W związku ze zmianą prawa i wprowadzeniu przepisów RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - aby nadal móc aktywnie i w dotychczasowy sposób korzystać z naszego serwisu - musisz zaakceptować naszą uaktualnioną politykę prywatności.
Jej pełna treść dostępna jest tutaj »

W jej ramach informujemy również, że serwis wislaportal.pl do swojego prawidłowego działania wykorzystuje pliki cookies »
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję, zamknij!
główna   piłka   kosz   siatka   kalendarz   kadra   tabela   archiwum   foto   multimedia   live   typer   rss   szukaj   zaloguj się          

Informacje dotyczące zapisanego komentarza:

2018-06-13 22:21
wujek29

Dodano z komputera:
89-79-31-60.dynamic.chello.pl
dziennikarze czas dla was
zeby zrobic sobie jaja z naszej Wisły bo cokolwiek nie napiszecie na twiterku bedzie w tych okolicznosciach wygladac jak wiarygodna informacja... tak czy inaczej pseudo nieudolny zarzad szuka na wariata trenera.... tylko kto sie teraz zgodzi??? a co na to sobol?? czyzby posada uciekała???
Ocena postu: 18  


Ostatnie pięć komentarzy, dodanych z tego komputera (89-79-31-60.dynamic.chello.pl):

2019-01-09 22:16
wujek29
pozytywne zaskoczenie..
obserwujac Lesniodorskiego w legii mialem o nim bardzo slabe zdanie szczegolnie ze jawil sie jak pruszkowski dres skumany z zyleta, po tym wywiadzie musze zmienic zdanie i to robie, facet wyglada jak wyglada ale trzyma poziom, wysoki poziom kultury i pewnosci siebie bo zapewne wie jak to sie robi w odroznieniu od marzenki ktora udawala ze wie.... i wcale nie chodzi mi o to ze cieplo wypowiada sie o Wiśle, on chyba taki jest i nie schodzi na poziom pyskówki spod stadionowego płota, on patrzy na wszystko z pozycji jakości i takze pewnie pasji jaka jest dla niego pilka nozna, zarzadzanie nia i tworzenie czegos, to ze jego sympatia jest legia to na tym poziomie nie ma prawa go dyskredytowac, to dobra lekcja dla srodowiska pilkarskiego w Krakowie, nie koniecznie kibicow ale zarzadzajacych klubami bo przyklad idzie z góry.
Ocena postu: 7  
2019-01-07 19:44
wujek29
jakie to nie realne, niczym sen...
... że o tej porze roku zawsze zastanawialiśmy się kto zasili drużynę a kto opuści przed rundą wiosenną.....dziś mam wrażenie że ta tragi farsa którą mamy trwa od zawsze i nigdy się nie skończy...
Ocena postu: 15  
2018-12-07 15:54
wujek29
trudno sie dziwic Zdenkowi i innym...
sam nie chciałbym podpisywać umowy z oszustką, kredyt zaufania dawno minął i pomysły jak pomydlić oczy również się skończyły, nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie się zadawał z oszustami i zapewne wiecie kogo mam na myśli. w 2016 byłem pewien że się uda ale najwyraźniej jak wszyscy naiwni zostałem oszukany, pozostaje gorzka satysfakcja ze nie bawiłem się w sponsora dla naciągaczy. mam nadzieje ze ta amatorka która niszczy Wisłę trafi tam gdzie jej kumpel, Pan kumpel i wtedy będziemy mogli nareszcie pomóc klubowi!
Ocena postu: 18  
2018-11-05 21:50
wujek29
prawie super....
Kuba wracaj ale po to zeby grac, moze jeszcze kiedys Marcelo???... nowy wlasciciel... kazdy chetnie by widzial nadzianego goscia ktory lekka reka przerzuci przez Wisłę miliony eur.... no nie tak to dziala, tu trzeba wiedziec jak a nie najzwyklej palic pieniadze... takiego wlasciciela wole co bedzie umial zarzadzic a nie przepierze kase i zostawi spalona ziemie.... nie slyszalem jeszcze o takim zeby sie narodzil w Polsce... jak zyje... a zyje długo i duzo widziałem....i tez te fortuny ktore prysły w pare sezonow jak banka mydlana...
Ocena postu: 15  
2018-10-29 21:43
wujek29
jest za dobrze....
nam punkty juz nie potrzebne, mamy ich wiecej niz sie spodziewalismy, młodzież grać nie musi bo i tak sie nie nauczy, nam potrzebne sa rekordy i dyplomy!!!! a mężczyznę sie panie Pawle poznaje po tym jak kończy... mozna zostać bohaterem albo zejść ze sceny przy okrzykach... już dosyć!!!....jedno czego mało z was docenia to byla opinia jednego fachowca ktorą przekazał do dwóch piłkarzy ze już wystarczy.... jeden mądry posłuchał a drugi głupszy uznał że jest mądrzejszy....
Ocena postu: 13  


« Wstecz
 
© 1998-2019 WISLAPORTAL.PL. Portal Kibiców Klubu Wisła Kraków    |    Strona wygenerowana w 0.109 sek.   |    Kontakt: redakcja@wislaportal.pl
Korzystając z portalu akceptujesz jego politykę prywatności & politykę cookies »