W związku ze zmianą prawa i wprowadzeniu przepisów RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - aby nadal móc aktywnie i w dotychczasowy sposób korzystać z naszego serwisu - musisz zaakceptować naszą uaktualnioną politykę prywatności.
Jej pełna treść dostępna jest tutaj »

W jej ramach informujemy również, że serwis wislaportal.pl do swojego prawidłowego działania wykorzystuje pliki cookies »
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję, zamknij!
główna   piłka   kosz   siatka   kalendarz   kadra   tabela   archiwum   foto   multimedia   live   typer   rss   szukaj   zaloguj się          
Sobota, 9 listopada 2019 r.
Maciej Stolarczyk: - Tylko razem możemy wyjść z tej sytuacji
A- A+

- Przegraliśmy mecz i to na pewno dla nas bardzo trudny moment, ale w tym wszystkim, z tego co widziałem, to moich zawodników, którzy byli po tym spotkaniu bardzo źli na to co się stało. Wniosek mój jest jeden, że tylko razem możemy wyjść z tej sytuacji. Jeśli chodzi o pozytyw w tym spotkaniu, to sytuacje, które sobie w nim wykreowaliśmy, ale nie dały nam one zdobyczy punktowej - mówił po ósmej porażce Wisły Kraków z rzędu trener naszego zespołu, Maciej Stolarczyk.

Pierwsze pytanie do trenera dotyczyło zdecydowanie gorszej postawy Wisły po przerwie.

- W przerwie meczu następują korekty, ale po drugiej stronie jest też rywal, który ma swoją strategie. To są działania obydwu zespołów, które mają wpływ na to jak zawodnicy funkcjonują na boisku. Wraz z upływem czasu traciliśmy też pewność siebie, stosowaliśmy też prostsze rozwiązania, które ułatwiały grę Arce. To miało wpływ na to, że w drugiej połowie stworzyliśmy sobie mniej sytuacji, ale też je wtedy mieliśmy. Do głosu doszła Arka, ale my też mieliśmy swoje okazje - uważał opiekun zespołu "Białej Gwiazdy".

- Vukan Savićević doznał urazu na wczorajszym rozruchu i niestety wyeliminowało go to z gry w dzisiejszym spotkaniu - powiedział ponadto szkoleniowiec, pytany o absencję Czarnogórca w meczowej kadrze. Dodajmy, że miał on powołanie na spotkanie reprezentacyjne i na dziś nie wiadomo, czy pojedzie na zgrupowanie.

- W czym upatruję nadzieję na przyszłość? W ciężkiej pracy oraz w powrocie do zdrowia zawodników, którzy dopiero zaczęli z nami zajęcia. Teraz dla mnie kluczowe jest to, aby doszli do pełnej dyspozycji, bo uważam, że Ci piłkarze są ogromnym wzmocnieniem tej drużyny. Na tym chcę się teraz skupić oraz na eliminowaniu błędów, które nam się przytrafiają. Dziś pomimo tego, że został przegrany, to widzę elementy pozytywne, bo wykreowaliśmy sobie kilka sytuacji stuprocentowych. Zabrakło nam elementu finalizacji i to także jest coś, co musimy poprawić - zakończył trener.


Dodał: Redakcja
Tagi: Maciej Stolarczyk |

    Dodaj komentarz »
    Zanim skomentujesz »
 
    Komentarze:

2019-11-09 22:39
tasin81
Kończ waść wstydu oszczędź
jw
100
31
Ocena postu: 69
2019-11-09 22:39
~~~Prezes.
Szanowny Panie (jeszcze Trenerze)
Trzy lub cztery kolejki temu prosiłem Pana o dymisję. Piszą tutaj o Panu parodysta, pozorant, Dyzma. Trudno z piszącymi się nie zgodzić. Tym razem nie proszę, ale żądam, aby podał się Pan do dyspozycji Zarządu. No cóż, Pan się tylko bezczelnie wyśmieje z wniosków Kibiców, wciąż uważa Pan, że przecież kolesie z zarządu Pana nie zwolnią. Pan z każdym dniem zbiera swe JUDASZOWE Srebrniki, a oni mają patową sytuację bo w umowie jest zapis, że muszą Panu płacić. Dobrze Pan też wie, że z takim CV pozostaną Panu tylko „wieczory wspomnień”, a nie trenerka w ekstraklasie. Niestety – za wysokie progi Panie Stolarczyk…
103
27
Ocena postu: 76
2019-11-09 22:41
kongo
Racja
Razem ale bez Ciebie. Dziękujemy i do widzenia.
93
22
Ocena postu: 71
2019-11-09 22:42
TTT
On jest jur,,, chyba pierd...
Jakie możemy wyjść razem ? Ciebie tu już dawno nie powinno być !! Ten chłop ma zryty beret i nawet nie widzi tego , że odstają kondycyjnie. Jesteśmy najsłabsi w lidze i to wszystko dzięki Tobie !! miej kochones i WON !!
90
19
Ocena postu: 71
2019-11-09 22:42
~~~Krystian
Nie jakieś żarty
Co ten gość pieprzy jak go nie wywala moja nogae więcej nie stanie na Reymonta!
78
23
Ocena postu: 55
2019-11-09 22:43
~~~Whiteman 21
....
Jak Ty mnie chlopie w***.asz....
75
17
Ocena postu: 58
2019-11-09 22:43
~~~Rico
Trenerze
Czy Ty siebie słyszysz
70
13
Ocena postu: 57
2019-11-09 22:43
~~~abg
...
Nie no jak byli zli po meczu to w sumie nic sie nie stało. KUR** PRZEJRZYJ CZLOWIEKU NA OCZY TWOJA TAKTYKA SIE NIE SPRAWDZA. Zabieraj tych paralitykow co nasciagales z niepsujem i janickim na czele i sie żegnamy.
72
13
Ocena postu: 59
2019-11-09 22:43
~~~Zalamany
Sytuację
A to spoko, skoro były sytuację, ale przegraliśmy to luz. No ja pier****.
72
11
Ocena postu: 61
2019-11-09 22:44
nales
Tak możemy ....
ale bez Ciebie "trenerze" .... tyle i koniec !
72
14
Ocena postu: 58
2019-11-09 22:44
Engrandel
...
***a, nie wierze w to co czytam. Piłkarzyki zarabiające po kilkadziesiąt tysięcy miesięcznie wykreowały sytuację do zdobycia bramek i nasz "trener" aż pieje z zachwytu z tego powodu. Honoru również brak, bo nie byłoby odprawy.
