Środa, 17 czerwca 2020 r.

Wisła otrzymała zgodę PZPN-u na organizację meczów ligowych z udziałem kibiców

Jak na Twitterze podał nasz klub - Departament Organizacji Imprez, Bezpieczeństwa i Infrastruktury Polskiego Związku Piłki Nożnej wydał Wiśle Kraków SA zgodę na organizację meczów z udziałem publiczności do 25 procent pojemności naszego stadionu.

"Biała Gwiazda" będzie mogła tym samym rozegrać trzy mecze finałowej rundy bieżącego sezonu z ponad ośmiotysięczną publicznością.

Przypomnijmy, że Wisła na własnym stadionie zagra jeszcze z Wisłą Płock (23 czerwca), Koroną Kielce (11 lipca) oraz z Arką Gdynia (18 lipca).

Źródło: Wisła Kraków SA


 Redakcja

Tagi:


Zobacz także:


Dodaj komentarz:


Nick:

Temat:

Tekst:

UWAGA: Dodając komentarz akceptujesz naszą politykę prywatności » oraz regulamin komentarzy »


20    Komentarze:

~~~Leszek
Zgoda na mecze
Musi być jeszcze zgoda wojewody. Inna sprawa to że Wisła będzie dokładać do meczu.

27            -8
~~~Prawdziwa Wisla
To jest
Info.. dobre info

25            -5
GrzegorzS
No to wreszcie idziemy
na mecz. Pamientam ile to minusów dostałem w marcu jak pisałem, ze przyjdzie taki czas, że będziemy chodzic na mecze a wirus będzie aktywny. Bo on bedzie nam towrzyszył jak wiele innych wirusów przez wiele lat jak podobne mu wirusy. Dopiero odpornośc stadna plus skuteczne lekarstwa oraz przede wszystkim poprawa zasad higieny pozwoli ograniczyć zachorowalnośc. Społeczeństwo władza musiały się na powrót oswoic z wizja, ze człowiek nawet przy takim rozwoju medycyny jest śmiertelny, co więcej jest podatny na epidemie. Wisła jako jeden z nielicznych klubów w Polsce będzie karana nadal z tytułu pojawienia się wirusa. Bo dla wiekszości polskich klubów wypełnienie stadionu w 25% miejsc dla widzów to moze byc nadal istotny problem , dla nas problemem będzie to, ze sporo osób obejdzie się smakiem i nie wejdzie na mecz. Mam nadzieję, ze klub dośc sprawnie przejdzie test na otwarcie stadionu dla kibiców. Przydało by sie racjonalne podejście do kwestii odstępowania karnetów, przez osoby, które niekoniecznie bedą je chciały wykorzystać z tyułu zmiany planów życiowych czy po prostu obawy przed zachorowaniem. Do wtorku moze byc z tym kłopot, ale może w następnym meczu powinni sobie z tym poradzić.

19            -44
~~~ts_maciej
Meczyki na Wiśle
Rozumiem, że kluczem dystrybucji biletów będzie tutaj przede wszystkim posiadanie karnetu. Osobiście nie jestem pewien, czy będę na wszystkich meczach, wiec proponuje, aby rozpromować informację na temat możliwości rezygnacji z wejścia na kontretny mecz, tak, aby można było zakupić bilet jednorazowy na to miejsce. Rzeczywiście w obecnej sytuacji, w której ok 8000 kibiców ma karnet klub będzie dopłacał do dnia meczowego. Gdyby weszło te 3 tys. osób, które z różnych przyczyn, także z powodu COVIDu nie przyjdzie, a karnet posiada, pewnie w kasie klubu pojawiłoby się ok 300-400k PLN.

23            -3
~~~Jazda
Jazda
Co w przypadku kiedy karnetowców byłoby więcej niż miejsc? Jak to teraz pogodzić? Z perspektywy klubu lepiej żeby wchodzili Ci co kupią bilety ale klub nie może tak po prostu olać tych co karnety kupili. Oni i tak najwięcej się dołożyli

34            -3
~~~Rotf
@Leszek
Fakt, że klub będzie dokładać do organizacji spotkań, ale z drugiej strony ten doping, nawet ograniczony, może finalnie okazać się bezcenny.

44            -2
~~~TS77
Informacja
A coś więcej wiadomo co z karnetami co z biletami kiedy konkrety?

23            -3
Kosmaty
Zarówno dobra jak i zła informacja.
Ekonomicznie dla Wisły kiepska informacja. Wisła nic na tych spotkaniach nie zarobi z biletów, bo to ledwie dla karnetowiczów starczy, a kibice są tak wygłodzeni, że będą chodzili na spotkania i łatwo nie zrezygnują z możliwości obejrzenia spotkania na żywo. Tylko naprawdę ważne sprawy mogłyby ich odciągnąć z trybun. Jednocześnie koszt najmu stadionu wzrośnie (zgodnie z tym co zostało podane do publicznej wiadomości koszty najmu stadionu będą na bieżąco korygowane zależnie od sytuacji i zmian w przepisach dotyczących kibiców na trybunach. Każdy wie jak to wygląda). Ok, czyli budżet niestety oberwie i to jest kiepska informacja. Na szczęście jest też dobry aspekt tej sprawy. Wsparcie trybun (nawet w tak ograniczonym zakresie) to rzecz bezcenna, nieprzeliczalna na gotówkę, a w wypadku Wisły mająca znaczenie szczególne. W walce o utrzymanie to będzie bardzo ważna rzecz i kto wie czy nie będzie to czynnik decydujący o sukcesie. Szczególnie, że na własnym terenie gramy z tymi, którzy nas gonią w tabeli i którzy wyprzedzając nas zepchnęliby nas na miejsca spadkowe, walka z nimi na własnym terenie to żadna pomoc, jeśli nie będzie kibiców, to właśnie trybuny są największą przewagą meczów domowych, w wypadku Wisły naprawdę potężną przewagą.

