Poniedziałek, 20 czerwca 2016 r.

100 dni Dariusza Wdowczyka z Wisłą

Poniedziałek, 20 czerwca, to data małego jubileuszu dla trenera Dariusza Wdowczyka. Jest to bowiem jego setny dzień pracy z krakowską Wisłą! I choć z wiadomych względów w ostatnich tygodniach nasza drużyna nie rozgrywała swoich spotkań - to na pewno warto w tym miejscu przypomnieć dotychczasowe statystyki naszego szkoleniowca i tego co udało mu się jak na razie z zespołem "Białej Gwiazdy" osiągnąć.

Wdowczyk został trenerem Wisły 13 marca br. i już dzień później prowadzona przez niego drużyna rozegrała swój pierwszy mecz, przeciwko Termalice Bruk-Bet Nieciecza. Po emocjonującym spotkaniu wygraliśmy 4-2 - i zapoczątkowało to bardzo dobrą passę wiślaków - trzech kolejnych wygranych. Po zwycięstwie w Niecieczy - wygraliśmy także z Jagiellonią (5-1) i Ruchem (3-2). Niestety seria ta została przerwana remisem 1-1 z Zagłębiem Lubin, który sprawił, że Wiśle nie udało się zakwalifikować do czołowej ósemki ligi. W tzw. "grupie spadkowej" zaliczyliśmy jednak cztery następne zwycięstwa, a także dwa remisy i jedną porażkę. Jak na razie zresztą jedyną Wdowczyka z Wisłą.

Łączny bilans trenera po 100 dniach to 11 oficjalnych meczów, z których 7 zakończyło się zwycięstwami, 3 remisami oraz 1 porażką. Bilans bramek to 29-16.

Najlepszym strzelcem Wisły za kadencji Wdowczyka jest Paweł Brożek, który zdobył siedem bramek. Pięć trafień ma na swoim koncie Zdeněk Ondrášek, a po cztery Rafał Wolski i Rafał Boguski. Po dwa gole strzelili Patryk Małecki i Denis Popovič, a po jednym - Maciej Sadlok, Arkadiusz Głowacki, Wilde-Donald Guerrier i Krzysztof Mączyński. Jedna z bramek dla Wisły padła ponadto po trafieniu samobójczym.

Dziękując trenerowi za pierwsze 100 dni nie pozostaje nam nic innego, jak życzyć mu co najmniej takich samych statystyk przy okazji kolejnych jubileuszy.


 Redakcja

Tagi:


Zobacz także:


Dodaj komentarz:


Nick:

Temat:

Tekst:

UWAGA: Dodając komentarz akceptujesz naszą politykę prywatności » oraz regulamin komentarzy »


150    Komentarze:

kicur
Kurde
Kurde, a gdzie podsumowanie 100 dni Tadeusza Pawłowskiego ? hahaha

74            -5
woytek1974
KSW czyli Kupmy Sobie Wolskiego!
Ogólna ocena na plus. Szkoda, że w najważniejszym meczu z Zagłębiem nie udało się wygrać bo to mogło nam dać mocnego kopa! I kto wie, może nawet gralibyśmy w pucharach? Na pewno stan naszych finansów wyglądałby lepiej i nie byłoby problemów z wykupieniem Wolskiego. A tak to mamy ból głowy i istotną niewiadomą przed kolejnym sezonem. Cieszy deklaracja trenera, że chce walczyć o ambitne cele... Za kolejne 100 dni będziemy mądrzejsi!

39            0
~~~Matel
Mam nadzieje
Mam nadzieje ,ze Wdowczyk zostanie trenerem na dlugie lata i za jakis czas bedzie mial na koncie osiagniecia na arenie miedzynarodowej ;-)

47            -3
Maxi
Trzeba było go zatrudnić zaraz po Moskalu .
To może gralibyśmy w Pucharach Europejskich a nawet bili się o mistrza a tak ...skończylismy sezon jak skończyliśmy ...ale narzekać nie ma co . Następny sezon będzie nasz idę o zakład o skrzynkę piwa ( perły ) że będziemy w pierwszej ósemce ..to minimum ...a przy dobrych wiatrach to o MP powalczymy

49            -4
kibic 357
Ocena jednoznaczna
Miałem mieszane uczucia gdy do nas przychodził , wiadomo "legionista", nigdy nie był po naszej stronie, choć ceniłem go za postawę na boisku, determinację i czysto ludzkie dążenie do celu. Miał " wpadkę" z korupcją w przeszłości , lecz z tej ekipy jedynie on się przyznał, wyraził skruchę i wziął odpowiedzialność. Trzeba dawać drugą szansę i tak do niego podszedłem nie zrażając się. Potrafił wstrząsnąć drużyną która wszystko przegrywała i nagle zaczęła wygrywać, potrafił dotrzeć do zawodników i znaleźć z nimi wspólny język. Efekty są widoczne i oczekujemy kontynuacji a jak widać dość jasno potrafi precyzować cele i oczekiwania- zobaczymy jak przygotuje drużyną do rozgrywek.

51            -3
piotrrek
brawo
Trener z na prawdę dużym warsztatem trenerskim :-) Gdyby nie afera to zapewne daleko by zaszedł;-) Nie wiem czy miał coś wspólnego z psychologią ale gościu świetnie umie trafić do głowy zawodnika i to chyba jest jego największy atut;-) Osobiście jestem spokojny bo jeśli tylko będzie miał zaufanie klubu i zawodników to wiem że jesteśmy w stanie walczyć o najwyższe cele z Nim, nawet bez Wolskiego;-)

26            -5
~~~wiślak90b r
życzenia
Życzę panu trenerze kolejnych nie 100 a 1000 dni oraz MP i awansu do LM:-)

49            -1
wilkrobert13 2
Wszyscy śmiali się z Wdowczyka,a...
To est Naturalna zmiana na stanowisku selekcjonera!!!Kilka mistrzostw pod rząd,dobre występy w europejskich pucharach i...;-)

12            -2
monica80
Poczekajmy.
może poczekajmy z tym hurraoptymizmem, aż ruszy sezon ... przygotowania do sezonu, taktyka - teraz będziemy mogli oceniać pracę Wdowczyka. p.s. podobno Wolski zagra w Lechii - brawo zarząd Wisły, tak trzymać :-)

15            -7
kajtek
Wolski
A Wolski PODOBNO może sie znaleźć w Lechii

13            -7
~~~serek
Wolski w Lechii Gdańsk
Apeluję do prawdziwych kibiców Wisełki. BRACIA NIE KUPUJMY karnetu! Dość wszyscy jak jeden musimy walczyć o nasz klub. Zniszczyli nas zero karnetów. Kto kupi karnet nie dba o dobro klubu

13            -55
~~~BaCa
@woytek1974
Rafał w przyszłym sezonie w Lechii niestety :-(

14            -18
~~~JżS
@monica80@~~~BaCa
tak twierdzi jakiś dziennikarz z Włoch DiMarzio czy jest rzetelny to się okaże dopiero

22            -2
~~~Piastów 74
Rafał Wolski
I już wiemy co nas czeka w przyszłym sezonie. Żałuję, że nie usłyszeliśmy tego miesiąc temu i żyliśmy złudzeniami.

26            -8
~~~kkkk
Wolski w Lechii
Przestaje ja lubic, a nasi prezesi jeszcze sie popukaja w czoło bo jak sie przygotuje utrzciwie do sezonu i bede go omijac kontuzje to na nasza lige jest wirtouz i w niej dlugo nie zostanie tym bardziej ze Nawałka obiecywał ze mu bedzie dawał szanse...

22            -8
woytek1974
Jeżeli to co piszecie o Lechii i R. Wolskim jest prawdą to
... brak słów!

32            -6
~~~Klio
Z
To pewnie za Wolskiego ma przyjść Pavel Marin z Levadii Talin

21            -6
kibic1
Odejście wolskiego
To wina cupiala a nie zarządu. Wawro dawał kasę na niego i chciał 50% przy późniejszej sprzedaży ale cupial chciał dać mniej a sam kasy nie wyłożył. Żal bo wokół dobrego rozgrywającego buduje się drużynę a my najpierw tracimy stilicia a teraz wolskiego a ciągle opowiadają bzdury że mamy walczyć o wysokie cele.

30            -7
bigi
20 lat w piłce
i Cupiał dalej daje się rolować. On już chyba nic większego nie osiągnie. Czas na nowego gospodarza.

26            -7
~~~TortS
@~~~serek
100% poparcia z Azorów. Kuzyn właśnie do mnie dzwonił z tekstem "nie kupujemy karnetów" to chyba jedyne wyjscie by wyj... Kapke i Dunina oraz obudzić Cupiała. Zaraz dzwonie do reszty ekipy

17            -31
Maxi
Jeśli Wolski trafi do Lechii to prezes do dymisji i zarząd.
Powiem szczerze że do tej pory chwaliłem raczej prezesa ..bo wzmocnienia były i to spore a i teraz Mójta to też ciekawe wzmocnienie. Ale jak zawalą z Wolskim i prawdą okaże się że Wisła nie miała tych 500 tys euro na Wolskiego a Lechia ma i my sobie Wolskiego odpuścimy to niech się prezes lepiej do dymisji poda. 14 meczów 9 asyst 4 gole niektórzy to takich statystyk przez cały sezon nie mają bardzo potrzebny nam jest taki zawodnik ...nie ma asyst i celnych podań to nie ma goli ...!!!!a Wolski to gwarancja asyst i goli !!! .

29            -10
~~~BaCa
@~~~JżS
Nie znam gościa, ale samego Gdańska docierają słuchy.

