W związku ze zmianą prawa i wprowadzeniu przepisów RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - aby nadal móc aktywnie i w dotychczasowy sposób korzystać z naszego serwisu - musisz zaakceptować naszą uaktualnioną politykę prywatności.
Jej pełna treść dostępna jest tutaj »

W jej ramach informujemy również, że serwis wislaportal.pl do swojego prawidłowego działania wykorzystuje pliki cookies »
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję, zamknij!
główna   piłka   kosz   siatka   kalendarz   kadra   tabela   archiwum   foto   multimedia   live   typer   rss   szukaj   zaloguj się          
Sobota, 24 listopada 2018 r.
Kibice Piłkarzom - akcja nabiera tempa!
A- A+

Od kilkunastu godzin trwa spontaniczna akcja fanów "Białej Gwiazdy", pt. "Kibice Piłkarzom". Nie jest niestety żadną tajemnicą, że jesienią bieżącego roku zawodnicy klubu z ulicy Reymonta nie otrzymywali za swoją grę należnych im pieniędzy. Naprawić tę sytuację starają się więc kibice, którzy za pośrednictwem Stowarzyszenia "Socios Wisła" rozpoczęli już zbiórkę!

Nr konta Stowarzyszenia do wpłat darowizn to:

64 1600 1013 1874 7642 1000 0003

W tytule przelewu proszę wpisać: darowizna na cele statutowe.

UWAGA (przy płatnościach zagranicznych):
IBAN: PL64 1600 1013 1874 7642 1000 0003
SWIFT: PPABPLPKXXX

Warto wspomnieć, że w niewiele ponad miesiąc istnienia do "Socios Wisła" zapisało się już dwustu kibiców. Każdy z członków deklaruje stałe miesięczne wpłaty, które zostaną przekazane na potrzeby "Białej Gwiazdy". Aktualne miesięczne przychody z tytułu składek Stowarzyszenia kształtują się już na poziomie kilkunastu tysięcy złotych.

Dodał: Redakcja
Tagi: Kibice | Wisła Kraków | Socios Wisła |

    Dodaj komentarz »
    Zanim skomentujesz »
 
    Komentarze:

2018-11-24 18:55
~~~FanNatic90ABG ! !!
jestem z NAS KIBICÓW DUMNY! !!
Nigdy się nie poddamy . Każdy kibic niech wpłacić ile może nawet symboliczną kwote! I obejrzyjcie wczorajsza konferencje przedmeczowa. Trener Stolarczyk ma u mnie szacun jak i cała drużyna. Dla tego trenera to coś więcej niż praca . To jest Wislak!
89
7
Ocena postu: 82
2018-11-24 18:59
~~~FanNatic90ABG ! !!
piłkarze mogli by już dziś odmowic gry
I treningów. . Pomóżmy Im pokazmy czym dla nas jest Wisła Kraków i zróbmy tez super frekwencje. Pokazmy jak KOCHAMY NASZA WISELKE!!!
68
10
Ocena postu: 58
2018-11-24 19:08
~~~for
Sociosy Sociosami a Woytek?
Jego tekst na wislaportal o Pospolitym Ruszeniu z pewnością zainspirował.
59
9
Ocena postu: 50
2018-11-24 19:12
~~~Rozpierducha2 018
Do zarządu
To jest kpina żeby w milionowym mieście,Z tysiącem firm i korporacji, kibice zarabiający nieraz pewnie 4 czy 6 tysięcy zł składali się na pensje piłkarzy zarabiających po 20 czy 40 tysięcy miesięcznie.... bo zarząd g... w tej materii robi od 2 lat!!! Tragedia... ważne ze był ślub na mauritiusie seszelach czy zanzibarze. K.... jego mać
224
13
Ocena postu: 211
2018-11-24 19:18
GrzegorzS
Byłem dzisiaj na spotkaniu u Wiślaków
i napiszę tak jeśli nawet nie uda się uratować ekstraklasowego bytu pierwszej drużyny to przynajmniej pokażemy wpłacając kasę na zaległości dla zawodników, że kibice Wisły to opoka. Na spotkaniu jeden z inicjatorów powstania tego ważnego nowego i niezależnego od innych bytu miał obawy, że zawodnicy mogli by potraktować tę akcję jako jałmużnę. Nie w trudnych czasach kibice Wisły zbierali do kapelusza środki na działanie zespołu. Tak było w latach 40-dziestych w czasie rozgrywek okupacyjnych, gdy rzuta szła do puszek lub kapluszy w czasie meczy i trafiała do zawodników. Teraz mamy czasy mniej dramatyczne, ale może decydujące o przyszłości Wisły w wymiarze paru lat. Bez kibiców bez nas nic się nie uratuje. Chcecie zobaczyć derby na wiosnę przy R22 to wpłacajcie ile możecie pokażcie działaczom dobitnie czego chcemy. Co więcej kupujcie bilety i pakiety na dwa mecze grudniowe. Stadion trzeba wypełnić na maksa. I proponuję brać pod uwagę, że jak nie pojawią się dodatkowe środki to mecz z Lechem może być ostatnim a z Jagą przedostatnim meczem ektraklasowym na przeciąg paru lat. Jeśli zobaczy to spotkanie komplet kibiców to uzyskane z tych meczy środki mogą po prostu uratować wiosenny start Wisły w rozgrywkach ekstraklasy. Nawet jak nie nie możecie przyjśc na mecz to kupcie bilety. Dwa komplety plus wpływy z dnia meczowego to dwa miliony w kasie klubu. Zbiórka kasy dla zawodników będzie trwała do meczu z Lechem, więc jest czas by zorganizować jakąś kasę. To może być decydujące warto sobie z tego zdawać sprawę. Proponuję odłożyć wszystkie anse i pretensje i wykupić blet i przyjśc na te dwa mecze. Nawet by podziękować zawodnikom za trzy miesiące dobrego grania za darmo. Ci, którzy teraz w tych meczach odpuszczą sprowadzają się do roli przypadkowych widzów. Miejsce kibica na meczach jest na stadionie. Co więcej bilet w pakiecie na dwa spotkania może być świetnym prezentem mikołajowym. Jazda Jazda Jazda Biała Gwiazda.
