W związku ze zmianą prawa i wprowadzeniu przepisów RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - aby nadal móc aktywnie i w dotychczasowy sposób korzystać z naszego serwisu - musisz zaakceptować naszą uaktualnioną politykę prywatności.
Jej pełna treść dostępna jest tutaj »

W jej ramach informujemy również, że serwis wislaportal.pl do swojego prawidłowego działania wykorzystuje pliki cookies »
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję, zamknij!
główna   piłka   kosz   siatka   kalendarz   kadra   tabela   archiwum   foto   multimedia   live   typer   rss   szukaj   zaloguj się          

Informacje dotyczące zapisanego komentarza:

2019-03-13 16:36
venom

Dodano z komputera:
stat-217-145-40-233.xdsl.toledo.be
Do grzegorzS - "Dobry"?
Dobry stoper? Dobry to byl Gonzalez albo Guzmics. Marcelo to REWELACYJNY zawodnik. Wystarczy popatrzec na jego kariere i w jakich klubach gra lub gral. Dzis LM przeciwko Barcelonie ktora w pierwszym meczu zatrzymal. W pewnym momencie byl nawet wymieniany w kontekscie reprezentacji Brazylii. Mysle ze mogl grac w nawet lepszych klubach niz Besiktas czy Lyon. Obok Uche to dla mnie najlepszy obcokrajowiec grajacy w Wisle a za lojalnosc stwiam go wyzej. Skoro Glowa czy Wasyl kolo 40 dali rade to 34 letni Marcelo wciagne ta lige nosem. Mam nadzieje ze dotrzyma slowa!
Ocena postu: 45  


Ostatnie pięć komentarzy, dodanych z tego komputera (stat-217-145-40-233.xdsl.toledo.be):

