z miastem, ze stadionem. Sytuacja nie była najbardziej komfortowa do negocjowania dużego transferu. Stało się tak, jak się stało. Myślę, że w tamtym momencie była to jedyna słuszna decyzja - dodała.

- Nie jestem rozczarowana, to jest jego kariera, jego decyzje, to jest też biznes. Tak wygląda piłka. Nie ma w niej miejsca na rozczarowanie. Bardziej można je mieć w życiu osobistym, a tutaj tak się stało. Taką podjął decyzję i trudno z tym dyskutować. Były inne ciekawe oferty, Carlos o nich wiedział, natomiast z całą stanowczością podkreślał, że interesuje go tylko Legia - skwitowała prezes Wisły, po czym nie chcąc odnosić się do kwot transferowych i dodatkowych bonusów Sarapata przyznała, że w interesie Wisły Kraków jest awans Legii do europejskich pucharów.

Kolejne kwestie dotyczyły już gorącego tematu stadionu.

- W tej chwili podpisaliśmy z miastem umowę na trzy kolejne spotkania, wynika to z pewnych procedur. Taka umowa musi być wyłożona w BIP-ie przez dany okres czasu, to jest 21 dni, więc nie było możliwości, żeby tak szybko ją zawrzeć. Dlatego zawarliśmy umowę na trzy kolejne mecze i w kolejnym etapie zawrzemy umowę na cały sezon. Warunki są w zasadzie w 100% dogadane. To jest kwestia pewnych procedur. Z tego miejsca pragnę podziękować prezesowi Bońkowi i prezesowi Animuckiemu, ponieważ poświęcili bardzo dużo czasu na rozmowy ze mną i wspólne poszukiwanie jak najlepszego rozwiązania dla Wisły, czego efektem jest to, że Wisła zostaje przy Reymonta. Tam gdzie jej miejsce. W sposób szczególny chcę podziękować także panu prezesowi Pawłowi Żelemowi, bo był to człowiek, który w 48 godzin potrafił dogadać warunki umowy najmu stadionu Piasta Gliwice, żebyśmy mieli "plan B" i zabezpieczoną licencję na grę w Ekstraklasie - mówiła Sarapata.

Oczywiście wiele zależeć będzie teraz od spraw finansowych wokół Wisły i jej kibiców, a co za tym idzie od frekwencji na kolejnych meczach "Białej Gwiazdy".

- W interesie klubu jest to, aby środki na wynajem stadionu były zabezpieczone wcześniej. I żeby wcześniej zostały przelane na rachunek bankowy. Przed meczem z Arką sytuacja była inna. Warunkiem rozpoczęcia sprzedaży biletów nie tyle była wpłata za pierwszy mecz, co podpisanie wszystkich dokumentów. To trwało i do momentu uzyskania ostatniego podpisu nie mogliśmy sprzedawać biletów. W tej chwili sytuacja jest już inna. Umowa jest podpisana, środki są zabezpieczone, w związku z czym taka sytuacja nie będzie mieć miejsca, będziemy normalnie sprzedawać bilety - przyznała prezes Wisły.

- Do mnie, do nas należy to, żeby żadna katastrofa się nie wydarzyła. Wisła ma takich kibiców i to wychodzi w sytuacjach kryzysowych, tak jak ten, w którym jesteśmy, czy też z którego obecnie wychodzimy, którzy nie pozwolą zniknąć tak po prostu Wiśle z Ekstraklasy. Sytuacja nie jest bardziej poważna, niż była rok czy dwa lata temu, gdy przejmowaliśmy klub w sytuacji jeszcze zupełnie innej, bo zaczynaliśmy od zera i cały czas kwestią podejmowanych decyzji było to jakie wierzytelności pokrywać i w jakiej kolejności. Sytuacja długu do miasta nie była niczym nowym, ale zaskoczyły nas pewne decyzje. Absolutnie nie wchodząc w licytowanie się kto i w jaki sposób mógł zrobić coś inaczej - dla mnie najważniejsze jest to, że Komisja Licencyjna nie znalazła winy Wisły Kraków, że nie otrzymaliśmy żadnej kary finansowej, czy minusowych punktów. A nasza sytuacja finansowa jest skromna i też takie są w tej chwili nasze możliwości. Będziemy walczyć o każdy punkt, mimo że będziemy skromni w mówieniu o celach, czy sukcesach, ale też myślę, że to lepiej. Lepiej być skromnym i zdobywać punkty, niż mówić o trofeach i później przegrywać. Myślę, że to lepsza sytuacja - powiedziała prezes Wisły.

- Wszystkie wybory, których dokonaliśmy, są moją odpowiedzialnością. Jeśli coś się nie udało ja mam obowiązek przeprosić tych, którzy są tym faktem rozgoryczeni - co niniejszym czynię. Piłka nożna to jest taki biznes, w którym nie da się przewidzieć wszystkiego. A ja śmiem twierdzić, że da się przewidzieć mniej, niż normalnie. Wpływ na pewne decyzje, czy to kadrowe, czy inne, ma tyle czynników, że trudno jest powiedzieć, że powodem takiej, czy innej sytuacji - jest jedno konkretne wydarzenie. Nawet odejścia różnych piłkarzy z klubu spowodowane były różnymi okolicznościami. Nie był to tylko jeden powód. Każdy ma swoją historię i taka też jest historia Wisły Kraków w lidze. Jeżeli podjęliśmy złe decyzje i się nie udało, zabrakło też trochę szczęścia, to należało zmienić politykę i na to się zdecydowaliśmy. Myślę, że jest to dobra droga i pójdziemy nią konsekwentnie - zapowiada Sarapata.

Na zakończenie podjęto jeszcze temat Łukasza Surmy, który został zatrudniony na stanowisku trenera zespołu juniorów, ale odszedł z klubu po krytycznej opinii wyrażonej w jego kierunku przez kibiców.