99
9
Ocena postu: 90
2018-11-24 19:25
~~~KocurTSW
Po bilety do kas i wpacac na konto
Chetnie wplace 100zl bo wiecej nie mam a jakis linka ile juz jest zebrane zeby ludzie mogli widziec jak licznik nabiera na sile ?? Pozdrawiam
68
5
Ocena postu: 63
2018-11-24 19:32
~~~Kibic 1906w
@KocurTSW
Zrobiłem dokładnie jak ty i też uważam ze licznik to bardzo dobry pomysł
56
1
Ocena postu: 55
2018-11-24 19:41
~~~for
Do KocurTSW
Licznik zostanie uruchomiony w poniedziałek, ponieważ wpłaty które teraz dokonujecie przelewem wpłyną na konto na początku tygodnia. Aktualnie wiadomo tylko ile wpłacono przez PayPal, ale ta forma płatności nie jest za bardzo promowana, bo zjada kilka procent prowizji. A i tak wskoczyło już ponad 6 tys.
47
1
Ocena postu: 46
2018-11-24 19:42
~~~Szajjbka
Licznik
Licznik będzie od poniedzialku
38
1
Ocena postu: 37
2018-11-24 20:05
cuba88
Walczmy!
Dziś po raz kolejny jesteśmy tutaj by walczyć o Naszą Wisełkę, o klub, który w ciągu ostatnich kilkunastu lat przysporzył Nam wszystkim wielu niezapomnianych momentów. Mecze z Schalke, Bramka Clebera z Barceloną, radość po meczu z Twente czy ostatnia bramka Brożka z Amicą, to niesamowite historie, które zapamiętam do końca życia i z pewnością będę o nich opowiadał swoim wnukom. Siłą Naszego klubu są kibice! Nie ważne czy popieramy zarząd, czy nie. Odstawmy to wszystko na bok. Dziś pora zrobić coś z czego Wiślacka brać będzie zawsze dumna. Pokażmy całej Polsce, że jesteśmy w stanie dokonać niemożliwego! Zachęcam Was wszystkich do symbolicznego wsparcia akcji Socios i do kupienia biletów na najbliższe mecze. Nawet jeżeli będą to nasze mecze pożegnalne w Ekstraklasie to pokażmy, że jesteśmy prawdziwą Siłą! TYLKO WISŁA!
42
1
Ocena postu: 41
2018-11-24 20:06
~~~felo-tsw
A Marzena S.
też pozostaje bez wypłaty od dłuższego czasu?
122
16
Ocena postu: 106
2018-11-24 20:09
~~~Gin
Wiosna
Chcecie zobaczyć hitowe mecze wiosenne na R22 z Cracovią i Legia to proszę o kupowanie biletów tylko my mozemy to zrobić. Zspisujcie się do Socios. Jesteśmy dumą tego miasta
52
1
Ocena postu: 51
2018-11-24 20:11
~~~Stevie
Zaraz jeden mądry napisze
Że to wina Cupiała... Ręce opadają przez takich... Weź i kup za swoje i utrzymuj przez 10 lat... Co robi zarząd od dwóch lat?!
78
17
Ocena postu: 61
2018-11-24 20:27
matmax
@~~~Rozpierducha2018
Wiele tych pieniędzy, które Wisła zarobiła poszło na utrzymanie kiboli, którzy kiedyś bojkotując zabraniali innym iść na stadion. Wtedy Wisełka straciła wielu prawdziwych kibiców. Niestety ktokolwiek chciałby kupić Wisłę odwraca się własnie przez kiboli.
137
14
Ocena postu: 123
2018-11-24 20:36
Niewierny Tomasz
Pomoc
Wolę pomagać biednym dzieciom niż "biednym" piłkarzom.
51
53
Ocena postu: -2
2018-11-24 20:48
~~~AdekTSW
Mogę
Mogę wpłacać co miesiąc nawet te 200 zł, ale jak ktoś mi okaże fakturę na co idą faktycznie te pieniądze.
59
8
Ocena postu: 51
2018-11-24 20:49
TTT
Kasa pani Prezes
W tak ciężkiej chwili jaką przechodzi teraz Wisła to pani prezes też mogła by dostać kilka pensji ze sporym opóźnieniem. Akcja jak najbardziej fajna - ja natomiast myślę, że można by zrobić akcję kup los. Polegała by na tym, że losy przypisane by były do każdego krzesełka stadionowego. Wszystko można by było robić internetowo a tym samym każdy by widział ile losów zostało wykupionych. Do wygrania, można by wrzucić kilka nagród.
