W związku ze zmianą prawa i wprowadzeniu przepisów RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - aby nadal móc aktywnie i w dotychczasowy sposób korzystać z naszego serwisu - musisz zaakceptować naszą uaktualnioną politykę prywatności.
Jej pełna treść dostępna jest tutaj »

W jej ramach informujemy również, że serwis wislaportal.pl do swojego prawidłowego działania wykorzystuje pliki cookies »
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję, zamknij!
główna   piłka   kosz   siatka   kalendarz   kadra   tabela   archiwum   foto   multimedia   live   typer   rss   szukaj   zaloguj się          

Informacje dotyczące zapisanego komentarza:

2019-01-05 00:11
~~~Janko Buszewski

Dodano z komputera:
195.150.8.210
Misioł
Nie wiem jak bylo z Carlitosem,natomiast znam sprawę Mąki.Oczywiście, nie wiem nic o kulisach jego transferu do Legii,ale wiem, ze jako jeden z nielicznych głośno wyrażał swoje zdanie o zasadach zarządzania klubem i kibolstwu które robi w nim co chce.Mąkę można lubic lub nie,ale to inteligentny facet i widząc do czego to wszystko zmierza postanowił zmienic otoczenie.A że przy okazji miał szanse na MS,gre w Lm i zapewne wyzszy kontrakt,więc szybko skorzystał mimo swoich wczesniejszych zapewnien.Bo to o to a mniej o fakt przenosin do Warszawy,miała do niego żal większosc kibiców.Ja powiem szczerze że tez.
Ocena postu: 18  


Ostatnie pięć komentarzy, dodanych z tego komputera (195.150.8.210):

2019-08-20 23:07
~~~Janko Buszewski
Mam nadzieje
Ze tym razem,nie znajdzie się żaden mądrala domagający sie wpuszczenia garbatej dziczy na nasz stadion?Każdorazowo,ta małpia banda demolouje sektor,toalety,klatki schodowe.Wiadomo,lustro lub pisuar nie odda mozna go tłuc i kopać,tylko po co nam to? Ci ludzie nie sa roformowalni.Klub z Kałuży to stan umysłu,gdzie od lat nawarstwiające sie kompleksy i uprzedzenia wobec potęzniejszego rywala,powoduja stan emocjonalny tych ludzików w pozycji-agresja i zniszczenie.Nienawiśc do Klubu który nigdy nie bedzie w ich zasiegu,jest tam mocniej kultywowana niz własne osiagniecia i historia. 33 tysiące ludzi dopingujące Wisłę,rozspiewane sektory,fajna oprawa i wynik podobny do tego z ostatnich 4 potyczek.tego nam trzeba a nie bandy zakompleksionych i nienawistnych troglodytów.
Ocena postu: 39  
2019-08-16 23:24
~~~Janko Buszewski
Brawo!!!
Ciągle tylko marudzimy wymyślamy,narzekamy o tym co nam Wisła dała o tym juz-zapominamy. Miłośc od pierwszego wejścia fascynacja małolata radośc wielka i owocna gdy na stadion zabrał tata. Nie kolejny mecz o punkty tylko najprawdziwsze święto i ta "dycha" wulkaniczna sektor owiany legendą. To braterstwo i wspolnota kiedy podnosimy ręce to uczucie podczas hymnu kiedy ściska cos za serce. Ten pijany głośny Rynek roztańczone Sukiennice swiętujące tytuł miasto i krakowskie okolice. Bo to Wisła Kralków własnie Klub ktoremu serce dałem i tak bedzie do mej smierci bo Jej kiedys przysiegałem !!!! Brawo chłopaki,daliscie rade.Zamkneliscie buzie tym wszystkim "statystykom" co to minuty bez gola wyliczali i wieszczyli kataklizm. Wybacz Kaziu,wybacz Maćku -gracie niezłą piłę jak na beniaminka.W kazdym kolejnym meczu zycze Wam sukcesu. Weekend zaczął nam sie bardzo ale to bardzo miło. JJJBG !!!!!!!!
Ocena postu: 38  
2019-08-04 22:51
~~~Janko Buszewski
Radek powodzenia !!!
Powodzenia trenerze,choc to duza dla nas strata.Wielki piłkarz,wielki Wislak.Związany z klubem od ponad 15 lat.Nie zapomne Twoich łez na pożegnalnej konferencji,Twojej bramki z Aten,Twojego spiecia z Vukoviciem,Twojego spojrzenia w kierunku Probierza przed derbami.Tego nie zapomne nigdy ani tego co zrobiłes przez te lata dla Klubu z R22. Jeszcze raz ;powodzenia Radek na trenerskiej drodze !!!
Ocena postu: 33  
2019-08-03 15:35
~~~Janko Buszewski
Bardzo dobrze sie dzieje