55
11
Ocena postu: 44
2019-11-09 22:44
kibic z daleka
Pomyłka
To chyba jakaś pomyłka. A gdzie słowa, których wszyscy się spodziewaliśmy czyli: `Podaję się do dymisji i zrzekam wynagrodzenia.`?
66
11
Ocena postu: 55
2019-11-09 22:44
~~~z podgórza
Trener
Przestań już opowiadać głupoty tylko miej jaja i podaj się do dymisji, chyba że w spodniach nie masz nic że ci morskie powietrze je ususzyło
48
11
Ocena postu: 37
2019-11-09 22:45
Jazz
.
Ktoś pisał coś, o "kluczowym" słówku p. Maćka. Ale widzę, że dalej robimy dobrą minę do złej gry. Powinien pan powiedzieć: "Spieprzyliśmy całe przygotowania do sezonu, ćwiczona taktyka okazała się niewypałem, biorę to na siebie, składam dziś dymisję, zarząd oceni sytuację i ją przyjmie albo nie".
52
10
Ocena postu: 42
2019-11-09 22:45
macio1906
moze jakis zarcik
precz
48
10
Ocena postu: 38
2019-11-09 22:46
~~~Grzeh
Jaja...
Jakieś żarty chyba!!! DYMISJA!!!
53
10
Ocena postu: 43
2019-11-09 22:46
Olisan
trener
Przykro mi to pisać, ale Pan Trener stracił kontakt z rzeczywistością i powtarza te same banały w każdym wywiadzie. Niestety jego pracę i warsztat jesteśmy zmuszeni oglądać od dwóch miesięcy, a Drużyna gra coraz gorzej. Pomysłu nie ma nawet na rozegranie stałych fragmentów gry.
58
8
Ocena postu: 50
2019-11-09 22:46
~~~tabaluga
Buuuu
On zostanie... My po 20 kolejkach będziemy pewni spadku :/ oni grali słownie 7 minut w pierwszej połowie, tyle.
55
8
Ocena postu: 47
2019-11-09 22:46
~~~FanWisły
...
Nie masz człowieku za grosz honoru. Gdybyś miał honor i jaja to podałbyś się do dymisji by nie niszczyć tego klubu. Jesteś niewarty tego klubu i wspomnień z dawnych lat. Niszczysz Wisłę wraz ze swoimi wkładami do koszulek, których ściągnąłeś. Jak Ci człowieku nie wstyd?! Ten wuefista zostanie i dalej środek obrony to będzie Janicki i Klemenz. Śmiech na sali. Won. Ptfu.
44
9
Ocena postu: 35
2019-11-09 22:46
RobakTS
Sonda
Kto jest za wy.. bankiem Stolarczyka daje kciuk do góry kto jest za zwolnieniem Stolarczyka daje kciuk w dół
49
21
Ocena postu: 28
2019-11-09 22:47
~~~Eleg12
Bezczelny...
No poprostu bezczelny typ z tego Stolarczyka... Pierwsze słowa wypowiedziane na konferencji powinny brzmiec: "podaje sie do dymisji". Kropka
66
8
Ocena postu: 58
2019-11-09 22:47
~~~arkan
Maciek
Maciek byłeś naszym idolem w swoich czasach na boisku byłeś kozak i daj nam się tak zapamiętać i odejdź miej honor bo to się dzieje to jest kpina jeśli ktoś ci nie daje odejść to nam powiedz a my go ustawimy bo ci nazwisko szarga
58
12
Ocena postu: 46
2019-11-09 22:48
ja-n
Wyjdź z twarzą z tej sytuacji Stolar ...
wyjdź sam, juz jutro, a najlepiej od jutra juz nie przychodź
51
9
Ocena postu: 42
2019-11-09 22:49
~~~Dubaju
Trenwr
Trzeba być niewidomym by nie zauwaźac dylemat twarzy trenera
32
5
Ocena postu: 27
2019-11-09 22:52
~~~zal pl
żal pl
Pytanie do trenera Proszę o wskazanie 3 gorszych druzyn od Wisły? i o wskazanie 3 gorszych trenerow od trenera Wisły?
52
8
Ocena postu: 44
2019-11-09 22:53
~~~-Optyk
Nie to już jest BEZCZELNE
o czym ty człowieku pierd... ??? Czy ty zamieniłeś się głową z … Przecież to już jest świadome wkur… ludzi ! Nie można chodzić i nawoływać do chodzenia na mecze jak taki gościu po raz któryś tam mówi, że musimy razem z tego wyjść. Otóż razem Stolarczyk to my z tego nie wyjdziemy bo jesteś bardzo kiepskim Trenerem, a dodatkowo masz przerost ambicji nad możliwościami. Po co wystawiałeś Hiszpanów jak grają totalne dno i się strasznie gubią ?? Napisz proszę jakiś miał plan na mecz. Może się razem z tego pośmiejemy. Drogi Zarządzie, po tych ostatnich dwóch meczach mieliście wykonać ruch "sprawdzam". Czy dalej chcecie aby coraz mniej kibiców Wam ufało ? Co jeszcze ma zrobić Trener aby mu po prostu podziękować ?! Po odejściu Sobola wszystko przegrywamy, a ten tylko wali wnioski. To nie jest przypadek !!! Nie będzie gorszego coacha. Niech Blaszczykowski trenuje jako grający Trener. Gorzej już nie będzie ! Certyfikat weżcie ze słupem.
57
10
Ocena postu: 47
2019-11-09 22:53
~~~Kibic z Polski
Ręce opadają!
On to zrobi! Stolar przegra wszystkie mecze do grudnia i po każdym będzie opowiadał te same "pierdy" Mam wrażenie że mamy dzień świstaka! Kolejna porażka i dziwne wypowiedzi trenera. Napisze to kolejny raz:Maciej Stolarczyk zachowuje się jak Frank Drebin z Nagiej Broni gdzie w filmie za tym aktorem się paliło,były wybuchy a Frank do ludzi mówił że nic nie dzieje się szczególnego i jest wszystko ok! To nie jest film! To nie jest smieszne! Mamy katastrofe! ten mecz z Arką był kluczowy! Nie o 3 ale o przynajmniej 6 lub nawet 9 punktów! Mecz miał dać nadzieje .......dał koszmar!