35
2
Ocena postu: 33
2018-11-24 20:51
~~~Transfer
wplaty zza granicy
bardzo proste wplatay pieniedzy na konta POMOCY WISLE tylko przez Transfer24.Szybko,latwo,bez problemow
13
9
Ocena postu: 4
2018-11-24 21:25
~~~Prawda jest naga
Szacunek dla Kibicow !
Wspieraja Wiselke w roznej formie, czasami rezygnujac z roznych "przyjemnosci" i robia to bezinteresownie! A co robi Prezes i Zarzad, ktorzy biora wynagrodzenie za prace ? Tylko za jaka, bo ich wynikow nie widac i milcza. Gdzie ich aktywnosc i walka i klub? Nie moge sie tego nigdzie doszukac! Brawa za honor dla kibicow !
48
3
Ocena postu: 45
2018-11-24 21:37
~~~Sawek
Brak słów
Miała być pełna transparentność zadłużenia i wszelakich działań.. Mieli wyjść do nas kibiców i gdzie oni są.?! Skoro pieniądze nie szły na pensje to gdzie?! O co tutaj chodzi?! I tak swoją drogą to jak można od osoby zarabiającej ok 2k miesięcznie wymagać by złożyła się na pensję dla piłkarzy zarabiających 20x tyle. Przecież to jest kpina.
62
13
Ocena postu: 49
2018-11-24 21:42
woytek1974
@~~~for
Od kilku dni jestem w kontakcie z Prezesem Socios. Rozmawiamy aby Wiślackie Pospolite Ruszenie zrobić wspólnie z Socios.Ale na przygotowanie tej akcji potrzebny jest czas. Zależy mi na tym aby to była akcja jednocząca całe środowisko wiślackie. Niestety z racji obowiązków zawodowych nie mogłem wziąć udziału w dzisiejszym spotkaniu.
33
11
Ocena postu: 22
2018-11-24 21:54
matmax
Chciałem dodać
Pomimo wszystkich kłopotów finansowych piłkarzom należy się niesamowity, wielki szacun. Kto z nas, z was pracowałby nie dostając kasy przez 4 miesiące????? Ci, którzy "grabili" (grabią) nasz klub rozbijają się porschami jak dzikusy z maryśką. Uważają się za najlepszych kibiców. Stolar jednak w jednym z wywiadów dokładnie powiedział :"Nie wierze, ze nie znajdą się na tyle mądre osoby, które nie byłyby w stanie pomóc klubowi w tym trudnym momencie. Mocno liczę na środowisko piłkarskie i mam nadzieje, ze nikt nie pozwoli, aby KWESTIE POZASPORTOWE wykluczyły ten klub z grona najlepszych w Polsce". Jeszcze raz wielki szacun dla piłkarzy i trenera. Dla wszystkich trenerów bo i oni kasy pewnie nie dostają. Podejrzewam, że i Głowa też nie dostaje na bieżąco
52
4
Ocena postu: 48
2018-11-24 22:09
~~~~ja
@matmax@Niewierny Tomasz@~~~AdekTSW@~~~Sawek
Miliard procent racji !
10
27
Ocena postu: -17
2018-11-24 22:26
~~~Zbw
Płacze itd
Powiem tam nie wyobrażam sobie aby Wisła upadła obiecałem 3 letnie córce ze na wiosnę idziemy na mecz... Dzieki Wiśle przeżyłem chwile niezapomniane radość, smutek, rozczarowanie, cuda, wielkie fety od 2 ligi do mistrzostwa. Nie wpłacę dla zarządu ale dla Wisły i mojej rodzinnej tradycji... gdyby żyły osoby które mnie nauczyły miłości do Wisły zrobiły by to samo. Chce kontynuować tą tradycje z moimi dziećmi wiec wpłacam. Mam nadzieje ze jest więcej takich ludzi i wspólnie uratujemy ten klub
56
3
Ocena postu: 53
2018-11-24 22:35
luk1964
Zbiórka
Niech ja rozpocznie Prezes Sarapata wpłacając 70 tysięcy i sprzedając dla drugiej wpłaty auto służbowe.
89
4
Ocena postu: 85
2018-11-24 22:42
~~~for
Do AdekTSW
Przystąp do Socios. Tu będziesz miał rozliczenie każdego wydatku. W pierwszym miesiącu nie wydali nic, ale wkrótce nastąpi głosowanie na poerwszy projekt, który zostanie sfinansowany ze składek członkowskich. www.socioswisla.pl
33
4
Ocena postu: 29
2018-11-24 23:31
~~~rafal.k
Grzegorzu S.
wszystko ok tylko niech oni odejdą od żłoba!!!niech Sarapata poda sie po dymysji!!!ja sie boję,ze ona z tej kasy np wyplaci sobie premię!trzeba powołac nowy zarzad klubu bez powiazania z obecnym!!
51
8
Ocena postu: 43
2018-11-24 23:33
~~~Q
PayPal
Halo halo zza wielkiej wody. Proszę tak zrobić żeby dało się wpłacać przez PayPal. Chyba nie jest to aż tak skomplikowane a było by pomocne w zaangażowaniu wiślaków z USA.
