W związku ze zmianą prawa i wprowadzeniu przepisów RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - aby nadal móc aktywnie i w dotychczasowy sposób korzystać z naszego serwisu - musisz zaakceptować naszą uaktualnioną politykę prywatności.
Jej pełna treść dostępna jest tutaj »

W jej ramach informujemy również, że serwis wislaportal.pl do swojego prawidłowego działania wykorzystuje pliki cookies »
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję, zamknij!
główna   piłka   kosz   siatka   kadra   tabela   archiwum   foto   multimedia   live   typer   rss   szukaj   zaloguj się        
Sobota, 14 marca 2020 r.
Trener Rakowa Częstochowa skrytykował apel Jakuba Błaszczykowskiego!
A- A+

- Nie możemy żyć pod wpływem wpisów jednej osoby, nawet tak znanej jak Jakub Błaszczykowski. Z tego, co wiem, to nie jest on specjalistą od chorób zakaźnych, czy wirusów - powiedział dla "Przeglądu Sportowego" trener Rakowa Częstochowa, Marek Papszun, który bodajże jako jedyny przedstawiciel środowiska piłkarskiego w Polsce jest jawnie niezadowolony z faktu, że mecze ligowe w naszej Ekstraklasie zostały zawieszone! I jak widać otwarcie skrytykował apel Jakuba Błaszczykowskiego o to, aby nad kopanie piłki postawić zdrowie zawodników!

Jednocześnie w swojej dalszej wypowiedzi Papszun stwierdził, że żałuje, że nie zrobiono... uwaga - testów na obecność koronawirusa przed meczami i aby na ich podstawie dopuścić zawodników do gry...

Przyznać trzeba, że takie podejście szkoleniowca jest mocno kontrowersyjne, tym bardziej, że i on sam nie jest z tego co możemy przypuszczać "specjalistą od chorób zakaźnych, czy wirusów". No chyba, że o czymś nie wiemy? Z tego jednak co sam o sobie wielokrotnie w wywiadach mówił, to zanim został trenerem - pracował jako nauczyciel w szkole, bo jest historykiem i wuefistą... O swojej "karierze medycznej" nigdy nie wspominał.

Warto też może w tym miejscu podkreślić, że w Polsce testy na obecność koronawirusa wykonuje się tylko osobom, które znajdują się w grupie ryzyka, wskazującego jego obecność. Wykonywanie ich po to, aby... rozegrać kolejkę ligową, byłoby naszym zdaniem - i w obecnie sytuacji w kraju - skrajnie niedorzeczne i nieodpowiedzialne! Tym bardziej, że nawet trudno wyobrazić sobie jak miałoby to wyglądać?

Test taki wykonał wczoraj - w związku z pobytem we Włoszech - trener reprezentacji młodzieżowej, Czesław Michniewicz. Jak poinformował - całość trwała około sześciu godzin i można byłoby Papszuna zapytać - jak wyobraża sobie odizolowanie zawodników, trenerów oraz osób im towarzyszących, a niezbędnych do organizacji meczu, w tym także sędziów - od momentu pobrania próbek do momentu wyjścia na murawę? Tak, aby nie zarazili się np. w trakcie oczekiwania na wynik? Oczywiście takie testy należałoby robić przed każdym meczem. Ile osób musiałoby być do tego oddelegowane? Pod każdym stadionem poza wozem VAR, także taki do badania piłkarzy i analiz? Kto miałby za to zapłacić?

"Młodzieżowo" za taką postawę, jak ta trenera Papuszuna, przyznaje się tytuł "dzbana". Na najbliższej gali Ekstraklasy warto byłoby może dołożyć dla niego taką statuetkę?!



    Dodaj komentarz »
    Zanim skomentujesz »
 
    Komentarze:

2020-03-14 14:31
~~~tof
D e b i l
i tyle.
190
12
Ocena postu: 178
2020-03-14 14:33
~~~Slv
Komentarz został systemowo ukryty...