12            -7
~~~serek
Czekam jak w środę podadzą ceny karnetów
Będę im ryczał w twarz. Złodzieje!

15            -21
Realista80
pozamiatane
Wolski w Lechii, juz o tym wlosi pisza.Tak sie koncza kombinacje dunina i pozostalych.

28            -8
1991
powiedzmy sobie szczerze
Jeżeli Wolski odszedł do Lechii to o tyle dobrze ze nie do 7egi. Jeżeli nie przyjdzie ktos na jego miejsce z podobnymi umiejętnościami to będziemy się bić o 8 jak od 5 lat...

16            -20
~~~ultra
Kompromitacja!
Brawo Lechia!!! Doskonały transfer z nim w składzie będziecie bić się o mistrzostwo. Nawałka po euro też go widzi w reprezentacji,tak że złoty interes za rok dwa mocno na nim zarobicie. A nam pozostaje...eeh człowiekowi piłki się odechciewa, całego tego Euro.Dziękujemy decydenci klubu,kolejna wiadomość że jesteśmy jednak w czarnej dupie. Wdowczyk z piachu bata nie ukręci. Właśnie pokazaliście że klub nie idzie do przodu nie rozwija się stoimy w miejscu.

21            -13
~~~tomcio77
Pamietacie akcje "szalik cegiełka"??
Wtedy byliśmy solidarni. Dziś w tym czarnym dniu musimy solidarnie walczyc o klub. Bez karnetów kochani. Tym razem nikt sie nie moze wyłamać..Zero karnetów dla dobra Wisełki Ave Wisła

15            -27
~~~kornik
...
Ja sie pytam gdzie jest SKWK.Kiedy Gaszynski oraz Bednarz dzialali na szkode klubu to robili protesty.Od kilku lat jest Kapka i jeszcze bardziej szkodzi niz bednarz z gaszynskim razem wzieci.Tak spartolic sprawe z Wolskim.Przeciez na poczatku kiedy do nas przychodzil Wolski mogli w umowie napisac ze jak chcemy go kupic na 2 raty ale zrobili ze od razu calosc zaplaca.Aha i gratuluje Cupialowi zamiast dac 500 tys euro i go sprzedac z duzym zyskiem znowu skapi pieniedzmi,czas oddac klub komus kto bedzie inwestowal w ten klub,nawet moze byc to Wojciechowski.Chcialbym aby Kapka odszedl i przyszedl ktos mlodszy np.Baszczynski lub Mielcarski.

34            -6
~~~ultra
To co? Gramy o mistrza?
Gramy,gramy...widać po działaniach w klubie. Jak od 5 lat. Papier wszystko przyjmie. Kibic już niekoniecznie.

19            -8
piotrrek
poczekajmy
Po pierwsze to poczekajmy do 30 czerwca, albo jakiegoś oficjalnego komunikatu w tej sprawie - płaczecie ciągle a nic nie wiemy. A po drugie podobno rozmawiamy z Walskim i jest dość blisko - mi akurat się to podoba bo to kolejny młody chłopak z potencjałem;-)

10            -12
~~~serek
Droga Wisła Kraków SA
Kiedy informacja o karnetach ? Dawno dobrego kabaretu nie oglądałem. Info o karnetach to będzie Cyrk cyrków. Zrozumcie Nieudacznicy- prawdziwi kibice po tym co dziś zrobiliście gardzą waszymi Karnetami!

15            -18
piotrrek
i jeszcze jedno
Popatrzcie na Piasta, w naszej ekstraklapie nie liczą się indywidualności a szeroka kadra i dobry trener a my jak tylko wzmocnimy obronę to na luzie możemy walczyć o pudło:-)

14            -8
woytek1974
Rozumiem wściekłość części kibiców ale
Zero karnetów... i co potem? Jak już ktoś rzuca pomysł to niech przewidzi konsekwencje. Bo łatwo i szybko jest coś rozwalić ale znacznie trudniej odbudować! Trochę odpowiedzialności!

25            -18
shine55
Marin
prawdopodobnie za Wolskiego przyjdzie 21 letni Pavel Marin ... podobno wielki talent ... dziwne tylko że na chłopaku nie poznał się żaden inny klub ... bardzo dziwne (hehehe) ...

11            -9
woytek1974
@~~~tomcio77
Akcja Szalik-Cegiełka była po to aby zrobić coś dla klubu a nie przeciwko komuś! Na razie poczekajmy na oficjalne informacje. W obecnej sytuacji bardziej jest potrzebny "wiślacki okrągły stół", przy którym spotkają się wszystkie strony, które dobrze życzą naszemu klubowi. Pozdrawiam.

16            -3
~~~ecie-peci e
Koniec zgody
link »

18            -9
shine55
woytek1974
"Bo łatwo i szybko jest coś rozwalić ale znacznie trudniej odbudować!" ... a jest jeszcze co rozwalać skoro profesjonalny klub z aspiracjami do LE a nawet LM nie stać w XXI wieku na nie tyle wykupienie ile pożyczenie celem wykupienia 0,5 mln euro, który od wielu lat w prawie milionowym Krk nie potrafi poszukać głównego sponsora, który nawet w 2020 będzie dalej tłumaczył swoja nieudolność rozrzutnością holendrów i wreszcie który z każdym rokiem naraża na śmieszność i klub i swoich kibiców (Oproiescu, Cieżniak, Wolski ect)

9            -11
~~~JżS
@~~~tomcio77@~~~kornik
tomcio rozumiem rozgoryczenie ale 0 karnetów oznacza nas koniec !! Tego chcesz ?? Bawić się w Zawiszę ?? Bez jaj !! kornik poczytaj o gaszyńskim , to on torpeduje wszystko , to przez niego nie ma Wolskiego !! Dunin 100 % poparcia , najpierw coś się dowiedzcie czemu się tak dzieje potem oceniajcie !!

17            -9
shine55
~~~JżS
jeżeli jeden gnojek z korporacji wszystko w Wiśle torpeduje to jak ma to świadczyć o sile tego klubu ...

13            -4
woytek1974
@shine55
Powtarzam: rozumiem wściekłość kibiców ale wbrew pozorom jest czego bronić. Obecnie jesteśmy ligowym średniakiem z aspiracjami ale bez możliwości. Ale cały czas gramy w najwyższej klasie rozgrywkowej. Jak myślisz, że to mało to porozmawiaj z kibicami Polonii Warszawa, Widzewa Łódź, ŁKS-u czy Zawiszy. Oni chcieliby być na naszym miejscu. Walczmy o to aby cały czas być w tej Ekstraklasie bo bez sensu jest rozwalić wszystko, zacząć od IV ligi i po latach wyrzeczeń odtrąbić sukces, że wróciło się do Ekstraklasy.

17            -5
~~~ultra
Jak koniec zgody z Lechią a będzie z Ruchem
To czas po ponad 20 latach zmienić sektor.

30            -6
~~~krzysiekk k...
a Wolski w Lechii
mysle,ze pokazemy Cupialowi podziękowanie w postaci zakupu karnetow-ja dziekuje-zarzad do dymisji!!!

14            -23
~~~robin100
Spokojnie...
Odnośnie Wolskiego na razie są to tylko i wyłącznie niepotwierdzone informacje: jakiś dziennikarz włoski na swoim koncie napisał itd. Podjęły temat strony Lechii, być może również po to, żeby zdenerwować kibiców Wisełki... Tak może to wyglądać w kontekście tekstu zamieszczonego na stronie link ». Odnośnie p. Dariusza Wdowczyka - kolejnych 1000 meczów Panie trenerze ku chwale Wisły!!!

17            -4
~~~JżS
@~~~ecie-pecie
śmiech na sali padła zgoda ! Teraz będzie nowa z ruchem pf , o to poszło !

20            -2
kicur
Brawo
Brawo kurwa. SKWK zniszczyliście zgodę z Lechią. Czas zmienić sektor na narożnik. Walcie się. Wasze decyzje niszczą ten klub. WALIĆ WAS

48            -5
~~~kornik
Do jżs
Ja do Dunina nic nie mam.Wiem ze on moze na tyle pomoc ile w jego sile.Ale od kilku lat jest Kapka.Co on zrobil dla Wisly dobrego.Gdzie sa mlodzi polscy pilkarze z nizszych lig ktorzy by stanowili o sile tego klubu,bo sorry ale Glowa rok pogra i koniec,Brozek tez z 2 sezony i koniec,Boguski tak samo.Mamy Bartosza,Drzazge i to wszytko z mlodych no moge dodac jeszcze Kujawe ale my potrzebujemy mlodych pilkarzy ktorzy beda stanowic o sile tego klubu zeby pozniej ich sprzedac za ile tam miliono euro.Taki Kapustka moze za chwile wyjechac a zydy dostana 3-4 miliony euro i beda sie wzmacniac i beda stanowic sile ekstraklasy.A Kapka sobie jezdzi na mecze do Portugali i oglada Benfica-Porto.Kogo my kupimy z Porto lub Benfiki?Zamisat jedzic do Czestochowy,Tarnowa,Opola i szukac mlodych polskich zdolnych pilkarzy.Kapka ma gdzies to.

