W związku ze zmianą prawa i wprowadzeniu przepisów RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - aby nadal móc aktywnie i w dotychczasowy sposób korzystać z naszego serwisu - musisz zaakceptować naszą uaktualnioną politykę prywatności.
Jej pełna treść dostępna jest tutaj »

W jej ramach informujemy również, że serwis wislaportal.pl do swojego prawidłowego działania wykorzystuje pliki cookies »
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję, zamknij!
główna   piłka   kosz   siatka   kalendarz   kadra   tabela   archiwum   foto   multimedia   live   typer   rss   szukaj   zaloguj się          
Piątek, 24 maja 2019 r.
Rafał Janicki piłkarzem Wisły Kraków
A- A+

Nowym piłkarzem Wisły Kraków został wychowanek Chemika Police, 26-letni środkowy obrońca, Rafał Janicki. W dwóch ostatnich sezonach reprezentował barwy Lecha Poznań, do którego był wypożyczony z Lechii Gdańsk. Z tą ostatnią Janicki rozwiązał swój kontrakt, a to oznacza, że na Reymonta przenosi się na zasadzie "wolnego transferu".

Poza występami w Chemiku Police, Lechii oraz Lechu - Janicki zaliczył też epizod w juniorskim zespole Ruchu Chorzów.

Janicki związał się z "Białą Gwiazdą" dwuletnią umową, z opcją przedłużenia.

Źródło: Wisła Kraków SA, własne

Dodał: Redakcja
Tagi: Rafał Janicki | Wisła Kraków | Transfery | Lech Poznań |

    Dodaj komentarz »
    Zanim skomentujesz »
 
    Komentarze:

2019-05-24 15:05
~~~sfrustrowany kibic
Witaj
Witaj na pokładzie !!!
99
4
Ocena postu: 95
2019-05-24 15:13
GrzegorzS
Fajny ruch Wisła płynnie zaczyna przygotowywac sie
na odejście starszej generacji zawodników. Wasyl odsłuzy z przerwami jeszcze jeden sezon, Maciek Sadlok pewnikiem chciał by jeszcze dorobic w innej lidze,, do gry wejdzie więc powoli młodsza generacja, która jednak przy starszych kolegach będzie mogła przez jakis czas popraktykować.
48
17
Ocena postu: 31
2019-05-24 15:13
Waldi2
Się dzieje!!!!
Okienko transferowe się jeszcze nie otworzyło...a my mamy już 3 fajne transfery! Mamy rozmach. Brawo Wisełka!
88
10
Ocena postu: 78
2019-05-24 15:24
bart
Szczerze to ten transfer nie napawa mnie akurat
wielkim optymizmem. Mam wrazenie ze Janicki nigdy nie spelnil pokladanych w nim nadziei, nigdy nie wydostal sie ponad przecietniosc, a jego etap z Lecha to wrecz pasmo mniejszych lub wiekszych niepowodzen. Z drugiej strony przeciez jestesmy sredniakiem z klopotami, no wiec bierzemy sredniakow z klopotami. Jedyna nadzieja w Wiedzminie, Jopie i Sobolu, ze tak poukladaja i natchna tych wszystkich przecietniakow, iz staniemy sie swiadkami ich ponadprzecietnej gry. Piast Gliwice jest tutaj najlepszym wzorem...
45
66
Ocena postu: -21
2019-05-24 15:25
~~~Normalny
Dobra robota
Wisłocki powiedział w jakimś wywiadzie, że w naszej sytuacji musimy wyciągać piłkarzy z potencjałem, którzy mają obecnie jakieś problemy. Myślę, że to dobra droga i jak na nasze możliwości ciekawe transfery. Jasne, że jest ryzyko, że Mak czy Janicki nie odpalą, bo Niepsuj chyba szykowany raczej na ławkę, ale warto próbować. Jak na razie okienko, jak najbardziej na plus
77
3
Ocena postu: 74
2019-05-24 15:26
~~~Lando
TSW1906
Miejmy nadzieje, że trener Stolarczyk go "obuduje" (vide. Klemenz) bo w lechu wyglądał bardzo kiepsko... Swoją drogą, jestem pod wrażeniem, naszych działań... Od zakończenia sezonu, nie minął jeszcze tydzień, a tu już 3 porządne wzmocnienia... Oby tak dalej...
70
4
Ocena postu: 66
2019-05-24 15:28
~~~Mbzyk
Witaj
Jak każdemu zdarzają się wolty ale to solidny ligowiec. Wierzę ze da radę. Witaj na pokładzie Rafał. Cała wisla zawsze razem
56
4
Ocena postu: 52
2019-05-24 15:30
~~~Jarek
Zza bramki
Super stoper na lata a Sadlok na lewej obronie!
63
7
Ocena postu: 56
2019-05-24 15:38
~~~azyl
transfery
Super,)powodzenia Rafał..dobrze ze coś sie dzieje ..idzie na lepsze..ABG!!!
46
4
Ocena postu: 42
2019-05-24 15:44
~~~Kibic
Transfery
Jeden,dwa,trzy...MAŁO!!!!
72
Ocena postu: 72
2019-05-24 15:58
~~~Info
Następny będzie S.S.
