W związku ze zmianą prawa i wprowadzeniu przepisów RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - aby nadal móc aktywnie i w dotychczasowy sposób korzystać z naszego serwisu - musisz zaakceptować naszą uaktualnioną politykę prywatności.
Jej pełna treść dostępna jest tutaj »

W jej ramach informujemy również, że serwis wislaportal.pl do swojego prawidłowego działania wykorzystuje pliki cookies »
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję, zamknij!
główna   piłka   kosz   siatka   kalendarz   kadra   tabela   archiwum   foto   multimedia   live   typer   rss   szukaj   zaloguj się          
Osobom grającym w naszego "Wiślackiego Typera" przypominamy, że w tym tygodniu typujemy w nim mecze reprezentacji Polski - z Austrią oraz Łotwą! Powodzenia!
Piątek, 11 stycznia 2019 r.
List od kibica ws dziennikarzy: O rzetelności, tańcu na grobie i ręce w nocniku
A- A+

Taniec na grobie trwa w najlepsze. Tańczą wszyscy, głównie ci, którzy w głębokim poważaniu mają los Wisły Kraków. Tańczą urzędnicy, tańczą kibice i tańczą też dziennikarze. Ci ostatni powinni jednak gruntownie przemyśleć każde napisane zdanie, wypowiedziane słowo, czy wysłanego Tweeta.

Zgodnie z teorią komunikowania masowego odbiorcy ostateczni nie zawsze (a wręcz bardzo rzadko) potrafią zinterpretować przekaz medialny. Częściej bazują na czyjejś interpretacji, ocenie, a nawet częstotliwości danego przekazu. Wierzą osobom, które bardziej znają się na rzeczy, są ekspertami w danej dziedzinie, mają dostęp do źródła informacji. To właśnie tu uwydatnia się rola dzisiejszych dziennikarzy. Właśnie oni są dla odbiorcy (często młodocianego, niezbyt doświadczonego) informatorami i interpretatorami rzeczywistości. Z tego powodu ciąży na nich gigantyczna wręcz odpowiedzialność za to, jak kształtuje się opinia publiczna.

I teraz pytam panów (głównie krakowskich) dziennikarzy, którzy z taką lubością od miesiąca nabijają sobie "lajki" na Twitterze: gdzie byliście przez ostatnie 10 lat? Co robiliście w czasach, kiedy Towarzystwo Sportowe Wisła było powoli, acz sukcesywnie, przejmowane przez środowiska kibicowskie? Gdzie wasze dogłębne "sprawdzone" analizy po Walnych Zgromadzeniach z lat 2011 i 2015? Czyżby klub, który zajmował się wówczas strzelectwem, siatkówką, pływaniem, brydżem, czy szachami nie był wystarczająco "seksownym" tematem dla uznanych redakcji?

Czy nie omijaliście niewygodnych tematów szerokim łukiem, skupiając się co najwyżej na chwytliwych, pełnych oburzenia relacjach z trybun? Czy przez ostatnie miesiące nie zauważaliście co rzekomo dzieje się w klubie, w którym spędzacie po kilka-kilkanaście godzin tygodniowo? Czy przypadkiem chęć "nie-spalenia" informatora nie była ważniejsza, niż rzetelne opisanie aktualnej sytuacji? I czy - z drugiej strony - sympatia do klubu nie zaślepiła niektórych na tyle, że stali się ślepi i głusi?

Część pewnie się oburzy, wskaże brak konkretnych sygnałów. A jakież to konkrety teraz serwują nam tuzy krakowskiego (i nie tylko) dziennikarstwa?

30 grudnia Mateusz Borek zadał na Twitterze sensowne pytanie: "Oświećcie mnie. Jaki był dług Wisły w sierpniu 2016 , kiedy przyszła Pani Sarapata? Jaki jest dziś?" Co uzyskał w odpowiedzi?

Michał Knura: "ok. 14 mln, teraz co najmniej 2 razy tyle"
Paweł Wilkowicz: "mówią, że było 14, a jest 36. Ale tyle liczb już tu krążyło…"
Michał Białoński: "12 mln vs 40 mln"

Co tam - milion w tą czy w tą! Nawiasem mówiąc, redaktor Szymon Jadczak był łaskaw wspomnieć w jednym z wywiadów telewizyjnych o 100 milionach! Mam więc takie wrażenie, że państwo dziennikarze przez cały grudzień wałkowali temat długów nie mając zielonego pojęcia ile one rzeczywiście wynoszą.