50
9
Ocena postu: 41
2019-11-09 22:54
zbyszek
ty chyba
sobie żartujesz, nie nadajesz się nawet na trenera 5-latków
43
6
Ocena postu: 37
2019-11-09 22:54
~~~Fedo
Masakra
Stolarczyk idźe idźe idźe Po przerwie na kadrę jak tego nie ogarniesz to zadzwoń do Sobola i spytaj sie go jak to poukładać bo gorszego syfu to jak ja żyje na Wiśle nie widziałem
36
12
Ocena postu: 24
2019-11-09 22:54
Aleksander
Do szanownego trenera Wisły Kraków
Kończ Waść Wstydu oszczędź
35
8
Ocena postu: 27
2019-11-09 22:54
kongo
Mimo że co mecz
To tak czytając różne fora i TT nie brakuje jego obrońców że przecież to zawodnicy graj kto za niego i takie ***y.Faktucznie to piłkarze grają i tak też jest w innych klubach gdzie zwalniają trenera a mimo tego zwalniają i czesto zmiana przynosi efekt bo nowy trener może inaczej ustawić drużynę i to już pomaga. Więc proszę nie boncie tego wfisty.
40
9
Ocena postu: 31
2019-11-09 22:55
jacek
odejdź
a ten k....a dalej swoje, miej honor i odejdź, zabierz ze sobą Boguskiego-symbol upadku Wisły i idźcie w h...j . Bo to wszystko to jakiś koszmar jest.
37
12
Ocena postu: 25
2019-11-09 22:56
~~~ts_maciek
....
Oszczędź nam kosztów. Zrezygnuj sam . Zacznij znowu gdzieś w 2 lidze. Miej honor.
41
8
Ocena postu: 33
2019-11-09 22:57
~~~KazekWynalaze k
Upgrade
Jak uda się wyjsć z tego kryzysu Stolarczykowi to bedziemy miec trenera na lata na dobre i zle
17
47
Ocena postu: -30
2019-11-09 22:58
~~~Smith
Sytuacja w Klubie
Jako udziałowiec proszę o przedstawienie sytuacji w Klubie. Dlaczego jest tyle kontuzji (kontuzja na rozgrzewce, na rozruchu, nieznana bakteria, kontuzja w kiblu i nie wiadomo jakie jeszcze inne plagi), dlaczego piłkarze z umiejętnościami na górną ósemkę grają padlinę (kłócicie się o pieniądze których nie ma czy co?), jaki jest plan naprawczy tego bajzlu który powstał i ma się niestety dobrze i kto za niego odpowiada, czy mamy jakiś sztab medyczny. Czy jest ktoś odważny w Klubie i wypowie się publicznie na takie tematy?
48
7
Ocena postu: 41
2019-11-09 22:59
~~~Stachu
Trenerze
Wyjdziemy z tej sytuacji ale napewno nie razem. Razem pójdziemy na dno.
46
4
Ocena postu: 42
2019-11-09 22:59
~~~ZW
Panu powinni...
Podziękować jeszcze dziś,a bzdury to sobie pan opowiadaj nie nam kibicom.Lepiej było powiedzieć prawde że nie macie umiejętności na ekstraklase i pomysłu na wyjście z kryzysu,każdy was leje jak tylko chce.Drużyna nie jest przygotowana pod względem fizycznym,mentalnym,ani taktycznym i to jest wina sztabu trenerskiego!!!Masz pan tu jak w raju kasa sie zgadza i o to chodzi!!! Oby tak dalej, zapiszesz się pan w historii tego klubu!!!
35
7
Ocena postu: 28
2019-11-09 23:00
~~~Tsw
Ludzie zróbmy cos
Bo ten cymbal sam nie odejdzie, chłopie jak Cię kochałem tak Cię nienawidzę, tfu
32
7
Ocena postu: 25
2019-11-09 23:00
~~~jajo
Wyjść raz z tej sytuacji w ustach Stolarczyka
Może znaczyć jedynie wyjście z ekstraklasy
36
6
Ocena postu: 30
2019-11-09 23:00
TTT
do ~~~z podgórza
Śledzie Mu obskubały
21
4
Ocena postu: 17
2019-11-09 23:02
~~~Napoleoon
Sto lat aut
Zróbmy składkę srebrniki dla Judasz I niech spieszą, skoro władze nie mają kasy. Jeszcze tyle damy radę. Niech władze bądź socjos podadzą konto.
26
5
Ocena postu: 21
2019-11-09 23:02
macio1906
w,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,laj
bronilem cie teraz miej honor odejdz to ze mamy szrot nie pilkarzy to rozumie ale brak biegania i checi to twoja dzialka spadaj mam dosc nie ma zaangazowania
40
7
Ocena postu: 33
2019-11-09 23:04
~~~zal pl
żal pl
a tak wracając do tematu,jutro proponuje rozegranie sparingowego meczu bo brakuje nam kilka osob go gry na boisku szkolnym,a rozniczy miedzy gra Wisły trenowanej przez wybitnego trenera,a naszej amatorskiej druzyny nie widsc,to szanse beda wyrownane no i okazje moze beda stwarzane do strzelenia gola.Jednym zdaniem poziom gry taki sam,roznice pewnie tylko w zarobach sa
23
6
Ocena postu: 17
2019-11-09 23:07
~~~Górol07
ABG
Tylko wisła
22
6
Ocena postu: 16
2019-11-09 23:08
~~~premo
premo
Przepraszam .ale to juz jest żałosne!!!
22
4
Ocena postu: 18
2019-11-09 23:08
~~~Kibic na dobre i zle
Trener
To on jeszcze nie podał się do dymisji?!
29
5
Ocena postu: 24
2019-11-09 23:10
~~~Kurdwanów
Won
Śledziu do Bałtyku Gdynia.😠
16
9
Ocena postu: 7
2019-11-09 23:11
~~~nico
do TTT
miej cohones i zaglądnij do słownika
11
2
Ocena postu: 9
2019-11-09 23:18
~~~robin100
Czy byliśmy na tym samym meczu?
Panie trenerze, ja widziałem piłkarzy, którzy zwyczajnie mają w dupie własnych kibiców. Brak umiejętności u takich grajków jak Niepsuj, Klemenz, czy Janicki można wybaczyć - nie ich wina, że znalazł się klub, który naiwnie myślał, że zrobi z nich piłkarzy na ekstraklasę, ale nie mogę zrozumieć, że grając u siebie, ze słabeuszem (choć na tle Wisły każdy dziś jest mocarzem), po siedmiu kolejnych porażkach, mając nóż na gardle, nie można zapieprzać - jeżeli nie przez 90 minut, to choćby przez 30, a dzisiaj tego nie było. Dzisiaj widziałem grajków, którzy nie podjęli walki. Mam gdzieś, czy po meczu są źli, czy nie, jako kibic mam prawo żądać od piłkarzy, którzy przywdziewają koszulki Wiślackie, żeby zapieprzali na murawie i walczyli o zwycięstwo, a słowa naszego trenera w obliczu tej nędzy, której byłem naocznym świadkiem, uznaję za kolejny żart! Bawcie się Panowie dalej, ale nie kosztem Wisły!