23
31
Ocena postu: -8
2019-05-24 16:18
~~~Atomor
Czekamy na kolejne
Fajnie że kadra jest szybko kompletowana, myślę że brakuje nam jeszcze min trzech graczy,kogoś do środka pola oraz dwóch ofensywnych piłkarzy,typowej 9 i kogoś jak Imaz. Mam nadzieję że jeszcze taka trójka piłkarzy z jakością dołączy do nas.
40
1
Ocena postu: 39
2019-05-24 16:24
Maxi
Komentarz został systemowo ukryty...
Jeden z najgorszych jeśli nie najgorszy stoper Ekstraklasy
Pisałem wczoraj o nim w innym miejscu . To gość który na prawo na lewo rozdaje prezenty ( gole )a jego gra w tym sezonie wyglądała wręcz tragicznie , ciekawy link o jego tragicznej grze link » . Nie chciał go Lech nie chciała go Lechia i im się nie dziwię tylko po co on nam i z czego co niektórzy się cieszą ?? że przychodzi do nas najgorszy stoper ekstraklasy . Jak dla mnie dziwny ruch i dziwny transfer ze strony Wisły .
30
87
Ocena postu: -57
2019-05-24 16:39
dec
@Maxi
Zauwaz, ze Klemenz tez mial za soba niezbyt udane przygody a u nas gra o wiele lepiej. Podobnie lepiej gral u nas Peszko, ktory w Lechii nie wymiatal. W Lechu caly zespol gral bardzo slabo a stoperowi pomylic sie nie wolno, pomocnik i napastnik moga.
57
5
Ocena postu: 52
2019-05-24 16:45
~~~Kuba
Nowi
Bramka i obrona jest juz w komplecie... pasuje jeszcze jakis dobry srodkowy pomocnik do rywalizaji z Bash i Savicievic i ktos jakis doswiadoczony skrzydlowy/podwieszony napastnik jak Pawlowski z Zaglebia bo wydaje mi sie ze z przodu troche nam doswiadczenia brakuje (nie wiadomo czy Brozek zostanie). Janicki... czas pokaze. W pilke grac umie, troche brak koncentracji. Moze psyholog by sie przydal?!
29
5
Ocena postu: 24
2019-05-24 16:48
Maxi
cd.....
....oczywiście nie skreślam go całkowicie i mogę się co do niego mylić bo ludzie czasem się mylą np co do Stolarczyka bylem przeciwnikiem jego zatrudnienia a okazał się strzałem w dziesiątkę ale potrafię sie do tego przyznać że się myliłem . Ja bym go nie zatrudniał i dla mnie to dziwny transfer no ale może Stolarczyk który go zna zapewne bo i jednego i drugiego łączy Szczecin coś z niego wyciśnie a może i sam Janicki będzie chciał coś udowodnić środowisku piłkarskiemu jak i też Lechowi czy Lechii i zagra sezon życia u nas . No nic zobaczymy
33
9
Ocena postu: 24
2019-05-24 17:03
~~~Luka777
Semir
Dawać tu Semira on gra typowa krakowska piłkę marzę ze powróci Środek Basha Vukan i Semir i niszczymy wszystkich
38
79
Ocena postu: -41
2019-05-24 17:28
Waldi2
@Maxi
Do niedawna najgorszym stoperem ekstraklasy był Klemenz. Obecnie jest jednym z lepszych. Przy Maćku zostanie najlepszym. Podobna droga czeka Rafała Janickiego. Jakim trzeba być dyletantem, aby oceniać gościa zanim po raz pierwszy kopnie piłkę na terningu Wisły...
80
14
Ocena postu: 66
2019-05-24 17:29
~~~V
Veritas
Na początek duży plus za akcję z Parzyszkiem w meczu z Piastem, tylko jakby co to u nas już tego nie rób😉...A tak całkiem serio już to odbuduj się chłopie u nas i pokaż wszystkim niedowiarkom że dasz radę, pamiętaj trafiłeś do najlepszego klubu w swojej karierze, powodzenia!
41
Ocena postu: 41
2019-05-24 17:31
ed_rush
@bart...
...Wisła jest klubem w którym wielu zawodników się odbudowało/podniosło i wskoczyło na wyższy poziom. Teraz jesteśmy na takim etapie, że to jest nieuniknione, bo topowych zawodników nie ściągniemy. Inna sprawa to to co napisałeś w ostatnim zdaniu, nawet z niechcianych można zrobić mistrzów - tym bardziej w naszej lidze.
33
3
Ocena postu: 30
2019-05-24 17:53
Maxi
Waldi2
Jeśli będzie u nas grał to wtedy go ocenię na podstawie występów u nas a teraz oceniam go na podstawie występów w Lechu czy tak ciężko to zrozumieć . Mogę mieć chyba swoje zdanie to nie jest Korea Północna gdzie 100 popiera Kima . Ja uważam że sprowadzenie tego zawodnika to błąd i bardzo bym się cieszył gdyby Janicki z tego błędu mnie wyprowadził poprzez swoją dobrą grę . Lech go z Lechii nie wykupił Lechia rozwiązała z nim kontrakt czy to nie daje do myślenia . Osobiście życzę mu dobrze bo dobrze życzę Wiśle ale nie jestem do niego przekonany i już .