- Łukasz rozstał się z klubem, bo jego przyjście spotkało się z bardzo negatywną reakcją kibiców. Mimo że do niego bezpośrednio nikt nie kierował jakichś zarzutów, czy oczekiwań żeby odszedł, zdecydował w tej sytuacji i w takim klimacie, że nie będzie pracował. O tym kto jest zatrudniony w klubie decyduję ja, a tutaj również dyrektor sportowy - Arkadiusz Głowacki. I taką też podjął decyzję, mimo że zdawał sobie sprawę, że mogą być problemy. Trudno dyskutować o zebraniu kibiców, bo na nim nie byłam. Łukasz z kolei podjął swoją decyzję i z tym także jest mi trudno dyskutować. Zrobiłam wszystko, żeby dowiedzieć się dlaczego to poszło w tę stronę, dlaczego zdecydował się na to, żeby jednak kibicom spróbować tę sprawę wyjaśnić, czy też pokazać swoją pracą, że jest z Wisłą Kraków. Stało się w ten sposób i trudno jest mi z tym polemizować - zakończyła prezes Wisły.

Źródło: Canal+ Sport


    Dodaj komentarz »
    Zanim skomentujesz »
 
    Komentarze:

2018-07-22 22:15
~~~Kbc
Pytania
Zabrakło pytania o potencjalnych inwestorów czy jest coś na rzeczy???
54
12
Ocena postu: 42
2018-07-22 22:17
~~~WIELKA WISŁA
Zaufanie...
Nie mamy innego wyjścia jak dać pani Prezes ostatnią szansę, myślę, że zrozumiała gdzie popełniła błędy i w przyszłości ich nie powtórzy. Dobrze byłoby gdyby do Zarządu dołączyła doświadczona osoba żeby pomóc w tym trudnym czasie dla klubu i powinniśmy dać radę. Innego wyjścia nie mamy jak zaufać pani Prezes, bo jakoś nikt inny nie kwapi się do objęcia tej posady. Życzę powodzenia!
60
97
Ocena postu: -37
2018-07-22 22:20
~~~stachu
pani Marzeno
nadal wyznaje pani zasadę, powiedzieć na tyle dużo żeby w efekcie nic nie powiedzieć. To źle wróży na przyszłość
126
20
Ocena postu: 106
2018-07-22 22:21
GrzegorzS
Pytanie o inwestorów, to ja Ci odpowiem
na ten moment KIBICE
138
10
Ocena postu: 128
2018-07-22 22:24
Marcin1984
O jakiego inwestora ?
Chyba że masz na myśli Michalskiego bo to chyba nasz inwestor akurat ma pecha w życiu bo się musi ukrywać a to taki uczciwy człowiek.
93
11
Ocena postu: 82
2018-07-22 22:25
GrzegorzS
Komentarz został systemowo ukryty...
Naprawdę, kobieta szeryf
twarda. Dobre wystąpienie konkretne odpowiedzi. Mam nadzieję, że w stosownym momencie, gdy już zostanie podpisana umowa na wynajęcie stadionu, tu jesteśmy trzymani za twarz przez Majchrowskiego dojdzie do spotkania z kibicami.
33
107
Ocena postu: -74
2018-07-22 22:26
~~~diego
NC+
Pani Prezes wyglądała na bardzo zdenerwowaną , praktycznie przez cały wywiad nie spoglądała prosto w kamerę . Ciekawe co nowego wypłynie w kolejnych dniach.
124
19
Ocena postu: 105
2018-07-22 22:30
~~~Luki84
Dramat
I znowu to samo... Takie pieprzenie, nc konkretnego
86
16
Ocena postu: 70
2018-07-22 22:32
~~~TsS
Nic nowego niepowiedziala
Marciniak zadawal jej w sumie pytania na które znamy juz odpowiedzi. Szkoda ze niezapytal Carlitosa o fotomontaż, gdy ten zaczal mowic ze zawsze mowi prawdę.
72
4
Ocena postu: 68
2018-07-22 22:32
~~~FanNatic90Abg !!!
Komentarz został systemowo ukryty...
Serio wierze jej ze chce postawić Wisle na mocne nogi
Wy też w to uwierzcie i bAdzcie bardziej wyrozumiali. Dajmy jej trochę czasu a uwierzcie ze będzie coraz lepiej
52
104
Ocena postu: -52
2018-07-22 22:42
~~~ggm
Pani Prezes
Mowa trawa.
82
16
Ocena postu: 66
2018-07-22 22:42
~~~Piccolo
Inwestor
Czy to tak trudno zrozumiec ze rozmowy o inwestorze nie powinny wychodzic poza drzwi gabinetow az do momentu parafowania przynajmniej umowy wstępnej, oczywiscie jesli takie są.
52
14
Ocena postu: 38
2018-07-22 22:47
~~~stachu
@~~~FanNatic90Abg!!!
mam problem z uwierzeniem tej pani, a co do czasu to miała go dużo dwa lata powinny wystarczyć przynajmniej na powiedzenie prawdy.
63
12
Ocena postu: 51
2018-07-22 22:53
~~~Chrut
Akurat
nie dobrze mi się robiło jak na nich patrzyłem .carlitos to gada jak polityk w legii terz zostawi po sobie smród ale to akurat dobrze a co do szanownej pani prezes to mam juz pewnośc że po 3 meczech czy 4 będzie problem ze stadionem ale to akurat wtedy będzie mały problem w stosunku do tego co nas czeka po powrocie z Zanzibaru czytaj po wakacjach
32
15
Ocena postu: 17
2018-07-22 22:57
aguero2
Wywiad
Wyrachowane plucie nam w twarz ...mozecie minusowac ,obejrzyjcie sobie na spokojnie jeszcze raz ..Pani Sarapata za nic nie poczuwa sie do bledow , do odpowiedzialnosci ...Po prostu bezczelnie dala do zrozumienia ze zawsze znajda sie kibice ktorzy nie pozwola Wisle upasc ...Skoro to od kibicow zalezy to po co jest zarzad ??? Kim ona jest i za co pobiera rujnujaca nas pensje ...W liscie zapewniala ze bedzie to i tamto , a na antenie ucinala jak tylko mogla ....Prosze nie zapominac ....co wydarzylo sie 2 lata temu , osobisty sukces ...``Sytuacja nie jest bardziej poważna, niż była rok czy dwa lata temu, gdy przejmowaliśmy klub w sytuacji jeszcze zupełnie innej, bo zaczynaliśmy od zera`` ....to powinno byc motto ...