Wróćmy jednak do początku kambodżańskiej histerii, kiedy to Interia.pl wytłuszczonym drukiem poinformowała o dopięciu transakcji i 130 milionach dla Wisły Kraków (18 grudnia). Redaktor naczelny skwitował całą sytuację na Twitterze wymownym: "jest grubo". Opcja zmieniła się w dwa dni później i przeczytaliśmy, że jednak "Na razie nie stoi za tym żadna WIARYGODNA osoba. Obym się mylił. Money talks".

Redaktor Białoński to zresztą w ostatnich tygodniach murowany kandydat na nowego rzecznika prasowego Wisły Kraków (pamiętacie czasy, kiedy nie było dnia bez "oświadczania" i "dementowania"?). Oto jedna z perełek:

@MiBiBialonski 19 gru 2018 6:56
"Z informacji @SportINTERIA wynika, że 4 piłkarzy Wisły złożyło do PZPN-u wniosek o rozwiązanie kontraktów z winy pracodawcy. Sytuację próbował ratować w Wawie wiceprezes Gołda, stanął przed Komisją Licencyjną. Przelew potrzebny Wiśle na wczoraj!"

Godzinę później:

@MiBiBialonski 19 gru 2018 7:52
"Całe szczęście to nieprawda! Poza Ondraszkiem nikt nie odejdzie!"

Dalej było jeszcze weselej. Najpierw Interia.pl uderza w kibiców nową zakulisową sensacją: 300 tysięcy złotych z meczu z Lechem przekazano SKWK. Skąd taka informacja? W jaki sposób redaktor do tego dotarł? Nie wiadomo. Informację zdementowały po kolei: SKWK, władze TS Wisła, a nawet… Szymon Jadczak, który gruchnął informacją o 40 tysiącach przekazanych z ręki do ręki (co ciekawe wcześniej powielał informację o 300 tysiącach). Źródło newsa? A gdzieżby tam. Sprostowanie Interii? A skąd. Informacja poszła w świat, odsłony są, "lajki" też.

Podobnych głodnych kawałków mamy w ostatnich tygodniach co nie miara.

Od legendarnej konferencji prasowej w siedzibie TS Wisła wałkujemy temat wypłat dla zarządu. Panowie dziennikarze, z całym szacunkiem, wszyscy słyszeli o 910 tysiącach i nie musicie tego powtarzać. Co moglibyście zrobić?

- Dowiedzieć się kto faktycznie wziął te pieniądze (skoro były wiceprezes Daniel Gołda oświadczył jednoznacznie, że otrzymał wynagrodzenie ledwie przekraczające 8 tysięcy złotych).
- Sprawdzić jakie wynagrodzenia pobierali członkowie poprzednich zarządów (znów mamy do czynienia z formą przekazu: co innego utrzymać sobie gigantyczne pensje po poprzednim zarządzie, a co innego je podwyższyć).

Odpowiedzi na te pytania nie zmienią stanu rzeczy, ale pozwolą odpowiedzieć na proste pytanie: czy mieliśmy do czynienia z faktycznymi złodziejami czy z niemoralnymi i zakłamanymi półgłówkami.

Kolejny przykład? 8 stycznia Michał Trela informuje o firmach Damiana Dukata i jego partnerki, które świadczyły usługi dla Wisły Kraków SA. Nie wiemy co prawda, czy owe firmy były tańsze czy droższe od poprzednich dostawców. Osobiście przychodzą mi w tym miejscu dwa scenariusze do głowy:

- Najbardziej prawdopodobny: Dukat postanowił wyciągnąć z klubu pieniądze poprzez firmę partnerki.
- Mniej prawdopodobny (ale możliwy): aby zredukować koszty postanowiono na szybko założyć własną, chałupniczą działalność zamiast zatrudnić firmę sprzątającą.

Oba wyjścia są dla byłego wiceprezesa kompromitujące, ale ich wydźwięk jednak zupełnie inny. Znów rodzi się pytanie: oszustwo czy zwykła niekompetencja?

Czego jeszcze dowiadywaliśmy się w minionych dniach / tygodniach?

Sebastian Staszewski (13 grudnia): "Realny dług @WislaKrakowSA to 22,6 mln zł. 6 mln to pensje piłkarzy i sztabu, które inwestorzy obiecali zapłacić w całości do 14.12."

Szymon Jadczak (20 grudnia): "Chyba rozgryzłem o co chodzi w kambodżańsko-szwedzkim zamieszaniu wokół Wisły Kraków. Z punktu widzenia kibiców raczej nie ma powodów do optymizmu. I nawet przelew na 12 mln niewiele tu zmieni :("

Patryk Motyka (21 grudnia): "Płacisz 12 milionów i zyskujesz grunty warte 100 milionów. Potem w zasadzie możesz rozwiązać klub. Współwłaściciel klubu dowiedział się od nas, że tereny nie należą do SA tylko TS."