21
23
Ocena postu: -2
2019-05-24 17:54
~~~Kibic z Polski
do MAXI
Zgadza się. Niepsuj i Janicki mają słabe rundy za sobą najdelikatniej mówiąc Mak wydaje się najlepszy z tej trójki. Oczywiście ci zawodnicy nie wymiatają tylko że Wisła nie ma pieniędzy na transfery gotówkowe ! Jest nadzieja! Wisła potrafi nawet z "cieniasów" wycisnąć dobry piłkarski produkt! Już tacy piłkarze jak Mączyński , Carlitos,Stilić byli w Wiśle i Polsce gwiazdami ,świetnymi piłkarzami ! Gdy z Wisły odeszli to już było słabo! Nawet Klemenz w Wiśle gra coraz lepiej! Jest nadzieja że Janicki,Niepsuj też zaczną pozytywnie grac.
36
9
Ocena postu: 27
2019-05-24 18:01
szymasss
Transfer OK
Czekam jeszcze na przedłużenia umów piłkarzy z obecnej kadry
26
4
Ocena postu: 22
2019-05-24 18:18
Kosmaty
@Maxi, @Waldi2
@Maxi Fakt, ostatni sezon miał słaby... jak calutki Lech, ale jeszcze sezon wcześniej miał całkiem niezły. Tu masz rację. Ale Stolarczyk potrafi wyciągać z piłkarzy dobrą formę. Klemenz (2x z rzędu w 11 kolejki), Drzazga (5 bramek i 7 asyst, a przecież wszyscy postawili na nim krzyżyk), Bartkowski (uwieżyłbyś przed sezonem że będzdie jednym z filarów Wisły i wszystkim będzie bardzo szkoda że odszedł zimą - choć Burliga fajnie go zastąpił), Ondraszek (niby dobry piłkarz, ale jakoś nigdy nie potrafił się do końca spełnić, najpierw kontuzje, później przegrał rywalizację z Carlitosem... a jesień skończył z 11 golami), Kort (Pogoń oddawała go z wielką radością i wdzięcznością, że ktokolwiek go chce) itd. Może uda mu się dokonać tego samego z Janickim. @Waldi2 z określeniem Klemenza jakoby pod okiem Stolara stał się "jednym z najlepszych" to przesadziłeś. Do najlepszych w lidze mu sporo brakuje, jednak pokazał, że potrafi grać i być solidndym punktem drużyny, a o to nikt go wcześniej nie podejrzewał. I tu się z Tobą zgodzę, Janickiego nie możemy skreślać po ostatnim sezonie w Lechu, ponieważ teraz będzie grał pod okiem Stolara, a ten może go wyciągnąć na potrzebny nam poziom.
29
6
Ocena postu: 23
2019-05-24 18:21
~~~morgan R22
Tomasz Kupisz
Pamiętacie takiego grajka z Jagielonii ? 30 czerwca kończy mu się kontrakt z Livorno seria B włochy,cielawy zawodnik i jeszcze nie stary 29 lat.
39
4
Ocena postu: 35
2019-05-24 18:23
~~~ole.. SUPER Wisełka!
juz niedługo
Będzie więcej ... tik - TOP ` ja wam to mówię ..☆☆☆☆
16
7
Ocena postu: 9
2019-05-24 19:43
TTT
Świetny transfer
Śmieszy mnie jak czytam, że to najgorszy stoper. Do niedawna uznawałem go za najlepszego , prawda tak, że nie popełnia błędów ten kto nie gra. W tym sezonie cały Lech był słaby dlatego nie skreślajcie Rafała. U mnie ma duży kredyt zaufania i bardzo cieszę się z tego transferu.
46
5
Ocena postu: 41
2019-05-24 21:08
~~~bodzio
Bardzo dobry transfer
Moim zdaniem to gostek o bardzo dużych możliwościach. Jestem przekonany że będziemy z jego gry zadowoleni. Błędy? A kto ich nie popełnia? W Lidze Mistrzów wszak ładują byka za bykiem, więc spokojnie. Ponadto, moim zdaniem, taktyka i skład powinny być dobierane pod kątem przeciwnika. My mamy bardzo duże problemy z drużynami grającymi fizycznie, często brutalnie, ponieważ brakuje nam zawodników silnych fizycznie. Janicki jest tu strzałem w dziesiątkę. Moim zdaniem powinniśmy również na środek pomocy ściągnąć zawodnika silnego fizycznie który w niektórych meczach jest nam niezbędny.
21
3
Ocena postu: 18
2019-05-24 21:40
~~~WisłaNaZawsze
spójrzcie
Kostal, Kolar, Drzazga, Pietrzak, Klemenz, Kort, Ondrasek, Bartkowski - jacy Ci zawodnicy mieli status jeszcze rok temu? Hmm z nich wszystkich może tylko Bartkowskiego ktoś chciałby w ekstraklasie, ale raczej jako zapchaj dziurę bo zagra wszędzie na obronie. Ja wierzę w Stolara, wierzę że potrafi dotrzeć do piłkarzy i wznieść ich poziom sportowy (jak Jurgen Klop, oczywiście zachowując proporcję). Dlatego cieszę się z transferu tak doświadczonego ligowca i wierzę, że Rafał ma w sobie dużo sportowej złości.