23            -3
~~~DAM TSW
Ultra
Ja już zmieniłem sektor w minionym sezonie. Tobie i innym też to radzę. Niech Skwk zobaczy że nie zgadzamy się z ich narkoukładami. Braci się nie traci!

28            -3
Pingwinek
Brawo SKWK!
W związku z ruchami grupy decyzyjnej kibiców Wisły Kraków, które są nie do zaakceptowania przez kibiców Lechii Gdańsk, z dniem dzisiejszym zostaje zakończona zgoda z kibicami z Krakowa.

17            -5
zpbeer
No to Grzegorz S przystąpi do typowego letniego zamętu
i oszukiwania kibiców. Był Burdenski lepszy od Błaszczykowski, Crivellaro od Stilicia i tysiąc innych komentarzy, a teraz? Co wy robicie, wy naszą Wisłę NISZCZYCIE.

10            -11
~~~MattB
Wolski
Moge sie mylic, ale jesli to prawda to ja takze karnetu nie kupuje! A zgody z Lechia w tym momencie po paru wpadkach juz w ogole nie rozumiem. Panowie dramat, wszyscy robia sobie z nas jaja kibicow naszej ukochanej Wiselki...

14            -17
Rafi31kr
SKWK
Kolejna piękna zgoda zniszczona przez tych bez mózgów. Najpierw zgoda z Jagą teraz Lechia. No ale jak się robi szemrane interesy z Ruchem Chorzów to są teraz takie efekty. Oświadczam że jestem kibicem Jagielloni Białystok i Lechii Gdańsk. Barwy Lazio Rzym i Ruchu Chorzów są nie akceptowalne przeze mnie na stadionie! Bujajcie się patologiczne grupy decyzyjne. Niszczycie ten klub. Wstyd po prostu wstyd! A Ci ci mówią że nie kupią karnetu jak nie będzie Wolskiego to może lepiej niech od razu jadą ze swoimi decyzyjnymi do Chorzowa. Na Wisłę nie chodzi się dla konkretnego zawodnika tylko dla klubu. Sam chciałbym żeby Wolski został i uważam że to jest błąd żeby go nie pozyskać ale takich deklaracji o niechodzeniu na mecze z powodu jego braku to bym nawet o tym nie pomyślał. P.S. SKWK mam nadzieję że przestaniecie istnieć i ktoś normalny założy nowy kibicowski ruch!

41            -7
~~~Viornisko
Okropne czarnowidztwo.
Przestańcie biadolić. Ja kupuję karnet, bo robię to od dawna i w ten sposób wspieram klub. Wisła to nie tylko Wolski. Nawet jak go nie będzie myślę, że kadra jest wystarczająco mocna, aby owalczyc o wyższe cele niż w tym roku. Szanse dostanie Brlek i oby ją wykorzystał. A jak ściągną jeszcze jakiegoś młodziana, to niech się wypromuje. Damy radę bez Wolskiego i proponuje więcej wiary w trenera i zawodników.

28            -10
1991
Chłopakom z SKWK
Chyba handel mefedronem nie idzie skoro zgodnia z Lechią przestała istnieć a wąchają się z ruchem...Że ja takich czasów dożyłem....niedość że debile w zarządzie to jeszcze koniec z tradycjami...

31            -4
stary wiślak
Stolarski Lechia,Chrapek Lechia. Wolski Lechia?
Kogo nam jeszcze sprzątną przyjaciele? Ja wiem,że to biznes,ale jest,jak jest. Cóż to za pocieszenie,że ktoś odchodzi do Lechii,a nie Legii?

33            -10
~~~jaskolcze gniazdo
Portale kibicowskie na facebook oglaszaja protest
Do odwołania kibice powinni wstrzymać kupno karnetu na przyszły sezon. Apeluje by nie sluchach wiechrzycieli typu GrzegorzS. Solidarnie nie kupujemy karnetów. Cała Polska z nas leje bo szkodnicy doprowadzili do sytuaji ze gramy bez ofensywnego pomocnika. Jak pojawi sie info o karnetqch- bede z nich szydził. W obecnej sytuacjikarnety powinny byc rozdawane za darmo w ramach przeprosin po wczorajszym. Rafał dziekujemy za wszystko. Pusty stadion od teraz!

18            -41
Maxi
Skład i bez Wolskiego nie jest słaby ale.........
.......Wolski jednak dużo dawał Wiśle powtórzę się 14 meczów 4 gole 9 asyst przecież jak by cały sezon grał to miał by z 10 goli i z 25 asyst. Długo szukaliśmy takiego gracza i jak już znaleźliśmy to go wypuszczamy z rąk przy czym była wielka szansa zatrzymania go bo mieliśmy prawo pierwokupu nie rozumiem tego !! trzeba było oszczędzić kasę na innych graczach ile kosztować nas będzie Mójta ?? ( za jego transferem byłem i jestem ale nie kosztem Wolskiego ) a może wejść w układ z jakimś biznesmenem i umówić się na kwotę odstępnego w razie sprzedaży Wolskiego....Wolski to powinien być priorytet i te 500 tys euro to nie jest wielki pieniądz a jeśli dla Wisły to wielka kasa to brak słów .

22            -8
~~~ultrassud
Ja tez zmieniam sektor z C na D
ale to dopiero po zakonczeniu protestu i kupnie klasowej 10. Do tego czasu nikt.(kto uznaje sie za prawdziwego kibica) nie ma prawa pojawic sie na stadionie. Dunin Kapka-wasz czas minał. PS jeden gosc broni Dunina i pusze o winie Gaszynskiego- a co Gaszynski też mu kazał oszukać i łgać kibicom w oczy cytat " mamy odłożone pieniadze na wykupienie Wolskiego"

15            -33
~~~tomasL;_
komentarz
do @~~~ultrassud: debil z Ciebie, jak można słuchać taki [...] jak ty. Każdy sobie kupi karnet jak będzie chciał, a nie będzie czekał a łaskawy Pan ultrasssud zezwoli :) :lol: :rotfl:

33            -7
tomasz1988nh
Ludzie ogarnijcie się
Ludzie ogarnijcie się jaki bojkot jak przestaniemy chodzić na mecze to już na nikogo Nasz nie będzie stać. Ja chodziłem i będę chodził na mecze i wszystkich do tego namawiam.:-)

29            -9
Realista80
tomasz1988nh
to co sie wyprawia w tym klubie to temat do programu express reporterow, kolejny pilkarz po stepinskim ktory nam gwarantuje jakosc i pieniadze w przyszlosci a oni tak po prostu to odpuszczaja,a przedluzaja kontrakty najslabszym teraz niech Dunin Starzynskiego, Stilica albo Quintane sciagnie, albo niech sp. sabotazysta, jak go nie zwolnia to za chwile sprzeda maczynskiego!

9            -7
GrzegorzS
Ta kibice Wolskiego jak nic opuszczą R22
i zrobi się wreszcie normalnie. Przy klubie zostana kibice Wisły a kibice Wolskiego pojadą za Wolskim. I dobrze.

23            -14
~~~kazek
Bojkoty to każdy robić, a wspierać klub to nie ma komu
Jeden bojkot już nas cofnął w finansach o rok, dwa. Chcecie powtórki? Czasem narzekałem na ambicję i wolę w grze piłkarzy, ale jeśli wziąć to wszystko do kupy, to i tak wyciągają więcej, niż powinni. Ten klub ledwo zipie, bo jakieś sobiepany wiedzą lepiej, gdzie i za ile powinni chodzić(albo i nie chodzić) kibice na Wisłę i kto w ogóle tym kibicem jest, a kto tylko piknikiem. Nie chcecie przychodzić - nie przychodźcie. Ale szanujcie tych, którzy będę z tym klubem nawet wtedy, gdy was "wiernych" już tu dawno nie będzie. A zgoda z Lechią? No cóż, trochę szkoda, ale patrząc na to jak nam podbierają zawodników, to może jednak nie ma za czym płakać.

23            -6
~~~MIHU_86
@~~~kazek
A co ma zgoda kibicow ktora byla ponad 20 lat do tego, ze Lechia bierze pilkarzy Wisly ? Myslisz, ze tych z SKWK to obchodzi? Przez to zerwali zgode? Pewnie czesc z nich nawet nie wie kto w Wisle gra...oni maja swoje "gry" i na pewno nie w pilke nozna... Dla mnie po tej , i po kilku poprzednich akcjach SKWK przestalo istniec. Bo w dupie maja i ten klub i jego normalnych kibiców.

28            -4
~~~ecie-peci e
Koniec kolejnej zgody?
Po zerwaniu zgody Lechia-Wisła, Śląsk też rozważa zakończenie zgody z Wisłą

16            -6
~~~tarrr
spokojnie wisła dostanie kase za ryśka
zainteresowanych pozyskaniem jego są turecki średniak oraz jakaś chinska drużyna lecz z niższej ligi ale bogata, turcy dają 300 tys euro , zaś chinczyki ok 500 tys dolarów, jeżeli się niespodziewanego stanie to rysiek sotanie sprzedany. problem jest jednak z czasem, bo lechia jest w stanie wyłożyc kase od razu a wisła dopiero po sprzedaży ryska. Za to donald raczej zostanie w wiśle, bo jak do tą nie wpłynęła zadna oferta za niego.