77
15
Ocena postu: 62
2018-07-22 22:59
~~~maly
Pani Marzeno
Pierwszy raz od dłuższego czasu widziałem panią w wywiadzie w tak kiepskim stanie emocjonalnym (opuszczona glowa,wzrok ku ziemi)Nic do pani nie mam W jakiś tam sposób wierzę w pani dobre intencje Ale na litość boską niech pani pozbedzie się miśka i tej patologi bo żaden poważny inwestor nie będzie chciał z nami z Wami współpracować! To jest takie proste....
97
7
Ocena postu: 90
2018-07-22 23:00
~~~FanNatic90Abg !!!
Carlitos się uparł na warszawke
A pamiętam jakie bluzgi leciały ze Zarzad nie umie dobrze go sprzedać... oni mieli lepsze oferty a on nie chciał nigdzie indziej...
49
47
Ocena postu: 2
2018-07-22 23:04
~~~Serowy Serek
Pani Sarapata
nigdy nie powie prawdy co tak naprawdę spowodowało dołowanie parę tygodni temu. Nie powie, bo prawda jest zawstydzająca, a może i nawet niebezpieczna dla pani prezes.
75
12
Ocena postu: 63
2018-07-22 23:05
~~~~ja
!
Teraz jestem na 1000 % przekonany, ze albo car7itos nie dostawał wypłaty, jak każdy inny grajek na czas, albo przedłużenie kontraktu było według prawa gówno warte, bo nie wyobrażam sobie, żeby to zawodnik, z ważnym kontraktem, w obliczu innych lepszych ofert dla niego i klubu, dyktyuje jakieś swoje warunki, to jest dramat.
65
18
Ocena postu: 47
2018-07-22 23:11
~~~Herti
@~~~FanNatic90Abg!!!
Opamietaj się chłopie bo to już jest nudne. Jedno i to samo pod kazdym artykułem. Dwa lata to aż nadto czasu. Pani Sarapata musi odejść. Dodatkowy plus to fakt że znikną w końcu twoje monotonne wpisy. Dajcie i dajcie.
58
17
Ocena postu: 41
2018-07-22 23:16
~~~FanNatic90Abg !!!
I uwierzcie ze Oni chcieli odrazu w tamtym sezonie ugrać
Puchary bo to kasa dobra..mało zabraklo.ale brakło.. Zabrze na przejściu 1 rywala zarobilo około 2 miliony zł.I PODKREŚLAM prawdziwy Wislak jest zawsze z klubem. I nie bronie Sarapaty ja wiem Ze dla nich Wisła dużo znaczy tak jak i dla mnie.
27
52
Ocena postu: -25
2018-07-22 23:19
~~~FanNatic90Abg !!!
A i jeszcze jedno jak mówiłem ze Stolarczyk może dać rade
To był hejt. Nie było wygranej ale gra była dość dobra. Wiadomo liczą się pkt ale nie skreślenie kogoś na starcie. Wisla w swoim DNA na walkę i ambicje co wczoraj pokazała na boisku. TYLKO WISŁA KRK
32
26
Ocena postu: 6
2018-07-22 23:23
~~~sss
...
Mowa trawa? Rzeczywiście, to wina Pani Prezes, że dziennikarze zadają pytania, na które każdy zna odpowiedź...
31
6
Ocena postu: 25
2018-07-22 23:26
~~~Herti
@~~~maly
To nie jest właśnie takie proste bo "Misiek" i ta patologia rządzą tak naprawdę w Wiśle.
68
12
Ocena postu: 56
2018-07-22 23:29
~~~FanNatic90Abg !!!
z(`@~~~Herti`)
Dobra a co wtedy powiesz jak przyjdzie nowy właściciel i po roku się wycofa bo zobaczy ze dlugu masa?4 liga??i co wtedy powiesz? Jeden wujek z Berlina juz chciał pozyskać akcje i chwile później ogłosił bankructwo. A panietam jaki był hejt na Zarzad ze trzymają się krzesła
19
47
Ocena postu: -28
2018-07-22 23:35
~~~Mruk
Wywiad P. Prezes.....
Czekałem na ten wywiad ciekaw co powie ...... nic nie powiedziała, żadnych konkretów, bez wizji wyjścia z impasu, zagubiona, bez wiary, bez chęci, bez próby podjęcia radykalnych zmian, jeszcze wczoraj tupiąca nogą dziś uciekająca ze wzrokiem spojrzenia prosto w oczy, z przeświadczeniem jedynego ratunku w "co łasce" kibiców. Zdaje się że dotarło do Pani Prezes że nie jest traktowana poważnie w instytucjach dla których powinna być stroną(PZPN, miasto Kraków i inni....). Bajki o kwocie transferu Carlitosa i jego otoczce ( z tłumaczeniem że stało się tak bo Carlitos tak chciał) proszę zachować dla siebie bo nawet dzieci w to nie uwierzą ..... Najgorszym jest to że wrośnięta i przywiązana (bardziej chyba uzależniona) od ludzi którzy ją uczynili prezesem twardo trzyma się stołka, wiedząc że nie może skierować się o ratunek w stronę tych co naprawdę mogą pomóc bo wiązałoby się to z przejrzystością działań a także oddaniem części władzy. Sorry Pani Marzeno nie wierzę w zbawczą Pani misję bo nie tak zachowuje się człowiek oddany sprawie.
46
14
Ocena postu: 32
2018-07-22 23:48
~~~FanNatic90Abg !!!
