Wtorek, 21 listopada 2017 r.

Wisła już do końca roku bez Zdenka Ondráška

Już do końca bieżącego roku zespół krakowskiej Wisły będzie musiał sobie radzić bez kontuzjowanego napastnika, Zdenka Ondráška. Informację tę podał na Twitterze dziennikarz "Przeglądu Sportowego", Michał Trela.

Ondrášek boryka się z urazem biodra, przez który w rundzie jesiennej bieżącego sezonu wystąpił w zaledwie trzech spotkaniach.


 Redakcja

Tagi:


Zobacz także:


Dodaj komentarz:


Nick:

Temat:

Tekst:

UWAGA: Dodając komentarz akceptujesz naszą politykę prywatności » oraz regulamin komentarzy »


23    Komentarze:

~~~kalkulato r
szkoda
szkoda to przyznać ale jego czas w Wiśle już minął

94            -12
~~~Pekaes
Ondrasek
Żyć nie umierać, cały rok nic nie robi i bierze kasę za nic. Najlepiej rozwiązać kontrakt już w zimie i jego pensje przeznaczyć na podwyżkę dla Carlitosa.

83            -31
~~~web1906
Kalkulator
Czemu tak uwazasz? Gosc ma jeszcze rok kontraktu o ile sie nie myle i ma wrocic na pierwszy trening po przerwie zimowej(8styczen). Mysle tez ze na dzien dzisiejszy jest pilkarsko lepszy niz Kolar i Denis. Pytanie zasadnicze czy znowu nie zostal popelniony jakis blad w trakcie jego leczenia? I kto za to odpowiada? Znajac charakter Zdenka to tak łatwo sie nie podda i na wiosne udowodni ze jest tej druzynie potrzebny. Tego mu zycze. Zdenek walcz!

31            -22
~~~Jony
Ondrasek to taki
Papierowy tygrys tak bym go nazwał

48            -8
venom
No i po wsparciu dla Carlitosa
Niby 5 napastnikow w kadrze a tu sie okazuje ze Ondrasek kontuzja do konca roku, Kolar kontuzja do konca roku, Balaniuk dzis kontuzja jeszcze nie wiadomo jak dlugo i Brozek kontuzja, moze wroci za pare dni ale z forma bedzie ciezko. Zostal tylko Carlitos....

60            -1
venom
Jeszcze o Ondrasku
Piszecie ze jego czas minal. A kiedy K... byl jego czas? 2015/2016 16 spotkan w lidze 6 goli, tragedii nie ma ale szalu tez nie, 2016/2017 24 spotkania w lidze i 3(!) gole w tym chyba jeden z karnego. W tym sezonie bez gola. Fajnie ze gosc z charakterem itd ale do cholery napastnik ma walic gole a nie tylko biegac i sie przepychac. W Wisle maja grac napastnicy kalibru Franka, Zurawskiego czy Brozka ewentualnie Kuzby czy chociaz Bitona albo Genkowa a nie takie beztalencia. Sympatyczny chlop ale sie nie sprawdzil wiec do widzenia. Brozio tez juz nie te lata (dla niego ogromny szacunek) wiec powoli zbliza sie koniec a Kolar i Balaniuk to jeszcze nie ten poziom. Priorytet to nowy napastnik (lub dobry ofensywny pomocnik) do duetu z Carlitosem i szkrzydlowy!

63            -14
~~~Wisła Qrdwanów
TYLKO WISŁA!!!
Czy podawanie na twitterze przez osobę nie pracującą w klubie jest wiążące? Takie informacje powinien publikować klub, tzn. rzecznik prasowy, trener, lekarz, kiero lub prezes.

18            -3
~~~dzidek
precz trolle!!
gość nie zrobił sobie tego grając z wami na orliku tylko walcząc na boisku dla Wisły, więc trochę obcego dla was SZACUNKU. Szybkiego powrotu do zdrowia Zdenek!!

43            -19
brlek
Ondrasek
Sympatyczny gość, chłop jak tur a taki piłkarz-szklanka... Chyba to koniec czekania na Zdenka bez kontuzji...

39            -6
~~~ABG22
Pechowiec
Jak zdrowy, walczak na miare Glowy, ale posypal sie strasznie. Mimo wszystko go nie skreslam, natomiast Junco musi i tak zaczac szukac alternatyw, bo Brozek kontuzja i ogolnie bezformie dwuletnie przy skutecznosci bliskiej zeru, Zdeno trzecia kontuzja w 12mscy, Boguski za slaby fizycznie na bycie napastnikiem. Balanyuk ciezko powiedziec, ale na razie nie wchodzi nawet na krotkie epizody wiec Wisly nie bedzie zbawial w najblizszym okresie.

16            -5
~~~Mazdl
Bramkostrzelny to on nie jest
Jest skoczny zadziorny i nie odpuszcza. Warunki jak na stopera ma bardzo dobre;-) przekwalifikowac.

