Piątek, 15 lipca 2022 r.

Astraada od ASTOR Sponsorem Wisły Kraków

W sezonie 2022/2023 Sponsorem krakowskiej Wisły pozostanie firma ASTOR, z którą umowa została przedłużona do 30 czerwca 2023 roku. W najbliższych dwunastu miesiącach zawodnikom pierwszej drużyny towarzyszyć będzie na plecach koszulki meczowej logo marki Astraada, reprezentującej grupę produktów z dziedziny automatyki przemysłowej.

Astraada - czyli gwiazda od ASTOR-a - w ofercie Sponsora Wisły Kraków pojawiła się w 2009 roku jako wysokiej jakości sprzęt dedykowany polskiemu rynkowi, który dostosowany został do potrzeb inżynierów pracujących na co dzień w przemyśle. Ułatwia sterowanie procesami i przekazywanie informacji operatorom, napędza maszyny i linie produkcyjne, a także pozwala na komunikację między sobą poszczególnych urządzeń. Od samego początku marka prężnie się rozwija, a oferta systematycznie się rozrasta o kolejne produkty pozycjonowane w ramach praktycznej automatyki.

Urządzenia Astraada wykorzystywane są głównie w fabrykach przemysłowych produkujących żywność, nawozy, sprzęt AGD albo materiały budowlane. Produkty i rozwiązania od ASTOR spotkać można również w elektrowniach i oczyszczalniach ścieków, napędzając systemy wentylatorów oraz pomp, a także pomagając dostarczyć energię i czystą wodę. Sprzęt ten znajdziecie również na drogach, gdzie zarządza sygnalizacją i znakami świetlnymi na autostradach. Astraada obecna jest też w gospodarstwach domowych, sterując oświetleniem, podlewaniem ogródka czy systemem filtracji basenowej.

W sezonie 2022/2023 na plecach koszulek meczowych pierwszej drużyny widnieć będzie logo Astraady, co podkreśla kontynuację wspólnych działań klubu i firmy ASTOR. Do tej pory na trykotach zawodników 13-krotnego mistrza Polski dotrzeć można było Kawasaki Robotics i AVEVA. Dla Wisły Kraków to niezwykle cenna kooperacja wykraczająca poza sferę biznesową, która na poziomie sponsorskim trwa od 2020 roku. Pasja i miłość do sportu Pana Stefana Życzkowskiego - właściciela, byłego Prezesa, a obecnie członka Rady Nadzorczej Spółki - sprawiła, że firma ASTOR stała się silnym ramieniem Białej Gwiazdy.


Źródło: Wisła Kraków SA

 Redakcja

Tagi:


Zobacz także:



Najczęściej czytane w ostatnim tygodniu:


Dodaj komentarz:


Nick:

Temat:

Tekst:

UWAGA: Dodając komentarz akceptujesz naszą politykę prywatności » oraz regulamin komentarzy »


2    Komentarze:

~~~Obserwato r
Jak chcą być na koszulkach to niech zapłacą za napastnika!
Przewidywania frekwencji nie potrzebujemy tylko NAPASTNIKA.

11            -20
~~~anacharsi s scythae
Astor mocna firma
Konsekwentnie z Wisla i nie pekaja pomimo spadku. Fajny byl motyw z prognozowanie frekwencji, no ale trafil na fatalny moment Wisly. Ogolnie byloby to ciekawe narzedzie do... nakrecania frekwencji, gdyby zostalo bardziej rozpowszechnione u nas. No i ciekawa tematyka naukowa dla kibicow - prognozowanie na bazie modeli matematycznych.

16            -7