11            -3
ed_rush
czy się to komuś podoba czy nie...
...Wisła od kilku lat przechodzi OLBRZYMI kryzys organizacyjny, finansowy, kibicowski i sportowy. Najgorsze jest to, że jak wydaje się, że wychodzimy z tego gów...., to nagle wypada kolejny trup z szafy i wracamy do punktu wyjścia. Zastanawia mnie jedno, ile to jeszcze potrwa?!?

21            -3
~~~kornik
do eciepecie
Skad wiesz ze Slask tez rozwaza zerwanie zgody z Wisla.

2            -6
Realista80
tarr
w czym to ma kogos uspokoic, stracimy kolejnego podtawowego zawodnika,no i na co nam starczy te kilkaset tysiecy euro jak jeszcze obronce musimy wtedy sprowadzic.Kase to bysmy dostali powazna ale za Stepinskiego teraz, za to to sobie sciagniemy jakiegos solidnego ligowaca typu Danch i dalej bedziemy bez 10,6 i prawego skrzydla, nie bedzie zadnych pieniadzy w klubie bez pucharow czy gosci typu stepinski czy wolski,a tu sie przedluza umowy z tymi za ktorych nikt zotowki nie zaplaci i gramy juz w grupie spadkowej.Nie ma kasy na wykup Wolskiego to niech dadza powazny kontrakt Stilicowi,ktory moze rozwiazac kontrakt na cyprze, bo to sa jaja juz taka Wisla ploc sobie furmana kupuje,pogon Deleva za chwile, to co mamy juz moze nie wystarczyc do utrzymania jak w Gorniku.

9            -3
stary wiślak
Wszyscy znają moje zdanie o SKWK.
Ale niby w czym zgoda z Ruchem ma być gorsza niż z Lechią? Ja pamiętam zgodę z Ruchem i wiem,że jest to klub o takich tradycjach,na jakie Lechia musi jeszcze dłuuuuugo istnieć. Poza tym zgody czy niezgody obchodzą mnie mało,a żadnego bojkotu nigdy nie poprę,ktokolwiek by go ogłaszał i z jakichkolwiek pobudek. Nie zmienia to faktu,że Lechia od przyjaciół z Wrocławia i Krakowa wydarła najwięcej zawodników.

26            -18
Popey83
Tyle lat przyjaźni z Lechią wystawione na próbę....
przez kogo?przez tego ..... A. madziare , który obejmując stołek prezesa w Lechii załatwia swe prywatne porachunki z przeszłości z naszym klubem,casus Maka i Chrapka należałoby przypomnieć,a teraz Wolski...

22            -1
~~~MIHU_86
@stary wiślak
Tylko, ze pewnie z 80 % ludzi chodzacych na mecze jest wychowanych na TKWM, a SKWK im to zabiera , a w imie czego? w imie własnych "interesów", które z piłką nie mają niczego wspólnego. Znowu zrobili syf i podziały na trybunach, myslisz, ze Wisła jako klub zyska po raz kolejny zarówno sportowo, jak i wizerunkowo na ich akcji ? Nie sadze !

14            -6
GrzegorzS
A co ma zgoda do polityki transferowej Mandziary,
który podkupuje zawodników. Wisła nie miała kasy, wówczas kiedy ja trzeba było mieć. A potem obserwowaliśmy jak sie wydaje wyczekiwanie przez włochów do momentu, kiedy beda mogli w białych rękawiczkach przyjąc znacznie większa kase od sponsora z Gdańska, którego kase mandziara wydaje bo nie jego i dmucha Niemców aż miło a wyników nie widać. Po co znowu im Wolki, to przypomina nie polityke tansferową, ale skupowanie czego co się a potem się będzie myślec co z tym zrobic. Co do Wolskiego Wisłe by sie przydał, ale Wisła da sobie radę bez Wosliego. Ja tam chłopakowi dobrze życze, ale napiszę też tak, że moim zdaniem w Gdańsku bedzie miał cięzko. Nic za jakiś czas skończa się problemy z kasa w Wisłe to będziemy wykupywac takich Wolskich a może lepszych niz on. Wisły na niego teraz po prostu nie stać, więc Kapka powinien szukac nowego zawodnika na te pozychę. Jak narazie udało się Wiśle sciągnąc Stilicia, Wolskiego no to może przyjdzie i następny grjek o dobrych umiejętnosciach, który zabłyśnie oby tym razem stac nas było na jego wykupienie.

13            -15
~~~kibicwier zbica
Zgody
ja prd. ludzie na litość boską te wszytkie zgody jakie by nie były to tylko wspólne interesy pod przykrywką barw a głownie chodzi o narkotyki dlatego też klub z każdego dużego miasta ma gdzieś zgodę lub układ nad morzem a wy mozecie sympatyzować z kim chcecie... i tak kasa kilku łysych kretynów z dragów będzie dla nich ważniejsza niż Wisła. Niech to dotrze. ZGODY TO MAFIA!!! a kibicuj komu chcesz . Amen

37            -7
GrzegorzS
Ps i propozycja do zawodzących
przyzwyczajajcie się do wizji że Wisła sprzeda też Mąkę, bo jak przyjdzie konkretna oferta a zrobił sie run na polskich zawodników to jesienią też będziemy grać bez krzyśka i bedzie trzeba sobie radzic. Takie życie.

21            -8
zpbeer
Było to do przewidzenia.
Tak prostą sprawę Wisła po raz kolejny zawaliła. Gdyby wybierano najgorszych działaczy w Ekstraklasie, Wisła dostałaby nagrodę bez żadnych wątpliwości. Z wielokrotnego MP do największego pośmiewiska w ostatnich latach.

23            -8
stary wiślak
Oj Grzegorzu!
To prawda co piszesz,niemniej zrozum innych kibiców,którzy słusznie odczytali słowa prezesa,że "środki na pozyskanie Wolskiego są w zasięgu Wisły".No i gdzie te środki? Czym będzie Wisła bez Guzmicsa,Wolskiego,Mączyńskiego? Mójtami i Zacharami ich zastąpimy? Jasne,że trzeba być realistą,ale zrozum tez emocje wynikające z pewnych sytuacji. Lechia sprzątnęła nam Stolarskiego,Chrapka i prawdopodobnie Wolskiego. Dziwi cię taka reakcja?Formalnie oczywiście wszystko gra,ale co z tego?

18            -9
~~~rey_ϓ 4;
rey_♂
Kibicuje Wiśle i zgody mnie mało interesują, było miło ale to nie ma nic wspólnego z piłką, może starsi kibice pamiętają, że kiedyś była zgoda z Legią. Natomiast boli mnie amatorstwo naszego zarządu, nasz prezes nie rozumie, że czas prostego sprzedawania kabla na bazarze się skończył i nadal otacza się nieudolnymi doradcami, których nazwiska wszyscy znamy, a całą sprawę przykrywa szalenie sympatyczny i zasłużony dla koszykówki działacz ale jednak koszykówki (trochę inna skala jednak.). Sprawa z Wolskim została pokpiona koncertowo, zarząd pokłócił się z prywatnym inwestorem o procent z kolejnego transferu! Czaicie? Nie pozwolili człowiekowi zarobić na jego własnej inwestycji a woleli sami stracić w tym zawodnika, który dobrze wpisywał się w strukturę drużyny, dawał komfort trenerowi a nam szansę zobaczenia w czasie meczu fajnego nieszablonowego zagrania. Może znajdziemy jego następcę , nie wiem, ale boli mnie ta beztroska amatorszczyzna. Poza tym mam pewne przeczucie, że oszukano nas także przy odejściu Crivellaro.

25            -3
Willem de Zwijger
Poczekajmy na ofcjalne komuniakty w sprawie Wolskiego
Póki co informacja o jego ewentualnym przejściu do Lechii pochodzi tylko od jednej osoby - Gianluki di Marzia. Zresztą sam Gianluca di Marzio w tekście o Wolskim podaje, że pewny jest już transfer Bartłomieja Drągowskiego z Jagiellonii do Fiorentiny, a o samym Rafale pisze tylko, że jest gotowy do powrotu do ojczyzny, do Lechii Gdańsk. Można więc mniemać, że finalizacji ewentualnej umowy jeszcze nie było. Inna sprawa, co po takich informacjach zrobią nasze władze (z właścicielem na czele), bo wygląda na to, że do tej pory to Lechia negocjowała, a my wysyłaliśmy pytania? A co do rozpadu tzw. zgody, to nie rozpaczajcie: o trzech królach będziecie mogli sobie zawsze zaśpiewać w Boże Narodzenie: "Powiedzcież nam, trzej królowie, chcecie widzieć dziecię?"