35
5
Ocena postu: 30
2019-11-09 23:18
~~~Britney
Pstryk....
budzimy się !!! 7 porażka. Obiektywnie, to byliśmy słabsi od, na tamten czas, przedostatniej drużyny. Były momenty...Brożek x2...może byłoby inaczej. Ale to gdybanie, fakty są takie że siedem, nasza pechowa liczba. Rozmawiacie, trenujecie...punktów brak. Druga połowa to pierwszoligowa odsłona w naszym wykonaniu .Jedna akcja w ofensywie. Dostajemy 0-1 i co ?? Arka ma 3 setki po naszym podwórkowym graniu. Dalej 0-1 i indywidualny zryw Wojtkowskiego, to jest to, co mamy do końca meczu. Nawet jakbym zrozumiał ideologię LGBT, to u nas tęczowo nigdy nie będzie. Pomimo tego, będę powtarzał, że najłatwiejsze jest robienie kozła ofiarnego z trenera. To co się teraz dzieje to wina kilku lat, sytuacji którą dobrze znamy. Jak widać, Ci, którzy chcą pomóc Wiśle na boisku i poza nim, niestety, ale mają pod górkę. Oby to nie była mission impossible...
17
8
Ocena postu: 9
2019-11-09 23:21
sk04
Odmienny stan umysłu!
Jestem nie tyle zaskoczony wypowiedzią treneiro, bo do nich zdążyłem się już przyzwyczaić , ale przerażony jego tokiem rozumowania! Otóż, jak kontuzjowani piłkarze wyzdrowieją, to pod jego okiem wrócą do pełnej dyspozycji A gdy jeszcze treneiro wyeliminuje błędy... Tu by się przydał dla treneiro psychiatra, bo gołym okiem widać, że Stolar Nam odleciał! Jeżeli przegrywamy u siebie z ostatnią drużyną tej słabej ligi, to kim My dzisiaj jesteśmy!? Pozostawienie Stolara na stanowisku po laniu w Wawie z każdym dniem pogrąża Nasz Klub w coraz większym maraźmie! Kryzys wywołał Zarząd, który bezgranicznie zaufał treneiro, co do kadry i przygotowania do sezonu pierwszego Zespołu. I obawiam się, że tu nie pomoże nawet przerwa na Reprę bez zmian personalnych na ławce trenerskiej. Tylko, czy jest mi temu wola!?
29
6
Ocena postu: 23
2019-11-09 23:26
bart
Maciej Stolarczyk po 35 kolejce (27 porazce z rzedu):
TO DLA NAS BARDZO TRUDNY MOMENT !! Ja powiem wiecej Maciek, bo widac ze sie zaciales i od wrzesnia w kolko powtarzasz to samo - to juz jest teraz dla nas ultra/hiper trudny moment, bo wyglada na to ze to juz koniec...
34
6
Ocena postu: 28
2019-11-09 23:28
~~~Grubs
Jak nie Stolar to kto?
Dzisiaj oglądałem mecz i podobało mi się to jak czekał Buchalik na pozwolenie trenera na wejście przy kornerze ... był Wenger jest Stolar! ,a przegrywać też trzeba umieć.
9
23
Ocena postu: -14
2019-11-09 23:29
TTT
kontuzje
Nawet na rozruchu łapią kontuzje. Kur... Cyrk !
37
7
Ocena postu: 30
2019-11-09 23:33
~~~Chris93
Kto za?
Prosta piłka, kto za niego?
19
18
Ocena postu: 1
2019-11-09 23:35
~~~SlavaWisla!
Chlop jest bezczelny
Wyglada na to, ze Stolarczyk zapewnil sobie identyczna umowe na R22 jak jego kumpel po fachu Probierz czyli jednoczesnie jest trenerem i prezesem. Sam siebie zatem nie zwolni. Terror jednego aktora - zaczyna to przypominac rzady Miska.
39
6
Ocena postu: 33
2019-11-09 23:38
~~~Wiechu
Wisełka
Panie trenerze...miej honor i odpuść sobie trenowanie tej drużyny,bo nie masz na nią już żadnego wpływu. Zawodnicy są rozpuszczeni jak nigdy.Tu trzeba twardo za mordę i do przodu.Kapitan też powinien być twardy i mieć posłuch u zawodników....Piszesz Pan i mówisz w kółko jedno i to samo... żenada....
32
5
Ocena postu: 27
2019-11-10 00:02
~~~Tsw
Dokładnie
Stolarczyk jesteś taki sam jak misiek i jego klika, masz w dupie dobro klubu .. liczy się kasa.. ja już nie proszę Błagam Cię wynos się stąd bo upadniemy do 4 ligi przez Ciebie..
32
6
Ocena postu: 26
2019-11-10 00:11
szczebelek
Ten trener już ich nie zmotywuje...
Dwa tygodnie temu dostałem pierwszy raz tak dużo minusów gdy napisałem po kompromitacji z Legią, że drużyna za nim się nie wstawi i możliwe, że w kolejnych dwóch meczach licznik wskaże zero punktów i co? Miałem rację niestety...Jeśli nie będzie zmiany trenera, to możemy się obudzić z głową w klozecie...
30
7
Ocena postu: 23
2019-11-10 00:11
kongo
I jeszcze mowi
Że dzisiaj jyz było widać przeblyski człowieku to że były jakieś tam akje to wynikało tylko z taktyki i błędów piłkarzy Świni i tyle.
31
8
Ocena postu: 23
2019-11-10 01:26
~~~Jaworzno tsw
Wystarczy ....
precz !
20
6
Ocena postu: 14
2019-11-10 08:17
darwos
Eeee
Maciek!! Ty wiesz co.
13
3
Ocena postu: 10
2019-11-10 08:55
~~~alarm
łatwo
Łatwo napisać, odejdź, podaj się do dymisji, gorzej znaleźć trenera który zechce przyjść za darmochę do Wisły. Poza tym nie ma takiego trenera który z tych grajków, będących do dyspozycji, zrobi zespół mogący się utrzymać w ekstraklasie. Połowa drużyny do wymiany w okienku zimowym, tylko za co ich sprowadzić.