2019-05-20 14:26
venom
Obrona + bramkarz : slabiutko
Mamy 3 najgorsza obrone w lidze (liczac stracone gole) za Miedzia i Sosnowcem... Lis, mimo sporego talentu, nie daje odpowiedniej jakosci. Mam nadzieje ze nasz zarzad to widzi...
Ocena postu: 22  
2019-04-15 11:27
venom
Brawo dla calej druzyny
Biorac pod uwage gdzie bylismy 3 miesiace temu, to fakt ze do ostatniej chwili walczylismy o 8 to cud. Utrzymanie mysle ze mamy raczej pewne (choc nie mozna tego olewac, patrz Podbeskidzie pare lat temu). Brawa dla pilkarzy, zarzadu i dzialaczy. Mam nadzieje ze od przyszlego sezonu zaczna sie tluste lata. Jezeli natomiast patrzymy na to z punktu czysto sportowego, to jest sporo roboty. Obrona jest do calkowitej przebudowy. Oprocz meczu z legla stracilismy 18 goli w 9 meczach. O wiele za duzo. Lis moze i ma talent ale potrzebujemy GK na juz ktory zapewni na spokoj w tylach. SO tez do poprawy. Wasyl byc moze odejdzie po sezonie pozatmy nie da sie budowac obrony na 40 latku. Sadlok na SO nie przekonuje. Niewiadomo czy Pietrzak i Burliga u nas zostana. Do tego skrzydla no i atak. Ani Kolar ani Drzazga nie daja wystarczajaco jakosci. Czeka nas ciekawe (mam nadzieje) okienko.
Ocena postu: 28  
2019-03-13 16:36
venom
Do grzegorzS - "Dobry"?
Dobry stoper? Dobry to byl Gonzalez albo Guzmics. Marcelo to REWELACYJNY zawodnik. Wystarczy popatrzec na jego kariere i w jakich klubach gra lub gral. Dzis LM przeciwko Barcelonie ktora w pierwszym meczu zatrzymal. W pewnym momencie byl nawet wymieniany w kontekscie reprezentacji Brazylii. Mysle ze mogl grac w nawet lepszych klubach niz Besiktas czy Lyon. Obok Uche to dla mnie najlepszy obcokrajowiec grajacy w Wisle a za lojalnosc stwiam go wyzej. Skoro Glowa czy Wasyl kolo 40 dali rade to 34 letni Marcelo wciagne ta lige nosem. Mam nadzieje ze dotrzyma slowa!
Ocena postu: 45  
2019-03-05 15:35
venom
Erratum
Oczywiscie zapomnialem ze przed Derbami gramy z Korona
Ocena postu: 23  
2019-03-05 15:34
venom
Brakuje jakosci.
Niczego nie odkrylem. Brakuje jakosci w druzynie. Z pustego nie nalejesz. Nie zgadzam sie z niektorymi decyzjami Stolara ale bez materialu ludzkiego sie nie da. Sklad mamy na 9-10 miejsce. Nie lepiej, nie gorzej. Moim skromnym zdaniem trzeba cos zmienic, zarowno w obronie jak i z przodu. Ostatnie 30 min z Pogonia pokazalo ze da sie grac a nie snuc po boisku przez 3 i pol spotkan i strzelic 1 gola z karnego. W bramce Lis czy Buchalik ? Z jendej storny Lis potrafi wybronic setki i miec super interwencje. Z drugiej jest elektryczny, slabo wykopuje pilke i puszcza czasem dziwne bramki. Buchal jest solidniejszy ale nie ma takich « przeblyskow ». Generalnie meczu nie zawali ale sam tez nie wygra, choc pamietam tez niezle jego interwencje. W obronie rozczarowal mnie Palcic. Wrocil do swojego poziomu przed kontuzja. Burliga wyglada o wiele lepiej. Lepiej wspolpracuje z Kuba. Daje wiecej w ofensywie ale lubi zbierac kartki. Srodek obrony to najwiekszy klopot. Wasyl, z calym szacunkiem, to juz nie to. Wolny, malo zwrotny. Najstrarszy pilkarz ligi. Wieku nie oszukasz. Sadlok nie nadaje sie na SO. I tyle. Lepiej gra na LO gdzie jego « pech » nie ma takich konsekwencji. No i wiecej daje w ofensywie. Jest Klemenz. Moze jest slaby. Moze nie. Nie wiem. Placimy mu wiec trzeba dac mu szanse. Moze odpali. Ja obrone wystawilbym tak : Lis/Buchal – Burliga, Wasyl, Klemenz, Sadlok. Ewentualnie mozna sprobowac tez tak: Palcic, Burliga, Klemenz, Sadlok ale to Science fiction Stolar nie zrobi rewolucji przed derbami. Dalej jest trio : Basha – Savicevic i Kuba na PP. Nie do ruszenia. Reszta ? No comment. Peszko jest tragiczny. Moge dostac minusy, to moje zdanie. Nadaje sie na lawke i ostatnie 15 minut. Nic nie daje z przodu a do tego jest tykajaca bomba w kazdym meczu boje sie o czerwien. Na lewym skrzydle dalbym Pietrzaka albo Wojtkowskiego. Na 10, z braku laku, Drzazga ktory radzil sobie calkiem niezle. Zostaje atak. Nie mamy napastnika. Kolar jest beznadziejny. Nikogo nie obrazam. To fakt. Na Brozka, z calym szacunkiem, nie ma co liczyc. Buksa ma 16 lat. Nie wariujmy. Moze dostac pare minut od czasu do czasu. Drzazga na 9 tez nie da rady. Wychodzi na to ze zostaje tylko mlody Balicki i mysle ze nie ma wyboru trzeba dac mu szanse. Ale nowy napastnik potrzebny od zaraz. Z Kolarem nie damy rady. Moj optymalny sklad? Buchalik/Lis – Burliga, Wasyl, Klemenz, Sadlok – Kuba, Basha, Vukan, Pietrzak/wojtkowski – Drzazga- Balicki. Jak zagramy na Cracovie? Znajac trenera pewnie Lis- Burliga, Wasyl, Sadlok, Pietrzak- Kuba, Basha, Vukan, Peszko- Wojtkowski- Kolar… Na przyszly sezon trzon budowac na Bashy i Vukanie (oraz Kubie jezeli zostanie) reszta, sczerze mowiac, nie jest „nie do zastapienia“ wiec za dobra kase sprzedac i sprowadzic zastepcow.
Ocena postu: 6  


« Wstecz
 
© 1998-2019 WISLAPORTAL.PL. Portal Kibiców Klubu Wisła Kraków    |    Strona wygenerowana w 0.018 sek.   |    Kontakt: redakcja@wislaportal.pl
Korzystając z portalu akceptujesz jego politykę prywatności & politykę cookies »