17            -2
SMOK
Ondrasek
Odkąd tyko przyszedł do nas pisałem, ze to "cieniasek". Nigdy nie bylem jego zwolennikiem teraz on sam się do tego przyznaje. Zycze mu zdrowia ale dla niego czas w Wisłę skończył się jeszcze przed jego przybyciem.

12            -69
~~~glom000
Banalyuk
Odpieprzcie się od Niego. Nie dostał w pełni szansy na pokazanie swoich umiejętności, podobnie jak Kolar. Dajmy im pełny okres przygotowawczy na aklimatyzację oraz pokazanie umiejętności. Przypomina mi się sytuacja z "Pudlem"= Victor Perez, wszyscy po nim nie zostawiali suchej nitki, a od 3 kolejek gość jest podstawowym zawodnikiem środka pola i robi za....stą różnicę...

19            -7
~~~sektor x
sektor x
Zajebiscie - rok na L4 za taką kase,umie się Chłopak ustawić.....

8            -10
GrzegorzS
Widać, że niektórzy mają kolejnego Czarnego Piotrusia
gość ma swój waleczny sposób grania w piłke idzie walczy gra na full kontakt to i urazy byc musza. Ma swoje lata i to się nawarstwia, tak bywa. Zagrał trzy mecze, ale walczył na treningach wywalczył szanse by w nich zagrac. Zacznał sezon w składzie podstawowym i Wisła z nim grając pokonała Pogoń, cóż po twardym wejściu obrońcy zaliczył uraz i się zaczęły problemy z biodrem. Z tego co wiem w pewnym momencie pod znakiem zapytania stała wogóle gra w piłkę. Wiec odczepcie się od gościa bo robi co może by walczyć dla naszych barw i grając dla Wisły zaliczył sporo urazów. Wiśle taki walczak i charakter jest potrzebny. Szkoda tylko, że akurat teraz dopadło nas jakies fatum z napastnikami. W ubiegłym sezonie cos uparło się na bramkarzy teraz pada na napastników. Inna sprawa, że najwyższa pora systemem kartkowania i kar objąc sparingi, bo czasem w nich z nieuzasadnionych przyczyn biegają po boiskach kamikadze, którzy bezpardonowo, bezzasadnie, zezmyślnie i bezkarnie atakują rywali.

18            -8
~~~web1906
Hejt
Wy to na prawde potrzebujeci miec kogos do wiecznego hejtowania. Zgadzam sie z GrzegorzemS ze Zdenek ma swoj styl grania i jest tej duzynie potrzebny. Gral w trzech meczach i wszystkie Wisla wygrala a w kazdym robil kawal czarnej roboty. Dla wiekszosci z was napastnik to tylko strzelanie bramek, otoz w dzisiejszy czasach napastnik nie jest tylko od tego. Zdenek to dobry zawodnik i z nim na boisku Carlitos moze zdecydowanie wiecej. Dajcie mu spokojnie wrocic do zdrowia i do grania., szanujcie to ile tacy zawodnicy jak on i np Boguski traca zdrowia wykonujac czarna robote. Na boisku jest 11 zawodnikow i kazdy ma swoje zadanie do wykonania, dzieki temu teraz mozecie pid niebiosy wychwalac Carlosa

16            -4
~~~~the real thomas
JJJBG
I tu nasuwa się pytanie, czy z tej mąki będzie jeszcze chleb?

6            -4
Maxi
Ja bym tak Zdenka nie skreślał
Więcej się po nim spodziewałem ale bym go nie skreślał. Pamiętacie jak było z Buchalikiem jak na niego psioczono po sezonie już praktycznie był na wylocie z Wisły i co teraz jest pierwszym bramkarzem i gra naprawdę dobrze .

8            -6
~~~Kibic Darek
Włosy
Wszystko przez nie. Dopóki Ondrasek grał łysy forma była, i bramki, i brak kontuzji. Ktoś w klubie powinien Zdenkowi poradzić wizytę u fryzjera :)

8            -3
~~~Misioł
@~~~Kibic Darek
nie, to ta czarna z term krakowskich wymyśliła sobie trzymać bandziora pod pantoflem - i od tego czasu nie mamy napastnika ;)

5            -1
drs
do Kibic Darek
Drogi Darku tak się składa, że partnerka Zdenka jest... fryzjerką :)

6            -5
~~~Maxel
@drs Przecież ona jest
Menagerką i fizjoterapeutką.

3            -3
luk1964
Drugi Dawidowski
Więcej w szpitalu i rehabilitacji niż na boisku. W grze także słaby. Nabytek Gaszyńskiego.

4            -3