13
17
Ocena postu: -4
2019-11-10 09:15
~~~Dpas
Panie Macieju
Sytuacja jest bardzo poważna. Zawodnicy na których się Pan zdecydował są po prostu bardzo słabi. Skoro ma Pan pomysł, wdraża swoje schematy gry, jest na codzień z całą kadrą a gra wygląda dramatycznie, to to już nie jest przypadek. 3 zawodników z linii obrony do wymiany, w pomocy mamy człowieka ze szkła, bardzo dobrego Kubę, który nie gra, dramatycznego Boguskiego (kapitan!?), Vukana bez formy, bezproduktywnego Wojtkowskiego i zaangazowanego Maka. Atak oparty o 36 Pawła gdzie wiadomo że jego organizm po prostu nie da rady ciągnąć cały sezon. Żadnego wartościowego zmiennika, a warto przypomnieć że po sezonie pożegnalny się najpewniej z Pawłem, Rafałem, Marcinem i nie wiadomo co z Kubą. Obyśmy tylko nie pożegnali się z ekstraklasą....
14
1
Ocena postu: 13
2019-11-10 09:16
Maxi
s....j z Wisły
To chyba żarty są !!! facet powinien honorowo podać się do dymisji a on bredzi jak zwykle zresztą
27
4
Ocena postu: 23
2019-11-10 09:17
rafal1992
Otwórzcie oczy !
Jesteśmy w kryzysie nie przez trenera ! Nie ma kim grać mamy najkrótszą kadrę w lidze co mecz inny skład połowa zawodników gra z niedoleczonymi urazami a nawet jak wracaj do składu po długiej przerwie to jest normalne ze nie są w rytmie meczowym i nie zagrają cudów... Franek Smuda też powiedział otwarcie że to nie wina trenera piłkarzy. A po drugie ci najwierniejsi z sektora C wstydźcie się ! jak można do własnych zawodników śpiewać " a jak nie to w........ć " Nie pomagacie tym a jeszcze szkodzicie ! jak wasi kumple byli w zarządzie rozkradali klub to umieliście wspierać drożynę nawet jak jej nie szło akcje po meczu z arka gdzie przegrali 4-1 a wy ich witacie w Krakowie wspieracie... jakoś wtedy sie dało. Żadni z was kibice powinniście wspierać drużyne mimo wszystko !!!
20
28
Ocena postu: -8
2019-11-10 10:05
Kosmaty
Ehh, nie no tekst co prawda słuszny...
jednak "razem" w tym wypadku oznacza kibiców i klub, niekoniecznie wszystkich pracowników co do jednego. O ile prawdą jest, że najważniejsi piłkarze dopiero wracają po kontuzjach i nie są w optymalnej formie (Kuba dopiero zaczął treningi, a Basha zawsze potrzebuje więcej czasu na dojście do formy po urazach)... o tyle niestety Stolar stracił panowanie nad sytuacją i nie jest w stanie go odzyskać. Po meczu z Legią o jego przyszłości miały zdecydować 2 najbliższe mecze (z dzisiejszej perspektywy 2 ostatnie, z Rakowem i Arką), jednak oba zostały przegrane. Decyzja zatem może być jedna. Wciąż jednak apeluję o bardzo przemyślany wybór, żadna "tymczasowość" łatana "doraźnością" przyszytą "do czasu", tylko trener na stałe i wybrany tak, by rzeczywiście pasował do naszego klubu, by zdawał sobie sprawę z sytuacji jaka panuje w Wiśle (i znał wszelkie ograniczenia z tym związane) oraz wiedział czym dysponuje w szatni i przede wszystkim miał pomysł na obecną drużynę. Cholernie ciężko będzie kogoś takiego znaleźć, jednak chociaż szkoda mi Stolarczyka, to chyba już czas na podjęcie decyzji o rozstaniu. Nie dla tego, że jest słabym trenerem... nie jest słaby co pokazał w zeszłym sezonie. Poprostu pewien etap się skończył i w obecnej chwili formuła jaką stosuje Stolar nie przynosi efektów. To tak jak z samochodami, jeden idealnie sprawdza się w terenie, ale na autostradzie ledwo się toczy, drugi śmiga po torze, ale już cywilna droga jest dla niego za słaba, a trzeci nawet nie powinien zbliżać się do bezdroży. Wszystkie trzy to świetne auta, na określone warunki, zmień im warunki i wypadną blado. Co do Stolarczyka: JAKO TRENER I PRACOWNIK WISŁY NA ZAWSZE BĘDZIE MIAŁ MOJĄ WDZIĘCZNOŚĆ I SZACUNEK ZA TO CO ZROBIŁ W POPRZEDNIM SEZONIE, ZARÓWNO W SZTABIE SZKOLENIOWYM JAK I W SZATNI ZE SPRAWAMI POZASPORTOWYMI.
14
7
Ocena postu: 7
2019-11-10 10:11
~~~Maras
raczej tylko bez pana
mozemy z tego wyjsc! Bez Sobola nie ma wynikow, nawet jednego wygranego meczu czy chocby zremisowanego, czy to zbieg okolicznosci ?
24
3
Ocena postu: 21
2019-11-10 10:27
Mario
Chłopie odejdź, Ty nic nie potrafisz zrobić
Gra w obronie to poziom ligi okręgowej. Błąd na błędzie i co mecz się to powiela. Odejdź i wstydu oszczędź! Już bym dał szansę jakiemuś trenerowi no name z niżej ligi, ale takiemu który stawia na kombinacja, atrakcyjna grę dla oka. Z kim ty chcesz wygrać Stolar??? Jak wy nie potraficie u siebie wygrać z Arka??? Daj se spokój z trenerka.
