W związku ze zmianą prawa i wprowadzeniu przepisów RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - aby nadal móc aktywnie i w dotychczasowy sposób korzystać z naszego serwisu - musisz zaakceptować naszą uaktualnioną politykę prywatności.
Jej pełna treść dostępna jest tutaj »

W jej ramach informujemy również, że serwis wislaportal.pl do swojego prawidłowego działania wykorzystuje pliki cookies »
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję, zamknij!
główna   piłka   kosz   siatka   kalendarz   kadra   tabela   archiwum   foto   multimedia   live   typer   rss   szukaj   zaloguj się          

Informacje dotyczące zapisanego komentarza:

2019-11-06 07:37
sk04

Dodano z komputera:
188.147.140.31.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Och, statystyka
Potrafi nieźle zafałszować obraz. Co z tego, że wymieniliśmy blisko 500 podań na 85 proc. celności, skoro to wszytko odbywało się przed naszym polem karnym! Co z tego, że posiadaliśmy ponad 60 proc. piłkę, skoro nie potrafiliśmy stworzyć ani jednej akcji, po której moglibyśmy zdobyć bramkę! Porażające są dwie liczby. Bramki oczekiwane oraz średni dystans od bramki. To pokazuje wyraźnie, gdzie obecnie jest Nasze miejsce w tabeli. W tym przypadku statystyka jest dla Nas bezwzględna, a to z kolei jest wypadkową przygotowania Zespołu do sezonu i Jego prowadzenia w trakcie rozgrywek. Nie zgodzę się na hejt pod adresem piłkarzy, że to Oni są winni. Przypomnę, że to trener ustala taktykę i wystawia skład na placu do jej realizacji! To trener odpowiada wraz ze swoim sztabem za przygotowanie Zespołu do sezonu (transfery, cykl przygotowań oraz kadra zawodników). Dzisiaj jesteśmy obdarci ze złudzeń i przekonani o tym, że za wyniki w Wiśle odpowiedzialny był Sobol To po Jego odejściu z Klubu mamy zgliszcza, a nie Zespół! Zatem, wyobraźcie sobie, ile wysiłku kosztowało Sobola utrzymanie Zespołu na jako takim poziomie? Ilu obecnych w sztabie żerowało na Jego wynikach! I w tym względzie statystyka jest dla naszego trenera i jego sztabu bezwzględna! Bo wraz z odejściem Sobola odeszły za Nim punkty!
Ocena postu: 3  


Ostatnie pięć komentarzy, dodanych z tego komputera (188.147.140.31.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl):

