W związku ze zmianą prawa i wprowadzeniu przepisów RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - aby nadal móc aktywnie i w dotychczasowy sposób korzystać z naszego serwisu - musisz zaakceptować naszą uaktualnioną politykę prywatności.
Jej pełna treść dostępna jest tutaj »

W jej ramach informujemy również, że serwis wislaportal.pl do swojego prawidłowego działania wykorzystuje pliki cookies »
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję, zamknij!
główna   piłka   kosz   siatka   kalendarz   kadra   tabela   archiwum   foto   multimedia   live   typer   rss   szukaj   zaloguj się          

Informacje dotyczące zapisanego komentarza:

2019-11-09 22:20
rakdar

Dodano z komputera:
083243106242.petrus.com.pl
Jak gleboko moze byc to dno...
Poczatek byl nawet obiecujacy. Pozniej mecz sie wyrownal, a w 2 polowie ostatni zezpol w tabeli byl od nas lepszy. Rozumiem, ze teraz juz nie bedzie problemu z dymisja Stolarczyka. Pod nowym trenerem przejdzmy na system 4-4-2, w ktorym Wisla czuje sie najlepiej i odnosila sukcesy.
Ocena postu: 25  


Ostatnie pięć komentarzy, dodanych z tego komputera (083243106242.petrus.com.pl):

2019-11-09 22:20
rakdar
Jak gleboko moze byc to dno...
Poczatek byl nawet obiecujacy. Pozniej mecz sie wyrownal, a w 2 polowie ostatni zezpol w tabeli byl od nas lepszy. Rozumiem, ze teraz juz nie bedzie problemu z dymisja Stolarczyka. Pod nowym trenerem przejdzmy na system 4-4-2, w ktorym Wisla czuje sie najlepiej i odnosila sukcesy.
Ocena postu: 25  
2019-11-04 22:53
rakdar
Natychmiastowa dymisja trenera
Miala byc jakas poprawa, a gralismy tak jak ostatnie kilka meczow, czyli beznadziejnie. Juz pod koniec meczu mozna sie bylo ludzic, ze dowieziemy jakos ten bezbramkowy remis. Niestety nie byla to jednak nasza zasluga, a po prostu niemoc i bardzo slaba gra przeciwnika. W ataku nie istnielismy. Dzisiejszy mecz udowodnil, ze Stolarczyk nic nie poprawil w grze druzyny i jest po prostu do wymiany.
Ocena postu: 20  
2019-10-27 19:39
rakdar
Ciemność, widzę ciemność
Po prostu wstyd, zenada, hanba. A o meczu chyba nawet nie ma co pisac. Pewnie wiekszosc spodziewala sie porazki, ale nie takiego pogromu. Nasi kopacze razem z trenerem powinni pieszo wracac do Krakowa.
Ocena postu: 9  
2019-10-18 23:00
rakdar
Zasluzona porazka
Pierwsza polowa to wstyd co gralismy. Tylko 3 oddane strzaly, wszystkie niecelne (razem 6 oddanych, 1 celny - ten z golem). A wystarczylo grac z takim zapalem i zacieciem przez caly mecz, jak po strzeleniu przez nas gola. Niepsuj dal nadzieje, ale niedlugo potem w glupi sposob ja odebral. Wie ktos jaki jest "rekord" Wisly w serii przegranych meczow?
Ocena postu: 18  


« Wstecz
 
© 1998-2019 WISLAPORTAL.PL. Portal Kibiców Klubu Wisła Kraków    |    Strona wygenerowana w 1.209 sek.   |    Kontakt: redakcja@wislaportal.pl
Korzystając z portalu akceptujesz jego politykę prywatności & politykę cookies »