Piątek, 19 października 2018 r.

Tomasz Czwartkiewicz dyrektorem marketingu, sprzedaży oraz hospitality

Jak poinformował nasz klub, w rozsyłanym do kibiców newsletterze, nowym dyrektorem marketingu, sprzedaży oraz hospitality Wisły Kraków SA został Tomasz Czwartkiewicz. Dział ten powstał w ramach restrukturyzacji w klubie, z połączenia dotychczasowych dwóch działów - marketingu i sprzedaży.

Tomasz Czwartkiewicz zawodowo związany jest z Wisłą Kraków od 2015 roku. Najpierw jako osoba zarządzająca projektem "Wisła to nasza historia", następnie jako manager ds. sprzedaży, a od sierpnia 2017 roku jako dyrektor sprzedaży.

To za kadencji Czwartkiewicza Loża VIP przeszła gruntowne zmiany i zyskała dwóch mocnych sponsorów (MAX-FLIZ i TYSKIE) oraz rozpoczęła sprzedaż biletów on-line za pomocą systemu Eeventim.pl. Również dzięki jego staraniom od ponad roku prężnie rozwija się Klub Biznesu 1906.

Źródło: Wisła Kraków SA


 Redakcja

Tagi:


Zobacz także:


Dodaj komentarz:


Nick:

Temat:

Tekst:

UWAGA: Dodając komentarz akceptujesz naszą politykę prywatności » oraz regulamin komentarzy »


5    Komentarze:

~~~UcheJ1
Osiagniecia
Wiemy juz kto stoi za najwiekszyni sukcesami z ostanich 2 lat w Wisle Krakow. Powodzenia w dalszej pracy

69            -8
~~~komentato r
wow
idzie ku lepszemu ?

11            -4
~~~jajo
raczej nie idzie ku lepszemu
restrukturyzacja to tylko ładne słowo zastępujące zwolnienia. Cięcie kosztów i to wszystko.

8            -5
~~~Dddd
To w Wiśle jest jakiś dział marketingu?!
To w Wiśle jest jakiś dział marketingu?!

7            -5
~~~Sponsorin g manager
osiąnięcia, really??
czy to są osiągniecia??? Matko ... każda większa firma wzięłaby loże w sponsoring tytularny... a eventim.pl bierze każdą imprezę w ciemno, nawet mecze koszykarek... dramat!

8            -3