2019-11-15 08:22
sk04
Trener na dorobku...
... i miejmy nadzieję, że z pomysłem na grę Skoro brał udział w zorganizowanym przez Zarząd castingu, to musiał się w nim b. dobrze zaprezentować. Prezes mówił, że kandydat musiał przedstawić autoprezentację i swój pomysł na wyjscie Wisełki z obecnej sytuacji. Myślę, że nowy trener jest świadomy tego, że w przypadku powodzenia, a łatwo nie będzie, zapewni sobie miejsce wśród ekstraklasowych trenerów Ponadto dobrze o Trenerze świadczy, że ma swoich zaufanych ludzi (sztab), bo to gwarantuje nie tylko realizację swoich celów, ale i przejrzystość działania. Wszyscy piłkarze będą traktowani podobnie i z jako wyznaczonymi zadaniami na boisku
Ocena postu: 6  
2019-11-10 18:02
sk04
@~~~-Optyk
Lejesz miód na moje zranione serce . Podpisuję się pod Twym komentem. Dla mnie Stolar jest imitacją trenera. I to nie jest żaden hejt. Jak faktycznie spadniemy, to wówczas niejednemu otworzą się oczy! Tylko dlaczego mamy czekać do tej tragedii!? Jestem w głębokim szoku, jak to możliwe, że w Klubie nie poznali się na Radku! Nikt nie widział Jego tytanicznej pracy?! Kto kogo oszukiwał i w jakim celu? Jak można było pozwolić na odejście z Klubu tak wiernemu pracownikowi, jakim jest Radek?! Dlaczego nikt z Zarządu nie zareagował w porę, tylko czekał, aż kryzys się pogłębi?! O co w tym wszystkim chodzi?! Przypomnę, że Stolar miał i czas na przygotowanie Drużyny i zawodników. Sam zdecydował o wyborze takich, a nie innych. Pamiętam, jak Rooney w swojej biografii mówił, że w Evertonie przy stałych fragmentach gry szedł w ciemno, bo wiedział, że jeżeli nie do Niego, to do innego zawodnika spadnie piłka. Tak Moyes rozpisał schematy. Rooney mówił również, iż wyrwany ze snu mógł rozrysować schematy. Eh
Ocena postu: 15  
2019-11-10 14:34
sk04
@~~~Guru^22
Dokładnie tak. To nie jest kwestia samych zawodników, ale tego, co Stolar z Nich zrobił. Przecież w końcówce tamtego sezonu Lucas bodajże dwa razy pod rząd został wybrany do drużyny kolejki! Jak się nie mylę, to na początku tego sezonu razem z Janicki zostali wybrani do drużyny kolejki! Obecna zapaść Drużyny to tylko i wyłącznie wina Stolara i jego sztabu szkoleniowego! Teraz widzimy olbrzymią słabość treneiro . Może i chłopina chciałby coś zrobić, ale najzwyczajniej w świecie brak mu umiejętności oraz wiedzy. No bo jakie są jego kwalifikacje? Tak trenował Portowców, że trzeba było rozejrzeć się za nowym trenerem. A w tym czasie Sobol asystował kilku trenerom, bodajże już od Wdowczyka. Mam mieszane uczucia, czy aby na pewno pozostawienie Stolara na stanowisku trenera jest podyktowane finansami Klubu? Skoro Zarząd postawił przed nim ultimatum w dwóch ostatnich meczach, to czas najwyższy powiedzieć mu sprawdzam!
Ocena postu: 7  
2019-11-06 07:37
sk04
Och, statystyka
Potrafi nieźle zafałszować obraz. Co z tego, że wymieniliśmy blisko 500 podań na 85 proc. celności, skoro to wszytko odbywało się przed naszym polem karnym! Co z tego, że posiadaliśmy ponad 60 proc. piłkę, skoro nie potrafiliśmy stworzyć ani jednej akcji, po której moglibyśmy zdobyć bramkę! Porażające są dwie liczby. Bramki oczekiwane oraz średni dystans od bramki. To pokazuje wyraźnie, gdzie obecnie jest Nasze miejsce w tabeli. W tym przypadku statystyka jest dla Nas bezwzględna, a to z kolei jest wypadkową przygotowania Zespołu do sezonu i Jego prowadzenia w trakcie rozgrywek. Nie zgodzę się na hejt pod adresem piłkarzy, że to Oni są winni. Przypomnę, że to trener ustala taktykę i wystawia skład na placu do jej realizacji! To trener odpowiada wraz ze swoim sztabem za przygotowanie Zespołu do sezonu (transfery, cykl przygotowań oraz kadra zawodników). Dzisiaj jesteśmy obdarci ze złudzeń i przekonani o tym, że za wyniki w Wiśle odpowiedzialny był Sobol To po Jego odejściu z Klubu mamy zgliszcza, a nie Zespół! Zatem, wyobraźcie sobie, ile wysiłku kosztowało Sobola utrzymanie Zespołu na jako takim poziomie? Ilu obecnych w sztabie żerowało na Jego wynikach! I w tym względzie statystyka jest dla naszego trenera i jego sztabu bezwzględna! Bo wraz z odejściem Sobola odeszły za Nim punkty!
Ocena postu: 3  
2019-10-30 10:44
sk04
@~~~Jako
Najgorzej miał ten z piłką Wyłapał z 6 liści. Stawiam na to, że to rozgrywający No to żal mi Vukana Ale dzięki za filmik. Uśmiałem się do łez
Ocena postu: 4  


« Wstecz
 
© 1998-2019 WISLAPORTAL.PL. Portal Kibiców Klubu Wisła Kraków    |    Strona wygenerowana w 0.028 sek.   |    Kontakt: redakcja@wislaportal.pl
Korzystając z portalu akceptujesz jego politykę prywatności & politykę cookies »