W związku ze zmianą prawa i wprowadzeniu przepisów RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - aby nadal móc aktywnie i w dotychczasowy sposób korzystać z naszego serwisu - musisz zaakceptować naszą uaktualnioną politykę prywatności.
Jej pełna treść dostępna jest tutaj »

W jej ramach informujemy również, że serwis wislaportal.pl do swojego prawidłowego działania wykorzystuje pliki cookies »
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję, zamknij!
główna   piłka   kosz   siatka   kalendarz   kadra   tabela   archiwum   foto   multimedia   live   typer   rss   szukaj   zaloguj się          
Wtorek, 7 sierpnia 2018 r.
Marcin Kuźba szefem skautingu Wisły Kraków
A- A+

Nowym szefem skautingu Wisły Kraków został Marcin Kuźba - podała oficjalna strona internetowa naszego klubu. Nasz były piłkarz pracuje przy Reymonta jako skaut już od kilku lat i jest to dla niego awans na nowe stanowisko.

Pion sportowy "Białej Gwiazdy" uzupełnił ponadto Kamil Moskal, który będzie współodpowiedzialny za poszukiwania potencjalnych wzmocnień pod kątem pierwszego zespołu, a także juniorów starszych.

Źródło: Wisła Kraków SA

Dodał: Redakcja
Tagi: Marcin Kuźba | Kamil Moskal | Wisła Kraków |

    Dodaj komentarz »
    Zanim skomentujesz »
 
    Komentarze:

2018-08-07 13:02
jordan
$$$
Proponuję, żeby szukali pieniędzy....
61
20
Ocena postu: 41
2018-08-07 13:14
~~~Brat Wislak
Kuzba
A kim on jest I ile dzieki niemu zarobilismy zeby mial taka funkcje, chyba ze jako jedyny umie uzywac you tuba w klubie bo u nas tak sie ich szuka
36
71
Ocena postu: -35
2018-08-07 13:24
~~~AlanTsW
Pracuje jako skaut kilka lat
A ilu zawodników wypatrzył ? Ilu zawodników polecił ? Z iloma zawodnikami Wisły dzięki niemu podpisała kontrakty ? Przecież to jest śmieszne. To tak jakby go w klubie nie było a pensję pobierał.
50
54
Ocena postu: -4
2018-08-07 13:51
~~~Jatoja
@~~~AlanTsW
Swego czasu mówiło się że to on wypatrzyl Brleka i Arsenicia. Był też podobno przeciwny transferowi Carlitosa. Tym dyrektorem został chyba tylko dlatego że teraz dołączył Kamil Moskal(rodzina Kazimierza? ) i ktoś musi odpowiadać za pracę działu.
26
12
Ocena postu: 14
2018-08-07 13:57
heban_1
Do Pani Prezes
Witam, zgłaszam swoją kandydaturę na "jakiekolwiek" stanowisko począwszy od skauta a kończąc jako członek Zarządu. Pracę będę wykonywał z pasją, bo mam w sercu Wisłę. Z dnia na dzień mogę zrezygnować z dotychczasowej pracy, ale w związku z tym żeby móc utrzymać Rodzinę chcę otrzymywać 5000 PLN netto. Dane kontaktowe w razie potrzeby posiada wislaportal.pl Z wiślackim pozdrowieniem Jazda Jazda Jazda Biała Gwiazda!!!
39
38
Ocena postu: 1
2018-08-07 14:11
~~~bartek1111
Kuźba
Przypomnę że był on przeciwnikiem zatrudnienia Carlitosa. Dobrze że mu się Kiko postawił. Nikogo kto byłby wzmocnieniem do tej pory nie wypatrzył. Żaden junior którego ściągał nie przebił się do pierwszego zespołu. Awans to jest nagroda i docenienie pracy a dokładniej jej efektów. Jak dla mnie to na podstawie jego pracy bliżej mu do zwolnienia niż do awansów zawodowych.
38
26
Ocena postu: 12
2018-08-07 14:32
~~~Maxel
Ci co wyżej dają minusy pozostałym
Myślą ,że funkcją skauta jest siedzenie i pierdzenie w stołek. Dajcie jakieś sensowne argumenty odnośnie super pracy jaką według was wykonuje Kuźba. Z iloma zawodnikami z jego polecenia/wypatrzenia podpisaliśmy kontrakty ? Drugi Żurawski,który poszedł swoją drogą. Z szacunkiem dla obu panów ,ale ta praca im nie wychodzi czy jak w przypadku Żurawskiego wychodziła.
23
27
Ocena postu: -4
2018-08-07 14:54
Kosmaty
@~~~AlanTsW
Pytania zasadne, tyle że tak naprawdę nie znamy tych danych. Nikt z kibiców, nawet tych najlepiej poinformowanych nie ma pojęcia kogo Kuźba oglądał, kogo klubowi polecał w trakcie swojej pracy dla Wisły, ani tym bardziej na ile jego uwagi i praca była wykorzystywana przez osoby decydujące w klubie o rzeczywistych transferach. Ba, nie wiemy nawet czy Kuźba odpowiadał za oglądanie i opiniowanie wyznaczonych zawodników (a w takim wypadku na ile jego opinie były trafne), czy może miał pracować "indywidualnie", czyli na ile sam mógł dodawać nazwiska do listy potencjalnych wzmocnień. Za to z całą pewnością wiemy, bo tak jest w każdym klubie, że skauci pracują nie na siebie, a na dyrektora sportowego. To znaczy oni obserwują, budują bazy danych, produkują stosy dokumentów, ale w prasie przy nazwisku sprowadzonego zawodnika zawsze jest stawiane nazwisko dyrektora sportowego, prezesa, trenera, ale nigdy skauta i bynajmniej nie dla tego, że ten tylko bierze kasę i zbija bąki, tylko dla tego, że tak jest zbudowany system transferowy. Z drugiej strony niedawno z klubu wyciekały informacje jakoby Junco nie za bardzo korzystał z wyszukiwania innych pracowników, a opierał się głównie na własnym "notesie". Za to już z całą pewnością wiemy, że niektórzy trenerzy/dyrektorzy sportowi pracujący w poprzednich latach w Wiśle byli całkowicie "samowystarczalni" i brali wyłącznie swoje obserwacje jako wiążące. Wtedy transfery były przeprowadzane nie na podstawie obserwacji zatrudnionych skautów, a tylko woli jednego człowieka, który miał w danej chwili mocniejszą pozycję w klubie. Przykłady z lat poprzednich, jeszcze zanim Kuźba pracował dla Wisły w roli skauta, to choćby Jirsak (którego chciał koniecznie dyrektor sportowy, ale zdecydowanie nie chciał trener... i rok później Kirm, którego chciał koniecznie trener, ale nie chciał dyrektor sportowy. I teraz oceń pracę skauta, gdzie o jej wyniku nie decyduje rzetelność i jakość wykonanej pracy, a przepychanki między tymi, którzy decydują o przeprowadzeniu danego transferu.