I życzę sobie tego żeby Był mega dobry Wynik
i sarapata dogadala się z mega kasiastym wspolinkiem i żeby im się to udało!!!! wtedy była by cisza.... na rynek gdy zdobywała wisła mistrza polski każdy potrafił iść gdy jest źle na trybunach pusto.ppozdro dla wiernych
25
35
Ocena postu: -10
2018-07-22 23:48
slawsmo
Dziwne to wszystko
Im dłużej analizuję to co się dzieje w Wiśle tym dziwniejsze rzeczy przychodzą mi do głowy. Czy nie wydaje wam się możliwa taka sytuacja dwa lata temu: Meresiński przejmuje Wisłę na zlecenie Miśka. Misiek wie, że Cupiał nie odda Wisły kibolom a zwłaszcza Miśkowi któremu nie może zapomnieć Parmy. Przejęcie Wisły przez Meresia było kompletnie bezsensownym posunięciem. Od początku było wiadomo, że to się nie może powieść. Potem wyjątkowo szybko Mereś dogadał się z TS-em, tak jakby to wszystko było z góry przygotowane. Przy okazji ludzie Miśka - zwłaszcza Dukat, ale również Pani Prezes wkroczyli na scenę w aureoli zbawców klubu i przez długi czas moli robić wszystko bo oponentom zamykano usta tekstem: gdyby nie oni oni to Meresiński zabiłby Wisłę. To co piszę powyżej to tylko jeden z możliwych wariantów, ale czy aby na pewno nieprawdopodobny? I jeszcze o Carlitosie. To co Pani Prezes mówiła o tym transferze pokazuje, że nie ma kompetencji by być na tym stanowisku. W normalnej piłce nie zdarza się by to wyłącznie od piłkarza zależało to gdzie będzie grał. Wystarczyło powiedzieć Carlitosowi: transfer do polskiej drużyny nas nie interesuje. Albo wybierzesz jedną z propozycji którą MY ci przedstawimy albo wypełniasz swój kontrakt do końca. Na 90% złamałby się i odszedł za dużo większą dla nas kasę za granicę. A jeżeli by został to te pół miliona ojro odrobilibyśmy w ciągu roku. Jak? Śmiem twierdzić, że obecność Carlitosa na boisku to od tysiąca do 3 tysięcy więcej kibiców na meczu. Oczywiście o ile utrzymałby formę. Kolejna kasa z większych wpływów na koniec sezonu - podejrzewam, że Carlitos to kilka miejsc wyżej w tabeli i pewnie większe wpływy z puli telewizyjnej za widzów. W sumie to co najmniej pół miliona euro. Zgoda na ten transfer to wg mnie działanie na niekorzyść Wisły (z finansowego punktu widzenia). Dziwne to. No chyba, że kasa którą Legia wydała jest nieco większa niż to o czym się oficjalnie mówi. Misiek na pewno ma teraz spore potrzeby
80
11
Ocena postu: 69
2018-07-22 23:54
~~~wiślak
Pani Prezes
,Jak czytam wypowiedzi komentatorów to można odnieść wrażenie, że kibice Wisły to sami cudotwórcy, którzy w nic nie wierzą i od pstryknięcia paluszkami potrafią naprawić sytuację w klubie. Potrafią tylko krytykować nie dając nic w zamian. Nie twierdzę, że Zarząd nie popełniał przez te 2 lata błędów lub postawił sobie za wysokie progi do przeskoczenia , ale należy też uszanować czas poświęcony przez Zarząd na ratowanie tego co się da i utrzymanie Wisły w EA. Gdzie byli wszyscy Ci cudotwórcy jak BC zadłużał klub na ciężkie miliony złotych, zawierał niekorzystne umowy na najem z Majchrem tego betonowego klocka w którym nie można gwoździa wbić bez zgody biura projektowego oraz sprzedaży akcji przez BC oszustowi zrywaniu kontraktów za które UEFA ściąga miliony euro. Oczywiście transparentność jest potrzebna i szczera wizja na przyszłość, ale bez przesady w biznesie nie mozna rzucać wszystkich danych w świat bo wszystkie kruki sie zlecą i wykorzystają sytuację tak jak z Carlitosem. A swoją drogą dziwny zbieg okoliczności z tym transferem- w jednym czasie Carli chce przejść tylko i wyłacznie do Ległej, Majcher i jego kolesie nie podpisuje umowy na najem, a PZPN i EA robi się dobrym wujkiem - choć m-c wcześniej przyznaje licencje nie mając zastrzeżeń. Czyli promesa umowy najmu była jak najbardziej wiarygodna. Czy nie widać tu drugiego dna? Mam nadzieję, że czas zaleczy rany, błędów będzie mniej prawdziwi kibice nie odwróca się od klubu, a Pani Marzenie życzę wytrwałości i powodzenia w utrzymaniu tego całego bałaganu.
33
37
Ocena postu: -4
2018-07-23 00:58
kajus19
Nic nowego.
Noc nowego - pani Prezes jak mówi to mówi. Nie mam już do niej zaufania , ciągle słyszę jej głos i częsty tajemniczy śmiech w wywiadzie dla radia ,który wysłuchałem z miesiąc temu na tym portalu , teraz wyszła z ukrycia i jak zawsze niby kompetentna , niby coś wiedząca i coś mogąca.
29
10
Ocena postu: 19
2018-07-23 01:58
alfer77
Rozumiem, ze
O skuteczności szefa decydują tylko szczere chęci bo tylko to jest podkreślane - o umiejętnościach zarządzania nie było mowy. Także tylko chęci decydujà o sukcesie a nie umiejętności. Pani Marzena ma chęci wiec my powinnismy już ją zostawić w spokoju... bo chęci to już połowa sukcesu. Myślałem ze na tym stanowisku to jednak umiejętności i doświadczenie decydują a tu taka niespodzianka - oj głupi ja...
23
2
Ocena postu: 21
2018-07-23 01:59
MISIEK_BIS
Audyt
Jeśli audyt to przez EA - przecież wiarygodność klubu który gra w EA rzutuje na całą ligę i sponsorów na przykład PKO BP który jako bank nie powinien pozwalać sobie na niedomówienia. I to audyt nie powinien być tylko w Wiśle ale również w Legii. Może ostatnio właściciel Legii dokapitalizował klub jakąś znaczącą sumą? Gdzieś te konta musza się bilansować. Carlitos za 450 tys EUR + bonusy - chciałbym wierzyć że to tylko niegospodarność po stronie naszego Zarządu i upór Carlitosa.