17            -12
~~~JżS
@Pingwinek@Rafi31kr@1991@~~~MIHU_86
Co ma z tym wspólnego skwk ?? To nie osoby decyzyjny z grupy kibiców , oni nie decydują o zgodach . Po drugie to nie my zerwaliśmy zgodę tylko Lechia , bo jej się Ruch nie podoba , niech się doczepia do Śląska o motor , już przez Lechię z Jagą zgodę zerwaliśmy , bo też im nie pasowało , nie możemy skakać jak oni zagrają i koniec tematu . Normalni kibice i tak ze sobą będą się przyjaźnić , bi nie będzie garstka osób z jednej lub drugiej strony o tym decydować , zgoda była przed nimi zanim oni "rządzili" taka prawda !!

13            -5
Realista80
stary wiślak
ty pamietasz czasy pol amatorskie,ruch to druzyna, ktora jest tylko kwestia czasu az stoczy sie w nizsze ligi, a szczerze mowiac to wogole ruchu nie lubie,jakos trudno mi sobie wyobrazic, ze Slask to zaakceptuje, oni maja chyba z ruchem kose.

6            -5
shine55
Wolski
a na sąsiednim portalu pewna osoba napisała: BertoFan Prawda jest taka że Wolski jest już piłkarzem Lechii od miesiąca. I to Wisła go tam oddała a nie że Fiorentina na ich propozycje nie przystała...Wszystko odbyło się w terminie . Wisła wykupiła Wolskiego za pieniądze Lechii , która dołożyła parę złotych na Zacharę i Mójtę ( teraz wiecie skąd kasa na te transfery) . Nie będę pisał skąd to wiem ale ...tak sięto odbyło :-( to jest tak nieprawdopodobne że nie chce mi się w to wierzyć ...

16            -17
~~~JżS
oświadczenie skwk
link »

8            -13
~~~MIHU_86
@~~~JżS
To moze nas oswiec kto o tym decyduje , jezeli twierdzisz, ze nie SKWK? I po co jest ten Ruch? Nagła miłość do niebieskich barw? 99 % ludzi chodzacych na stadion ma w dupie kto komu i z kim cos sprzeda zeby "ludzie decyzyjni" mieli wiecej hajsu.

15            -2
stary wiślak
Realista 80! Moze i czasy półamatorskie to były.
Ale półamatorzy z Legii byli w półfinale PEMK,a Górnik w finale PEZP,za niedługo półamatorzy z reprezentacji zdobyli mistrzostwo olimpijskie,a potem ci sami półamatorzy 3 miejsce na Mś. Faktycznie kibicowania "zawodowego" nie było. Jak nastało potem. za parę lat zawodowstwo w kibicowaniu,to zaczęło się dopiero dziadostwo. Zawodowstwo piłkarzy tez poziomu nie podniosło.Ruch,jak i Lechia nic szczególnego dla mnie nie znaczą i jest mi wszystko jedno czy jest zgoda,czy jej nie ma.

10            -15
kubson
Po co komentować ten cyrk.
trzeba rozsiąść się wygodnie w fotelu, i oglądać jak klowny w funkcji dyrektora sportowego i prezesa, rozbawiają publiczność swoją niekompetencją. mamy euro, dziś ważny mecz, a cały internet tylko pisze o nas, szydzi kpi i ośmiesza. najgorsze jest to że jest już oficjalnie potwierdzony fakt iż był człowiek który w całości chciał opłacić przyjście rafała i chciał 50% od następnego transferu. kapka doradził cupiałowi że załatwi to inaczej, i jak widać słowa dotrzymał.

20            -15
kubson
@shine55
Jeśli to co piszesz jest prawdą, oznacza to że staliśmy się transferowym ścierwem, któremu każdy może napluć w ryj. Lechia daje nam drobniaki, jak jakiemuś bezdomnemu żulowi, a Telefonika uzyskuje obrót 300mil zł rocznie. Cupiał coś Ty z tego klubu zrobił?

23            -17
Waldi
Kubson
Wiesz co łączy użytkowników: serek, TorstS, Tomcio77, MattB, ultrassud, jaskółcze gniazdo? Twoja osoba. Brandzlujesz się tutaj codziennie obrażając Wisłę i jej kibiców, ukrywając się pod innymi nickami. Twój słownik nie jest bogaty a ulubione zwroty to: "nie kupujmy karnetu", "złodzieje", "ryczał w twarz", "nieudacznicy", "kompromitacja", "dramat", "niszczycie", "protest", "Kapka", "łgać", "szkodnicy", "pośmiewisko", "ścierwo", "napluć w ryj". Jaki to koszmar musisz przeżywać w domu? Czy coś poza obrażaniem umiesz? To się nazywa PATOLOGIA. W paski. Na szczęście, Wisła takich kibiców nie ma.

34            -8
GrzegorzS
Waldi
brawo. Trafiłeś w sedno

19            -4
~~~Ale człowiek dożył czasów
Ciekawe rzeczy się dzieją
Niebawem ktoś powinien umrzeć na zawał.

6            -3
GrzegorzS
Pytasz czym będzie Wisła
bedzie Wisłą. Mnie wystarczy. Tak krawiec kraje jak mu materii staje.

11            -7
Realista80
stary wislak
chodzilo mi o funkcjonowanie klubow,pianiedze podniosly poziom jezeli chodzi o infrastrukture i jakosc, moze kiedys mozna bylo z chlopakow pozyskiwanych z regionalnych klubow zlozyc mocna druzyne,teraz taka polityka prowadzi do nizszych klas rozgrywkowych, za ruchem zwyczajnie nie przepadam wolal bym juz zgode z Jagiellonia, druzyna jest do walki o utrzymanie bo to widac zadowala obecny zarzad, skoro sprowadzaja prawdziwego pilkarza na chwile, nie bede tez sie ukladal z ruchem bo ktos kto ma w tym interes tak chce,dla mnie ta zgoda jest nie do zaakceptowania jezli tracimy wsparcie w trojmiescie.

8            -4
kubson
@Waldi
Czy redakcja może wytłumaczyć temu czemuś, że ja pisze od 9 lat tylko pod jednym nickiem?. Zresztą z większością tych nicków które ten mitoman wymyślił się nie zgadzam. Np ja tak czy tak kupuje karnet.

11            -12
~~~rey_ϓ 4;
rey_♂
Nie wierzę w to, co napisał @shine55, to by było działanie na szkodę klubu z prostego powodu - jeśli mieliśmy szansę zarobić od Lechii za Wolskiego, lepiej było go wykupić (kosztem długu nawet) i negocjować od Lechii wyższą cenę. Inaczej rzeczywiście stalibyśmy się tylko filią klubu z Gdańska. Powtarzam nie wierzę. Wierzę w jedno, klubem zarządza się nieudolnie od dawna, za przyzwoleniem właściciela i pod przykrywką prezesa, są to znane nazwiska. Oddaliśmy Wolskiego na własne życzenie, chociaż mogliśmy mieć a cała sprawa, takie beztroskie cwaniakowanie ludzi bez żadnej wyobraźni, wiedzy i umiejętności, jako żywo przypomina sprawę Genkowa, Smudy, Jovanica, Oproiescu, Cierzniaka etc. etc.... Dosyć tego!

22            -4
zpbeer
tyle
Wisła woli utrzymywać parodystów, a nie piłkarzy, ale to wiadomo od lat. Porażka w sprawie Wolskiego i brak poważnych transferów będzie oznaczał kolejny nieudany sezon, potem będzie zaskoczenie, że jest niska frekwencja. Mam nadzieję, że Dunin za oszustwo w sprawie Wolskiego zostanie zwolniony. Wolski + poważne transfery i dobra gra = wyższa frekwencja, walka o MP, puchary, pieniądze. Brak Wolskiego, brak poważnych transferów = niższa frekwencja i znowu walka o śmieszna miejsca. Na nieudolność ludzi udających działaczy Wisły nie można się zgodzić. Niska frekwencja od kilku lat o tym świadczy. Pewnie przyjdzie Crivellaro albo inny Burdenski, Buchalik, Jankowski, Klarić, itp. Użytkownik Grzegorz S jak zwykle będzie wmawiał MP i będzie chwalił zarząd. Wystarczy spojrzeć co pisał rok temu o transferze Crivellaro, a przed pamiętną serią porażek na jesieni przepowiadał passę zwycięstw, a było pasmo porażek. Ten użytkownik powinien przeprosić kibiców - za kilkuletnie oszukiwanie. Podobnie jak zarząd. Na co poszedł ten milion zł z akcji Wisła to nasza historia? Nie wiadomo. Z pewnością nie na rozwój klubu.

23            -6
~~~ecie-peci e
Stowarzyszenie Wielki Śląsk
W dniu 21.06.2016r. zostaje zakończona zgoda pomiędzy kibicami Śląska Wrocław, a Wisły Kraków. Łódź, którą obecnie płynie ekipa decyzyjna Wisły ze względu na pamięć o naszym zmarłym koledze jest dla nas nie do przyjęcia.