43
Ocena postu: 43
2018-08-07 14:58
~~~Brat Wislak
Kuzba
Mozecie dawac minusy ale tak jak wyzej jesli ktos odzuca kandydature zawodnika story potem sie okazuje broken strzelcow to na litosc jakie on ma rozeznanie, brlek I arsenic akurat byli obserwowani przez wiele zespolow I skatow bo swoje gra ich przyciagali robota skauta jak dla mnie to znalesc nowego carlitosa lub pana Blaszczykowskiego I tyle pozdrawiam
12
23
Ocena postu: -11
2018-08-07 15:47
~~~AlanTsW
@Kosmaty zgadzam się z Tobą ,ale czy Ty
Widzisz u nas jakikolwiek skauting ? Popatrz np na Jagiellonię. Co roku udaje im się kogoś wyszukać. I nie są to wcale gracze słabi czy uzupełnienie kadry. Później zarabiają dodatkowo na transferach. A wcale nie sprowadzają gwiazd.U nas to leży. Kuzba swego czasu latał po Portugalii i oglądał zawodników na których Tak czy siak nie byłoby nad stać. Po co ? Chyba tylko on sam to wie.
21
10
Ocena postu: 11
2018-08-07 15:52
wislakzwisly
@Kosmaty
100% racji. Poza tym dochodzi jeszcze jedna okoliczność - skaut kogoś wypatrzy, zauferuje, a zawodnik nie dogada się z klubem. I nawet najlepsza obserwacja nie wystarczy. W przypadku Kuźby wierzyć trzeba, że zapracował sobie na awans. Co ciekawe, gazeta krakowska twierdzi, że szczególny nacisk będzie kładł na Polskę, Czechy i Chorwację. Co do Kamila Moskala - to syn Kazka, który musiał przedwcześnie skończyć karierę piłkarską. Jes młody (25 lat), więc akurat pasuje do werbowania juniorów, z którymi niedawno grał.
17
4
Ocena postu: 13
2018-08-07 16:04
adam10
logika klubu
ja się zastanawiam tylko kogo nam wyszuka pan Moskal skoro nas na nikogo nie stać zrezygnowaliśmy z Lopeza bo nie było nas na niego stać teraz z Sobiechem przebiła nas Lechia. Ok skauting jest ważny i trzeba szukać zawodników ale czy nas stać na jego kontrakt skoro nas nie stać na zatrudnienie napastnika a kibice zbierają pieniądze na wynajmowanie stadionu? Strasznie pokrętna logika klubu....
20
11
Ocena postu: 9
2018-08-07 16:52
~~~Yoshi
Panie Kuźba..
Na dobry początek może Pan sprowadzić Vlasko z Trnavy, który pomógł wyeliminować ległe z LM. [...]
5
18
Ocena postu: -13
2018-08-07 18:01
~~~kristof//..
szefem skautów
zostaje gosc ktory pierwszy chcial Carlitosa odpalic...ciekawe...ale zaraz szefem?to my mamy jakis skautów?co oni ogladaja?
16
15
Ocena postu: 1
2018-08-07 18:26
TTT
Skauting
Powinniśmy szukać w różnych ligach wyłącznie perspektywicznych młodych graczy. My natomiast mieliśmy politykę ściągania dziadków do emerytury . Zastanawiam się też nad tą polityką która chcieli wprowadzać. Niby mieliśmy promować młodzież a dalej gramy starym Boguskim. Nie miał bym nic przeciwko jeśli faktycznie poziomem by tych młodych chłopaków bił na przysłowiowy pysk. Natomiast RB9 gra ostatnio padake i żaden z niego przykład dla młodych kolegów. Byłem raczej zawsze zwolennikiem Rafała, doceniam jego pracę podczas meczu ale ostatnio grał słabo a teraz po przejęciu opaski jeszcze słabiej.
10
10
Ocena postu: 0
2018-08-07 18:49
~~~Prezes.
Czy to prawda...?
...że pensje z kontraktu przeznaczonego dla Artura Sobiecha pobierze Marcin Kuźba? To trochę dziwne, gdy Kibice składają się na wynajem stadionu...
7
22
Ocena postu: -15
2018-08-07 20:54
matmax
@jordan
Pieniądze to są tylko musimy się wszyscy, w jak największej sile na stadion się stawiać
9
1
Ocena postu: 8
2018-08-07 21:30
wujek29
dlaczego nie ja...??
wiele osób związanych z Wisłą zapewne zadaje sobie właśnie to pytanie....w czym Marcin jest lepszy ode mnie??? czy Marcin to urodził się w czepku a może trafił 6 w totka??? najbardziej kontrowersyjne w tym wszystkim jest to ze mamy tu do czynienia z ... awansem....czy ktoś wierzy że pod dowództwem Marcina nasz skauting zacznie funkcjonować lepiej?? hmm no i co znaczy lepiej..??? mniejsze koszty?? lepsi piłkarze?? lepiej trafieni??? złote strzały???? zbudowanie jakiejś nowatorskiej strategii??? .... niestety obiektywnie spodziewam się tu kolejnych losowań ......tyle i aż tyle...