Marek Balawajder (29 grudnia): "Obiecane pieniądze od inwestorów są na koncie Wisły Kraków"
Marek Balawajder (29 grudnia): "Uściślając w sprawie Wisły Kraków : pieniądze zostały wysłane na koncie Wisły maja być w poniedziałek"
Marek Balawajder (31 grudnia): "Pieniędzy nie ma na koncie Wisły i na razie nie będzie"

Przykładów informacji niepełnych, obliczonych tylko na wywołanie sensacji jest dużo więcej, a już przecież wyczerpałem rozsądny limit znaków. Mam nadzieję, że przedstawiciele mediów wykażą się w najbliższym czasie większą wstrzemięźliwością, rzetelnością (choć wszyscy wiemy, że obudziliście się państwo z ręką w nocniku) i pokorą. Na razie pozostajecie w tym temacie co najwyżej content designerami.

PS. Panie Stanowski, zanim zaproponuje pan zainstalowanie w hali Wisły dużej, międzynarodowej siłowni niechże się pan do tej hali choć raz przejdzie (i ma nadzieje, że nic nie spadnie panu na głowę).

Kibic nerwowo odświeżający Twittera

Powyższy tekst został przysłany przez czytelnika portalu.

Dodał: Redakcja
Tagi: Felieton | Wisła Kraków |

    Dodaj komentarz »
    Zanim skomentujesz »
 
    Komentarze:

2019-01-11 13:22
~~~WisłaNaZawsze
no najlepiej
w tym momencie uderzyć w dziennikarzy. Nie popieram tego tekstu, uważam że dziennikarze w ostatnich tygodniach stanęli na wysokości zadania.
118
117
Ocena postu: 1
2019-01-11 13:24
~~~rafekmielec
Redakoły
Redaktoły to nic innego jak pijawki które po znalezieniu ofiary wysysają krew do końca . Największym problemem jest jednak to że to my kibice karminy ich jako trolli i trolle żerują na tym . Nie karm trolla troll naturalnie zgaśnie .
42
66
Ocena postu: -24
2019-01-11 13:26
~~~zjarany_typ
balawajder
hmmm, wydźwięk troche jakby w obronie starych władz... ale Balawajder najśmiszniejszy ***yk z tej bandy hehe
70
10
Ocena postu: 60
2019-01-11 13:30
~~~€
To i tak bardzo łagodna wersja
Pytanie brzmi: kto za te fejki zapłaci!
42
29
Ocena postu: 13
2019-01-11 13:34
~~~Radekrrrrr
dziennikarskie hieny
Nie od dziś wiadomo, że pseudodziennikarzom tylko zależy na "otwarciach", prawdy sie nigdzie nie dowiesz, bo skąd?! ale oczernianie wszystkich i wszystko dookoła jest dla nich zwyczajnie opłacalne. Jak dla mnie jednym z najwiekszych oszustw jest bednarza na bohatera walczącego z hooliganami! Po pierwsze póki bednarz sie nie pokłócił z nimi o kasę to lansował się w ich towarzystwie, po drugie i najważniejsze że to on w DUŻEJ mierze odpowiada za długi Wisły!! Ile wynosi obecny dług dla UFA sports i ile do tej pory za niego zapłaciła? Ile Wisła zapłaciła za źle rozwiązane kontrakty Cwetana Genkowa czy Marko Jovanovica? Na pewno za te pieniądze spokojnie byśmy spłacili te wymagane na dzisiaj 12 mln zł. I zanim mnie zminusujecie to zastanówcie się i poszukajcie faktów i na nich się opierajcie
31
61
Ocena postu: -30
2019-01-11 13:35
~~~Takitamwislak
To chyba skwk pisalo
Wyglada jaknpisane przez skwk. Wszyscy zli i nieuczciwi wycuagaja jakies zle informacje..
117
25
Ocena postu: 92
2019-01-11 13:36
~~~Fan
Śmieszny tekst
A czyja to wina? Sami się wystawiliśmy na pośmiewisko i sami im dajemy powody? Wymagamy od innych rzetelności kiedy u nas jej nie ma? Czy dziennikarze są winni problemów Wisły i czy to jest w tym momencie największy problem klubu?
99
15
Ocena postu: 84
2019-01-11 13:39
kuszczak
Słuszna uwaga, że dziennikarze gonią za sensacją.
Ale nie nazywajmy gówna czekoladą, snucie jakichś domysłów, że Dukat chciał dobrze. Założył firemkę, żeby tanio sprzątała biura i stadion.
85
6
Ocena postu: 79
2019-01-11 13:41
~~~markos
Przeprosiny
i przy tym, żadnego mitygowania się, nie mówiąc już o przeprosinach, po prostu "poszło w eter", "co tam, nieważne".
15
29
Ocena postu: -14
2019-01-11 13:46
GrzegorzS
Brawo, dla autora ja nie mam czasu
na taka zabawe, ale to co wyprawiają dziennikarze od lat to po prostu nóż się otwiera. Jak by zrobić dozje tego wszystkiego, co powstawało w czasch Cupiala na temat transferów, finansów. I to nie jest obrona jakiejkolwiek prezesa z ostatnich 20 lat. Kto stare Tempo, Przegląd Sportowy, katowicki Sport. Kto wie jak wygląda sportowa prasa na Swiecie ten ssię nie dziwi, że u nas prasa drukowana lezy kwiczy i robi pod siebie. Jak to jest, że w Niemczech Angli prasa drukowana wydaje się i czuje sie dobrze. Duże formaty, duże nakłady po 40 stron tekstu na wydanie. A u nas to wszystko wygląda jak wygląda. Kiedyś twierdzono, że prasa kłamie. Ja napiszę dziś dziennikarze leją wodę byle zarobic na laikach, wierszówkach. Kasa Misiu Kasa.
32
81
Ocena postu: -49
2019-01-11 13:48
~~~g
gdyby nie dziennikarze to byście dalej ślinili się do SKWK
i innych dukatów.
132
15
Ocena postu: 117
2019-01-11 13:55
~~~kibi<
kibi"
a skad dziennikarze mają wiedzieć co się dzieje w klubie , jak nasz PR leży i kwiczy. Niech piszą jak najwięcej ludzie chcą wiedzieć co się dzieje w klubie!!!
59
8
Ocena postu: 51
2019-01-11 13:55
majk
Głupi bezsensowny tekst