21
1
Ocena postu: 20
2018-07-23 06:37
stary wiślak
Coś mi tu nie gra!
Zawodnik z ważnym kontraktem dyktuje gdzie i za ile ma być sprzedany? I klub się na to godzi?Dlaczego?Albo kontrakt skonstruowano fatalnie,albo jest w tym jakieś drugie dno.Były lepsze oferty,ale zawodnik za klub zadecydował,by je odrzucić? Dla mnie to brzmi absolutnie niewiarygodnie. Pani prezes wyglądała na zbitą z tropu i bardzo zakłopotaną.Mówiła dużo,ale tak,żeby nic nie powiedzieć.
46
11
Ocena postu: 35
2018-07-23 07:23
~~~Lando
TSW
Tak z innej beczki... Może zatrudnilibyśmy Kostie Vasiljeva... Chce rozwiązać kontrakt z Piastem, a chłop ma pojęcie o graniu w piłkę... Może u Nas by się odbudował...
9
26
Ocena postu: -17
2018-07-23 07:32
~~~Acharavi
@slawsmo
Święta racja z Carlitosem mamy teraz przykład Hazarda który zapałał miłością do Realu,na stole leży podobno 190 mln euro a Abramowicz mówi taki wał,masz chłopie ważny kontrakt i stul pysk,Hazard może ostatecznie pójdzie do tego Realu,ale za jeszcze większą kwotę,Chelsea wyciśnie Królewskich jak cytrynę,a sam Carlitos no chłop mnie wzruszył jak zaczął mówić jak bliskie jego sercu są pewne wartości,jakbym słyszał polityka z pierwszych stron gazet...
50
Ocena postu: 50
2018-07-23 07:38
szymasss
@~~~wiślak
100% poparcia. Wg mnie Pani Marzena miała taką a nie inną postawę i minę bo ciężko żeby teraz pokazywała że jest jej do śmiechu. Uważam że przez te dwa lata zrobiła dużo dobrego. Były też katastrofalne błędy. Jestem zwolennikiem dawania drugich szans bo wg mnie sukces daje Ci siłę a lekcje wynosisz z porażek. Głowa Dukata mi wystarczy. Priorytetem dla klubu powinno być mozolne wychodzenie na prostą kosztem wyników sportowych - najłatwiej to osiągnąć poprzez promowanie i sprzedaż zawodników. Umówmy się: mamy taki potencjał kibicowski że o ile w klubie będzie spokój i wypłaty w miarę na czas jakim byśmy składem nie grali to utrzymanie jest pewne.
21
22
Ocena postu: -1
2018-07-23 07:52
~~~Yoshi
Pani Sarapata
No cóż powiedzieć. Możemy wierzyć tej Pani lub nie, lecz i tak będziemy musieli dalej męczyć się z tym zarządem, oni tak łatwo nie odejdą. Dlatego też, nie ma sensu narzekać tylko wierzyć, że nasza Wisła stanie na nogi. Co do Carlitosa to o ile to co mówi Pani Marzena to prawda, to cieszę się, że wzięli to co dali. Możecie mówić, że odszedł za grosze, ale pomyślcie, skoro Carlitos miał tylko rok ważnego kontraktu to pewnie skończyłoby się to tak, że tylko psułby atmosferę w szatni, poszedł do klubu kokosa i skorzystał z "Prawa Cieżniaka" i liga rozwiązałaby kontrakt.
9
31
Ocena postu: -22
2018-07-23 08:02
Maxi
Nic konkretnego z jej ust nie usłyszałem
Dalej bajki opowiadane dla dzieci słyszę i ogólnikowe odpowiedzi .
33
6
Ocena postu: 27
2018-07-23 08:08
~~~PanB
Carlitos
Nie zgadzam się z tym co Pani powiedziała. Oczywiście na tym etapie kiedy Carlitos poczuł się gwiazdą wasze pole negocjacyjne zmalało do zera. Widzieliście ze na tle ekstraklasy błyszczy - wtedy trzeba było go „przydusić” posadzić na ławce itd. Wychodzi na to ze ktoś kto przyjeżdża z hiszpańskiej łąki i nie potrafi nic logicznego powiedzieć (wczoraj w nc+ moim zdaniem to był bełkot) może po kilku meczach mieć w d klub z taka historia i taka ilością kibiców. Prosze zwrócić uwagę na fakt, że błędem było tez promowanie pola i carlitosa w naszym klubie po podziale punktów - kosztem młodzieży, która dzisiaj siedzi na ławce i czeka na debiut. Niestety uciekło wam z sprzed nosa ok 3 mln euro.
33
2
Ocena postu: 31
2018-07-23 08:12
~~~€
„stary wiślak”- Szanowna Pani
Pani jak zwykle się dopiero obudziła, chociaż zdążyła już Pani przeczytać wszystkie komentarze! Drugie dno istnieje tylko dla Pani! Ten prymitywny zawodnik, przeszedł do poległych, bo oni dawali mu najwięcej kasy! Pani, to ma zawsze gigantyczne problemy. Czy naprawdę musi Pani ich szukać?
17
21
Ocena postu: -4
2018-07-23 08:24
~~~Ooooooo
Swoją drogą to bardzo ambitny ten Carlitos
To taki pusty łeb w Wiśle był gwiazdą ale w cwelce już nie koniecznie. Zrobi tam taką karierę jak cierzniak ( o którym słuch zaginął 2 lata temu ) oraz mączyński ( który do końca życia już będzie żył z tym piętnem i też póki co tam szału nie robi ) wspomnicie moje słowa
42
1
Ocena postu: 41
2018-07-23 08:33
TTT
Carlitos
Co do Carlitosa to co powiedziała pani prezes trochę jest śmieszne. Właśnie w takich momentach widać jak potrafimy negocjować. To że Carlitos chciał tylko do 7 nie powinno być aż takim problemem, wystarczyło stanowczo powiedzieć Carlitos pójdziesz do 7 ale niech zapłacą. W ostateczności skończyło się tak że nie wynegocjowali ani ceny za Carlitosa ani umowy na Stadion. Prawda taka że Meneger Carlitosa miał większe jaja nisz nasz zarząd - chłop wciągnął ich nosem , przeżuł i bezczelnie wypluł pod nogi kibiców. Tym samym Carlitos dostał wszystko co chciał a my nie dostaliśmy nawet 1/3 tego co chcieliśmy .