12            -9
1991
BRAWO SKWK BRAWO ZARZĄD
Przedstawiciele Stowarzyszenia Kibiców Wielki Śląsk poinformowali dzisiaj, że trwająca 28 lat zgoda pomiędzy fanami wrocławskiego i krakowskiego klubu została zakończona. od rana czytam informacje na temat tego co się dzieje i nie widzę tego w różowych kolorach. Rozumiem że dla niektórych Wisła to tylko logo do robienia własnych interesów. Mr. Kapka to marjonetka w rękach SKWK. Jak Bednarz chciał zrobić z tą chołotą porządek raz na zawsze to było wtedy działać. Znowu zostaliśmy pośmiewiskiem całej Polski za sprawą Wolskiego i naszej udanej polityki transferowej i naszej KIBOLSKIEJ REPREZENTACJI. HAŃBA & BOJKOT & PUSTE TRYBUNY

28            -5
Maxi
[...] Ruch !!!!
Dla Ruchu się sprzedali !!!! [...] w moim sercu zawsze będzie Śląsk i Lechia a nie jakiś Ruch ! co to się [...] dzieje przecież zgoda z Lechią i Śląskiem była super

21            -9
~~~fan1978
zgody i transfery....
..... o transferach nie będę pisał bo wiem że Klub nie ma pieniędzy i dotąd tak będzie dopóki nie znajdzie się strategiczny sponsor i ktoś kto zna się na nowoczesnym funkcjonowaniu klubu. Dziwi mnie tylko łatwe pozbywanie się młodych i zdolnych piłkarzy,a w ich miejsce szukanie po Świecie jakiś wynalazków. A zgody były i będą, tylko nie wiadomo z kim! , po co?, i jakiej korzyści Dla drużyny i 90% kibiców to mało istotne! Kiedyś była zgoda z Ruchem i Widzewem itp. itd.:-)

15            -2
Maxi
To jakaś parodia !!
Dla ludzi typu stary wiślak nie ma znaczenia z kim mamy zgodę on to by nawet z legią zgodę zaakceptował !!!! więc mu zgoda z Ruchem nie przeszkadza !!!! Przecież zgoda ze Śląskiem trwała ze 20 lat !!! z Lechią podobnie ale dla takich ludzi jak stary wiślak to bez znaczenia !!!! dla niego Pogoń Lwów to prowincjonalny mały klubik !!!

14            -13
gonzalez
co się dzieje???
:-( nie wierzę!To jest jakiś koszmar. Po ostatnim sezonie tłumaczyłem sobie, że już gorzej być nie może. Panowie toniemy...już nie tylko pod względem sportowym. "Śląsk, Wisełka, Lechia Gdańsk, trzej królowie Wielkich Miast!!!"

11            -5
~~~kornik
...
Jestesmy od kilku lat posmiewiskiem.Najpierw wszyscy smieja sie z naszych transferow a teraz zydki ma ubaw ze Wisla sypie sie kibicowsko.Ja apeluje do kibicow oto aby nie bojkotowali mecze,bo na tym traca zawodnicy a sa bogu ducha winni.Mozna miec zal do SKWK ale do pilkarzy nie mozemy miec.Chcemy powrotu Wisly na salony to musimy kupowac bilety.Jezeli nie chcecie siedziec na sektorze z SKWK to nie sidzcie tam tylko iddzcie nawet na sektor rodzinny,pomozmy pilkarzom oto apeluje.

35            -3
~~~kibicwier zbica
Zgody
Prawilnie przypominam że kiedyś razem z Ruchem przez 20 lat oraz Widzewem czy Motorem tworzyliśmy bardzo mocną grupę...

12            -7
~~~fan1978
....frekwencja!!!
....dobrze że Miasto i PZPN zorganizowali mecz reprezentacji bo przynajmniej nasz Zarzad miał okazje (nie wiem czy na żywo ,czy w TV) ostatni raz zobaczyć pełne trybuny na R22. Wielka szkoda że to się tak toczy!:-(

14            -2
~~~MattB
Szanowny Waldi
Czytam te strone na biezaco, ale to byl dopiero moj drugi komentarz, oswiadczam Ci ze nie jestem Kubsonem ani Kubson mna. Nie powinno byc tez tak, ze jesli ktokolwiek wyraza negatywne zdanie jest zaraz jest obrazany i minusowany. Kocham Wisle od dziecka i jesli cos mi sie nie podoba to mam prawo to wyrazic. A uwazam ze od 4 lat moja milosc r..... mnie w ....... Klub jest zle zarzadzany, transfery to niewypaly przez ost lata poza Malym i Zdenkiem, Stilica nie potrafilismy zatrzymac, wszystko wskazuje na to ze Wolskiego tez, brak przejzystosci co sie w klubie dzieje, wewnetrzne podzialy kibicow, fatalny marketing - wymieniac wiecej? Milosc do Wisly nie musi oznaczac milosci do zarzadu i wlodarzy klubu... No chyba ze ktos jest masochista to niech dalej twierdzi ze jest wszystko w porzadku. Ja sie osobiscie wk..... poniewaz wlasnie mi zalezy na sprawach klubu i serce sie kraje jak czlowiek widzi co jest grane... Pozdrawiam

14            -7
heri123
prezes
ciekawi mnie jak prezes skomentuje i bedzie argumentowal sprawe z Wolskim... ech to przechodzi naprawde ludzkie pojecie co sie w Tym Klubie dzieje... :-(

20            -2
stary wiślak
Tak,kolego Maxi! Zaakceptowałbym zgodę z każdym!
Zgodę honorową,z wzajemnym wyrzeczeniem się agresji! Wojna nie jest rzeczą świętą,a zgoda to największy sukces i dar.Nie chodzi o miłość i wymianę serdeczności,ale o brak agresji. Nie dawno jeden mądry człowiek powiedział:"Jak patrioci się cieszą to wojna idzie". A ja mam wszelkie wojny w dupce,a najbardziej te podtrzymywane w imię nienawiści,zwanej honorem.

23            -15
GrzegorzS
Widzisz Maxi kiedyś była
zgdoda z Legią. A zgoda z Ruchem była wcześniej niz ze Slaskiem, zresztą Ruch tez kiedyś miał zgodę ze Śląskiem. Zgody przychodza i odchodzą. Ale napisze Ci tak do zrozumienia. Wisła nigdy nikomu w środowisku kibiców do du..y nie wchodziła, to inni z ia chcieli miec zgody. Jeśli prawda by było, ze Sląsk nie chce zgody to olac ich. Inna sprawa, że to głupota z ich strony.

16            -12
Maxi
stary wiślak
Domyślam się że nie jesteś patriotą ... po tym co napisałeś o tej wojnie . Śląsk , Lechia i Wisła kibice tych klubów się lubili spotykali się jeździli wspólnie na mecze od wielu wielu lat ale dla ciebie to nie ma znaczenia dla ciebie pewnie to są zwykli kibole i nic więcej ... kubeł zimnej wody ci proponuję na twoją gorącą głowę . Dla mnie szkoda tej zgody bo między kibicami tych klubów nawiązały się przyjaźnie ...no ale dla ciebie czy to Ruch czy Legia to nie ma znaczenia dla mnie ma !!! i wali mnie SKWK i jego gierki ja dalej będę kibicował tym klubom a Ruchowi na pewno nie !!!

19            -9
Realista80
stary wislak
Chlopie, proboje cie zrozumiec, ale nie moge,dla ciebie pojecie wiernosc to tylko pusty slogan.Wiesz wogole dlaczego ten uklad z ruchem ma byc? poszukaj sobie w internecie.

12            -15
zpbeer
Śląsk zerwał zgodę przez pamięć o zmarłym kibicu, którego
Widzew zabił. Dodatkowo, Wisła woli bratać się teraz z Ruchem i z Widzewem, którzy jeszcze niedawno atakowali kibiców Wisły pod stadionem lub na mieście.

25            -7
woytek1974
Takie tam
Była zgoda: z ŁKS, Widzewem, Jagiellonią, Ruchem, Motorem, Siarką Tarnobrzeg, Lechią, Śląskiem. Jakby dobrze poszukać to pewnie coś by się jeszcze znalazło. Ktoś pisze o zgodzie z Legią... Dużo tego. Prawie pół ligi. I tak każdy z nas ma klub, z którym poza Wisłą sympatyzuje. I żadne czynniki czy grupy decyzyjne tego nie zmienią. Zajmijmy się Wisłą a nie zgodami bo dobrze chyba w naszym klubie nie jest. Zgody na pewno nas nie uratują...Ale zgody z Jagą i Lechią szkoda!

28            -7
~~~the real thomas
...
zpbeer chłopaki po prostu otwierają się na nowe rynki zbytu... handel znów będzie kwitł...

21            -2
~~~robben80. ,.
jesli to prawda ze mamy
zgode z Ruchem a co za tym idzie z Widzewem (pamiętamy Rolanda ze Sląska) to moja noga na C już nie postanie

23            -4
~~~Krk
Krk
A ja proponuje żeby na pierwszy mecz z pogonią ci co mają barwy Lechii jak i Śląska przyszli w nich na mecz by pokazać niezadowolenie osoba (tzw" decyzyjnych") że nie zgadzamy się z ich wizją zgód... WISŁA Z LECHIA I ŚLĄSKIEM!

18            -6
~~~fan1978
najpierw transfery....
.....mam nadzieje! , potem prezentacja drużyny w Galerii Bronowice, jak w ubiegłym roku, a dopiero na koniec Zarząd ustali ceny biletów i karnetów;-) :-)

14            -1
~~~Acharavi
Jest pan kolejnym trenerem panie Dariuszu...
którego zarząd Wisły mówiąc kolokwialnie zrobił w konia mamiąc go wzmocnieniami i budową mocnego klubu...