27
6
Ocena postu: 21
2019-05-24 21:47
KyluAce
Przemyślane ruchy
Ogólnie może zawodnicy którzy do nas przyszli w tym okienku to nie jest jakiś top nawet naszej ligi. Ale są to bardzo przemyślane ruchy bo to zabezpieczanie brakujących pozycji. Zostaje jeszcze ktoś na lewą obronę gdyby Pietrzak odszedł oraz pomocnik chyba że odbuduje się nasz wiecznie młody Wojtkowski. Ogólnie mega fajnie że bierzemy chłopaków od nas z podwórka, ale mam wrażenie że u nas wiecznie skrajności, albo sami od nas albo sami z zagranicy a to chyba powinno być wyważone. Tym bardziej jeśli widzimy co u nas wyczyniają "średniacy" z trzeciej ligi hiszpańskiej. Warto nie zamykać się na ten teren i może nawet sięgnąć po jakiś obiecujących graczy z stamtąd bo ich zarobki na pewno przebijemy.
35
1
Ocena postu: 34
2019-05-24 22:08
~~~ZaWsZeTS
Klemenz najlepszym?
Byłeś na meczu z Miedzią. Ja byłem... A więc tak poprawił się w stosunku do pierwszych meczy zaznaczę katastrofalnych, ale jeśli Klemenz jest najlepszym to Boguski jest Ronaldo. Racja poprawiła się jego gra ale dalej jest jednym ze słabszych obrońców ligi.
29
26
Ocena postu: 3
2019-05-24 22:31
Maxi
Może trochę za grubo pojechałem z nim .
I może pod okiem Stolarczyka faktycznie nie będzie grał tak dramatycznie słabo jak ostatnio w Lechu . No nic mimo że nie bardzo w ciebie wierzę Rafale to życzę ci powodzenia . A co do transferów przydał by się nam dobry bramkarz co to w sezonie zawsze uratuje kilka punktów .
23
3
Ocena postu: 20
2019-05-24 23:16
~~~FanWisły
...
Nie chcę nikogo obrażać, ale czy wy piszący o powrocie Stilica jesteście zdrowi na umyśle? Gość już raz do nas wrócił i się tylko ośmieszał i żenada człowieka ogarniała jak patrzył na jego gre. Potem poszedł do Płocka gdzie udowodnił, że najwyższy czas żeby zakończył karierę gdyż na boisku wygląda jak oldboj. Weźcie idźcie po rozum do głowy. Niektórym tutaj od tego, że staliśmy się średniakiem coś się porobiło. Jedni piszą, że Janicki będzie wzmocnieniem co jest kpina i przez ten transfer zablokujemy rozwój Hoyo, a drudzy piszą, że chcą oldboja, który nie potrafi nawet truchtac, a co dopiero biegać. Póki co transfery są bardzo słabe, ale nie możemy wymagać więcej od ligowego biednego średniaja jakim jesteśmy. Szkoda tylko, że coraz więcej osób już tak przywykla do tego stanu, że cieszy się z takich transferow jak Janicki czy Niepsuj. Smutne.
22
33
Ocena postu: -11
2019-05-24 23:37
~~~Brasilia
Ale
Jak się da ,to brać Camare z Miedzi,póki ktoś sprzątanie. A sprzeda się x 5 min.
24
8
Ocena postu: 16
2019-05-24 23:38
~~~WisłaNaZawsze
FanWisły
A może to ty powinieneś zejść na ziemię i przestać żyć dawną chwałą? Minie kilka lat zanim wrócimy do bitwy o najwyższe cele. Ja się cieszę każdym meczem, bo jeszcze nie tak dawno groził nam niebyt. A transfery uważam za bardzo dobre jak na etap, w którym jesteśmy. A co do Hoyo, utalentowany chłopak ale na chwile obecną to poziom II ligi, taka prawda, powinien rozegrać na tym szczeblu sezon, potem może sezon w I lidze, być może za trzy lata ekstraklasa a potem poważna piłka. Juniorów też nie można głaskać, jeśli jest dobry to niech idzie i wygra rywalizacje o pierwszą 11 chociaż w II lidze, bo na ten moment w I lidze raczej nie da rady.
41
5
Ocena postu: 36
2019-05-24 23:49
~~~Sjsjsj
Jest dobrze
Moim zdaniem powinnismy pozegnac Brozia i Boguskiego jako pilkarzy i zaprosic do wspolpracy w innych rolach, nie widze tez sensu dalej trzymac Wojtkowskiego i Bartosza, Pietrzak fajnie jakby zostal ale chyba to nie mozliwe. Ogolnie taka kadra wyglada ok dodac ogarnietego kogos do srodka pola plus skrzydlowy i bedzie dobrze (moje propozycja Forsell, Pawłowski Szymon). Ogrywac mlodych!! Lis/Buchalik - Bury/Niepsuj - Wasyl/Klemenz - Janicki/Hoyo/ - Sadlok/Grabowski - Kuba/Pawlowski - Mak/Slomka/Sliwa/Morys - Basha/Plewka - Vukan/Forsell/Kumah - Kolar/Buksa - Drzazga/Balicki
24
47
Ocena postu: -23
2019-05-25 00:46
Wojteke05
@FanWisły
No tak co z tego że nie ma pieniędzy. Ty chcesz Michalaka za 10 mln euro i Medeirosa. Jeszcze może jakiegoś De Jonga albo chociaż Ziecha. (Teraz jakby co zaczynam swoją myśl) Zresztą Stolarczyk z każdego słabego zawodnika z naszej ligi potrafi zrobić czołowego zawodnika ligi przykłady: Imaz, Kostal, Kort, Ondrasek
37
4
Ocena postu: 33
2019-05-25 08:04
~~~Kibol z Reymonta
Komentarz został systemowo ukryty...