34
2
Ocena postu: 32
2018-11-24 23:35
~~~Kibic Wisły z Warszawy
Sympatyk Wisły z Warszawy
Wsparcie akcji. Może warto spróbować porozmawiać z jakąś siecią telefonii komórkowej i uruchomić akcję wysyłania płatnych sms np. 5 zł plus opłata dla operatora
44
2
Ocena postu: 42
2018-11-25 00:02
~~~Sfrustrowany kibic
GDZIE SĄ PIENIĄDZE ??
odpowiedzmy sobie na pytanie jak to jest możliwe że w 38 milionowym kraju jednym z największych w Europie jeden z najlepszych i najbardziej utytułowanych klubów jest w takiej a nie innej sytuacji ?? jak to jest możliwe że klub mający 33 tysięczny stadion nie jest w stanie się sam utrzymać ?? jak to jest że nie ma pieniędzy ?? no ludzie to już w słabszych ligach jest lepiej !!! gdzie jest pani prezes ?? gdzie jest to "cudowne" TS ?? gdzie jest poważny sponsor ?? dlaczego 80% klubów w Europie potrafi samo się utrzymać ?? gdzie jesteśmy my ?? chodzę od lat na mecze u wy co tak kochacie ten klub gdzie jesteście ?? dlaczego na przeciętną drużynę z bundesligi czy z la liga chodzi komplet kibiców ?? ja nam odpowiedzi na te pytania.....
39
11
Ocena postu: 28
2018-11-25 00:09
~~~skate
Najlepsza opcja
Najlepszą opcją jest zakup pakietu na najbliższe dwa mecze przy R22! WSZYSCY PO BILETY!
47
Ocena postu: 47
2018-11-25 00:31
~~~KocurTSW
Pomagac !!
Pani Prezes nie tylko bierze pensje z wisly ale tez z innych tytulow tak ze jak by sie zrzekla pensji jako pani prezes i przeznaczyla na wypaty to by sie nic nie stano a nie tylko brac grabic pod siebie jak pan dukat bral 30tys co miesiac i sie smial a pilkarze za swoj wysilek walke na boisku musza sie prosic o kase masakra.... Sarapata WON !!
71
6
Ocena postu: 65
2018-11-25 00:47
~~~fan1978
iuk1964.....
.... masz rację, niech Pani Prezes od dziś ruszy z akcją!, no chyba że się poddaje i oddaję stołek komuś kto ma "wiślackie serce" w Krakowie ,Myslenicach, Małopolsce, albo ......niewiem gdzie!
40
4
Ocena postu: 36
2018-11-25 01:09
~~~Pablitos84
Dziwne to wszystko
Przecież kadra Wisły została mocno zmniejszona. Pani Prezes mówiła że przez to zaoszczędzi ok. 5 mln rocznie. Skąd w takim razie tak gigantyczne kłopoty finansowe? Przecież rok temu czegoś takiego nie było.
49
2
Ocena postu: 47
2018-11-25 01:32
Waldi2
Do wszystkich `parchów"
O naszą Wisłę się nie martwcie, wkrótce będziecie głośno płakać
39
7
Ocena postu: 32
2018-11-25 01:57
~~~fan1978
chcesz wesprzeć piłkarzy WISŁY.....!!!
....jesteś na R22 non stop!? , teraz spotykamy się na R 22 ! Nie czekamy tylko ruszamy z dopingiem i kupujemy bilety !!!
33
1
Ocena postu: 32
2018-11-25 02:06
~~~UcheJ1
do AdekTSW
Adek idz do Socios przeciez Ty sam decydujesz gdzie idą pieniądze... Jest głosowanie wszystkich członków i decydujecie. Widzę że ludzie nie znają Socios bo to nowy twór w Polsce ale na świecie to już od wielu lat istnieje.
31
1
Ocena postu: 30
2018-11-25 06:31
stary wiślak
~~~Rozpierducha 2 018!
Muszę ci uświadomić,że znaczna część ludzi kupujących bilety czy karnety,o 4 czy 6 tysiącach,może tylko pomarzyć. Kupują je ludzie, znacznie mniej zarabiający i także emeryci,którzy mają po 1250 emerytury,bo znam takich. Wiedz o tym,że średnia ,statystyczna płaca w Polsce netto jest poniżej 4 tys.,a połowa nie zarabia średniej,tylko wielu zarabia pomiędzy 2-3tys. Jakiej ofiarności od takich ludzi można jeszcze oczekiwać,skoro dają i tak wiele,bo są znaczącą częścią nabywców i karnetów i biletów?
75
4
Ocena postu: 71
2018-11-25 08:50
~~~sektor x
sektor x
Przelew poszedł.Mam karnet na golda, kupię jeszcze kilka biletów - tylko dobrze by było na okaziciela, rozdalbym dzieciakom na osiedlu.Może sprawdzić taką możliwość o ile to możliwe .
40
1
Ocena postu: 39
2018-11-25 09:03
~~~rafal.k
Kibice zbieraja
Na stadion,na pensje...a co robi zarząd?za co bierze pieniądze?nawet nie umieją wyjsc do kibiców...
80
3
Ocena postu: 77
2018-11-25 09:39
~~~Comek
Licytacja
Kasa poszła 👌 myślę ze dobrym rozwiązaniem byloby też wykonanie licytacji. Nie wystawionych rzeczy przez Spółkę ale przez kibiców. Każdy ma coś związane z Wisłą bądź niekoniecznie z klubem, co już nie używa A komuś innemu może sie przydać. Całość pieniędzy zostanie przeznaczona przeznaczona na akcje "kibicePilkarzom pomyślcie nad tym
36
2
Ocena postu: 34
2018-11-25 10:28
~~~Gorgoń
Wspaniały cel.