18
5
Ocena postu: 13
2019-11-10 11:42
~~~Komar
Tragedia
To że stolarczyk jest słabym trenerem nie mówią tylko same wyniki ale tex że z wiodących piłkarzy naszej ligi takich jak Savicevic czy Basha zrobił przeciętnych graczy. I niech mi nikt nie mówi że Wisła nie ma piłkarzy jak by ich trenował fachowiec a nie amator to jestem pewny że taki Wojtkowski był by mega piłkarz on ma coś co w pilce jest potrzebne dtybling zapamiętaj ie co pisze z niego będzie dobry piłkarz tylko nie wiem czy w naszym klubie bo tu nie ma pomysłu ani taktyki a on wraz z innymi piłkarzami biegają jak opetani po boisku
22
2
Ocena postu: 20
2019-11-10 11:58
~~~-Optyk
Do Rafał
Ale ja już otworzyłem dawno oczy i wyrażnie widzę, że Stolar to nie może i nie umie dalej ciągnąć. Jest sympatycznym człowiekiem ale kiepskim trenerem i tyle w temacie. Nie zgadzam się z Tobą że nie ma Kim grać. Mało tego, to On sam miał wpływ na kontrakty zawodników o których Ty teraz piszesz, że są słabi. To że ciągle są kontuzjowani to faktycznie problem, ale czy to my kibice mamy na to wpływ. Jednostki treningowe powinny być dopasowane aby unikać nie potrzebnych kontuzji, a te w WIśle są nagminne. Czy trener przebywa obok fizjoterapeutów czy ludzi zajmujących się zdrowiem zawodników. Dlaczego wpuszcza ledwo wyleczonych zawodników, a np. tych którzy mają formę w rezerwach (Kumach) nie daje nawet na ławkę ? Dlaczego uparcie stawia na słabych zawodników których nie chciano w poprzednich klubach, a nie daje szans juniorom (np. Hoyo za Janickiego). Dlaczego upierał się za przedłużeniem umów z weteranami jak Boguski czy Wasilewski ? Czy wiesz ile oni zarabiają ? Czy w ich miejsce nie można było pozyskać 4 dobrych graczy z niższych lig ? Ostatnie przykłady pokazują że nawet posiadając taką ławkę jak mamy, to zawodnicy są żle ustawani. W meczy z Rakowem i Arką nie było w ogóle planu na grę. Ot takie sobie "jakoś to będzie" a później gadanie, że razem z tego musimy wyjść. Pytanie tylko: jak, skoro Stolar nie ma żadnego planu, żadnej strategii czy nawet schematów, zupełnie nic oprócz poczucia humoru. Pewnie to nie jest miłe, że tylu ludzi narzeka na Trenera ale to jest WIsła, nasz klub. Musimy coś zrobić aby jeszcze wierzyć, że zmiany doprowadzą do utrzymania nas w eklapie. Z szacunkiem to tego co Stolar zrobił kiedyś dla Wisły, dzisiaj niestety musimy powiedzieć już DOŚĆ.
21
2
Ocena postu: 19
2019-11-10 12:41
rafal1992
Do optyk
Trener wpuszcza zawodników świeżo po kontuzjach BO INNYCH NIE MA czy Ty tego nie widzisz ? Na naszej ławce jest 4 zawodników do gry w piłce seniorskiej reszta to zawodnicy bez ŻADNEGO doświadczenia. Dlaczego nie wpuszcza więcej młodych ? Dlatego że mało który jest FIZYCZNIE gotowy do gry w seniorach. Długie kontuzje Hoyo i Buksy to nie przypadek oni maja po chyba 16 lat nie mogą trenować i grac na takim obciążeniu bo skończą kontuzjami. Jak to nie ściągnięto zawodników z niższych lig ? a Pawłowski ? Zdybowicz ? Szota ? i co oni mają wygrywać mecze w Ekstraklasie ? Pawłowski niewidoczny kompletnie , Zdybowicz FIZYCZNIE do seniorów sie nie nadaje , nie widziałeś jak on sie odbija od obrońców ? poniewierają nim po całym boisku z całym szacunkiem do chłopaka mogą być z niego ludzie ale za 3 4 lata teraz sie nie nadaje. Dlaczego gra Boguski Wasyl ? Bo to są zawodnicy doświadczeni a takich oprócz nich prawie nie mamy , od nich mogą sie uczyć wcześniej wymienieni młodzi. Słaba gra i taktyka ? Chłopie my KOMPLETNIE nie mamy kim straszyć z przodu. Jak nie ma Kuby i Brożka to zostaje nam tylko podawać do tyłu bo nie mamy kim nawet przytrzymać piłki na połowie rywala. TEN SAM TRENER jak miał Imaza Kostala Ondraska i innych zawodnikóW ofensywnych na dobrym poziomie był przez wszystkich wynoszony w niebiosa jaki to wspaniały trener taktyk jak potrafi odbudować zawodników strzelać po 5 bramek w meczu. Dlaczego Bo miał do tego zawodników ofensywnych a takich teraz nie mamy.
7
11
Ocena postu: -4
2019-11-10 13:12
pawelkaper1
@Rafal1992
Kolego a kto chciał tych a nie innych piłkarzy? Kto ich przygotowywał do sezonu? Ja? Ty? A odnośnie wspierania piłkarzy, uważasz, że nie mieli wsparcia w trakcie meczu?
15
3
Ocena postu: 12
2019-11-10 13:35
Pedro52
Do Maras
Tak to zbieg okoliczności. Przestańcie już z tym Sobolem, leżę chory i wczoraj miałem wątpliwą przyjemność oglądać widowisko wisła z Płocka --cracowia i niestety tego nie dało się oglądać. Z całym szacunkiem dla Sobola ale oceniajmy po sezonie . Oczywiście broniłem Stolarczyka ale teraz uważam że tylko nowy trener może tchnąć w tą drużynę jakąś wiarę jakoś to poukładać i ratować. Pierwsza połowa jeszcze jakoś wyglądała po przerwie wyglądało to coraz gorzej a po stracie bramki widać było że jest po meczu .