Apel Błaszczykowskiego był głupi. to zawodnik a nie doktor
Zgadzam się w pełni z trenerem Papszunem. Apel Błaszczykowskiego był głupi pod każdym względem. Zagrożenie dla życia 22 ubiegających obok siebie zawodników było zerowe. Każdy z nas codziennie mija większą ilość osób. Ponadto weźmy pod uwagę aspekt zdrowotny, umieralności to ok 1 %. Na śmierć narażone są osoby starsze lub mało odporne, a nie piłkarze! W piłce zapanowała psychoza i głupota, o czym świadczy ten artykuł, decyzja o zawieszeniu rozgrywek i apel Błaszczykowskiego. Gdyby tylko nie było zbiorowisk pod stadionami liga dostałaby do końca, a tak decyzja o zawieszeniu wiele klubów spędzonych zostanie w ogromne problemy, w tym może bankructwo.
32
232
Ocena postu: -200
2020-03-14 14:41
~~~morgan R22
twarz tego pana..
Wystarczy popatrzeć na jego ryj i wszystko w temacie. Przecież on musi mieć dziedziczny niedorozwój umysłowy,i oczywiście wrodzony ***izm wypowiadając publicznie takie teorie. Współczuję dzieciom które wcześniej nauczał w szkole,kto w ogóle dał mu dyplom !? Potem się dziwimy że wiedza z historii u kończacych szkołę podstawową dzieci,jest na poziomie głowonoga.
102
20
Ocena postu: 82
2020-03-14 14:42
~~~maik
Dla @~~~Slv
Przyznaje sie tytuł dzbana
112
12
Ocena postu: 100
2020-03-14 14:43
~~~krisss
Papszun ty ***u !
Z tego co ja wiem jesteś ***em. Co dałoby rozegranie jednej kolejki więcej *** ?
70
13
Ocena postu: 57
2020-03-14 14:49
~~~parysz1
my spod J.G.
Częstochowski durniu , idż najlepiej z Jędraszewskim na pielgrzymkę może jednak nie dojdziecie do celu - dżender i wirusy was zatrzymają i po naszym kłopocie
60
87
Ocena postu: -27
2020-03-14 14:52
Riven97PL
....
Szkoda słów aby to komentować. Wiem że granie przy pustych trybunach jest mu obojętnie bo sam ze swoim zespołkiem gra w Bełchatowie to jednak pomyślałby o zdrowiu zawodników. Jako historyk powinien znać takie terminy jak Czarna śmierć czy Hiszpanka. Oczywiście porównywanie tych dwóch chorób z koronawirusem to jak porównywać czołg Leopard z maluchem, ale zakażenia działają tak samo. Ma jeden, za chwilę może mieć 100. Po za tym ktoś bierze apel tego Doktora ze szpitala daleko od noszy na poważnie? Kuba ma zasięg ogólno europejski a i na świecie w niektórych miejscach go znają. A ten Pan? Oprócz jego zawodników, paru ekspertów i przeora Jasnej Góry nikogo ta wypowiedź nie powinna zainteresować.
81
2
Ocena postu: 79
2020-03-14 14:53
~~~tof
@~~Ślv
Polecam na Onecie wywiad z panem Grzegorzem Kitą i takie fragmenty jak: "Ale, co ciekawe, uważam też, że w sytuacji odwrotnej, w przypadku braku decyzji o zawieszeniu rozgrywek wielu piłkarzy miałoby prawo pozywać swoje kluby za to, że są zmuszani to gry w warunkach niebezpiecznych dla zdrowia i narażani na zagrożenie." i "Niektóre organizacje sportowe na świecie są zarządzane przez ludzi rozpuszczonych dobrobytem, swoistych inkasentów. Przyzwyczaili się, że zarabiają łatwe pieniądze dzięki sponsorom, którzy stoją w długiej kolejce i stacjom telewizyjnym płacącym krocie. Działaczom wielu organizacji brakuje wielu poważnych kompetencji a zwłaszcza cech rzeczywistych, odpowiedzialnych liderów. Zamiast mężów stanu, mamy syte koty rozpuszczone codzienną adoracją własnego otoczenia. To widać szczególnie w trudnych czasach." Do przemyślenia i pomyślenia.