Napiszę krótko kto Kocha Naszą Wisełka powinien wpłacić nieważne jaką kwotę tylko na ile to stać. To jak grają piłkarze A nie otrzymują pieniędzy od czterech miesięcy to naprawdę szok.
26
3
Ocena postu: 23
2018-11-25 10:37
~~~Wisła
Liczniki akcji ,,Kibice piłkarzom" oraz bilety dla dzieci.
Wiele osób dopytuje. Licznik akcji ,,Kibice piłkarzom" jest obecnie na fanpage`u Wisły Socios (na zasadzie wpisywania kwoty co jakiś czas w poście, obecnie 6 875 zł.) - link » . A jeżeli jest ktoś chętny na zakup biletów dla dzieci to może to zrobić za pośrednictwem SKWK, szczegóły są również u nich na fanpage`u - link » .
19
4
Ocena postu: 15
2018-11-25 10:41
~~~fan1978
kasa dla piłkarza!!!.....
......żeby było jasne! kibice powinni wiedzieć że przelewają kasę dla piłkarza a nie dla Pani Sarapaty! Czyli kto wpłaci powinien tu napisać że tyle dla tego, czy tamtego piłkarza. Wtedy mogę zapytać go czy tą kasę naprawdę dostał!!!???
27
9
Ocena postu: 18
2018-11-25 12:30
~~~Gammay
jak kupić bilet przez intetrnet?
jestem za daleko aby chodzić na mecze ale bardzo chętnie kupię bilet tylko ktoś powinien podać instrukcję jak to zrobić przez internet. Co do zbiórki pieniędzy przez kibiców: akcja mogłaby nabrać rozmachu gdyby firmował ją i w jakiś sposób nadzorował ktoś znany i godny zaufania (ktoś taki jak Głowa, Sobol, Stolar, Brozio, Franek, Szymek, Zuraw, Baszczu itp.) Doceniam i szanuję akcję socios ale są oni anonimowi a jeśli ta akcja miałaby objąć Wiślaków rozproszonych po świecie (a taki powinna mieć zasięg) i dawać rezultat w postaci wpływu prawdziwych pieniędzy to musi być firmowana przez ludzi znanych i pewnych. A do tych, którzy zarabiają za mało aby wesprzeć Wisłę drobna uwaga: nic na siłę, nie stać Cię to nie wpłacej, nie ma przymusu. Ale nie zniechęcaj tych, którzy chcą wpłacać pieniądze na ratowanie naszej Wisełki
22
1
Ocena postu: 21
2018-11-25 12:34
~~~Gammay
zapomniałem o Bogusiu
Wyliczając w poprzedniej wypowiedzi Wiślaków zapomniałem o Bogusiu
21
1
Ocena postu: 20
2018-11-25 12:39
~~~open mind
Same pieniądze
nie wystarczą.Wisła po prostu mentalnie tkwi głęboko w poprzedniej epoce i jeśli nie znajdzie się ktoś ,kto ją stamtąd WYRWIE,dojdzie do tragedii.
22
4
Ocena postu: 18
2018-11-25 12:53
~~~kris7
Obecna Prezes out....delikatnie ujmując
Obawiam się,że wielu kibiców czeka na rozwój wydarzeń czyli.....dymisję obecnej Prezes...Na jej miejsce wiarygodna i najlepiej znana kibicom osoba...i dopiero wtedy kibice ruszą z pomocą i pokażą swoją siłę i wartość....w przenośni i dosłownie w wpłacanych pieniądzach....
53
7
Ocena postu: 46
2018-11-25 13:00
~~~.............
tak tak wpłacajcie naiwniacy
Sarapata i inne pasożyty na wypłate musza mieć. To jest nieprawdopodobne ze ci nieudacznicy już na taki jałmużne sie połasili. Pytam się to za co oni biorą wypłaty
39
38
Ocena postu: 1
2018-11-25 13:01
~~~gigi
Pójdźmy dalej
Jeszcze Szlachetną Paczkę dla piłkarzy! I pampersy dla ich dzieci, nie zapominajcie o pampersach! Drogie są
28
63
Ocena postu: -35
2018-11-25 13:50
~~~wwwwwww
Brawo brawo!!
W ciagu tego weekendu tylko na paypalu zebrali prawie 10 tys zl!!! Klub zapewnil ze te srodki w calosci zostana przeznaczone drużynie! Nie pozwólmy, żeby Wisła upadła! Wpłacajmy!
39
5
Ocena postu: 34
2018-11-25 14:52
~~~z podgórza
Akcja
Czy jeden z drugim umieją czytać ze zrozumieniem, pieniądze dla piłkarzy trafią bezpośrednio na konta piłkarzy, a nie zarządu. A jeżeli chodzi jak tu ktoś napisał o wystawianiu faktur VAT to nie jestem pewien, ale według przepisów skarbowych trzeba być jego płatnikiem, jeżeli się mylę to niech mnie ktoś poprawi.
13
5
Ocena postu: 8
2018-11-25 15:15
Pablo40
Jak nie My to kto?
Dzisiaj przystąpiłem do Socios oraz wpłaciłem darowiznę na piłkarzy mam dość siedzenia i czekania pokażmy jaka w Nas tkwi siła.Może ta akcja otworzy oczy przyszłym sponsorom. Cała Wisła zawsze razem!