12
2
Ocena postu: 10
2019-11-10 14:07
~~~Kibic 1906w
Układy
Trenerze niech Pan przestanie wystawiac kolegów a zacznie wpuszczać piłkarzy. Nie wiem jak trzeba być slepym żeby nie widziec ze Niepsuj to parodysta i 12 piłkarz przeciwnika. Burliga z jedną nogą złamaną zagrał by o klasę lepiej. Boguski ze gra zobaczyłem dopiero jak byla robiona jego zmiana, to jest jakiś koszmar ze Pan tego nie widzi
6
4
Ocena postu: 2
2019-11-10 15:32
rafal1992
Do pawelkaper1
Jak się jest prawdziwym kibicem to się wspiera nie tylko podczas meczu ale tez po meczu szczególnie przegranym , myślę ze gdyby po meczu zaśpiewano do piłkarzy np ` jesteśmy z wami chociaż się bardzo wk......y to piłkarze czuli by większe wsparcie niż jak w trakcie meczu słyszą gwizdy i ruch ruch hks... to jest wspieranie piłkarzy ? A Trener w oknie transferowym jak byś nie zauważył nie miał za dużego wyboru a kogoś trzeba było wziąć żeby chociaż 11 skleić... A że miał taki wybór a raczej go praktycznie nie miał ma wpływ rozsypanie się skautingu kompletnie np odejście kuźby i innych wiec kto miał jeździć oglądać zawodników i szukać ? a druga sprawa że za te pieniądze które miał do dyspozycji to poszaleć raczej nie mógł. A kontuzje to pokłosie poprzedniego sezonu gdzie nie było na końcu kim grać i grali zawodnicy kontuzjowani i to zresztą się ciągnie do dziś , jak nie ma czasu na wyleczenie kontuzji w 100 % to będzie się odnawiała nie ma siły żeby było inaczej
8
11
Ocena postu: -3
2019-11-10 16:28
~~~mm80
Dla niewidomych i niewiedzacych
Pierwsza nasza pomyłka było utworzenie Wisły sa i funkcjonowanie Wisły ts dwie jednostki zwalczaja się od lat ts zależy na kasie, obecnie sa ma właściwych ludzi ale ts nie daje za wygraną to już trwa 20 lat i to wykancza nas od środka. To w roli wyjaśnienia dla tych młodych co nie wiedzą. Dwa Stolarczyk nie zostanie zwolniony dopuki sa nie dogada sie z miastem i z ts który odda to czego chcą nieruchomości i dostęp do dysponowania herbem a co się z tym wiąże do pamiątek poza tym jak ts nie odda są Wiśle to nasza 3 inwestorów nie weźmie na siebie dodatkowych zobowiązań. Po trzecie Wisła gra źle bo wg mnie chcą coś wymusić na ts bo to golodupce ssace klub od wielu lat ale nie stać ich na samodzielne utrzymanie klubu a że ts jest powiązany z telefonia to już wiemy. Zobaczymy komu żyłka pierwsza pęknie choć ts napewno do ostatniej sekundy będzie walczył. Oby w nowej rundzie był już jeden właściciel i jedne władze i to te właściwe. Tyle w temacie czekam cierpliwie.
4
6
Ocena postu: -2
2019-11-10 16:32
~~~-Optyk
do Rafał
Tyle tylko, że Ty ciągle upierasz się iż trener jest ok, a tylko nie ma odpowiednich zawodników. Nie zgadzam się z Tobą w tym obszarze CAŁKOWICIE. Po pierwsze nie cofajmy się do czasów Imaza czy Kośtala, bo długo po nich Wisła grała ambitnie, a w oczach zawodników była chęć do gry i wiara. Po drugie to Stolar klepnął i ściągnął wielu zawodników którzy dzisiaj ciągle grają piach (Janicki, Carlos, Chuca..) Po trzecie to Stolar zestawia zespół i jak przykładowo daje Klemenza (wyjątkowo fizyczny w zespole) w meczu z Legią na pomoc to chyba nie wie co robi (wcześniej już dawał Go na pomoc i nie wypaliło). Dlaczego nie wystawił Kumaha na skrzydło, tylko dał tam anemicznego Boguskiego ? Po czwarte: pokaż mi kilka dobrze rozegranych stałych fragmentów gry w WIśle. Tacy "doświadczeni" gracze jak Boguski czy Sadlok czy wielu innych takie elementy powinni mieć "we krwi". Dodajesz, że musi stawiać na doświadczonych zawodników jak Boguski czy Wasilewski, a ja Ci zadam pytanie dlaczego przedłużał z Nimi kontrakt skoro są słabi ??? Dlaczego tak jak już wcześniej napisałem, nie przeznaczono tego budżetu na ściagniecie innych zawodników z niższych lig ? Czy wszystkie drużyny w naszej eklapie mają kasę na zawodników i nie mają problemów finansowych ? Czy przykładowo w taki Stargardzie nie ma dobrych grajków lepszych od naszych (przecież nam dokopali) Mam inne zdanie niż Ty i uważam, że sami się pogłębiamy wierząc dalej w opowiastki Stolara ! Teraz w tym roku mamy jeszcze kilka meczy i przy wstrząśnięciu drużyną przez "nową miotłę" może i byłaby szansa się utrzymać, Na wiosnę zostanie Lech Legia, parsiaści - drużyny które będą walczyć o Mistrza Polski. Jakie wtedy będzie miał szanse nowy trener aby ich ograć. Na koniec chłopie, zastanów się nad młodymi zawodnikami. Oni u nas niby ciągle muszą być wdrażani, są niby za słabi psychicznie, i fizycznie a Ich rówieśnicy w Lechu, Legii czy choćby dzisiaj w Zagłębiu ładują bramki ! Jak już uparłeś się aby bronić Stolara to podaj jakie On wnosi wartości w grze. Gdzie widzisz pozytywy ?! Samo gadanie typu: bo Kim on niby ma grać i takie tam to tylko zgadzanie się na stan obecny prowadzący do 1 ligi a potem i gorzej. W mojej opinii czas Stolara w Wiśle dawno się skończył i powinien być nowy Trener. Nie pytaj jaki bo od tego są ludzie w Zarządzie i tego od Nich oczekujemy, że wytężą siły aby to zrobić. Nawet jak kupimy nowych zawodników to niestety ale obecny Trener tego nie udźwignie. Musi jeszcze trochę popracować i nabrać wiedzy oraz rutyny i zmienić nastawienie. Teraz, tylko nadrabia miną swoją złą pracę.
15
2
Ocena postu: 13
2019-11-10 16:33
~~~mm80
Cała prawda
Musimy skruszyc ten komunistyczny beton to taka obecna walka z komunizmem ale wkoncu dmy radę. Dobrze było dopuki był dobry wujek bogus który dawał i było z czego kraść A teraz lipa trzymam kciuki za naszą 3 właścicieli żałuję że do nich nie dałaczyl Panowie kwiecień z wlodarskim ale liczę że jeszcze coś się zmieni.
9
4
Ocena postu: 5
2019-11-10 17:05
~~~T24
Wisła
Stolarczyk ostatniego miejsca nigdy nie wybacz!!! Jaka taktyka taka gra!!! Jakie przygotowanie taki wynik!!! Kto za tym stji? Ty!!! Tylko odszedł Pan Radosław Sobolewski i wszystko szlag trafił. Frajersko stracone punkty które są na wagę życia. Jesteś złem Wisły jako trener
17
1
Ocena postu: 16
2019-11-10 17:07
pawelkaper1
@Rafal1992
Kolego ile razy piłkarze to słyszeli? Uważasz, że mamy ich chwalić za to co odstawiają? Stolarczyk jest człowiekiem bez krzty honoru. Byłeś na meczu w Warszawie? Wiesz jak się ku,,a czuliśmy na trybunie?