77
5
Ocena postu: 72
2020-03-14 14:56
~~~a68
a68
Ten Pan jest już chory ,nie na korono wirus ale na przerost swojego ego. A temat meczów zamkną Premier ,zakaz organizowania zgromadzeń powyżej 50 osób . A jeszcze jedno ten "trener" niech się dowie jek się czują trenerzy zawodników zarażonych na korono wirus.
59
4
Ocena postu: 55
2020-03-14 15:03
~~~Jackie
@~~~Slv
Serio 22 osoby? Dwie 18tki to już 36. Ze sztabem szkoleniowym obu drużyn to około 50. A gdzie cała reszta? Sedziowie, obsługa stadionów itp. A przypominam, że imprezy powyżej 50 osób są niedozwolone.
66
4
Ocena postu: 62
2020-03-14 15:39
~~~tw Bolek
Komentarz został systemowo ukryty...
.....
Nie wiem co myśli Papsztun, to jego sprawa ale co innego jest stwarzanie zagrożenia poprzez rozgrywanie meczy a czym innym jest traktowanie zawodników itd jako swięte krowy .Wszyscy którzy tutaj tak ochodczo sprzeciwiacie się temu drugiemu przypadkowi pomyście o tym w poniedziałek gdy będziecie zapierniczać do swojej pracy! W większości przypadków każdy tam ma w du......e wasze zdrowie.
14
77
Ocena postu: -63
2020-03-14 15:55
~~~kazek
Genialny pomysł Papszuna
Badamy na obecność koronawirusa grupę 50 chłopa, z których jeden jest zarażony przed, a 10 po badaniu :D Pomysł o dopuszczaniu do gry rodem z trampkarskich meczyków. Szkoda strzępić gębę...
43
3
Ocena postu: 40
2020-03-14 16:01
~~~Elwin
Ale to bedzie trzeba przyznać 3 nagrody dla Dzbana roku
1.Papszun 2.tv Bolek 3.Slv
63
4
Ocena postu: 59
2020-03-14 16:19
Maxi
Co za d...bil !!!!!
Q...e jeden jestem z okolic Leżajska i tutaj jest k..a panika z 6 osób zarażonych nawet z mojej wioski są 4 osoby na kwarantannie . W ry..a byś ode mnie dostał nawet gdybym miał siedzieć. Przeżyj to co ja !!!!!!!!!!! mam starszych rodziców i się boimy siedzę w tej chałupie walę w..ó..dę i się boję dobrze że żarcia mamy na 2 tygodnie . Kuba dobrze zrobił po co narażać życie i zdrowie . Co za d..bil chciał grać !!!! lecz się na nogi bo na głowę już za późno
45
7
Ocena postu: 38
2020-03-14 16:24
Maxi
Cd.....
A ta kobieta pierwsza zarażona na Podkarpaciu to znam ją bo należę do tej przychodni . Byś przeżył to co ja to byś inaczej gadał i dalej to przezywam bo mam 70 letnich rodziców . P...ak jeden . Deb...l chciał się wyróżnić u mnie ma nie tytuł dzbana roku a luja roku !!!!!!!!!!!!!!!! luj wymieniamy przez h
47
5
Ocena postu: 42
2020-03-14 16:34
~~~fan 1968
Się trafił głąb....
......jakby mu 1pkt zabrakło do Ligi Mistrzów!!!
47
5
Ocena postu: 42
2020-03-14 16:36
~~~tw Bolek
Elwin
Tylko dzban taki jak ty może stawaić zdrowie zawodników wyżej niż swoje .Proponuję Ci idź kuzwa zrób zakupy jednemu czy drugiemu żeby ich ochronić jak taki mądry jesteś! 😆
14
42
Ocena postu: -28
2020-03-14 16:53
~~~tw Bolek
Maxi
Mogę spytać z czego Ty żyjesz że nie będziesz musiał iść do pracy?
8
44
Ocena postu: -36
2020-03-14 17:00
~~~tw Bolek
Maxi
Czy też mam w poniedziałek iść do pracy i przypie..........tam komuś tak jak Ty napisałeś bo nie liczy się z moim zdrowiem? Miałem bardzo schorowanego ojca ale odszedł rok temu mimo to też nie wiem co to za sku.......o i czy nie zaatakuje faceta w średnim wieku który też nie ma już takiego zdrowia jak gimbusy.