54
2
Ocena postu: 52
2018-07-23 08:48
stary wiślak
~~~E~Mądralo!
A gdzie ja napisalem,że Carlitos nie poszedł za kasą? Oczywiście,że poszedł za kasą,a kto nie idzie za kasą? Tylko dlaczego poszedł za tyle,za ile poszedł?Jak były lepsze oferty.,to czemu Carlitos okazał się takim mocarzem,że je zablokował? O to pytam,a ty twierdzisz mądralo,że pytam bez sensu.
35
5
Ocena postu: 30
2018-07-23 08:53
~~~Acharavi
@TTT
No dokładnie,a jak już się uparł na tą Legię to było powiedzieć dobra idz w cholerę,a różnicę pokryj z własnej kieszeni...
22
2
Ocena postu: 20
2018-07-23 09:08
~~~€
„stary wiślak”- szanowna Pani
Niech Pani już nie pierniczy! A za ile on poszedł, i skąd Pani to wie? Być może jestem mądralą! Ale niech Pani wszystkich na siłę nie uszczęśliwia.
10
18
Ocena postu: -8
2018-07-23 09:23
nales
Nic nowego
Pani prezes mówiła tak żeby nic nie powiedzieć - chyba to wszyscy znamy już , do tego ta postawa "męczennicy".... czyli nic nowego , a raczej zgodnie z oczekiwaniami .
30
2
Ocena postu: 28
2018-07-23 10:20
marcobe
Carlitos
Dla mnie Carlitos w Krakowie jest już skończony ! Wypromował się w Wiśle a rżnie ***e .Wstyd Carlitos ! Widocznie jego miłość jest Legia i kasa a nie gra w dobrej lidze La Liga. Brak ambicji i zadufanie w sobie .! Tego sezonu 2018/19 nie strzeli nawet 13 bramek bo w Legii żądzą Serbowie a on będzie marnym pionkiem tam !
23
3
Ocena postu: 20
2018-07-23 10:40
~~~Ekonom
Stary Wislak
Carlitos poszedł tak tanio bo umowa kończyła mu się za rok tzn. 1 stycznia 2019 podpisał by kontrakt z ległą i w przyszłym roku Wisła nie dostałaby za niego NIC.Inaczej mówiąc postawił zarząd pod ścianą.Niestety pani Sarapata jest adwokatem i o prowadzeniu klubu piłkarskiego nie ma zielonego pojęcia i tak to się kończy i tak to będzie wyglądać dalej dopóki właścicielem Wisły będzie TS.Smutna prawda
24
8
Ocena postu: 16
2018-07-23 11:12
stary wiślak
Ekonom! Ja to wiem!
To też nie radykalizuję swoich wypowiedzi, Niemniej można było się spodziewać,kiedy Carlitos rósł w siłę,że trzeba znależć "argumenty" na jego zatrzymanie. Niestety "poszerzało" się kadrę o zbędnych zagranicznych zawodników.Piecciu niepotrzebnych to prawie kontrakt dla Carlitosa. Być może,że się zawziął,ale kasa to argument silny. Można ją było roztropnie wydać,to może,powtarzam może dało by się Carlitosa zatrzymać i sprzedać drożej. Czy byłby to szkodliwy komin płacowy? Wszędzie są takie. Nie wyrażam radykalnych opinii,ale widzę to tak,jak napisałem.
13
4
Ocena postu: 9
2018-07-23 11:15
slawsmo
@marcobe
Do Carlitosa nie ma co mieć pretensji. Owszem, to Wisła go wypromowała ale z drugiej strony zarabiał u nas śmiesznie mało jak na swoje umiejętności. Obydwie strony na tym zyskały. On (w odróżnieniu od Mąki) nigdy nie mówił o dozgonnej miłości do Wisły. Był normalnym kontraktowym zawodnikiem a nie kandydatem na legendę. Kontrakt się kończył i zagrał razem ze swoim menago ostro. Miał do tego prawo. To nasz zarząd okazał się w tej rozgrywce miękki jak plastelina i ich żenująca postawa w negocjacjach kosztowała nas worek kasy. Pretensje możemy mieć wyłącznie do zarządu a nie do Carlitosa. Wszyscy twierdzą, że kasa jaką dostaliśmy za Carlitosa jest żenująco niska. nawet Wesz(L)o link »
20
2
Ocena postu: 18
2018-07-23 11:25
Willem de Zwijger
@Ekonom
Po pierwsze, Marzena Sarapata jest radcą prawnym, a nie adwokatem. A po drugie, klub miał doskonałe środki, by zdyscyplinować Carlitosa i wywrzeć presję na Legii, jeśli jej na Hiszpanie rzeczywiście zależało: skoro kontrakt kończył mu się za rok, to wystarczyło posadzić go na ławie. Rok bez gry w piłkę to dla piłkarza, jak i dla klubu, który tak bardzo pragnie go zatrudnić, prawdziwa katastrofa. Władze Wisły tego nie uczyniły najprawdopodobniej z dwóch powodów: albo umowa z Carlitosem była wadliwie skonstruowana, albo klub zalegał mu z pieniędzmi za okres większy niż dwa miesiące. Być może wchodziła w grę również kombinacja tych dwóch elementów. Podsumowując: za skandaliczne rozegranie sprawy Hiszpana odpowiedzialne są niestety władze Wisły.
45
4
Ocena postu: 41
2018-07-23 11:28
stary wiślak
~~~E!