No to Hoyo-Kowalski....
bedzie gwiazdą drużyny rezerw.Jego szanse na grę w I druzynie znacznie zmalały.
14
76
Ocena postu: -62
2019-05-25 11:51
~~~Tomson92
Bierzmy Stlicia
Na bank odbuduje sie przy Macku Stolarczyku, ma umiejetnosci, jest teraz wolny, potrzeba tylko pracowac nad kondycja
15
35
Ocena postu: -20
2019-05-25 12:15
~~~Ja
Przereklamowany
Jeden z najsłabszych stoperów gdzie nie gra ta drużyna w obronie wygląfa tragicznie.
13
24
Ocena postu: -11
2019-05-25 13:10
Lajos
do ~~~Kibol z Reymonta
Niekoniecznie, chłopak się rozwija i dobrze rokuje na przyszłość, a więc swoje szanse i minuty na pewno dostanie, zwłaszcza, że wchodzi w życie wymóg korzystania z co najmniej jednego juniora w czasie trwania całego meczu.
21
4
Ocena postu: 17
2019-05-25 14:20
~~~Wiślak z Olsztyna
Lewą obrona
Może Mateusz Lewandowski z Lechii na lewą obronę?
9
20
Ocena postu: -11
2019-05-25 15:27
~~~Stevie
Stilic.... ogrzewany schabowy
Nie Nie Nie facet nie potrafil się w Płocku przebić a nas będzie ratował?!!!
23
13
Ocena postu: 10
2019-05-25 15:48
stary wiślak
Lajos!
Kto to jest junior? Wymóg dotyczy gry zawodnika do lat 21,a więc niekoniecznie juniora. A Daniel ma lat 16 i jeszcze 5 lat do przekroczenia limitu.
13
18
Ocena postu: -5
2019-05-25 17:04
~~~Maxel
Gość ogłoszony najgorszym zawodnikiem Lecha
Do nas przychodzi....
15
19
Ocena postu: -4
2019-05-25 17:10
~~~AaronWisla
@Waldi2 Klemenz jednym z lepszych ?
I dlatego straciliśmy 8 bramek w dwóch ostatnich meczach ? 8 bramek. Weź się zastanów .
21
16
Ocena postu: 5
2019-05-25 18:21
~~~Jacek i Agatka
stary wislak. Pytasz kto to jest junior ?
To taki dojrzewajacy do zycia chlopiec. A stary wislaku piszesz na jego poziomie.
23
16
Ocena postu: 7
2019-05-25 18:24
~~~Stefan
Janicki
Pamiętam jak przychodził Głowacki ze spadającego do II ligi (ówczesnej) i komentarze, że bierzemy obrońcę z najgorszej defensywy ligi... Ehh specjaliści
33
8
Ocena postu: 25
2019-05-25 19:34
~~~Maxel
@~~~Stefan co to w ogóle za porównanie ?
Głowacki miał wtedy 21 lat i całą karierę przed sobą.
11
13
Ocena postu: -2
2019-05-25 20:12
~~~Czesiek Dowcipniś
Michał Kucharczyk
Jego weźmy, bo kończy mu sie kontrakt w czerwcu i trzeba go odbudować - pasowałby do juz zaklepanych przyznane zawodników
18
40
Ocena postu: -22
2019-05-26 05:43
stary wiślak
~~~Jacek i Agatka!
To ty się zastanów nad swoim poziomem! Dobrze wiesz,że chodzi o kategorie wiekową w futbolu zwaną juniorem,a nie o inny rodzaj juniorstwa. I w rozgrywkach ekstraklasy nie będzie limitu grania juniorem,tylko młodzieżowcem. Juniorzy są bodaj do lat 18,a młodzieżowcy do lat 21. To w futbolu wielka różnica.
14
18
Ocena postu: -4
2019-05-26 05:48
stary wiślak
Czesiek Dowcipniś!
Jak zasponsorujesz kontrakt Kucharczyka i skłonisz do do grania w Wiśle,to nawet będę za.
13
28
Ocena postu: -15
2019-05-26 07:59
~~~MBzku
może mnie wyśmiejecie ale
nikt nie mówi o M. Możdżeniu z Sosnowca ale też chłop do środka by sie przydał, a wydaje mi się ze Stolar mógłby go postawic na nogi. a jeśli ktoś pisze o Sz. Pawłowskim to chyba nie śledzi sportu bo on ma jeszcze rok kontrakt z Zagłebiem i trzeba byłoby zapłacić, a jak wiadomo nas nie stać
12
15
Ocena postu: -3
2019-05-26 08:54
~~~Jacek i Agatka
stary wislak
Dobrze ze napisales o juniorze, bo mysle ze ze nikt poza toba nie reprezentuje takiego poziomu. W takich chwilach zawsze mozna liczyc na ciebie.
20
14
Ocena postu: 6
2019-05-26 11:00
~~~Tomasz s
nie w temacie
Witam wszystkich.Mam nietypową sprawę.Przyszla mi koszulka meczowe Kuby Błaszczykowskiego,i problem polega na tym że zamówiłem xxl i okazuje się że jest za duża jak by ktoś miał xl i była na niego za mała to bardzo chętnie sie zamienię.