bo nie wiedzieć czemu,polskie kluby klada lage na młodych polskich zawodników a sciągaja zagraniczny szrot.Owszem,trafi sie jakis dobry pikarz (Ljuboja,Carlitos,Cabrera,Angulo,Kalu Uche czy Marcelo) ale wiekszosc przepada w tak słabej lidze jak nasza.Młode sensowne zaś chłopaki,jada na zachód i tam takze słuch po nich ginie.Wracaja potem do Polski z podkulonym ogonem,grając juz potem ogony w przecietnych klubach.Czosnkowi zarobili na Kapustce dobry pieniadz tylko dlatego,że grał a gdzie jest on teraz...?W drugiej bodaj lidze w Belgii.Klich,który miał byc mega objawieniem zaczyna teraz dop[iero cos grac w Leeds,wczesniej zwiedził chyba z 5,6 klubów.Kariery to on juz jednak nie poczyni.Musisz byc kocurem,zeby poradzic sobie w dobrym klubie w dobrej lidze.Lewandowski,Piszczek,Szczęsny czy kiedys Warzycha albo Nowak nie rodzi sie w Polsce na byle kamieniu.Trzeba sie z tym pogodzic.Dobrym przykladen z naszego poidwórka może byc Korcik.Poszedł z Wisełki do greckiego przecietniaka i nawet ławki chyba tam nie wącha.Wróci za rok do Lubina,Szczecina,Wrocławia czy innego polskiego zapchajdziury i .....bedzie tylko elemencikiem druzyny,nie wiodąca czy istotna jej postacią.Trzeba sciagac młodych perspektywicznych chłopców,bo ci nie kosztuja wiele,maja nieduze kontraktyt,nie sa wyeksploatowani czy zajechani a niue niektórych z nich bedzie mozna kiedys dobrze zarobic uprzednio zyskując grajac nimi w polskiej lidze.Oczywiscie,taki młodzian musi sie wprowadzic,ale i doswiadczony piłkarz w nowej druzynie potzrebuje nieraz czasu.Legia sciagnęła kiedys Bielika i choc wiele u nich nie pograł opyliła go za dobra kase do Arsenalu,teraz znów wyciagna 500 tys euro od Derby County po kolejnym transferze.W poznanskiej Amice za młodego Bednarka wzieli bodaj 6 milionów w europejskiej walucie,teraz podobnie zarobia na Gumnym.Można ....można. Wasyl,Kuba,Bogus czy Paweł wiecznie grac nie beda a my potrzebujemy dobrych ich zmienników.W kasie zbyt bogato nie jest wiec....w młodziezy siła w młodzieży nadzieja
Ocena postu: 15  
2019-08-03 11:49
~~~Janko Buszewski
Miłośc do naszego Klubu
i jakies głupie przyzwyczajenie nabyte poprzez lata powoduje,że jakos dziwnie większosc z nas ekscytyje sie tą słabą i żałosną ligą oraz ogląda ją i ananlizuje.Potem szydło wychodzi z wora i dostajemy bęcki od kelnerów,kucharzy,fryzjerów i urzędników bawiących sie w futbol.Właśnie mamy 3 sierpnia i juz tylko JEDNĄ druzyne w europejskich pucharach,ktora to wymęczyła awans z jakąś mega-słaba drużynka z Finlandii (sic!).Z kraju gdzie futbol jest w dalekim tyle za skokami,biegami narciarskimi,lekkoatletyka czy hokejem.Z kraju gdzie całkowita populacja, to Warszawa,Kraków i np Wrocław złozone do kupy.masakra !!!.Panstwo 10 krotnie bardziej zaludnione z piłką nożna jako sport nr 1.Zwyczajnie wstyd mówić.o wyczynach MP w meczu z"gigantem" z Łotwy.czy o kolejnym oklepie koszernych.Ci to zbieraja lanie od kazdego.Soligorsk,Tetowo,Dunajska Streda.....nie ma różnicy.Dwumecz i w zenującym stylu ....wyjazd z pucharów.O ile jeszcze Waldek-King potrafi zachowac klase o tyle jego odpowiednik z ul Kałuży to zwyczajny bufon i arogant.Wszystkich wokół poucza i krytykuje a potem przynosi wstyd i kompromitacje naszemu miastu.Cracovia to wszak po łacinsku Kraków a przekaz o takich "sportowych wyczynach" zawsze idzie w swiat. Kiedys nasze wtopy z Valerenga czy Dinamem postrzegane były zewszad jako sensacja dzis takie lanie dla innych druzyn reprezentujących w pucharach nasz kraj,to zwyczajna coroczna norma. O tempora o mores !!!!
Ocena postu: 36  


« Wstecz
 
© 1998-2019 WISLAPORTAL.PL. Portal Kibiców Klubu Wisła Kraków    |    Strona wygenerowana w 0.026 sek.   |    Kontakt: redakcja@wislaportal.pl
Korzystając z portalu akceptujesz jego politykę prywatności & politykę cookies »