Co za pytanie,skąd wiem,za ile poszedł Carlitoś? Opieram się na oficjanych informacjach medialnych? Jeśli one są fałszywe to co sugerujesz? Że nielegalnie"pod stołem" wzięto więcej? JA tego nie sugeruję,bo to by było sugerowanie popełnienia przestępstwa,a ja nie mam na to żadnych dowodów. Zatem pytanie skąd wiem? Jest głupie! Z mediów wiem i tyle!Podano taką,a nie inną cenę i kropka.
18
4
Ocena postu: 14
2018-07-23 11:33
~~~fazior
@slawsmo
Slyszales co carlitos mowil w anal+ ? Byly lepsze oferty finansowo dla niego i klubu z la liga ( carlitos o tym mowil ), ale zostaly odzucone przez carlitosa ( nie zarzad ), bo on mazyl tylko o leglej, wiec nie pisz tu, ze decydowaly sprawy finansowe i o winie zarzadu. Zarzad nic nie mogl zrobic wiecej jesli chodzi o kwote, bo sam zawodnik z menago wszystkie inne oferty odrzucali, a trzymac niewolnika na sile i mu jeszcze placic w sytuacii kiedy nie ma na splate dlugow, mija sie z celem. Jak lubilem carlitosa, tak po tym wywiadzie z anal + stracilem do niego szacunek. Nie bronie tez zarzadu, bo maja sporo za uszami, ale w sytuaci z carlitosem nic nie mogli zrobic.
11
22
Ocena postu: -11
2018-07-23 11:45
~~~ABG22
Surma
Zakonczmy temat tego najemnika. Nie jestem fanatykiem, ale absolutnie Surmie nie zapomne jego wypowiedzi w Warszawie pod adresem Wisly i bylem mocno zaskozony, ze w ogole Surme wpuszczono na R22. Mowiac w skrocie, gosciowi sie ostatnio powinela noga i przypomnial sobie, ze jednak 20lat temu byl `wislakiem`. Zapalal nowa miloscia. Zenujace. Gdybybyl mezczyzna z zasadami, trzymalnby sie swoich slow. No ale nie jest. Nie ma zasad. A ogolnie fajne podejscie Marzeny. Bledy nie powinny sie zdarzyc w sytuacji Wisly, ale sie zdarzyly, no ale potrafila przeprosic. Tego nie potrafil ani dziecko komuny Basalaj, ani Bednarz za narobienie wielomilionowych dlugow. Klasa Marzena. Ale teraz tylko prawda wobec kibicow i odbudowywujemy Potege Wisly RAZEM.
12
18
Ocena postu: -6
2018-07-23 11:56
~~~Ekonom
Willem nie pisz głupot
Radcy prawni nie bronią klientów w sądzie więc nie bredź a pani Sarapata cały czas prowadzi swoją praktykę adwokacką.Osobiście spotkałem ją na korytarzu sądu czekającą z klientem na rozprawę więc powtarzam nie pisz bzdur.A klub nie miał żadnych możliwości zatrzymania Carlitosa.Gdyby go posadzili na ławie skończyłoby się tak jak z cierzniakiem
14
18
Ocena postu: -4
2018-07-23 11:57
~~~GURULI 76
CARLITOS TY BUFONIE PASUJESZ DO LEGŁEJ!!!!
Swój trafił na swojego zadufany w sobie jak cała Legła, Carlitos mówi że zawsze mówi prawde a na kazdym kroku kłamie dlaczego nie powiedział w prost że nie poszedł do jednego z dwóch klubów hiszpanskich bo Legia dawała mu najwiekszy kontrakt a ten ***został wyciagniety z jakiejs 3 ligowej wioski i nie dał nam zarobic na jego transferze. Jak by Carlitos miał jaja to by wycisnał z Wisła Legie jak cytryne ale on wolał dostac wiecej kasy przy podpisie a nasz klub ma gdzieś... Jeszcze bezczelnie mówi że nie boi sie przyjazdu na Reymonta zaskoczony dlaczego kibice mieliby go zle przyjąć!!! co za typ Mam nadzieje że w Krakowie bedzie miał przynajmniej takie przywitanie jak Dolha!!! Zarząd nie miał wyboru bo za pół roku nie zarobili by nic w obecnej trudnej sytuacji finansowej "Najemnikfotomontaz" Carlitos wydymał nas i ułozył sie z Ległą mając jeszcze obowiązujacy kontrakt z Wisłą Kibicuje Lechowi, Jadze oraz Lechii żeby zdobyli Mistrzostwo Polski Porazka Ległej z Zagłębiem 1-3 cos wspaniałaego i mina Carlitosa po "super debiucie" w Warszawie Mam nadzieje że Legła w tym roku bedzie grac w Lidze Europy nam kapnie troche kasy a oni beda musieli w przyszłym sezonie pozbyć sie kilku gwiazdorków !!!
13
11
Ocena postu: 2
2018-07-23 11:59
kajus19
@slawsmo
Scenariusz opisany przez slawsmo wydaje mi się bardzo prawdopodobny, jak sobie przypominanam i wieść gminna niosła to przed Meresińskim z Cupiałem negocjowała grupka "biznesmanów",którzy na spotkanie biznesowe przyszli w krótkich gatkach i być może wytaczali różne argumenty. Pech Wisły polega na tym, że Misiek i s-ka wybrali już dawno jako swoje miejsce pracy (pod pretekstem kibicowania)właśnie nasz Klub i nawet Cupiał i jego prawnicy nie mogli przekazać Wisły solidnemu kupcowi , bo ten po króciutkim wywiadzie już wiedział z kim będzie miał do czynienia. Tylko cud może staruszkę "W" uratować.
33
1
Ocena postu: 32
2018-07-23 12:49
nales
kajus19
Smutne co piszesz , bo w kontekście pozyskania sponsora wiarygodność i wizerunek klubu to rzecz nadrzędna , a bez zerwania kontaktów z szemranym towarzystwem jest to praktycznie niemożliwe . Dlatego nie wierzę w żadne bajki opowiadane przez p. prezes - zreszta w każdej z jej wypowiedzi nie doszukamy się choćby ułamka konkretu , wszystko to tylko ogólniki nie mające nic z realiami wspólnego .