50
5
Ocena postu: 45
2018-11-25 15:31
~~~Castorp
Byłem na spotkaniu
, wszystkim mającym opory/ podejrzenia mogę powiedzieć tyle - pieniądze zbierane są dla zespołu(zawodnicy, masażyści, trenerzy etc.). Ani złotówka nie idzie dla Zarządu czy prezesów Socios. Wszystkie wydatki będą transparentne, a licznik od poniedziałku. Do zobaczenia na stadionie.
46
3
Ocena postu: 43
2018-11-25 17:20
~~~AVE WISŁA
TYLKO WISŁA
powiedzcie mi jacy ludzie minusuja Pablo,chyba tylko parchy.
25
5
Ocena postu: 20
2018-11-25 17:39
~~~-Optyk
jedno pytanie !
Dlaczego minusowane są osoby które informują, że wpłaciły kasę dla Piłkarzy lub wstąpiły do Socios ?! Jakim koł.iem trzeba być, aby negować takie działania.. Nie wierzę, że to robią Kibice naszego klubu. Jedynym wytłumaczeniem może być to, że np. podpaski dostają histerii bo jednak szansa na przetrzymanie kryzysu, dzięki prawdziwym Kibicom Wisły - jest duża !!! Oglądaliście wczoraj mecz podpasek ze Ślaskiem ??? WIdzieliście w TV ten ich "doping" ?! Jedynie co ostatnio łączy parsiastych to nienawiść do WISŁY ! Jak nam uda się wyjść na prostą - w co głęboko wierzę, to ich ból d.py i co niektórych urzędasów Krakowskich będzie.. OLBRZYMI !!! WISŁA PANY !
36
6
Ocena postu: 30
2018-11-25 17:52
cuba88
Do Socios
Domyślam się, że zarząd Socios ma sporo fajnych pomysłów, ale jeśli pozwolicie to postaram się podrzucić kilka luźnych propozycji. Domyślam się, że Socios dopiero raczkuje i jest to pierwszy tego typu ruch kibicowski w Polsce, ale warto już teraz pomyśleć o kilku inicjatywach. - Ambasadorzy Socios, czyli Wiślackie Legendy które mogłyby zostać honorowymi członkami Socios, co zdecydowanie uwiarygodni stowarzyszenie. - Pakiety Startowe dla nowych członków. (Tak wiem o odznakach) Warto pomyśleć o drobnych upominkach dla nowych członków. Gadżety z emblematami Socios, szaliki, proporce, listy z podziękowaniami od ambasadorów. (Złota zasada wzajemności, członkowie zobowiązują się do wpłat ale otrzymują jaką "wartość dodaną" - Skybox. Socios koniecznie powinno o tym pomyśleć, jeśli zamierza na własną rękę pomagać w aktywnym promowaniu Wisły, to będzie to niezbędne miejsce, gdzie członkowie zarządu Socios będą mogli spotykać się z potencjalnymi "dużymi darczyńcami", dodatkowo do skyboxów będzie można zapraszać kibiców, w ramach różnych akcji promocyjnych. - Logo Socios na koszulkach zawodników, wykupiona w ramach umowy reklamowej. Niesamowita wartość marketingowa dla Socios. - Dedykowane karty Lyoness dla członków Socios, wniosek o kartę wypełniają przy składaniu deklaracji członkowskiej do Socios. - Zniżka na karnety (oczywiście do dogadania z zarządem) i rabat w Wiślackim Świecie. - Sklep z gadżetami Socios Wisła Kraków. Na początek można zacząć oczywiście od sklepu internetowego. Potencjał Socios jest olbrzymi i nikt nie powinien tego bagatelizować. Biorąc pod uwagę tylko suche liczby: 1000 członków wspierających daje około 1 200 000 zł rocznie. Teraz policzmy ilu Wisła ma kibiców w Krakowie, w Polsce i na całym świecie!!! Socios z czasem może stać się największym sponsorem klubu i tego życzę sobie i Nam wszystkim.
48
2
Ocena postu: 46
2018-11-25 18:05
~~~AVE WISŁA
TYLKO WISŁA
Miesiek i jego banda zniszczyła klub rekami sarapaty i spólki,ŻYCZE WAM ZEBYSCIE WSZYSCY ZGNILI W WIĘZIENIU.Ludzie bez krzty honoru.
83
9
Ocena postu: 74
2018-11-25 18:34
GrzegorzS
owszem zbiórka idzie chyba dobrze, ale bilety na mecze
schodzą kiepsko nawet nie zeszło ich 4000 a cena jest przystępna, rywale silni,przyjedzie zespół prowadzony przez Nawałkę będzie mająca aspiracje do tytułu Jagiellonia a ekipa Stolarczyka nie odpuszcza warto zobaczyć dobre mecze
30
7
Ocena postu: 23
2018-11-25 18:49
~~~Kibic 1906w
Szkodliwy zarząd
Proponuję male głosowanie,kto jest za odejście obracanie nam panujący prezesom kciuk w górę kto przeciw...wiadomo co
140
8
Ocena postu: 132
2018-11-25 19:43
~~~Badacz
Bilet
Mam pytanie-czy mogę kupić bilet incognito? Pójdę z synem ale chcę jeszcze kogoś wyciągnąć, nie wiem kto się zdecyduje. Czy do każdego biletu są wymagne dane?Kilka razy zdażyło się że ochrona sprawdzała dokumenty i gdybym kupił bilet np.na kumpla który nie pójdzie to w razie kontroli nie wpuszczą osoby którą wyciągnę być może w ostatniej chwili.