11
2
Ocena postu: 9
2019-05-26 11:35
Kosmaty
@~~~CzesiekDowcipniś, @~~~Maxel
@~~~CzesiekDowcipniś rzeczywiście trafny nick... Kucharski w Wiśle? Nie ma prawa bytu z wielu powodów. Między innymi sympatii i antypatii (on nie chciałby grać w Wiśle, a trybuny na R22 nigdy by go nie zaakceptowały). Jednak podstawą, która całkowicie dyskwalifikuje taką transakcję, jest kasa. On ma tak wysokie wymagania, że Wisły na niego najzwyczajniej w świecie nie stać. Inna sprawa, że bez problemu można znaleźć kogoś o podobnej wartości czysto piłkarskiej za połowę tej kwoty. Tym bardziej, że to podręcznikowy przykład na piłkarza o wartości technicznej, fizycznej i taktycznej ledwo powyżej ligowej przeciętnej, który wszelkie braki nadrabia boiskowym charakterem, oddaniem dla drużyny i dążeniem do zwycięstwa za wszelką cenę. Nie jest wart pieniędzy jakie trzeba mu zapłacić. @~~~Maxel Zgodzę się z Tobą tylko częściowo. Porównywanie transferu Głowy do obecnego tylko na podstawie tego, ,że obaj trafili do nas po grze dla Lecha, że wtedy Lech spadał, a i teraz całkowicie zawiódł... to całkowicie błędne podejście do sprawy. Głowa był jednym z najlepiej rokujących obrońców na przyszłe lata, z perspektywą na duże pieniądze za transfer... Janicki, cóż najlepsze lata oby miał jeszcze przed sobą, ale ma już 26 lat i w przyszłości sam transfer gotówkowy już byłby bardzo dobrą informacją, ale nawet jeśli w przyszłości uda się cokolwiek wyciągnąć, to i tak nie spodziewałbym się "zawrotnej kwoty". Jednak czego my teraz oczekujemy od Janickiego jest całkowicie inne niż to, czego chcieliśmy od Głowy. Głowa miał być naszą przyszłością sportową i perspektywą transferu za kilka grubych milionów obcej waluty. To była inwestycja długoterminowa z gwarancją kolosalnych korzyści pod każdą postacią. Tymczasem Janicki ma nam tanim kosztem dać zabezpieczenie obrony w najbliższym sezonie. Nie oczekujemy tu kokosów na odsprzedaniu go, ani tego, że stanie się naszym odpowiednikiem Van Dijka (nie przegrał ani jednego pojedynku w ciągu całego sezonu w Premiership). W naszej lidze jest/było "kilku" piłkarzy nie bez przyczyny wylanych przez jedne kluby w takich czy innych okolicznościach (słaba forma, problemy w poprzednich klubach, niedopasowanie do szatni), którzy później te decyzje stawały się wyrzutem sumienia tych, którzy decydowali o ich odpaleniu. Kort, Peszko najbliżej nas, ale nieco dalej Czerwiński, Forsell to tak na początek.
8
5
Ocena postu: 3
2019-05-26 11:40
stary wiślak
~~~Jacek i Agatka!
Ty wzlatujesz ponad wszelkie poziomy. Zatem zajmij się swoim poziomem,bo w wyprowadzeniu kogoś z błędu,że młodzieżowiec w wieku do 21 lat nie musi być już w świetle przepisów juniorem,w niczym nie zaniża poziomu. Jeśli ktoś pisze,że musi grac junior,to prostuję,bo nie musi. A jeśli u ciebie to jest zaniżenie poziomu,to proszę bardzo,ale ja uważam,że nie.
16
16
Ocena postu: 0
2019-05-26 12:28
~~~Djdidi
Z pojawiajacych sie nazwisk
To Mozdzen, Pawlowski, Forsell widzialbym ich jak najbardziej kontrakty jak spadli chyba mozna rozwiazac? Co do Kucharczyka mysle ze w Legii byl mega nie doceniany i pilkarsko dalby rade ale za bardzo zwiazany z Legia nie chce go w Wisle.
8
14
Ocena postu: -6
2019-05-26 14:20
~~~Jacek i Agatka
stary wislak. Cieszymy sie ze tutaj jestes.
Ten portal bylby nudny, a tak to mamy show i showmena. Dostarczacz niezapomnianych wrazen, ale nic z nich nie wynika. Nie pisze o swoich madrosciach, wiec ich nie znasz. A twoje ? Takie jak napisalismy wyzej. Czy zaczniesz obrazac, bo widac, ze cie ponosi, ale to nie od dzis. Zreszta i tak tego nie zrozumiesz, bo za trudne na ciebie
17
20
Ocena postu: -3
2019-05-26 16:19
~~~Prawda jest naga
stary wislaku !
Czytam wszystkie posty i twoje takze, ale stwierdzam ze wprowadzasz dezinformacje, balagan i chaos, co zle swiadcz o tobie i twojej wiedzy. Piszesz; potem prostujesz. Po co wiec tak pisac. Sorry. Uwazam, to za brak wiedzy, albo pokazanie niewiedzy. Po co tak sie podkladasz i wkrecasz ?