9
7
Ocena postu: 2
2018-08-07 22:01
~~~Gienio
Bardzo dobrze. Kuźba ma oko.
Bardzo dobrze. Kuźba ma oko. No ale na forach jak zwykle... Kiedyś żałosne trole hejtowały Stolarczyka, ale teraz zamknęły japy (bo gra w porównaniu do Kikusia i Carillo to niebo a ziemia). Teraz hejtują Kuźbę. Surma oczywiście im nie przeszkadzał (dyletant i szyderczy judasz na usługach Legii). Oni lubią jakieś wybryki jak Velez czy Petrescu. Na pewno też tak wyglądają.
11
12
Ocena postu: -1
2018-08-08 17:52
Kosmaty
@~~~AlanTsW
I tu masz rację, nie tak powinien działać dział skautingu, bo obserwować i wyszukać można graczy rewelacyjnych, bez problemu można znajdować Carlitosów na pęczki... ale co z tego, skoro klubu nie stać by ich później sprowadzić. Przy czym Portugalia i Hiszpania to dość specyficzne rynki, jest tam dużo utalentowanych zawodników, którzy nie łapią się do topowych klubów, ale wciąż są dobrze wyszkoleni, jednocześnie same kraje wcale nie są jakoś oderwane od finansowej rzeczywistości, szczególnie w Portugalii kluby wcale nie są znacznie bogatsze do tych w naszej lidze (poza kilkoma klubami z krajowego topu jak Porto, Sporting czy Benfica, które w pojedynkę biją całą ekstraklasę... to już takie Rio Ave czy Vitoria Setubal finansowo są na poziomie mocnego klubu ekstraklasy). Z drugiej strony zeszłoroczny zaciąg Wisły dobitnie pokazuje, że można w tamtym rejonie wyszukać graczy stosunkowo tanich, a doskonale nadających się do naszej ligi, zresztą to samo można powiedzieć także o piłkarzach innych klubów (jak choćby Angulo z Górnika, czy w poprzednich latach Quintana z Jagiellonii). Ich zarobki w momencie sprowadzenia do Wisły były znacznie poniżej ligowej średniej, za to piłkarska jakość plasowała ich w czołówce ligi, lub nawet na jej samym szczycie. I zadaniem Skauta jest w wyznaczonym rejonie znaleźć właśnie takiego zawodnika, w Polsce o to znacznie trudniej. Dla tego znowu się zgodzę: Brawa dla Jagiellonii, że często udaje im się wyszperać takich piłkarzy w niższych ligach w kraju... przy czym pamiętaj, że oni nie mają w regionie żadnej konkurencji, dla porównania w południowej części Polski (szczególnie Małopolska i Śląsk) jest umieszczonych wiele mocnych piłkarsko ośrodków. Konkretniej: sam Kraków to 2 kluby z ekstraklasy, w promieniu ~100 km są jeszcze Kielce i cała aglomeracja śląska z Zabrzem i Gliwicami na czele, jeszcze niedawno w promieniu około 100km od Krakowa w e-klasie były dodatkowo Nieciecza i Nowy Sącz... tymczasem wokół Białegostoku nie ma żadnego innego ekstraklasowego klubu w promieniu 200 kilometrów, w takich warunkach znacznie łatwiej jest zbudować lokalną sieć wyszukiwania piłkarzy opartą nie tylko na własnych skautach, ale poprostu "zaprzyjaźnionych" kontaktach, które mogą podsunąć jakąś perełkę. Generalnie nawet najlepsza sieć skautów nie wyłowi wszystkich perełek w regionie, ale im "gęstsza" tym łatwiej jest wyszperać tych, których inni przegapili, a jeśli region jest "zmonopolizowany", w znacznym stopniu ułatwia to czerpanie z ograniczonych zasobów (a chyba nikt nie ma wątpliwości, że piłkarze mogący podnieść poziom ekstraklasowego klubu to w Polsce właśnie zasoby ograniczone)
5
1
Ocena postu: 4
2018-08-08 18:37
~~~max 2121222
skautihg
a tak na zdrowy rozum , czy warto płacic ludzia w naszej sytuacij materialnej odpowiedzialnym za skauting?skoro nas niestety obecnie nie stac na kupowanie czy tez zatrudnianie pilkarzy , gdyz jak wiadomo to kibice opłacaja stadion, wiec po jakiego wydawac Kuzbe czy Musiala?a moze by tak czas zaczac oszczedzac???a nie wyrzucac pieniedzy na lewo czy prawo
3
7
Ocena postu: -4
Komentarzy na tej stronie: 21.
© 1998-2018 WISLAPORTAL.PL. Portal Kibiców Klubu Wisła Kraków    |    Strona wygenerowana w 0.069 sek.   |    Kontakt: redakcja@wislaportal.pl
Korzystając z portalu akceptujesz jego politykę prywatności & politykę cookies »