24            -3
Pomian
Nie łammy się Wiślacy!
Jeśli stracimy Wolskiego, to jest to spora szkoda dla Wisły, choć tak naprawdę nikt nie wie, jaka była umowa, jak toczyły się negocjacje i o co tam rzeczywiście miało miejsce. Jednak nie jest to zawodnik NIEZASTĄPIONY!. Co do Trenera Wdowczyka, należy mu życzyć wszystkiego co najlepszy, bo jest to fachowiec jak na nasze krajowe warunki bardzo doby. Kolejno jeśli chodzi o 2 nasze zgody, to wydaje mi się, że jest to tak jak z kolegami: nagle mamy jednych, a następnie, gdzieś relacje pękają i mamy drugich....Tak już w życiu jest... Wydaje mi się, że zgoda z bogatą Lechią, z którą w ostatnich latach straciliśmy kilku piłkarzy, od jakiegoś czasu nie była jakaś dla nas szczególnie miła... Natomiast sztama ze Śląskiem, także przechodziła zawirowania głównie przez przyjaźń ich z Lublinem... Czasy się zmieniają, zgoda z Ruchem oraz odradzającym się Widzewem, wcale nie musi być jakaś negatywna. Może uda nam się odnowić sztamę z Jagą i nawiązać przyjazne kontakty z Termalicą, co mogłoby nam tylko przysporzyć sympatyków w Małopolsce:)

25            -8
~~~?
?
Wisła&Widzew&Ruch (120-140 osob) przed meczem Polska - Ukraina wjeżdżają w Śląsk&Motor&Miedź z okrzykiem "Cała Polska je**e Śląska".

12            -7
~~~Herti
@~~~?
Nie dość że masz rację to jeszcze cholota na salonach zachować się nie potrafi link »

16            -2
~~~fazior
@~~~the realthomas
I będą mogli sobie znowu kupic pudlo petard i ostrzelać nimi stadion w formie protestu.

15            -2
ed_rush
Wyjątkowo krótka pamięć...
3 kwietnia 2016 roku nasz nowa zgoda tak pięknie nas podejmowała u siebie link »

9            -3
wilkrobert13 2
ja jestem...wilkrobert132,...
Po co mam się pod kogoś podszywać..?Kocham Wisłę i się tego nie wstydzę!!!Kiedy gra żle to klnę...ale już pod nosem.By mnie nie skasowano,ale czy wiernego kibica można skasować?!NIE!!!Na stadionie jest Nasze miejsce i należy je dobrze wykorzystać i Naszym chłopakom z Gwiazdą Białą-KIBICOWAĆ!!TKWM.

8            -2
wilkrobert13 2
A czy młodzi...
Nasi piłkarze nie powinni uprawiać sportów walki(tak przy okazji..?).Niech to będzie na przykład...BOKS!Nos złamany...Da się w piłkę grać a siła i energia witalna wśród Naszych będzie ogromna!!Toż to czysty rozwój!!!

3            -2
~~~krzysiekk k...
a ja mam gdzies
zgody i niezgody,mnie interesuje w jakim sladzie do sezonu przystapi Wisla i jak będzie grac!!!

27            -3
stary wiślak
Realista 80!
Wierność ani trochę nie cierpi,gdy nie ma agresji! Do wierności nie trzeba sobie dodawać wrogów. Wieny jestem od 45 lat,bo tyle lat chodzę regularnie na mecze. I chodziłem też wtedy,kiedy "wierni" olali klub,bo ważniejsze było wywalenie Bednarza i zaspokojenie ambicji. Mnie się żadne zgody,ani wojny nie marzą. Uważam,że można być wiernym bez szukania wrogów i zaklepywanych "zgód". Nie wolno mi mieć takiego zdania? Bo co?

18            -9
stary wiślak
Maxi!
Czy patriotą się jest tylko wtedy,gdy chce się wojny??? Tak pojmujesz patriotyzm,jako nienawiść do wroga rzeczywistego,lub takiego,którego ci wskażą twoi idole czy przywódcy. Miarą nienawiści do wroga chcesz patriotyzm mierzyć? Taki patriotyzm to choroba,nie zaszczyt, Tacy patrioci niemieccy zawojowali z Bogiem i Ojczyzną na ustach pół Europy i wywołali okrutną wojnę światową. A wracając do kibicowania,to nie uważam za nic nienormalnego to,że jestem przeciw wzajemnej agresji,chamstwu i bandziorce. Wystarczy tylko od tych rzeczy się powstrzymywać,a wcale wierność,kibicowanie,a tym bardziej patriotyzm na tym nie ucierpi. Ja wiem,ze wtedy zabraknie trochę negatywnych emocji,które nakręcają,ale czy bez tego nie da się żyć i kibicować?

17            -10
ed_rush
Wyjątkowo krótka pamięć...
3 kwietnia 2016 roku nasz nowa zgoda tak pięknie nas podejmowała u siebie link »

11            -2
~~~kazek
@ed_rush
A przypomnieć, jak "przywitano" ich u nas? Dokładnie to samo. Nie rozumiem, po prostu nie rozumiem, jak można tak bez zastanowienia, z dnia na dzień zmieniać sympatie. Przykre jest to, że grupka kiboli potrafi zmusić do posłuchu tak wielu innych kibiców. Ja nie zamierzam dołączyć. Na stadionie, owszem będę, ale nie mam zamiaru być podnóżkiem tej prawie-mafii. Nie zamierzam, nosząc podobiznę wspaniałego Wiślaka - Polaka i patrioty, żołnierza i sportowca, wyśpiewywać haseł o tematyce mocno trącącej sympatią do nazistów, z którymi tenże człowiek walczył. Nie będę się podpinał pod śpiewki typu "jazda z kur.ami" przy okazji niemal każdego meczu. Nie popieram w końcu ślepej agresji, której próbują ww. ludzie nauczyć kolejnego pokolenia młodych Wiślaków, a która to agresja każe mi nienawidzić kogoś, kto jest np. z Zabrza, bo kibicuje swojemu Górnikowi. Prawdziwy kibic zawsze będzie miał mój szacunek. Kibol nie. I nie ważne są barwy.

65            -1
woytek1974
@~~~kazek
POZAMIATAŁEŚ! Myślę dokładnie tak samo jak Ty!

30            -1
Niewierny Tomasz
Mam gdzieś...
wszelkie zgody. Liczy się tylko WISŁA !!!!!

21            -5
Willem de Zwijger
Najzabawniejsze, że w Marysylii
polscy kibice ze zorganizowanych krajowych grup kibicowskich wystąpili pod transparentem "Defenders Of European Culture", po czym zademonstrowali na czym ta obrona kultury polega, wszczynając burdy między sobą, a przy okazji cementując "dozgonną" zgodę Wisły, Ruchu i Widzewa. W lipcu na R22 trzeba będzie powitać chlebem i solą naszych "walecznych" przedstawicieli "Kulturkampfu".

20            -5
Realista80
stary wislak
Chodziles bo popierales bednarza, skad sie wzial taki neptycyzm na Wisle, wali cie z kim zgode mamy, nawet jak co seozon bedzie inna, zastanawiasz sie czy walczymy o mp, bo prezes tak powiedzial, ty bedziesz akceptowal zgody bo skwk tak sobie wymyslila, chociaz sam to skwk jechales, niech robia tak dalej to na wisle zostana kibice boguskiego , urygi i ruchu chorzow.Jak spadniemy z ligi tez bedzie nic sie nie stalo.Czlowieku, obudz sie cracovia juz jest w lidze dwa pietra nad nami.

8            -8
~~~wrozbita maciej
a jak
sprzedadza Kapustke beda ze 3 pietra wyzej

5            -3
Willem de Zwijger
@Realista80
Problem w tym, Kolego, że tzw. kibicowskie zgody to sojusze "hoolsów" z poszczególnych klubów. Sojusze te bynajmniej nie są motywowane przyjaźnią, a koniunkturalnymi układami "zaczepno-obronnymi". Taka była też zgoda z Lechią i Śląskiem, z Jagiellonią, a jeszcze wcześniej z tym samym Ruchem oraz z Widzewem. Jeśli więc oczekujesz przyjaźni pomiędzy kibicami różnych klubów, to czkaj - jak Stary Wiślak - na takie układy. One z przyjaźnią nie mają nic wspólnego.

17            -2
Realista80
Willem de Zwijger
Z tego co pamietam to zgoda ze slaskiem i lechia powstala po meczu reprezentacji w san marino,gralismy wtedy z I lidze, natomiast zgoda z ruchem byla zerwana na jakims sparingu, bojowkarze maja zgode,to niech sobie maja, ale skwk robi doping i dla mnie zmienianie przyjaciol z dnia na dzien to dziwna sprawa.Zamienaimy sie z cracovia nie tylko jakoscia druzyn, ale tez dzialaniem kibicowskim, jak chcesz to sobie kibicuj ruchowi, ja lubie np lechie a ruchu nie i nic nie poradze.

9            -5
stary wiślak
Realista 80!
Chodziłem na mecze nie dla Bednarza,tylko dla siebie i moja obecność nic z Bednarzem wspólnego nie miała. A czy go popierałem? Odpowiem tak:Nie popierałem bojkotu bo był bardziej szkodliwy dla klubu od Bednarza. Odszedł Bednarz i co? Osiągnęliśmy najgorszy wynik w lidze od 19 lat. Co się poprawiło? Dopiero od Wdowczyka widać pozytywy,ale czy to prezesów zasługi?