Można mieć wiele zastrzeżeń do dziennikarzy bo jak w każdej grupie zawodowej są osoby mniej lub bardziej rzetelne ale w sprawie naszej Wisły jeżeli ktoś choć trochę próbował wykonywać swoje zadanie to własnie dziennikarze. Pzpn, ekstraklasa, prokuratura, władze miasta, "starzy wiślacy" typu mięta-mikołajewicz czy czerwiński nie zrobili nic słownie NIC żeby choć spróbować przeciąć ten wrzód tego nowotwora o nazwie skwk i sharks a mieli bardzo łatwy dostęp do informacji. Wszyscy trzymali łby w piasku. Jedyni którzy może czasem histerycznie może niedokładnie krzyczeli o tym to byli właśnie dziennikarze. W tym kontekście pisanie takiego tekstu jest niesprawiedliwe dla całego środowiska bo gdyby ktokolwiek kilka miesięcy wcześniej zareagował na ten krzyk dziennikarski o rządzących Wisłą i okradających Ją wyrachowanych pospolitych gangsterach z skwk - na czele ze słupem skarpetą - to sytuacja Wisły byłaby dzisiaj zupełnie inna.
94
20
Ocena postu: 74
2019-01-11 14:11
~~~antySuweren
Wracamy do starej śpiewki...
...czyli znowu wszystkiemu winni są dziennikarze. Oraz, rzecz jasna. cykliści. A już wydawało się, że w ostatnich tygodniach coś do łysych kibolskich łbów dotarło. Nic z tego.
58
10
Ocena postu: 48
2019-01-11 14:15
~~~Tylko WISŁA
Tonąca Wisła
Hmmmm a ja się cieszę że dziennikarze zrobili swoją robotę i pokazali patologię jaka była w klubie i jaka nią rządziła !!! Okazało się że w 90% to co pisali okazało się prawdą. Począwszy od SKWK a skończywszy na pseudo inwestorach .... Tak naprawdę to właśnie dzięki dziennikarzom udało się wykryć to całe gówno i to całe ścierwo które było w klubie i pogrążyło mój KLUB !!! Moją WISŁĘ z Krakowa !!!
43
4
Ocena postu: 39
2019-01-11 14:16
GrzegorzS
Tak to bywa po bitwie
i po wojnie, jak opadnie kurz pobojowiska, to zaczniemy mówić o realiach ostatnich dwóch lat link » co to zmieni niewiele, bo mity są trwałe i każdy kto się chche zmierzyc, ze Śwatem wykreowanym przez media musi zebrac swoja porcję hejtu. Dostane sie tez redakcji, bo ludzie nie chca wierzyć w to co jest, alwierza w to co chcą wierzyć. Polacy sa krzywdzeni, skrzywdzeni i wszyscy ich krzywdzą. Otaczają ich złodzieje, ktorzy ich otaczają i niszcza w każdej minucie. I to daje wole by sie zemścic nawet chocby słownie byle komus dokopać, kto odpowiada , za niepowiodzenie i klęski. Polacy maja to w genach. Kaczmarski o tym napisał całą mase poezji i piosenek. Nic się nie zmienia. Większośc tez zawsze mówi "My", człowiek na niego patrzy a tu stoii jeden filut i wrzeszczy: "my chcemy", "my żadamy", "my wiemy`.....
10
40
Ocena postu: -30
2019-01-11 14:21
Gannicus
Sensacja najlepiej się sprzedaje
Ogólnie popieram tekst.Prawdziwe dziennikarstwo to nie szukanie sensacji. I co godzinę podawanie innej wiadomości. Generalnie jeśli podali Fejknews,zwyczajnie się pomylili powinni to sprostować i przeprosić za błąd wtedy by nikt nie miał pretensji. Media czwarta władza ale aktualnie zerująca na sensacji a nie na prawdzie. P.s.Sarapata widziana na Karaibach pijąca szampana za 200$
14
29
Ocena postu: -15
2019-01-11 14:34
~~~robben80.,
Jadczak ma u mnie
1906% poparcia, dzieki niemu takie akcje kiboli jak strzelanie z rac do ludzi na wlasnym stadionie z ogrodka, czy protest dzialajacemu wówczas w slusznej sprawie Bednarzowi już nie będą mialy miejsca bo o ile wtedy skwk było popierane przez ok 50% Wislakow, tak teraz ich popracie jest znikome. Niech sprobuja sobie urzadzic protest to wtedy bedzie sie mozna zapytac gdzie byli przez ostatnie 2 lata gdzie zniszczono nasz Klub pod wzgledem organizacyjnym, finansowym, prawnym i PR-owym - czemu skwk przez ostatnie 2 lata nie protestowalo, w jaki sposób wspierali klub, dlaczego sarapata i dukat byli bezkarni?
50
14
Ocena postu: 36
2019-01-11 14:35
Polak mały
To trafne spostrzeżenia.
Ja bym tylko dodał że cała prawda o ostatnich 2 latach będzie wyjaśniona, osoby które zasluzyly ukarane, pieniądze skradzione odebeane a tego przypilnuja owi dziennikarze. Powinni postarać się o wtyczki w policji i SKWK abyśmy niczego nie przeoczyli.
9
18
Ocena postu: -9
