Czwartek, 8 listopada 2018 r.

Gazeta Krakowska: Meksykanie będą reklamować się na koszulkach Białej Gwiazdy?

Jak podała "Gazeta Krakowska" Wisła Kraków być może będzie reklamować na swoich koszulkach jedno z meksykańskich miast. Pismo w tej sprawie przywiózł właśnie z Meksyku Janusz Kozioł, pełnomocnik prezydenta Miasta Krakowa ds. rozwoju kultury fizycznej.

Meksykanie chcą reklamować się w Polsce, aby promować się w naszym kraju turystycznie.

Wisła mogłaby zarobić na tej transakcji około 1,6 mln złotych za sezon.

Czytaj więcej na stronie gazetakrakowska.pl »


 Redakcja

Tagi:


Zobacz także:


Dodaj komentarz:


Nick:

Temat:

Tekst:

UWAGA: Dodając komentarz akceptujesz naszą politykę prywatności » oraz regulamin komentarzy »


27    Komentarze:

~~~tsS
Juárez
:rotfl:

50            -4
kuszczak
Kiedy myślę, że żaden news z najnowszej historii Wisły
nie jest w stanie mnie zaskoczyć, pada to.

128            -3
ddd
Nieważne kto
Ważne,że daje kasę.Niestety,takie czasy. Wisła Kraków- nawet jak nie gra meczu,to kibic nie narzeka na nudę. Boję się powoli otwierać portal- co dzień inne info i różne dziwne sprawy. 😐

43            -3
ddd
"Polskie Medelin"
Czyli Jadczak miał jednak rację :lol: :lol: :lol: :lol:

15            -52
T0RETT0
Plodki...
Przestańcie już plodkować mam tego już chlera dość.. efektu nie ma.. Czytam i słucham to tamto i cholera gówno z tego... Pozdrawiam......:-( :-( :rotfl:

12            -42
~~~Herti
@ddd
Nie miał. Medellin jest w Kolumbii :-)

54            0
~~~szachtar
:D
W obecnej sytuacji wartościowa byłaby reklama jakiejś firmy od prezerwatyw :-) "Mocne jak Wisła, nie pękają nawet w trudnej sytuacji" :rotfl:

40            -14
~~~WislaSPAR TANS
Viva Mexico!
I jakies znizki dla kibicow Wisly. To dokad dokladnie kupowac bilety lotnicze?

27            -5
~~~UcheJ1
Raczej dla dobra Wisły
było by żeby jednak byłą to prawda to naprawdę niezłą suma dla nas. Przy naszym budżecie to naprawdę nie mało.

39            0
lazinho
Dobra wiadomość
A co w tym złego? 1,6 mln piechotą nie chodzi, część długu można spłacić a przecież to tylko miejsce z tyłu. Niech biorą mehesów jak pieniądze dają.

36            -2
~~~kazek
No to Trumpa już na stadionie nie zobaczymy
:-)

49            0
~~~klamka
Czyżby....
:rotfl: Będą kręcić dalszą cześć Narcos? :lol: :lol: :lol:

35            -7
~~~Wiesiek
Nie ma być z czego dumnym, ale...
... kiedyś Wiślacy latali z napisami Unimil na koszulkach :)

20            0
~~~Krakkkk
A jednak nie taki UMK zły
Jeśli faktycznie Jakieś miasto no z Riviera Maya by chciało być na koszulkach za taka kasę to nic tylko dziękować UMK za pomoc i pośrednictwo :)

27            -1
~~~FanNatic9 0ABG! !!
kto się tam pisał o akcji Wisły na giełdę
To mówię Jak ktoś chce mieć akcje w ręce to kupuje karnet za 500 zł i jest gość. Tylko piszecie Wisła na giełdę ale mało kto wie ze może tak prosto pomoc ale co tam ktoś inny kupi karnet.. jazda po bilety na sobotę! !!!!!klub Nas potrzebuje! !!!!!

17            -7
~~~Jocker 30
:P
Ale, że miasto samo będzie nam szukać zaopatrzenia w towar to się nie spodziewałem 😂😂😂 Swoją drogą bardzo się cieszę że urząd się zaangażowało w końcu w pomoc Wiśle, a nie ciągle Craxie. Bo sprawa stadionu tzn. jego upiększania też niebawem ma ruszyć. Trochę to zatuszuje tą niepoważną ofertę naszego miasta dla nas( bo żeby obce miasto więcej łożyło pieniędzy na klub piłkarski niż to z którego owy klub się wywodzi to jest hmmm wymowne)

20            0
Dogu
DW: ~~~Krakkkk
Miasto tylko pośredniczy, bo to do nich się zgłosili Meksykanie... Zresztą coś czuję, że UMK proponował gorszą stronę Błoń, bo Meksykanie powtarzają podobno, że u nich znana jest tylko Wisła i legła...

15            -2
~~~lala
viva
Pewnie Cancun, chyba najbardziej popularne miejsce wypoczynkowe w Meksyku dla Europejczyków gdzie latają równiez samoloty z Polski. Świetna alternatywa dla Dominikany a i też cały półwysep Yukatan ma więcej do zaoferowania niż Dominikana.

14            -1
kitsun
Meksykanie?
link »

15            -4
~~~Jatoja
Sponsor
Szkoda że nie ma więcej takich sponsorów. Miejsca na koszulkach i spodnenkach trochę jest a w sytuacji finansowej Wisły szkoda że nikt się w tych miejscach nie reklamuje. Ciekawe czy wogole klub szuka reklamodawców na koszulki...Podobno kasy mało to nawet 500 tyś za rok jest lepsze niż nic.

9            -1
~~~~the real thomas
...
kurcze już mnie mdli od tych rewelacji

9            -6
~~~gfhjk
brak tematu
a w zyciu, tam jest dzungla syf kiła i mogiła - strach wyjrzeć przez okno, bo cię mafia zastrzeli.

1            -13
~~~kibic z Krakowa
Kosmaty i reszta
Michlowicz Wam o tym nie mówił ????? żenada po całości !!!!

1            -8
wojtek
Meksyk
Nam nie potrzeba sponsorów z Mexyku, bo my i bez tego mamy w klubie ciągły mexyk...

3            -20
wislakzwisly
Tylko jedno pytanie
1,6 mln złotych to w przybliżeniu 8 mln meksykańskich pesos. Tylko czy to będzie 8 mln meksykańskich pesos, czy dwa razy po g*wno warte 4 mln pesos? :-) A tak na poważnie - podobno częścią "dealu" ma być też jakiś piłkarz, którego przez pół roku mają opłacać pensję, żeby go sztab sprawdził. Ciekawe, czy to będzie jakiś taki meksykański Burdenski.

3            -17
~~~Dany
:)
Lepszy rydz niż nic :)

12            0
Waldi2
Dziewczyny z kałuży
Ale o co wam chodzi z tym Meksykiem? Przecież robimy wam go w każdych derbach. Niektórzy nazywają to jesienią średniowiecza. Inni jeszcze dosadniej. Przecież wy to lubicie. Powinnyście wspierać tą akcję. Nikt wam nie da tyle, co Probierz obieca. Bycie zawsze drugim jest trudne. Tym bardziej, że to trwa całe wasze życie. Wyluzujcie, taki wasz garbaty los. Przeznaczenie. Nic z tym nie możecie zrobić. Sorry.

10            -1