9
46
Ocena postu: -37
2020-03-14 17:14
~~~erwin
Głupota nie boli
Głupota nie boli.
25
3
Ocena postu: 22
2020-03-14 17:35
~~~Ziom
Dać mu Wielkiego Dzbana...
... zasłużył!
39
2
Ocena postu: 37
2020-03-14 17:51
Maxi
~~~tw Bolek
Z kasy rodziców żyję są na emeryturze razem mieszkamy i ze swoich oszczędności bo do pracy nie kazano nam iść. I wku...wia mnie to bardzo ale rozumiem tą decyzję .
23
3
Ocena postu: 20
2020-03-14 17:51
osjan
Kutafon
Kutafon niech zmieni nazwisko na Pieprzun. A swoją drogą jakbym miał taką gębę jak on to bym na niej...siedział.
29
2
Ocena postu: 27
2020-03-14 18:05
~~~Yaro
Papszun...
Papszun... A znasz się na drzewach??? To w.... Się o sosnę!!!!
24
5
Ocena postu: 19
2020-03-14 18:15
~~~tw Bolek
Maxi
No widzisz a u mnie jest odwrotnie. Też bym w takiej sytuacji chciał żeby nam nie kazano ale nic takiego nie następuje. Za zwykłymi ludźmi nikt się nie ujmuje tak jak za gwiazdkami nawet stado gimbów. To siedź tam na tyłku i zobaczymy co będzie za te dwa tygodnie.Życzę zdrowia
6
25
Ocena postu: -19
2020-03-14 18:19
~~~Janko Buszewski
Dajcie juz spokój Papszunowi
facet chciał zaistnieć i....zaistniał.Wszyscy będa długi czas pamietac jego "mądry wywód". Niesłusznie dostało sie tylko Kubie,bo On tylko napisał co mysli na temat grania w obecnej sytuacji a PZPN podjął decyzje niezależnie.Kuba nie jest żadną wyrocznią.Z reszta możnba przeczyatc na wielu portalach co było przyczyna podjęcia takiego a nie innego dictum.Zwiazek ustosunkował sie do sytuacji w innych ligach,które to,postanowiły zawiesic rozgrywki w swoich krajach.Nie graja Niemcy,Italiance,Francuzi,Hiszpanie,bodaj Czesi,Turcy graja bez publiki.Osobiscie uwazam,ze mozna było spokojnie te kolejke rozegrac...tylko po co...??Gdyby mecze były z udziałem publiczności....swiadczyłoby to o skrajnej nieodpowiedzialności,bo w takim tłumie ludzi o bakterie nie trudno.Gdyby były one przy pustych trybunach,to po co grac?Futbol to spektakl,zabawa,rozrywka.Kopanie jak na treningu nie ma sensu.Poza tym,nie dogralibysmy i tak rundy do konca,Zakażen przybywa,sytuacja staje sie coraz bardziej napieta,ludzie zaczynaja się bać,sa pierwsze ofiary smiertelne.Nikt nie ma teraz głowy do piłki.Najbardziej martwi mnie to,ze niektórzy przewidują,że rozgrywki nie ruszą prędzej niz za kilka miesięcy.Słabo to wszystko wygląda.Anglicy juz zapowiedzieli przerwe do 3 kwietnia.Nawet w tv piłki nie obejrzymy.Zamiast emocjonowac sie wynikami meczów,ludzie beda się ekscytowac wynikami kolejnych przypadków zakażeń coronavirusem.Złe czasy nastały,złe...!!!
27
5
Ocena postu: 22
2020-03-14 18:45
~~~NA POHYBEL WIRUSOWI
TYLKO KUBA
Epidemia zbliża sie do nas duzymi krokami a nie ktorzy martwia się meczami i czy pójdą do pracy,Ludzie ogarnijcie się jutro po jutrze za tydzię może was,nas nie być.Każdy z nas może być jak bomba z opóznionym zapłonem i przyokazji możemy zabrać ze soba swoich bliskich.LUDZIE TROCHĘ ROZSĄDKU.