2019-01-11 14:36
Maxi
Ten tekst nie powinien się ukazać tutaj ...
Drogi autorze czyli winni upadku Wisły są żydzi , cykliści a najbardziej winni to żurnaliści ??? Wiele głupot dziennikarze napisali to fakt ale powiem szczerze jeszcze przed podpisaniem umowy z tymi gołodupcami wielu dziennikarzy ostrzegało Wisłę w swoich tekstach właśnie przed nimi wskazując co to za firmy czy co to za ludzie gdyby ich wtedy posłuchano to nie bylibyśmy w czarnej d....e a teraz jesteśmy bo nie wiadomo kto jest właścicielem tak do końca nie wiadomo gdzie są akcje itd .
53
7
Ocena postu: 46
2019-01-11 14:37
~~~screw
Tekst, powiedziałbym... nawet gorszy poziomem od cytowanych.
A więc konkretnie i po kolei: 1. Z oszacowaniem długów jest taki problem, że część z nich to przeterminowane zobowiązania, na część są cesje a część to niewymagalne zobowiązania długoterminowe (przejęte przez TS od TF) w sumie ok. 83 mln zł - czyli można powiedzieć że prawie 100mln, z czego ważne jest kilkanaście przeterminowanych i bez cesji. Więc to poprostu kwestia kwalifikacji długów/zobowiązań i stąd różnice w rzucanych kwotach. 2. Pewnie chodziło o wezwania do zapłaty, a nie o rozwiązanie kontraktu, zresztą po zaledwie godzinie było dementi. Ja wolę wiedzieć że jest coś na rzeczy niż nic nie wiedzieć, a chyba sam widzisz że było coś na rzeczy. 3. Wynagrodzenie zarządu jest banalne do sprawdzenia: koszty zarządu i RN wzrosły w 2017 z 330k do prawie 800k - sprawozdania finansowe są dostępne online, link: link » 4. Firma partnerski Dukata - "opcja oszczędnościowa"? Poważnie? Niezależnie od celów jest to NEPOTYZM. 5. Jedyna sensowna informacja w całym tekście to fake z tym 300k dla SKWK, ale że ileś tam trafiło zamiast do piłkarzy to fakt. --- Nie wiem co kierowało autorem tekstu i nie będę tego dociekał. Ciekaw jestem co kierowało redakcją że publikuje tak tendencyjny i niedorzeczny tekst mający na celu podważenie faktów które kompromitują poprzedni zarząd.
61
9
Ocena postu: 52
2019-01-11 14:37
~~~...
...
Brzmi jak obrona SKWK i dawnego zarządu. Kompromitacja, czy to co się dzieje nic was nie nauczyło?
79
10
Ocena postu: 69
2019-01-11 15:01
~~~WISLA będzie wielka
Brawo
Sama prawda .
12
47
Ocena postu: -35
2019-01-11 15:04
pumex77
Grzegorz to Ty?
Jasne że dziennikarze gonią za sensacją. I co afery zaczęły się bo napisali, że Wisłą rządzą gangsterzy? Czy dlatego, że rzeczywiście rządzą? I co z tego, że czasem napiszą inną kwotę niż dostał Gołda albo SKWK? To dziennikarze zdemaskowali Meresińskiego, opisali postępowania karne Szymańskiego, ujawnili że Misiek ma siłownie, napisali że Vanna i Hartling to bzdura itp. I co pomylili się? Może vanna uciekł i dostał zawału bo przeczytał teksty Białońskiego? Piszą i pokazują w TV co wszyscy kumaci dawno wiedzą. Jedyne co Was sharków boli, to ***yczne przekonanie, że gdyby nikt o tym nie pisał, to byście mogli kraść dalej. Bo wszyscy wokół to ***, którzy tylko czekają żeby nimi manipulować. Rozumiem też redakcję Wisłaportal, że zgadza się na publikacje takich bredni, i komentarze różnych szarkowych trolli. Oni też mają zęby i nie chcą ich stracić. Więc poczytaliśmy, pośmialismy się i dalej wiemy, że namiestniczka Miśka Michalskiego Sarapata nakradła kupę kasy, przelewała pieniądze do SKWK, kiedy piłkarze nie mieli wypłat od pół roku. A pewnie jeszcze dużo się dowiemy. Od dziennikarzy zapewne.
27
7
Ocena postu: 20
2019-01-11 15:09
~~~Kibol z Reymonta
Generalnie gość ma rację.
To co wyprawiają pismaki w temacie Wisły to to dramat.Zero obiektywizmu,zero sprawdzonych wiadomosci,Czysta walka o nabijanie kliknięć i lajkow.Paradoksalnie jednym z nielicznych ktory faktycznie ogarniał temat był/jest ten po ktorym często jechałem czyli Stanowski.
14
24
Ocena postu: -10
2019-01-11 15:09
~~~screw
Tak się zastanawiam... jak wiele osób gdzie jest SKWK?