10
1
Ocena postu: 9
2019-11-10 17:37
dawidek
Tak
Pan Trener tak to nazwę Maciej Stolarczyk
1
7
Ocena postu: -6
2019-11-10 17:49
rafal1992
Do optyk i pawelkaper1
Nie do końca mnie rozumiecie. Winicie TYLKO trenera a co powiecie o brożku wczoraj ? 2 patelnie zmarnowane mógł sam wygrać ten mecz , co powiecie o niedokładnych podaniach w obronie ? po takich błędach przegraliśmy większość meczów. Tu zgoda że po kilku razach powinien zmienić ten styl gry od tyłu ale czy to on podał hance prosto pod nogi w derbach ? czy to on uciekał od piłki w poznaniu ? ( patrz grabowski ) mogę to mnożyć. A co powiecie o sytuacjach gdzie on dopiero w dniu meczu się od lekarzy dowiaduje kto może zagrać dzisiaj ??? ... I wchodzi do pierwszego składu 5 , 6 zawodników którzy cały tydzień nie trenowali ... Który Trener by sobie z tym poradził lekką ręką ? Ja go nie bronie tylko ma chłop najgorszą sytuacje z wszystkich trenerów w lidze , na początku jak najlepsi grali regularnie to właśnie stąd była dobra gra o czym sami wspominacie. Poczekajcie jak zagrają 2 3 mecze w najlepszym składzie to zobaczycie że kilka punktów przybędzie....
8
13
Ocena postu: -5
2019-11-10 18:02
sk04
@~~~-Optyk
Lejesz miód na moje zranione serce . Podpisuję się pod Twym komentem. Dla mnie Stolar jest imitacją trenera. I to nie jest żaden hejt. Jak faktycznie spadniemy, to wówczas niejednemu otworzą się oczy! Tylko dlaczego mamy czekać do tej tragedii!? Jestem w głębokim szoku, jak to możliwe, że w Klubie nie poznali się na Radku! Nikt nie widział Jego tytanicznej pracy?! Kto kogo oszukiwał i w jakim celu? Jak można było pozwolić na odejście z Klubu tak wiernemu pracownikowi, jakim jest Radek?! Dlaczego nikt z Zarządu nie zareagował w porę, tylko czekał, aż kryzys się pogłębi?! O co w tym wszystkim chodzi?! Przypomnę, że Stolar miał i czas na przygotowanie Drużyny i zawodników. Sam zdecydował o wyborze takich, a nie innych. Pamiętam, jak Rooney w swojej biografii mówił, że w Evertonie przy stałych fragmentach gry szedł w ciemno, bo wiedział, że jeżeli nie do Niego, to do innego zawodnika spadnie piłka. Tak Moyes rozpisał schematy. Rooney mówił również, iż wyrwany ze snu mógł rozrysować schematy. Eh
16
1
Ocena postu: 15
2019-11-10 19:26
~~~Zen
On chyba faktycznie
chce nas spuścić do 1 ligi. Cupiał juz by go dawno wypierniczył.
18
1
Ocena postu: 17
2019-11-10 22:44
~~~-Optyk
do Rafał
Doceniam Twoje starania, ale to nie chodzi o pojedyncze błędy Brożka. Trener powinien odpowiadać z całość i niestety Stolar odpowiada za to, że Wisła całościowo gra piach !!! Dzisiaj sobie pomyślałem i być może się mylę, ale czy Zarząd nie gra na spuszczenie Wisełki ?! Nie chcę się rozpisywać, ale logika nakazuje być czujnym na takie dziwne relacje i procesy... Nie chcę demonizować, ale dlaczego jeszcze jest Stolar ?!
11
1
Ocena postu: 10
2019-11-10 22:58
rafal1992
Optyk
Stolar jest dlatego że zmiana trenera nic nie da , nie ma pieniędzy na nowego ( w tej chwili mamy 4 na utrzymaniu ) i nie ma kandydata. Tu nie chodzi o to żeby wziąć byle kogo tu musi być człowiek który rozumie sytuacje klubu finansową i organizacyjną. Nie wiesz że znowu robi sie zamieszanie z właścicielami klubu ? Kłócą się z TSem z miastem telefoniką , niby miała być stabilizacja a znowu robi się chaos nie wiadomo kto będzie właścicielem Wisły po nowym roku... Poważny trener nie będzie się chciał pchać w takie coś gdzie nie jest pewny jutra kto będzie dawał mu wypłatę i czy w ogóle ją dostanie... Tu sytuacja klubu cały czas wisi na włosku i zmiana trenera tylko wprowadziła by większy chaos i niepewność w zawodników myślisz że oni nie widzą co się dzieje w klubie ` na górze ` ?
7
11
Ocena postu: -4
2019-11-11 20:27
~~~Wilga
Roztrenowałeś i rozpuściłeś
tą drużynę jak nikt przed tobą. Tragedia!
10
1
Ocena postu: 9
2019-11-13 10:55
wieslaw.lyko@one t.pl
Do p. Trenera -
- miałbym pytań wiele, ale ograniczę się do jednego: jak to jest, że z meczu na mecz, inne zespoły wykonują stałe fragmenty co raz lepiej (i ciekawiej), a Wisła robi to gorzej, a jeżeli stanowi jakieś zagrożenie to w wyniku nieudolności bardzo często dla swojego bramkarza! Wręcz śmieszy podchodzenie we dwoje do kornera, aby go wykonać tradycyjnie, co ostatnio oznacza tylko jedno: więcej niż zle. Podobnie ze stałymi fragmentami przeciwników - nasza obrona (w każdym zestawieniu) robi wrażenie ludzi, którzy pierwszy raz spotykają się z takim zagrożeniem. I tu moje pytanie: co Wy robicie na treningach?! Mam też pytanie do oceniających mecz z Arką - za co taka wysoka (stosunkowo) ocena dla KUBY za nazwisko, bo przez te kilkadziesiąt minut nie wykazał się niczym pozytywnym.
2
1
Ocena postu: 1
Komentarzy na tej stronie: 89.
© 1998-2019 WISLAPORTAL.PL. Portal Kibiców Klubu Wisła Kraków    |    Strona wygenerowana w 0.181 sek.   |    Kontakt: redakcja@wislaportal.pl
Korzystając z portalu akceptujesz jego politykę prywatności & politykę cookies »