13            -12
~~~olszaI
Jeżeli dobrze pamietam....
tamte czasy to nie mielismy jednoczesnej zgody z ruchem i widzewem. Pierwotnie była zgoda Wisła - Ruch - Lechia, nastepnie po naszym zerwaniu z Ruchem była Wisła - Jaga - Widzew i tu Widzew w zasadzie został wniesiony wraz z inwentarzem Jagi bo w tamtych czasach kibicowsko był słaby u nich to dopiero raczkowało. ale zgoda ta zaowocowała ślubem chyba Wilu sie ochajtał z panna z Widzewa :). W tamtym czasie Lechia to był oficjalnie neutral choć większość Wisły nadal z nia sympatyzowało.

9            -1
shine55
Willem de Zwijger
Fajnie napisałeś … przypomina mi to zabawę dzieci w przyblokowej piaskownicy … bawią się ze swoimi blokowymi koleżankami, kolegami a nawet z dziećmi z kilku innych sąsiadujących piaskownic. Wszystko przyjaźnie pomimo chwilowych drobnych kłótni. Wtem pojawiają się bachorki z łopatkami na sztorc i wiaderkami groźnie wymachując. Okazuje się bowiem, że owa piaskownica to ich własność i aby inne dzieci nie miały wątpliwości słyszą gromki ryk: „ta piaskownica to my!!!!!” Dzieciaki potulnie usuwają się z drogi i nawet rodzicom nic nie wspominając grzecznie kładą się do snu zupełnie nie rozumiejąc sensu zabawy samozwańczych właścicieli. Dnia drugiego jest jeszcze gorzej gdyż na malutkim bachorskim stylu od łopatki dzieciaki zauważają flagę z godłem państwowym a przy okazji tulącej ich do snu dobranocki słyszą głos (bachorek zarzeczny): co wy miernoty chcecie od bachorków boć przecie to oni gdy przyjdzie bronić granic naszej państwowości pierwsi rzucą się na wroga, podczas gdy ty, ty i ty (tu groźnie wskazując paluszkiem na zdębiałe dzieciaki) uciekniecie ze strachu do Rumunii…

8            -6
~~~Darko
Darko
Ja napiszę ostro. Ci , którzy kierują się wskazówkami tzw "hoolsów" z kim ma być zgoda czy kosa są niestety idiotami! Te wszystkie zmiany "zgód i kos" to tylko zmiany biznesowe zwykłych bandytów i oni nie powinni mieć nic wspólnego z prawdziwymi kibicami. Zawsze mi wstyd jeśli działania tzw "hoolsów" są identyfikowane z moim ukochanym klubem jakim jest Wisełka . Przykładem są incydenty w Marsylii.

31            -2
~~~JżS
WRW
nie jest kolorowo jak wam się wydaje , ze Śląskiem już od lat było na pieńku i w końcu się skończyło , Lechii trochę mi żal ale oni nie będą nami rządzić , mówi się trudno czas na nowe oby lepsze , jestem na C od pierwszego meczu !!

14            -23
Realista80
stary wislak
Chodziles i dzieki temu prostest trwal kilka miesiecy a nie dwa tygodnie,wyniki sa takie bo mamy przecietna na poziom slabej ligi druzyne i tyle,dzieki kolejnym wspanialym decyzjom prezesa, ktory liczyl ze za Wolskiego nikt tego pol miliona euro nie da i nam go znow wypozycza, kombinowali i wracamy do punktu wyjscia, tak samo jak bylo ze Stilicem, ja wiem ze ty bedziesz zadowolony ogladal popisy urygi z boguskim,ale to sie znow skonczy w dolnej czesci ligi.zarobimy duzo mniej z canal plus i znowu uslyszymy ze nie ma kasy a winni sa kibice bo powino byc 20 tys na kazdym meczu.Sami klub wpakowali w nedze, a za chwile sprzada Maczynsklego zeby odrobic to co stracilismy brakiem awansu do grupy mistrzowskiej.i bedzie dalej opowiadal bajeczki, ze gramy o puchary.

12            -5
stary wiślak
Realista 80? Ty czytasz,co ja piszę!
Gdzie ja chwalę kolejnego prezesa? Przecież wyrażnie piszę,że przegranie sprawy Wolskiego,wcześniej Cierzniaka to wstyd. Gdzie ty wyczytałeś,że pasuje mi Uryga? Gdzie wyczytałeś,że Boguskiego uważam za świetnego piłkarza? Ja go tylko broniłem przed nieuzasadnionym hejtem i krytyką ponad stan. Wyrażnie napisałem krytykę pod adresem pana Dunina,za niefortunne mówienie o zaufaniu do Pawłowskiego i będących w zasięgu Wisły środkach na zakup Wolskiego. Tak mówił i ja mu to wyrażnie wypomniałem. Jest tez kwestia rzekomej chęci zasponsorowania wykupu Wolskiego przez pana Wawro. Tu tez nasuwa się pytanie,bo jeśli tak podobno oddany Wiśle przedsiębiorca chce lichwiarskiego zarobku,bo 50% na ewentualnym póżniejszym transferze i jeśli to prawda,to mam mieszane uczucia. Mylisz się,że jestem bezkrytyczny wobec zarzadzania Wisa i zadowolony z sytuacji.

6            -7
Realista80
stary wislak
Jak gosciu daje pieniadze to chyba logiczne ze chce pozniej zarobic,ja tu nie widze klopotu zarobila by i Wisla i Wawro, a za darmo bysmy teraz mieli bardzo dobrego pilkarza, ktory by u nas ze dwa lata mogl robic gre,co by tu Wisla stracila?

8            -1
stary wiślak
Realista 80! Ale ile zarobić?
Poza tym określenie "daje" jest fałszywe! Daje się za darmo,lub po kosztach,czyli za procent,jak pożyczka bankowa.50% od niemal pewnego zysku,to nie dobroczyństwo tylko,delikatnie mówiąc inwestycja własna. Czy gdyby ten procent wynosił "tylko" 15 czy 20%,to inwestor by stracił? Zapewne nie,a byłby rzeczywistym dobrodziejem,a nie "lichwiarzem".

4            -6
Realista80
stary wislak
To co piszesz, to juz kolejne poparcie decyzji klubu, ktorego oczywiscie nie popierasz.Chlopie cos zle rozumujesz, gosc placi za pilkarza dla Wisly i chce do niego 50% praw, sa kontakt? moze tez mu mial pokryc polowe, o tym nie pomyslales.Wolski to nie jest pilkarz wisly,mogl byc tylko dzieki jego kasie.Druga sprawa w przyszlosci ile realnie za zdrowego bedacego w formie Wolskiego moze dostac klub, ze srodka tabeli polskiej ligi, zawodnika ktory nie wywalczyl miejsca w podstawowym skladzie czolowego klubu seria B i sredniaka ligi belgijskiej, z poltora miliona euro? Rusz, ze glowa to sie zorientujesz, ze Wisla mogla tylko na tym zyskac.Tu jest problemem to ze zyskac chcial tez Wawro dlatego cala sprawa sie wysypala,tak?

6            -4
stary wiślak
realista 80!
Może ja coś nie rozumiem,ale "gość",jak napisałeś nie chce 50% praw,tylko 50% ewentualnego zysku,po ewentualnym sprzedaniu Wolskiego za większe,niż wyłożone pieniądze. Niby prawa do 50% zysku to oczywiście tez prawa,ale wprost pytam,czy tak związany z Wisłą "gość" nie byłby usatysfakcjonowany,gdyby to było tylko np. 20%,a nie 50%? A co do mego rzekomego poparcia polityki klubu,to po raz kolejny ci oświadczam,że robiono nas w konia,twierdząc,że jest kasa na wykup Wolskiego,a jej nie było. Tak samo od milczenia w kwestiach finansowych,finanse klubu się nie poprawią. Sądzę,że klub,gdyby zadziałał,znalazł by "tańszego" kontrahenta do sfinansowania wykupu Wolskiego od pana Wawry. I to jest przykre.

4            -4
Realista80
stary wislak
Przeciez to na to samo wychodzi,gosc wyklada kase i kupuje nam pilkarza,Wisla go promuje i sprzedaje dalej, korzysci sa dla obu stron, mogl powiedziec 20 mogl powiedziec 80, moim zdaniem to bylo uczciwe do zaakceptowania,jezeli tak bylo jak piszesz, to pewnie zablokowal Cupial, on byl zawsze przewrazliwiony na prowizje idt. sprawa mogla byc dokadana boss zmienil zdanie i teraz dunin musi oczami swiecic, bo nie wolno mu powiedziec, idzcie do cupiala z pretensjami.Ty nie wymagaj od wawro ze nam bedzie pilkarzy kupowal a my ich bedziemy sprzedawali, jezeli wlasciciel dla ktorego taki zakup to zadne pieniadze nie chce pomoc, to czego sie spodziewasz po kims kto udzialow w klubie nie ma.Tak zrobili ,ze teraz Lechia zarobi.

6            -3
stary wiślak
Realista 80!
A gdzie ja napisałem,że wymagam czegoś od pana Wawry? Nic nie wymagam,tylko wyraziłem zdanie,że zażądał za wysokiego procentu od ewentualnego zysku. Miał takie prawo i ja też mam prawo ocenić,że chciał za dużo.Poza tym uważam,że nie znalezienie kasy na wykup Wolskiego jest wstydliwe i wobec wcześniejszych deklaracji wkurzające kibiców. Nie wolno składać jednoznacznych deklaracji,bez pewności ich wypełnienia. A tak się dzieje.

4            -4
Realista80
stary wislak
Zapytam inaczej, co dalo Wisle, ze nie przyjela tych warunkow? Bo mi wychodzi, ze same straty.Rezygnujemy z najlepszego pilkarza i polowy pieniedzy z ewentualnego transferu.Oni chyba zglupieli.

3            -3
stary wiślak
Realista 80!
Zgłupieli? Po co ta liczba mnoga? W Wiśle jest jeden decydent w kwestiach zasadniczych i nie jest to prezes Dunin. Poza tym i tak się nie dowiemy,jak naprawdę było i jest w Wiśle z kasą.

4            -2