17
1
Ocena postu: 16
2018-11-25 20:14
Gannicus
Do Badacza
Do Badacza lepiej namów kogoś znajomego,zaproś go na mecz plus przysłowiowe piwo. P.s.Dobrze sobie zdaje sprawę że typowego Janusza w grudniu ciężko wyciągnąć na mecz Takim Januszem jest mój brat któremu proponuje mecz za darmo ale marudzi że grudzień i mróz.Ech my Polacy nie mamy mentalności spedzania czasu na stadionie. Janusze nie ma to jak TV mecz i browar
16
5
Ocena postu: 11
2018-11-25 20:32
matmax
A ja mam propozycje
Wystosujmy pismo do Janusza Filipiaka oraz Mioduskiego o pomoc finansowa bo w końcowym rezultacie i im samym się to opłaci. W końcu to Wisła zapełnia u nich stadiony.
30
3
Ocena postu: 27
2018-11-25 20:59
esaper
GrzegorzS
Więcej wiary ! u nas naród kupuje w ostatniej chwili bilety a potem płacze,że kolejki etc
19
Ocena postu: 19
2018-11-25 21:25
Szczypior
We wszystkim trzeba mieć umiar
Do krytyki również. Patrząc retrospektywnie na sprawy Carlitosa i Mączyńskiego wniosek jest jeden, to zarząd wypychał tych ludzi z Wisły mając nóż na gardle. Wielu z Was skazało Ich na na hańbę i poniżenie. Wg. mnie niesłusznie chociaż obrany kierunek nie powala, wręcz odstręcza ale wina nie jest tu oczywista. Piękna inicjatywa Socios Wisła godna podziwu i wsparcia. A miało być łatwo i pięknie. Zasady ryku i kapitalizmu dla klubów piłkarskich są okrutne. Miast wprowadzić szeroki plan rozwoju i pomocy inwestorskiej przez poszczególne rządy mamy pompowanie społecznych pieniędzy we wszystkich miastach oprócz Krakowa. Politycy są w sporcie przed wyborami czas po, spędzają na pompowaniu pieniędzy sobie, kolesiom i rodzinom, taka jest prawda co dziś szczególnie jest porażające. Do zajmowania każdego stanowiska trzeba mieć odpowiedzialność wiedzę i przygotowanie merytoryczne. Bardzo bym chciał by pani Marzenie udało się zażegnać kłopoty i wyprowadzić klub na prostą. Ale my kibice Wisły Kraków musimy zrozumieć, że siła i odpowiedzialność leży po naszej stronie tylko wielką frekwencją uratujemy klub przed zapaścią. Nie ma klubu bez sympatyków każdy inwestor, sponsor nie zacznie rozmów bez sprawdzenia ilości fanów. Dziś polski świat odwraca się od Wisły jutro świat odwróci się od Polski to są naczynia połączone i nieuchronna kaskada zdarzeń. Przyczyna leży w ludziach, nas samych pozwalamy szerzyć się draństwu degradującemu nasz klub od wewnątrz i na zewnątrz. To samo dzieje się w Polsce, koniunktura gospodarcza ośmieliła demony zwyrodnialców gotowych na bogate życie bez umiaru i uzasadnienia. Nie mam na myśli tutaj zarządu bo nie myli się i nie robi błędów tylko nierób i pieniacz. Dlatego z całych sił budujcie nową Wisłę cegiełka po cegiełce może wreszcie ktoś zauważy i ośmieli się podjąć wyzwanie tworzenia wielkiej Wisły.
15
19
Ocena postu: -4
2018-11-25 21:26
Nota_bene
Uwaga, ważne!
Zalecam Stowarzyszeniu Socios Wisła przeanalizowanie przepisów podatkowych, bo Stowarzyszenie nie ma podpisanych żadnych umów z piłkarzami i wpłata bezpośrednio przez Stowarzyszenie na ich konto wiązać się będzie z koniecznością zapłaty podatku od darowizny przez każdego piłkarza, który ów przelew otrzyma: stawki to 12%/16%/20% w zależności od kwoty a zwolniona z podatku jest tylko kwota 4.902 PLN (1 x na 5 lat) Nie można potraktować Stowarzyszenie jako płatnika wynagrodzenia piłkarzy, bo piłkarze nadal będą mogli egzekwować pełne zaległe wynagrodzenie od Klubu, pomimo otrzymanych od kibiców pieniędzy. Tak czy siak wkalkulujcie obciążenia podatkowe lub przynajmniej uprzedźcie piłkarzy, nie wpakujcie ich w dodatkowe problemy.
37
Ocena postu: 37
2018-11-25 22:08
~~~Reymonta22
janekx
czytaliście Janekxa? "Z audytu, jaki klub miał udostępnić Ziętkowi, wynika, że jest ponad 24 miliony zobowiązań do pilnego spłacenia. Sam klub generuje co miesiąc ponad 800 tysięcy złotych strat." czyli TS w ciągu dwóch lat wygenerował stratę w wysokości ponad 10 mln złotych!?!?? a przepraszam co sie stało z kasą za Brleka, carlitosa czy maczynskiego?!?!?!
45
4
Ocena postu: 41
2018-11-25 22:42
~~~rafal.k
do Reymonta 22
jak to na co poszly???na podwyżki pensji ekipy Sarapaty i tak zwane koszty zarządu...