20
13
Ocena postu: 7
2019-05-26 16:49
kmwtw1906
@Kosmaty
kolego piszesz ze janicki ma 26 l;at i ciezko bedzie na nim jeszcze cos zarobić to Ty chyba nie pameitasz w jakim wieku z legii odchodził Astiz Dossa czy chocby nie tak dawno Lewczuk a tez najlepsze lata mieli miec juz za soba pilkarza nawet i po 30mozna spokojnie sorzedac za milion euro tylko tzrebamiec kompetentnych ludzi na odpowiednich stanowiskach czego u nas w ostatnich latach decydowanie brakowalo ja osobiscie uwazam ze JAnicki bedzie duzym wzmocnieniem i kazdy kto na niego narzeka szybko odszczeka swoje słowa Pozdrawiam I PRZYPOMINAM ZE NASZYM OBOWIAZKIEM JEST WYKUPIC ZNOWU MINIMUM 15 TYSIECY KARNETÓW
25
4
Ocena postu: 21
2019-05-26 17:23
Kosmaty
@kmwtw1906
Ależ ja nie narzekam na ten transfer, wręcz przeciwnie, sam uważam, że obrona była najważniejszą formacją do wzmocnienia, a choć Janicki zagrał słaby sezon, to słabo grał calutki Lech, a z drugiej strony Stolarczyk potrafi wyciągać z piłkarzy znacznie więcej niż inni się spodziewają. Tym bardziej, że Janicki miał udane wcześniejsze sezony i generalnie nie jest piłkarzem przypadkowym. A co do zarobienia na jego transferze... kluby z ekstraklasy raczej unikają płacenia za transfery wewnątrz ligi (nieliczne wyjątki to przede wszystkim Legia, Jagiellonia i Lech (ta trzecia opcja w wypadku Janickiego odpada, bo już raz u nich przecież był)), a jeśli ktoś jednak zapłaci, to są to stosunkowo niewielkie kwoty i to za wybijających się zawodników (np. za 700 tysięcy euro od Jagiellonii za pakiet Kostala z Imazem jakkolwiek uratowało Wisłę, to za tych 2 piłkarzy razem wziętych to jednak promocja). Stąd nie spodziewam się kokosów. Z drugiej strony kluby zagraniczne szukają piłkarzy młodych, a jeśli biorą powyżej 25 roku życia to takich, którzy rozegrali rewelacyjny sezon w czołowej drużynie. Zatem by Janicki odszedł za pieniądze to musiałby zagrać bardzo dobry sezon w Wiśle plasującej się w czubie tabeli na koniec sezonu... no i oczywiście sam zawodnik musi być zainteresowany konkretnymi ofertami leżącymi na stole. Oczywiście jest to możliwe i chciałbym by tak się stało, ale generalnie nie to było tematem mojego posta, a stwierdzenie, że Wisła robiąc ten transfer nie przeprowadza go z celem przyszłego zarobku (takie transfery to zupełnie inny profil), a realnego zabezpieczenia defensywy, stąd ciężko porównywać to do transferu Głowy z Lecha.
8
6
Ocena postu: 2
2019-05-26 18:39
~~~Brudny Harry
stary wislak ?
Ile jestes kibicem Wisly i interesujesz sie pilka ? Robisz bledy jak gimbus mylac juniora od mlodziezowca. Nie znasz ich wieku, to moze znasz wiek, od kiedy mozna byc oldboyem ? Czlowieku na kazdym kroku sie osmieszasz i masz uwagi do innych. Minusy mnie wala, ale bredni i dyletanctwa nie ukryjesz. Chcesz uchodzic za fenomena pilki ? To widac na kazdy kroku i w kazdym tygodniu! Jak ktos sie pomyli, przeprosi, a ty idziesz w zaparte i jak zwykle manipulujesz nawet swomi zlymi postami.
17
19
Ocena postu: -2
2019-05-26 19:24
stary wiślak
~~~prawda jest naga. Co prostuję??????????
Sprostowałem tylko,żle zrozumianą rzecz na temat socios i tyle. Bo owszem napisałem kiedyś tam"gołodupcy",ale nie z myślą obrażania tej inicjatywy i ludzi,tylko określenia kapitału tej organizacji w porównaniu do potrzeb klubu. I na tym moje prostowanie czegokolwiek się kończy. Wszelkie inne wyrażone tu opinie w pełni podtrzymuję i nie prostuję,tylko odpieram ataki na moją osobę, często wynikające z niezrozumienia.
11
18
Ocena postu: -7
2019-05-26 19:26
stary wiślak
~~~Jacek i Agatka! Zaczynasz bredzić.
A bredni się nie prostuje. Natomiast co do obrażania,to ja tu raczej bylem obrażany,choćby przez osoby o twoim intelekcie.
14
16
Ocena postu: -2
2019-05-26 21:41
~~~Prawda jest naga
stary wislaku !
Gdzie ja tutaj pisze o Socjos? Prosze o odpowiedz ! Manipujesz moim tekstem, u ciebie jest to norna. Potwierdzasz to, iz nic nie rozumiesz. Mylisz juniora z mlodziezowcem. Poczytaj swoje tekstu wyzej i statut lub procedury a potem jak umiesz napisz cos madrego. Gdybys nie pisal bredni nie musialbys sie irytowac i tlumaczyc. Napisz mi jeszcze, ze to ja krytykowalem Socjos. Chlopie stracies kontakt z rzeczistoscia, prawda cie boli !