25
9
Ocena postu: 16
2020-03-14 18:52
~~~tw Bolek
Na pochybel wirusowi
No właśnie ,martwię się że pójdę bo nie wiem co stamtąd przyniosę. To właśnie się wpisuje w Twoją retorykę, czyż nie?
6
27
Ocena postu: -21
2020-03-14 18:57
~~~GURULI 76
Kuba na Prezydenta😀
Trener Rakowa chyba nie zdaje sobie sprawy z obecnej sytuavji w kraju i na swiecie!!!
30
1
Ocena postu: 29
2020-03-14 19:05
~~~Zimny
@~~~parysz1
Do lekarza cymbale,
11
6
Ocena postu: 5
2020-03-14 19:13
~~~wislakosw
***
co za *** ten trenerek... jak go widzę w tym jego dresiku to mnie skręca
20
1
Ocena postu: 19
2020-03-14 19:25
charlie
Frustracja trenera
Raków straci najwięcej. Przez Koronowirusa może nie dojść do modernizacji stadionu i nie otrzymania licencji na następny sezon.
21
2
Ocena postu: 19
2020-03-14 19:46
~~~kibic Wisełki od urodzenia
Kto to jest papszun?
Bartosz Bereszyński zarażony koronawirusem! Może ta wypowiedź Bartka da coś do myślenia papszunom i innym "mądralom" !Niestety uzyskałem pozytywny wynik testu na COVID-19. Czuję się dobrze. Pomimo zachowania odpowiednich środków ostrożności w ostatnim czasie, nie udało mi się uniknąć zakażenia wirusem. Dlatego proszę, abyście byli odpowiedzialni i w miarę możliwości pozostali w dom
33
1
Ocena postu: 32
2020-03-14 20:19
~~~jp53
Papszun
Papszun pozuje na trenera z wysokiej półki,a to zwykły magister od fikołków(nie ubliżając nauczycielom WF)Czytam opinie ludzi piłki i żaden autorytet ani w Polsce ani w Europie nie ma wątpliwości co do słuszności decyzji o przerwaniu rozgrywek w ligach europejskich oraz rozgrywkach międzynarodowych.Piłkarze też czekali na taką decyzję niezależnie od zajmowanego przez kluby miejsca w tabeli.Zdrowie najwazniejsze.Jeden osioł się wychylił.
30
Ocena postu: 30
2020-03-14 20:27
~~~Sektor x
sektor x
rakow czestochowa a co to k.... jest, a co to k....jest ???
16
6
Ocena postu: 10
2020-03-14 20:59
~~~Dydas
tw Bolek
Proponuję Ci się zastanowić nad tym co piszesz... wylewasz żale że musisz pracować. Zdaj sobie sprawę że przy obecnych warunkach twoja praca jest istotna ze względu na PKB. Przy pandemii wirusa kraj potrzebuje dochodów aby zabezpieczyć środki na leczenie. W tym momencie możesz właśnie udowodnić ze jesteś patriotą. Myślę że wszyscy którzy nosili koszulki z wielkimi hasłami podkreślającymi ich patryjotyzmu stawią teraz twarz Wrogowi Ojczyzny. Wiem o tym że mamy różne poglądy polityczne ale cię szanuje jako Wiślaka. Bez piłki nożnej można przeżyć ale bez chleba, mięsa, leków, wywozu odpadów pieniędzy, utrzymania produkcji już nie. Wiec ograniczajmy zagrożenie. Zawodnik on też może Cię zarazić w sklepie, bo też robi zakupy. A jeśli czujesz się zagrożony to podejmij prace zdalną, weź urlop, zaopiekuj się dzieckiem, żyj z oszczędności...
22
2
Ocena postu: 20
2020-03-14 21:02
~~~zagłoba sum
jeśli miałyby być mecze bez kibiców
to faktycznie, lepiej zawiesić rozgrywki. Stadion bez kibiiców, nawet najpiekniejszy, wygląda zawsze jak ruina po ataku nuklearnym.
