W związku ze zmianą prawa i wprowadzeniu przepisów RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - aby nadal móc aktywnie i w dotychczasowy sposób korzystać z naszego serwisu - musisz zaakceptować naszą uaktualnioną politykę prywatności.
Jej pełna treść dostępna jest tutaj »

W jej ramach informujemy również, że serwis wislaportal.pl do swojego prawidłowego działania wykorzystuje pliki cookies »
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję, zamknij!
główna   piłka   kosz   siatka   kalendarz   kadra   tabela   archiwum   foto   multimedia   live   typer   rss   szukaj   zaloguj się          

Informacje dotyczące zapisanego komentarza:

2019-07-11 18:12
~~~ts_maciek

Dodano z komputera:
apn-31-0-44-218.dynamic.gprs.plus.pl
I jeszcze raz o marketingu
Pomysł super, ale profilowanie słabe. Dobry marketing to taki, który jest dostosowany do indywidualnego odbiorcy. Po co mnie namawiać na karnet jak mam? Nie lepiej osobie, która już karnet posiada podziękować i poprosić i powiedzenie np. 3 osobom z otoczenia/ namawiając także na kupno karnetu? Zaufajcie mi, trochę się na tym znam. Marketing poprawił się diametralnie - filmiki 10 na 10, ale niedociągnięcia są. Zwłaszcza w e-mail marketingu i SMSa jest wielka dziura. Firma Pana Królewskiego i sam Pan Królewski z pewnością wie o co chodzi... mama nadzieje, że obszar automatyzacji marketingu i otrzymywania dedykowanych przekazów jeszcze przed nami. Ale nie od razu Kraków/ Wisłę zbudowali
Ocena postu: 2  


Ostatnie pięć komentarzy, dodanych z tego komputera (apn-31-0-44-218.dynamic.gprs.plus.pl):

2019-07-11 18:12
~~~ts_maciek
I jeszcze raz o marketingu
Pomysł super, ale profilowanie słabe. Dobry marketing to taki, który jest dostosowany do indywidualnego odbiorcy. Po co mnie namawiać na karnet jak mam? Nie lepiej osobie, która już karnet posiada podziękować i poprosić i powiedzenie np. 3 osobom z otoczenia/ namawiając także na kupno karnetu? Zaufajcie mi, trochę się na tym znam. Marketing poprawił się diametralnie - filmiki 10 na 10, ale niedociągnięcia są. Zwłaszcza w e-mail marketingu i SMSa jest wielka dziura. Firma Pana Królewskiego i sam Pan Królewski z pewnością wie o co chodzi... mama nadzieje, że obszar automatyzacji marketingu i otrzymywania dedykowanych przekazów jeszcze przed nami. Ale nie od razu Kraków/ Wisłę zbudowali
Ocena postu: 2  


« Wstecz
 
© 1998-2019 WISLAPORTAL.PL. Portal Kibiców Klubu Wisła Kraków    |    Strona wygenerowana w 1.292 sek.   |    Kontakt: redakcja@wislaportal.pl
Korzystając z portalu akceptujesz jego politykę prywatności & politykę cookies »