Piątek, 2 lipca 2021 r.

EuroBilet - nowy system sprzedaży biletów

Sezon 2021/2022 zbliża się wielkimi krokami. Już 26 lipca piłkarze krakowskiej Wisły podejmą przy Reymonta drużynę Zagłębia Lubin, czym zainaugurują ligowe rozgrywki. Wraz ze startem ekstraklasowych zmagań na trybuny Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana powrócą kibice, którzy abonamenty na mecze "Białej Gwiazdy" będą mogli nabywać za pośrednictwem nowego systemu sprzedaży biletów - EuroBilet.

26 lipca 2021 roku to szczególna data w kalendarzu wszystkich wiślaków. Tego dnia zawodnicy 13-krotnego mistrza Polski powrócą na ekstraklasowe boiska i podejmą na własnym boisku ekipę Zagłębia Lubin. W starciu z "miedziowymi" podopieczni trenera Adriána Guľi będą mogli liczyć na wsparcie wiernych fanów, którzy po blisko dziesięciomiesięcznej przerwie ponownie zasiądą na trybunach obiektu przy R22, by żywiołowym dopingiem nieść swoich ulubieńców do zwycięstwa.

Przy zakupie karnetów na mecze z udziałem piłkarzy krakowskiej Wisły kibice będą mogli skorzystać z nowego systemu sprzedaży biletów EuroBilet wchodzącego w skład grupy Vector Software. System zaprojektowany jest w sposób umożliwiający dopasowanie jego funkcjonalności do potrzeb obiektu, a oprogramowanie charakteryzuje się budową modułową, co zapewni komfort i umożliwi sprawne rozdystrybuowanie abonamentów.

- Grupa Vector Software to dynamicznie rozwijająca się firma tworząca i wspierająca systemy IT. Zdobyte w ciągu 20 lat doświadczenie pozwoliło nam stać się partnerem technologicznym największych firm w Polsce. Obecnie grupa Vector Software świadczy usługi zapewniające doradztwo technologiczne, strategię IT, autorskie rozwiązania softwarowe, usługi SaaS oraz wsparcie serwisowe urządzeń. Ogłoszone w ubiegłym roku partnerstwo ze SportData Serwis stanowi dla Wisły Kraków perspektywę współpracy z Partnerem godnym zaufania, którego dynamiczne wejście na rynek sportowy jest mocno odczuwalne. Cieszymy się, że sprzedaż i rezerwacja biletów na mecze Białej Gwiazdy będzie realizowana przez system EuroBilet, gdyż jest to partner technologiczny o solidnej i ugruntowanej pozycji na rynku. Klub został wyposażony w nowoczesne rozwiązanie wspierające w sprzedaży stacjonarnej, jaki i online oraz obsługę klientów biznesowych - powiedział dyrektor sprzedaży i marketingu EuroBilet, Emil Piotrowski.


Źródło: Wisła Kraków SA

 Redakcja

Tagi:


Zobacz także:



Najczęściej czytane w ostatnim tygodniu:


Dodaj komentarz:


Nick:

Temat:

Tekst:

UWAGA: Dodając komentarz akceptujesz naszą politykę prywatności » oraz regulamin komentarzy »


3    Komentarze:

~~~Robert
Sezon
Napiszcie lepiej kiedy karty kibica można odnowić bo zero wiadomości

25            -4
~~~Łukasz
Bolety
No dobra dobra ale kiedy karnety w sprzedaży?:)

19            -6
~~~Kasia
Karnety
A co z karnetami z zeszłego sezonu które prawie wcale nie były wykorzystane?

14            -15