31
1
Ocena postu: 30
2020-03-14 21:06
~~~zagłoba sum
Gra bez kibiców to dobre dla
Orlenu Płock, MP3 Corumpovii czy Zagłębia L. Na ich mecze i tak przychodzi garstka, więc zadna róznica. Powazne kluby MUSZĄ mieć kibiców a na R22 jest to 12 zawodnik!
38
1
Ocena postu: 37
2020-03-14 21:29
~~~Guru^22
Opinia Papszuna, opinia Kuby
Jak widac, 95% swiata "przyznalo" posrednio racje Kubie zawieszajac rozgrywki. Papszun mial prawo wyglosic swoja opinie, czemu nie. Dla Papuszna najwazniejsza obecnie sprawa jest pokopac w pilke, OK, ale dla wiekszosci ludzi w tym kraju co innego jest teraz istotniejsze. Coz, mozna miec 50lat i byc dzieciakiem mentalnie.
31
1
Ocena postu: 30
2020-03-14 21:53
SiuterL
Kto to jest .....
Marek Papszun nie taki kozak był NBA a teraz leży na oddziale zakaźnym....
25
Ocena postu: 25
2020-03-14 22:25
TTT
Co za dzban !!
Jak dobrze , że nie został naszym trenerem. Co do jego wypowiedzi tylko się uśmiać z jego głupoty. Ludzie chorzy nie mogą się doczekać na test a ten dzban chce testy na mecze robić
26
Ocena postu: 26
2020-03-14 23:08
~~~WisłaNaZawsze
Papszun
to jest porządny trener. Jeden z leoezych w ekstraklasie. Dziwię się, że krytykuje Kubę. Przecież przeciętny Kowal wie, że to tylko wraz myśli większości piłkarzy, również zapewne rakowa.
13
2
Ocena postu: 11
2020-03-15 00:51
~~~fan 1968
Papszun! ....
....najpierw treneiro ,potem wynikeiro, a potem??? stadionairo dla kibicowneiro!
9
2
Ocena postu: 7
2020-03-15 11:50
~~~mercedenes
panie papszun
nigdy nie będziesz trenerem Wisły Kraków, Kuba o to już zadba
15
2
Ocena postu: 13
2020-03-15 12:07
kazo73
Do kibiców
Nasz kapitan,zasługuję na szacunek i nie tylko,nasz Kuba po zakończeniu Kariery powinien zostać prezesem PZPN wszystkim wyszło by to na dobre !!! Co wy na to ?
19
2
Ocena postu: 17
2020-03-15 12:31
bart
Ladnie sie pan przedstawil przed milionami sluchaczy...
to ze w artykule pada nazwisko Czesia - kumpla Fryzjera, to raczej nie przypadek. Pamietam jak Michniewicz po zdobyciu majstra z Zaglebiem poszedl w media bez trzymanki do tego stopnia, ze jego wlasny prezes mial go dosc i nie przestawal krytykowac. Szybko pojawila sie adekwatna latka, czyli Czesio - trener medialny. Pare miesiecy temu ogladalem odcinek Ligi+ z Papszunem i szybko zorientowalem sie kto przejal schede po Czeslawie. Ledwo dwa, trzy slowa o Rakowie, a cala reszta programu to Papszun, Papszun, Papszun i nieskrywana autopromocja goscia, ktory mimo wszystko jest wyraznie mniej utytulowany i sympatyczny od Czeska.
18
Ocena postu: 18
2020-03-15 12:40
~~~JurandZeSpych owa
Ten pan
Temu panu to trzeba zrobić test ale na iq. Przypuszczam, że od zera to znacznie się nie odbije.
16
1
Ocena postu: 15
2020-03-15 13:50
stary wiślak
Papszun Papszunem,ale jest problem.
Bo takie niegranie burzy kompletnie rytm treningowy i meczowy i z jego egoistycznego punktu widzenia,bo ma zespół na fali,zawieszenie rozgrywek jest niekorzystne.. Do tego dochodzą straty finansowe,zwłaszcza dla klubów z dużą frekwencją meczową.Wydaje mi się,że jedynym sensownym rozwiązanie byłoby uznanie sezony za nieodbyty i utrzymanie na nowy sezon ligi w tym samym składzie. Problemem jest tylko sprawa awansu dwóch zespołów z pierwszej ligi.
