Piątek, 13 stycznia 2023 r.

Firma ASTOR zmienia swoje zaangażowanie w Wiśle Kraków

Od 1 stycznia 2023 roku firma ASTOR wraca do roli partnera i poziomu zaangażowania we współpracy z Wisłą Kraków sprzed 2020 roku - poinformowała firma na swojej stronie internetowej. Tym samym z koszulek piłkarzy znika logo marki Astraada.

W grudniu 2022 roku ASTOR podsumował 2,5 roku współpracy sponsorskiej z "Białą Gwiazdą". To czas, kiedy firma zwiększyła swoje zaangażowanie finansowe w krakowski klub. Na trykotach pierwszej drużyny kolejno pojawiły się marki Kawasaki Robotics i AVEVA, których ASTOR jest oficjalnym dystrybutorem w Polsce oraz logo marki własnej Astraada.

Przejście z poziomu partnerstwa biznesowego na poziom sponsorski nastąpiło w momencie, kiedy Wiśle Kraków było to najbardziej potrzebne. Te 2,5 roku były okresem intensywnej współpracy, która przyniosła korzyści dla obydwu stron. To czas wielu nieszablonowych projektów, które pokazały, jak technologia ze świata przemysłu może funkcjonować w świecie sportu. Robot na trybunach, #BarometrAVEVA czy zajęcia z robotyki w oficjalnym sklepie Wisły Kraków, to tylko niektóre przykłady wspólnych działań.

Od 1 stycznia 2023 roku, ASTOR wrócił do roli partnera i poziomu zaangażowania we współpracy z Wisłą Kraków sprzed 2020 roku - pozostaje w Skybox i merytorycznie wspierać będzie Wisłę w ramach Wisła Biznes oraz we wspólnych akcjach CSR-owych.

Podjęta w połowie listopada 2022 roku decyzja o zmianie statusu współpracy, podyktowana była strategicznymi planami inwestycyjnymi w latach 2023 i 2024, jakie ASTOR przyjął do realizacji
- czytamy w komunikacie firmy ASTOR.


Źródło: astor.com.pl

 Redakcja

Tagi:


Zobacz także:



Najczęściej czytane w ostatnim tygodniu:


Dodaj komentarz:


Nick:

Temat:

Tekst:

UWAGA: Dodając komentarz akceptujesz naszą politykę prywatności » oraz regulamin komentarzy »


5    Komentarze:

~~~Wqrwiony
sponsoring.....
Mowiac krotko,nie chca sponsorowac klubu,ktory paleta sie gdzies w drugiej czesci polskiej "kartoflanej 1 ligii". Panie Brzeczek vel Wuja i cale to przesmiewcze"Trio" : dziekuje Wam bardzo za spuszczenie Wiselki w otchlan dziadostwa-majac jeden z wiekszych budzetow w Ekstraklasie w sez 21/22,gdy Wiselka spadla. Gdzie bylby dzisiaj klub,gdyby nie Socios?

55            -30
bochen
Sponsor
Jedynym i pewnym sponsorem jest Socios, 50 zł. miesięcznie to nie wydatek który zaburzy finanse każdego z Nas, jest Nas ponad 2000 może być drugie tyle, zapraszam nie zdecydowanych i krytyków

28            -10
~~~tabaluga
@Wqrwiony
Święta racja. Na starcie sezonu 21/22 Orlen na mocy umowy sponsorskiej dawał nam prawie dwa razy więcej kasy niż Wiśle Płock. Z resztą widać było na koszulkach czy spodenkach ilu sponsorów ma klub. I tak się zastanawiam czym się kierowano zatrudniając niesprawdzonych zawodników z Czech czy takiego Kieszka. Sam on jeden miał pensję około 1 mln zł rocznie, gdy np Biegański miał 1/10 tego. Pomyślcie co by było gdybyśmy grali samymi młodymi zawodnikami gdzie ich wspólna pensja byłaby na poziomie jednego zawodnika (który ma 38 lat). Spadek i tak pewnie by był, ale w budżecie klubu zostałoby około 5-6 mln zł. Takie głupie dywagacje.

18            -12
~~~Kiku78.
sponsoring.....
Mówiąc krótko, nie chcą sponsorować,bo"prześmiew cze Trio"wpakowało nas do "kartoflanej 1ligii."Gdy nie Trio gralibyśmy z kulturą w 4-tejlidze a tam sponsorzy walili by drzwiami i oknami.

11            -13
~~~kibic 1968
sponsoring...
...to teraz samo SYNERISE na tyle koszulek, SOCIOS WISLA na rękawek, ORLEN, Platinum, i od razu lepiej dla oczu i mniej odpustowo!

10            -4