Wg sprawozdań w KRS SKWK zarobiło w 2016 i 2017 ponad 250k zł, a kapitałów posiadali prawie 400k ROK TEMU, więc my tu ciułamy po kilka złotych, a oni tam kiszą setki tysięcy? Dla mnie kolejny skandal! (Wrzucam link gdzie można sobie sprawdzić praktycznie każde złożone sprawozdanie spółki i organizacji zarejestrowanych w KRS: link » numer KRS znajdziemy wpisując nazwę i słowo KRS w Google.)
25
2
Ocena postu: 23
2019-01-11 15:12
~~~Kibic z Polski
Kibic z Polski
Leśnodorski dziś mówi: Inwestorzy prawdopdobnie byłi słupami .Myślę, że ktoś to wszystko wymyślił, by załatwić swoje interesy, wyjść z zadłużonego klubu. Nie daję nawet 1 proc. szansy, że traktowano całą transakcję sprzedaży klubu poważnie . Vana Ly ? To osoba jak najbardziej poważna! Zrobiła teatr i dobrze odegrała role ! Czyli jak ja pisałem już w grudniu to była inscenizacja ! Okraść klub na niebywałą skale i zatrzeć ślady ? jak ? Sprowadzić aktorów tj którzy udają inwestora ,najważniejsze dokumenty giną ! Marzenke i Dukata można pocałować w d........ ! Już nie mówie o innych cwaniakach! Najgorsze jest to że podpisano umowe i oddano akcje klubu. Teraz Marzenka powie że Hartlinga wina i on ma wszystkie dokumenty a te obciążające dowody Marzena już poszły pewnie z dymem! [...]
27
3
Ocena postu: 24
2019-01-11 15:19
~~~ART
Tekst napisany przez czytelnika portalu ?
Rozumiem ,że kogoś z SKWK. Czy to Ty Damian ?
37
10
Ocena postu: 27
2019-01-11 15:24
~~~inek
brawo
Stary `układ" podnosi głowę. Tak, wszystkiemu są winni dziennikarze, a nie ci, którzy w dupie mieli jakąkolwiek jawnosc działania czyli były Zarząd. Tak się zastanawiałem kto, według nich będzie winny całej sytuacji - jest pierwszy: dziennikarze, przypuszczalnie największy to pewnie Jadczak.
29
7
Ocena postu: 22
2019-01-11 15:25
~~~Kibic z Polski
Nowy News
Wysokie pensje Sarapaty w Wiśle Kraków. Sebastian Staszewski ze sport.pl ujawnił, że przez okres swoich rządów miała zarobić nawet 600 tys. złotych netto. Początkowo pensja pani prezes wynosiła 8 tys., ale po roku członek Rady Nadzorczej podpisał wniosek o podwyższenie zarobków do 36 tys.! [...]
25
3
Ocena postu: 22
2019-01-11 15:33
Serafin_MacCycek
dziennikarze są gorsi od ......
Nie od dziś wiadomo ,że panie lekkich obyczajów są bardziej porządne niż, ci wszyscy redaktorzy, dziennikarze. Którzy tylko dla własnej wygody i korzyści przedstawiają pewne pewne informacje w sposób spreparowany. Poza tym uprawiają łapówkarstwo (chodzi mi o ich informatorów, ciekawe czy podatek od tego płacą?. Pewnie kasa jest obracana nielegalnie). Na dodatek często żerują na czyimś nie szczęściu jak jakieś sępy lub hieny. Dlatego ja zawsze podchodzę sceptycznie do jakichkolwiek informacji przekazywanych przez media tv, gazety, itp... Ponieważ wszystkie te środki masowego przekazu służą bardzo rzadko do zakomunikowania prawdy, a jedynie do zarabiania ogromnej kasy i ogłupiania, sterowania mas (zazwyczaj ludzi mało inteligentnych) .
11
11
Ocena postu: 0
2019-01-11 15:37
Jaaroo
Taki zawód...
tak było, jest i będzie i utyskiwanie nad kondycją dziennikarstwa jest żenujące i świadczące o niezrozumieniu rzeczywistości w jakiej się żyje. Jedni mieli dobre układy, drudzy mieli to w d..., a jeszcze inni się bali. Cała reszta pisze cokolwiek, żeby zarobić. Jadczak zrobił swoje, podkoloryzował to, żeby wzmocnić przekaz i co? Został wrogiem publicznym, to co czytałem na jego temat to nazwanie tego wiadrem pomyj to naprawdę łagodnie. Powinniśmy milczeć ze wstydu, a nie nadawać na dziennikarzy. W świat poszedł przekaz: kibice Wisły okradli własny klub i lata będziemy się za to wstydzić.
13
7
Ocena postu: 6
2019-01-11 16:13
~~~Ad
Ad
