W związku ze zmianą prawa i wprowadzeniu przepisów RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - aby nadal móc aktywnie i w dotychczasowy sposób korzystać z naszego serwisu - musisz zaakceptować naszą uaktualnioną politykę prywatności.
Jej pełna treść dostępna jest tutaj »

W jej ramach informujemy również, że serwis wislaportal.pl do swojego prawidłowego działania wykorzystuje pliki cookies »
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję, zamknij!
główna   piłka   kosz   siatka   kalendarz   kadra   tabela   archiwum   foto   multimedia   live   typer   rss   szukaj   zaloguj się          

Informacje dotyczące zapisanego komentarza:

2019-11-16 16:18
~~~Brudny Harry

Dodano z komputera:
user-5-173-48-7.play-internet.pl
Johny Walker. Jako jeden z nielicznych wiesz, kto ciebie
minusuje, bo o tym kiedys pisales. Czy nie uwazasz, ze juz jest najwyzsza pora, aby to napisac i ujawnic takich antywislakow? Tez dlugo tu jestem, ale widze u ciebie spora troske o klub. Szkodnikow trzeba sie pozbywac nawet publicznie obnazac, aby inni ich blizej poznali. Dlaczego sie wahasz ?
Ocena postu: 13  


Ostatnie pięć komentarzy, dodanych z tego komputera (user-5-173-48-7.play-internet.pl):

2019-11-16 16:18
~~~Brudny Harry
Johny Walker. Jako jeden z nielicznych wiesz, kto ciebie
minusuje, bo o tym kiedys pisales. Czy nie uwazasz, ze juz jest najwyzsza pora, aby to napisac i ujawnic takich antywislakow? Tez dlugo tu jestem, ale widze u ciebie spora troske o klub. Szkodnikow trzeba sie pozbywac nawet publicznie obnazac, aby inni ich blizej poznali. Dlaczego sie wahasz ?
Ocena postu: 13  
2019-11-16 16:07
~~~Brudny Harry
~~~mc. Nie czytasz informacji sportowych i o Wisle takze !
Siejesz niepotrzebny ferment jak hejterzy i trolle. Zaden zawodnik Wisly nie zarabia powyzej 50 tys. ! Moze sie myle, wiec prosze o link iz tyle zarabiaja. Jesli go nie przedstawisz, to jestes tym bez jaj o czym napisalem wyzej !
Ocena postu: 21  
2018-12-11 21:26
~~~Marcelo
Audyt
Wiadomo coś jak idzie audyt? Bo już mnie nerwy zjadają.
Ocena postu: 63  
2018-10-09 11:14
ddd
Oceny
Lisu,zaimponowales mi tym wystepem-oby tak dalej! Za to z kolei Kort czy Kostal ostatnio baardzo zgasli. Za Korta Halilovic(bardzo fajna zmiana przedwczoraj) i Wojtkowski za Kostala. Choć znając naszego trenera to znowu wyjdzie ta sama 11. Oby wynik w W-wie był równie korzystny dla nas !!
Ocena postu: 24  


« Wstecz
 
© 1998-2020 WISLAPORTAL.PL. Portal Kibiców Klubu Wisła Kraków    |    Strona wygenerowana w 1.227 sek.   |    Kontakt: redakcja@wislaportal.pl
Korzystając z portalu akceptujesz jego politykę prywatności & politykę cookies »