18
14
Ocena postu: 4
2019-05-26 23:14
~~~Prawda jest naga
stary wislaku ! Pewnie zaprzeczysz, ze o prezesie i zarzadzi
napisales mlokosy, ktore dopiero musza uczyc sie zycia a nie zarzadzania. Takich gaf nikt nie popelnia, a moze robisz to swiadomie, aby jak zwykle ponizyc klub! Widzisz, ze nikt tak nie pisal, a ty po co to robilsz? Nie szanujesz nikogo, byle byc na wierzchu, teraz spijasz wlasne mleczko i hejt. Tyle hejtu tutaj dawno nie bylo i nie ze to brednie. Sam sie podkladales. Czy to jakis pasiak pisal to za ciebie?
19
6
Ocena postu: 13
2019-05-26 23:39
~~~Veto manipulacji
starego wislaka pejsowia mafia dziala.
Byle upokorzyc klub. Czy to jest normalne dla kibica Wiselki? Widze same zaprzeczenia prawdy tego hejtera. Bedzie mial tyle upokorzen na ile zasluzyl ! Z twgo sue juz nie wybroni !
18
11
Ocena postu: 7
2019-05-27 00:13
~~~Bebetto
@stary wiślak
Czytam co piszesz i sam sobie zaprzeczasz. Jeżeli ten portal ma tak wygladac, to szkoda cokolwiek pisać bo i tak każda krytyka twoja i moja będzie minusowana. Jako wieloletni kibic z tym się nie godze bo widze pomieszanie prawdy z fałszem i krytyką (minusowaniem). Zupełny brak obiektywizmu. Nie mam zamiaru w tych manipulacjach uczestniczyć, ale będę wartościował i obiektywnie oceniał, za brak wiedzy i ocene prawdy. Sport to nie osobiste wycieczki, a posty to konwersacja. Dobrze wiesz o co chodzi i tego tematu nie będę rozwijał, ale jak się upominisz to nie ma sprawy, bo jestem tutaj podobnie długo i wiele czytałem. Co się z tobą dzieje stary wiślaku ?
22
4
Ocena postu: 18
2019-05-27 11:38
~~~Ibrahim ibn Jakub
Do adwersarzy Starego Wiślaka
Atakujecie osobę Starego Wiślaka, a nie podajecie przy tym żadnych argumentów merytorycznych, dotyczących jego wypowiedzi. Jeśli uważacie, że coś zafałszował lub zmanipulował, to oprócz wysunięcia takiego zarzutu zwykła przyzwoitość nakazywałaby podać, co zostało sfałszowane lub zmanipulowane. Obrażanie oponenta tylko obnaża waszą indolencję w tym sporze. Zauważcie, że cała dyskusja zaczęła się od słusznego zwrócenia uwagi przez Starego Wiślaka Lajosowi na użycie złego słowa, gdy ten pisał, iż istnieje wymóg korzystania z przynajmniej jednego juniora w czasie meczu. To, co napisał Lajos, to nieprawda. Górną granicę wieku juniorskiego stanowi 19 lat, choć dla rozgrywek CLJS PZPN w maju ubiegłego roku obniżył ten wiek do lat 18. Natomiast wspomniany przez Lajosa wymóg dotyczy zawodników do 21 lat (tzw. młodzieżowców). Tym samym Stary Wiślak miał rację, pisząc, że niekoniecznie musi chodzić tutaj o korzystanie z usług juniora. I gdzie we wpisie Starego Wiślaka jest fałsz lub manipulacja? Śmiało wskażcie ją, proszę.
15
17
Ocena postu: -2
2019-05-27 11:56
GrzegorzS
A może by się wszystkim jakis urlop przydał i zimne okłady
na czoła bo temperatura by spadła. Jakos tak spokojnie podchodze do tematu bo widac, ze zawodnicy przychodzący do drużyny to nie tylko uzupełnienia, ale wartościowe transfery, czy to sie przełozy na wyniki zobaczymy za trzy miesiące. Weźcie se ad gremium wolne.
6
Ocena postu: 6
2019-05-27 13:11
~~~Wolny czlowiek
~~~Ibrachim ibn Jakub. Nihil novi.
Zmiana nicku, nie zmienia czlowieka, ale operacja sie udala. Czy udala sie operacja nosa ? Willem, piszesz tekst na zamowienie, czy w obronie bezradnego i cierpiacego starucha. W co nie nie chce mi sie wierzyc ale ludzie o takiej nacji, zawsze sa agresywni i sie wspieraja ! Dostrzegasz jednostkowy post tego hejtera. Wczesniejszych nie widziales ? Przeciez tutaj jestes od wielu lat. Uwazasz ze posty hejtera sa spawiedliwe i nikogo nie krzywdza? Tak bylo kiedys z Twoimi. Czy to bylo powodem zmiany nicku?
13
3
Ocena postu: 10
2019-05-27 17:48
~~~€
Ibrachim ibn Jakub
Ja też cię pozdrawiam
13
Ocena postu: 13
2019-05-27 18:52
~~~Kolorowy - Misiu
Ibrachim ibn Jakub
My ciebie tez pozdrawiamy i tego bezradnego placzka.
14
1
Ocena postu: 13
Komentarzy na tej stronie: 74.
© 1998-2019 WISLAPORTAL.PL. Portal Kibiców Klubu Wisła Kraków    |    Strona wygenerowana w 0.100 sek.   |    Kontakt: redakcja@wislaportal.pl
Korzystając z portalu akceptujesz jego politykę prywatności & politykę cookies »