24
3
Ocena postu: 21
2018-07-23 12:52
stary wiślak
Ekonom!
Ty rozrózniasz postępowanie karne od cywilnego? Odróżniasz obrońcę w procesie karnym,od pełnomocnika,czyli wynajetego prawnika w procesie cywilnym,reprezentujacego interes strony,nie oskarżonego?
12
9
Ocena postu: 3
2018-07-23 13:30
~~~Ekonom
stary wiślak
a czy ja gdzieś napisałem o oskarżonym?naucz się czytać.napisałem o kliencie.i proces karny to nie mógł być bo to nie był ten budynek sądu.czepiasz się oczywistych spraw a problem polega na tym że pani prezes bardziej interesuje się swoją praktyką prawniczą niż pracą w klubie a tak być nie powinno
11
5
Ocena postu: 6
2018-07-23 13:46
~~~JozefS
Wywiad
Pamiętam wywiad Tomka Frankowskiego z 2016r. Mówił że po meczu gwiazd rzucił Bogusławowi Cupiałowi luźną propozycję przejęcia klubu wraz z kilkoma innymi wiślakami. Szczerze mówiąc to ja bym wolał taki układ od TS`u. Co prawda nie mieliby pieniędzy, tak samo jak TS, ale gdyby takie osoby jak Frankowski, Szymkowiak, Kosowski zaangażowali się w ten projekt to byłoby ciekawie. To są osoby o ogromnym autorytecie w świecie polskiej piłki i myślę że nie mieliby problemów z przyciągnięciem sponsorów do klubu. Renoma TS`u jaka jest każdy widzi.
30
2
Ocena postu: 28
2018-07-23 14:28
~~~sawek
Miałem sen, piękny sen
A więc Ciocia Marzena powiedziała mi we śnie, że Pan Bragiel wkrótce przejmie Wisłę. Nie pozostało nic innego jak tylko czekać. #takbyło
4
7
Ocena postu: -3
2018-07-23 18:10
kajus19
nales
A kto ma zerwać kontakty z tzw szemranym towarzystwem - pani Prezes ? Przecież ona jest ich nominantem i praktycznie tylko figurantem ! Dlatego ta sytuacja wydaje się beznadziejna ! Pocieszające jest tylko to , że piłkarze nieźle zagrali w sobotę i skład nie jest najgorszy , i są rezerwy: Arsenic, Halilovic(jak nie uciekną) ,tylko entuzjazmu tzw ducha w graczach nie było widać.
16
2
Ocena postu: 14
2018-07-23 19:23
~~~#*****#
stary wislaku !
Twoj przyklad z godz.12:42 jest fatalny. Nie pisz o czyms na czym sie nie znasz! Czy dostrzegasz roznice miedzy koniem i zebra? Oba sa konie, ale jeden jest pasiasty. Czy to jest to samo? Znowu nie blysnales, ale to twoj proberem i brak wiedzy !
8
3
Ocena postu: 5
2018-07-23 20:20
~~~#*****#
stary wislaku !
Czy moglbys mi wyjasnic zawilosci o ktorych pisze, bo ich nie rozumie ? Kiedy jest wiwc obronca a kiedy pelnomocnik? Nie pytam nawet o radce prawnego. Badz tak uprzejmy te zawilosci wyjasnic!
6
3
Ocena postu: 3
2018-07-23 20:47
Matek61
Wisła do historia
nie będę filozofował co należy zrobić , jedno wiem kupie karnet na cały rok jak robię to od lat , kupie piwo za 15 zł na stadionie jak nie będę musiał stać w kolejce 20 min , ale żebrania o pieniądze nie będę tolerował , na pieniądze w biznesie należy zarobić ,a piłka nożna to biznes . nawet jestem skłonny kupić akcje Wisły ale nie gdy Wisła rządzi misiu i jakieś tam SKWK nie ma miejsca w biznesie na sentymenty , czekanie na sponsora to mrzonki , nikt szanujący się nie będzie chciał mieć za partnera biznesowego niewiarygodnych partnerów , jeżeli tak dalej pójdzie będę mniej płacił w IV lidze za karnety , a im gówno zależy gdzie będzie Wisła . Szkoda bić pianę.
9
4
Ocena postu: 5
2018-07-24 10:26
stary wiślak
~~~~#*****#!
Chetnie ci odpowiadam! Obrońca jest w procesie karnym,kiedy mamy do czynienia z oskarżonym,któremu grozi kara grzywny lub pozbawienia wolności. W procesie cywilnym jest tylko obrona interesu jednej ze stron,a więc słowo "obrońca" sprowadza sie tylko do obrony interesu.bo tam się nikogo nie oskarża i sąd cywilny tylko przyznaje rację stronie,a nikomu nie wymierza kary. Zatem w kwestii cywilnej pełnomocnictwo sprowadza sie tylko do obrony interesu strony(nie oskarżonego,lub skazanego nieprawomocnym wyrokiem).W kwestii prawnej jest faktyczna obrona przed karą.
2
7
Ocena postu: -5
2018-07-24 12:17
~~~vvv
stary wislaku !
Bardzo mnie robawiles. Z jakiej literatury korzystales? Sadzisz ze "suchy" tekst, jest lepszy niz wiedza prawnicza? Jesli nawet, to trzeba czytac ze zrozunieniem lub przez 5 lat zdobywac wiedze. Przekonywanie ze tak jest jest bardzo smieszne !
3
2
Ocena postu: 1
2018-07-25 11:32
stary wiślak
~~~vvv
A co napisalem ,co by przeczyło wiedzy prawniczej?
2
2
Ocena postu: 0
Komentarzy na tej stronie: 69.
© 1998-2019 WISLAPORTAL.PL. Portal Kibiców Klubu Wisła Kraków    |    Strona wygenerowana w 0.141 sek.   |    Kontakt: redakcja@wislaportal.pl
Korzystając z portalu akceptujesz jego politykę prywatności & politykę cookies »