Aż żal czytać komentarze. Ktoś z Was myśli ze dziennikarzom zależy na WIŚLE?!? świat na głowie staje. Chcecie wiedzieć dlaczego stanowski tak interesuje się Wisłą? po 1 zna się dobrze z Leśniodorskim, a po 2 zobaczcie jakie jest zainteresowanie na weszło kiedy mówi o Wiśle, a kiedy o innych sprawach... na Wiśle ma 1000% więcej ludzi w porównaniu z innymi (sam ostatnio udostępinił na twiterze te dane) !!! O ile jeszcze jego niektóre posty w ostatnim czasie wyglądają interesująco i jeszcze w jakiś sposób mozna określić że coś pomaga no ale skoro BL odgrywa ważną role to nic dziwnego. Nie wspomne o jadczaku który już jak bohater dla niektórych co z tego że jeszcze niedawno w interencie krążyły screeny gdzie nazywał Wisłę `śmiesznym klubikiem` i życzył najgorzej. Ucieszyłby sie gdyby była 4 liga i rozpady itd. Zrozumcie że dla nich Wisła to $$$ nic więcej !!! Wierzenie w bajki że zależy dziennikarzom na Wiśle to juz głupota. A jeśli chodzi o SKWK to faktycznie niech ktoś tam ogarnie od wewnątrz wszystko. Chyba każdy chciałby aby na 1 meczu w tym roku w ekstraklasie (o ile go zagramy) na trybunach zobaczyć oprawę dla Kuby Błaszczykowskiego.
16
9
Ocena postu: 7
2019-01-11 16:43
~~~kivi
raczej podziekuj panu Jadczakowi
Jadczak przespieszyl ewakuacje pani S. ktora potraktowala TS jako wydmuszke. Gdyby nie bylo artykulu obudzilibysmy sie nagle bez licencji, bez pilkarzy, z duzo wiekszym dlugiem i brakiem czasu na naprawe.
21
5
Ocena postu: 16
2019-01-11 16:47
Saint
Chyba kogoś z redakcji portalu poniosło z publikacją tekstu
O patologii w Wiśle i SKWK wiedział każdy średnio ogarnięty kibic od czasów Bednarza. Pisanie teraz na dziennikarzy, ze źle robią swoja robotę i że to przez nich Wisła jest tu gdzie jest uważam za durnotę... A już to zdanie dyskredytuje całkowicie autora tekstu:" Nie wiemy co prawda, czy owe firmy były tańsze czy droższe od poprzednich dostawców. " No żesz kurła
39
5
Ocena postu: 34
2019-01-11 17:09
~~~NH
szkoda czasu
Proszę usunąć te bzdury. Ludzie znów zaczynacie bronić starego? To piszą co słyszą. Kto na dzień dzisiejszy zgodnie z prawdą dementował? Kto przedstawił dowody że kasa nie wypłyneła? Panowie nie ma co bronić.. SKWK powinno się rozwiązać i koniec. dajmy czas dla ludzi którzy chcą dobrze dla Wisły. Nie potrzeba wkładać kija w mrowisko i mieszać. Nie pisać durnych tekstów tylko pomagać. Ilu z was wpłaciło i poleciło innym ? Wisła mając tylu kibiców spokojnie może zebrać 3000000 zł. Tylko bez SKWK. Ich mamy już dość.
30
3
Ocena postu: 27
2019-01-11 17:51
~~~alee
I tak te informacje
sa bardziej wiarygodne niz te z TS czy SKWK. Ponieważ wszyscy od Sarapaty przyjęli ze na tym polu bitwy mozna cisnac kit to niech liczą się z tym że na ich temat będą krążyć kity lub wybrane informacje. SKWK pokazało skan konta na którym nie ma wpływów od Wisły ale nie pisze ile ma kont... W tej bitwie jest wolna amerykanka...
19
2
Ocena postu: 17
2019-01-11 18:24
~~~AVE WISŁA
TYLKO WISŁA
To że dziennikarze to hieny wszyscy wiemy i do wszystkich artykułów każdy rozsądny człowiek musi podchodzić z dystansem.Artykuł fajny a teraz czekamy na artykuł dotyczący sprawców.Dlaczego nie ma takie artykułu który opisze krok po kroku grabież w klubie ,czyżby strach że misio pysio ta po paluszkach?Nie szukajcie winnych tam gdzie ich nie ma to nasi kibice mający WISŁE W SERCU TO UCZYNILI.Ziszczyli klub i tego NIGDY IM NIE ZAPOMNĘ.
21
Ocena postu: 21
2019-01-11 18:39
~~~AVE WISŁA
TYLKO WISŁA
skwk,ts,rybki,czlonkowie zarządu konkubiny złodzieje i pożyteczni *** mam do was prośbe zamknijcie mordy wy jestescie zerem ,wypowiadanie sie o wiśle powinna być wam sądownie zabroniona.kanalie w ludzkiej skorze.
26
1
Ocena postu: 25
2019-01-12 11:15
Kosiarz
@~~~Ad
no nikomu tak nie zależało na Wiśle jak poprzedniemu zarządowi i powiązanymi z nim różnymi elementami... tyle tylko, że wyłącznie w jednym aspekcie... na jej kasie i NICZYM więcej... parafrazując pewien dowcip "Pani prezes objęła tą funkcję z miłości czy dla pieniędzy ? - Z miłości do pieniędzy...
10
Ocena postu: 10
Komentarzy na tej stronie: 40.
© 1998-2019 WISLAPORTAL.PL. Portal Kibiców Klubu Wisła Kraków    |    Strona wygenerowana w 0.090 sek.   |    Kontakt: redakcja@wislaportal.pl
Korzystając z portalu akceptujesz jego politykę prywatności & politykę cookies »