7
15
Ocena postu: -8
2020-03-15 16:06
~~~ww
WTF
Co racja to racja. Miałem go za mądrzejszego.
7
3
Ocena postu: 4
2020-03-15 18:23
~~~OldTS
Widać
Przybywa nam probierzy michałuff
12
1
Ocena postu: 11
2020-03-15 18:47
~~~*#####*
" stary wislaku " Teoria twoja jest jak SF lub z piaskownicy
Napisz do UEFA i PZPN. W kraju odbyło się 26 kolejek tj. 208 meczy oraz PP. Chcesz to wymazać ? Mecze i statystyki mają zniknąć ? Kibice i ich wydane pieniądze także? Jak meczy nie było to za co kibice płacili ? Czy kluby będą zwracać im kasę? Jeśli ligi nie będzie, to kto awansuje do LM, LE i kto zostanie zdegradowany ? Media też mają wymazać wszystko ? My także mamy z wiekiem cofnąć się o sezon ? Czy ty pomyślałeś o czym piszesz i jaki chaos byłby? I pewnie prezydent miasta zwróciłby nam kasę za opłatę stadionu ? ! Paranoja. Dzban wiosny !
9
6
Ocena postu: 3
2020-03-15 19:11
~~~OLD KIBIC WiSLY
Koronawirus nie będzie trwać wiecznie.
Z pewnością będzie powoli ustępować. Ze względu na różne terminy UEFA i nasze, w trybie pilnym zrobić aneks do rozgrywek ekstraklasy. Rozegrać 4 kolejki ( w kwietniu ) i będzie ich 30 jak kiedyś, bez podzialu na grupy. To rozwiąże problem dokończenia rozgrywek i puchary europejskie i spadek. Wszystko więc wróci do normy z zachowaniem terminów. Moim zdaniem @stary wiślaku przekombinowaleś. Ale każdy ma swój punkt widzenia. Mój napisałem.
9
6
Ocena postu: 3
2020-03-15 19:54
~~~#*****#
*#####*. Brawo Ty ! Nic dodać i ująć.
Jestem pewny, że rozgrywek nikt nie odpuści, bo wstyd na Europę. W PZPN pewnie pracują nad rozwiązaniem nietypowego dla sporu problemu. Oby wybrali najlepsze dla wszystkich rozwiązanie. Tam pracują fachowcy i liczę na dobry wybór. Rozgrywek nikt nie cofnie, gdyż nie jest to możliwe. Tylko jak je dokończyć ? Tutaj jest problem.
5
4
Ocena postu: 1
2020-03-15 23:00
~~~#*****#
Tylko analfabeci myślą, że ktoś zacznie od nowa !
Są twarde reguły i terminy oraz tv. Jak ktoś sądzi, że jest inaczej to w sporcie jest laikiem, bez względu na wiek. Liga będzie zakończona. Czy @stary wiślaku masz inne zdanie ?
6
2
Ocena postu: 4
2020-03-16 08:48
stary wiślak
~~~#********#!
Rozgrywki kiedy mają być dokończone? W lipcu,sierpniu się rozegra tyle zaległych kolejek? Kiedy zacznie się nowy?Rozgrywki powinny być anulowane,jeśli nie da się dograć sezonu w sensownym terminie. Może nie być w tym roku mistrzostw Europy,a ty byś chciał na siłę dokończyć polski sezon? Jak by ten terminarz potem wyglądał? Nic być nie musi. Wszystko może zarządzić PZPN,oczywiście przy akceptacji UEFA,bo inaczej byc. Jak UEFA zarządzi inaczej,to bedzie inaczej. nie może
3
6
Ocena postu: -3
Komentarzy na tej stronie: 55.
© 1998-2020 WISLAPORTAL.PL. Portal Kibiców Klubu Wisła Kraków    |    Strona wygenerowana w 0.117 sek.   |    Kontakt: redakcja@wislaportal.pl
Korzystając z portalu akceptujesz jego politykę prywatności & politykę cookies »