24
6
Ocena postu: 18
2018-11-25 22:46
~~~McCary
Nie tędy droga
W poważnej firmie borykającej się z problemami finansowymi w pierwszej kolejności zwalnia się ludzi którzy doprowadzili do takiego stanu i zatrudnia odpowiedzialnych i kompetentnych menedżerów których zadaniem jest wyprowadzenie firmy z kłopotów a nie wysyła się pracowników z kubkiem na róg ulicy aby żebrali by uzupełnić budżet przedsiębiorstwa bo to w chwili obecnej tak wygląda. Tyle w temacie.
30
5
Ocena postu: 25
2018-11-25 22:54
GrzegorzS
Tak jak się to czyta to ja rozumiem brak zaufania do
Sarapaty, ale bez przsady nie jest złodziejem. Co do tego co pisze janex to ona wliczado długu już wcześniej szacowanego na około 20 milionów obecne zadłużenie wobec piłkarzy. Co do kasy z transferów to po prosu zostala przejedzona przez klub, poszła na spłaty zobowiązań wobec byłych zawodników, operację ze stadionem. Wielu ma krótką pamięc, ale w lipcu klub spłacił miasy 1,4 miliona za stadion i teraz za każcz płaci gotówką, a frekwencja na meczach to bynajmniej nie jest rentowne 20 tysięcy widzów, więc co oczywiste klub generuje straty. Wisła też spłaca Telefonikę. Proponuję jednak wrócić do realu i przestać ścigac czarownice bo to nic nie da. Tak czy inaczej w gesti obecnych władz jest ruch mogący uratować marzenia o walcew puchach. Klub czeka na mityczną ofertę z Chin, jak to nie wypali to pewnikiem będzie wchodzić w grę wcześniejsze wypłacenie tantiem z C+ pewnie będą szukać możliwości wsparcia ze strony tych których na to stać. Szkoda, że klub nie wierzy w kibiców i nie szuka ich pomocy wcześniej i chowa wszystko i o niczym nie mówi bo to ma niby pomóc w interesach. Ale gdyby problemy z kasą dla zawodników wyszły na jaw wcześniej to kibice w swej masie mogli pomóc wcześniej. Tak czy inaczej czas właścicielski TS w spółce piłkarskiej dobiega końca. Wiśle piłkarskiej potrzebny jest nowy inwestor, ktory pchnie ją do przodu. Bez niego ten rok przetrwamy, jest szansa, że uratujemy ligowy byt, ale nastepny sezon w tym układzie to będzie obrona Częstochowy i to skazana na klęskę.
14
16
Ocena postu: -2
2018-11-25 23:41
~~~wiślak90br
Mc Cary
Ja się z tobą zgadzam w 100%... Zarząd nie udźwignął presji nie wywiązał się z zadań więc pora na złożenie dymisji ale czy tym ludziom wystarczy na to odwagi? Wątpię
25
6
Ocena postu: 19
2018-11-26 06:15
stary wiślak
Grzegorzu S! Skoro nawiązałeś do pani prezes.
To nie tak dawno napisałem,że milczenie w przypadku pani prezes byłoby złotem. I milczy. I uważam,że jest to lepsze,niż ściemnianie opinii publicznej.Wiele już nabajerowano i dziś lud jest nieufny. Zatem lepiej niech nas pani prezes zaskoczy pozytywnymi czynami i faktami,niż miałaby ściemniać.Trudno uwierzyć,że tak się stanie,ale nadzieja umiera ostatnia.
9
4
Ocena postu: 5
2018-11-26 09:18
~~~Tomson92
Czy zarząd przyłączy się do akcji?
Proponuję przekazać niewielką część pensji zarządu na pomoc w trudnej sytuacji klubu.
5
Ocena postu: 5
2018-11-26 10:41
matmax
@~~~rafal.k@~~~Reymonta22
Pensje ekipy Sarapaty i tak zwane koszty zarządu to oczywiście generowanie najwyższych zarobków dla najwyższych "kibiców" (czytaj - kiboli) naszej (ich) Wisełki.
2
Ocena postu: 2
2018-11-28 10:36
MISIEK_BIS
Zapisałem się do Socios
Od kilku lat uważam że kibice powinni mieć wpływ na to co robi klub bo są jego częścią. Zapisałem się do Socios i wpłaciłem składkę za kwartał, mimo że mam pare uwag do statutu oraz braku realnego wpływu na działania klubu. Ale trzeba dać szansę. Martwi mnie tylko ze do 27.11 jest tylko przyjętych 235 socisos w stowarzyszeniu. Rozumiem ze 50 z na miesiąc to może dużo? ale czy wśród kibiców nie znajdzie się jeszcze parę setek ludzi których na to stać? Będzie to weryfikacja czy posiadanie w sercu Białej Gwiazdy to tylko gadanie, czy też przełoży się to na jakieś minimum wyrzeczeń które pozwolą dać od siebie tą kwotę - którą mam nadzieję stowarzyszenie dobrze spożytkuje.
1
Ocena postu: 1
Komentarzy na tej stronie: 75.
© 1998-2019 WISLAPORTAL.PL. Portal Kibiców Klubu Wisła Kraków    |    Strona wygenerowana w 0.167 sek.   |    Kontakt: redakcja@wislaportal.pl
Korzystając z portalu akceptujesz jego politykę prywatności & politykę cookies »