25            -6
Kosmaty
Mała propozycja dla klubu:
Warto wziąć przykład z Widzewa, to znaczy jeśli któryś karnetowicz nie będzie w stanie przyjść na mecz na żywo, to niech w odpowiednim czasie zgłosi to do klubu, by jego miejsce mogło na ten mecz zostać sprzedane ponownie. Niech w każdym meczu znajdzie się w sprzedaży setka dodatkowych krzesełek, to do końca sezonu wpadnie kilkanaście tysięcy złotych. Niby mało, ale to wciąż kilkanaście tysięcy, a Wisła wciąż musi liczyć każdą złotówkę i każdy grosik.

38            -5
~~~MSzu
Karnet
Ja będę mógł tylko na Koronę przyjść także dwa miejsca meczowe zwolnię. Przypomni ktoś ile jest karnetowiczów obecnie?

23            -3
~~~Edi
Odpowiedź kosmatego
Dobry pomysł z tym zgłoszeniem. Ja posiadając karnet nie jestem wstanie przyjść na mecz ponieważ jestem na rehabilitacji po wypadku. Ja kupię sobie bilety wirtualne a ktoś mógłby wejść na moje miejsce.

30            -3
~~~stary zgred
wejście na mecz
Karnetów jest sprzedanych więcej niż będzie miejsc. Może więc rozdzielić na te trzy mecze i dać czas do potwierdzenia wejścia. Kto nie potwierdzi wejścia w terminie - bilet do kasy. Pozostaje jeszcze problem miejsc, bo niekoniecznie będzie pewnie można usiąść na swoim, tylko będzie ta cała separacja.

9            -2
~~~goal
Karnetów sprzedano ok 7 tysięcy, więc nie będzie problemu.
A i tak karnetowcy nie mogli oglądać dotychczasowych meczów, więc muszą być uprzywilejowani.

19            -2
~~~Wqrwiony
bilety na mecz.....
Witam.Chcialbym poruszyc delikatny temat: WSTEP NA MECZE U SIEBIE..Zgodnie z planem PZPN na mecz moze wejsc 25% "pojemnosci",jaka posiada dany stadion.A wiec w naszym wypadku jest to 8282-8283 osoby.Oczywiscie pierwszenstwo wstepu powinny miec osoby,ktore juz "prawo wstepu " sobie wykupily wczesniej-czyli karnetowicze..Koledzy Wislacy,czy nie mozna np ,bez wzgledu na posiadanie karnetu wykupic np "specjalny bilet dla karnetowicza".Ja nie chce nikogo naciagac na dodatkowe wydatki.Sam wykupuje on-line bilety czy teraz po kilka tzw "19,06 zl".Tylko...ze kazdy wie,ze nagle w sporcie zrobila sie niewesola sytuacja.Silni "przezyja","slabsi"-niestety upadna.Obysmy zostali w tej grupie "SILNI".Pozdrawiam

13            -7
~~~Stary Wiślak
wejście na stadion
Proponuję by karnety schować na pamiątkę posiadam trzy ale chętnie kupię bilety na każde z trzech spotkań tym możemy wspomóc Osobiście mam trzy karnety ale chętnie kupię bilety na każdy mecz tym możemy wspomóc nasz ukochany klub

9            -7
~~~arex
Bilety-karnety
Klub powinien podać maila, na którego posiadacze karnetów mogliby zgłaszać fakt niekorzystania ze swojego karnetu. Ja osobiście posiadam karnet całoroczny, wykupiłem dodatkowo kilkanaście biletów wirtualnych, i wiem, że nie będę mógł przyjść na mecze , więc chętnie zgłoszę swój karnet do wykorzystania. Pozdrawiam brać Wiślacką.

8            -2
~~~Lando
TSW
Podobno Raków w meczu z Nami bez kibiców... Sanepid wydał negatywną opinię na temat wejścia kibiców w woj. Śląskim i części łódzkiego co tyczy się m.in. Bełchatowa...

11            -1
JLuc
A może
Każdy z karnetem dodatkowo wykupi dodatkowy bilet, za około 15 zł. Przy 8200 osób posiadających karnety, daje to ok 123 000 zł.

3            -4
GrzegorzS
Zmiast marudzić lepiej chwilę poczekac, jak będzie
zgoda zakupiłem wojewody i podpisany nowy aneks z miastem to pewnie i wejdziemy na mecz. Zaś do osób, które mówią, że mogą wykupić bilety mimo, że mają karnety takie info zapełniajcie stadion biletem wirtualnym. Ja dziś 20 biletów po 19.06 zł. Nie mówcie ale kupujcie, czyny nie słowa.

8            -7
~~~Wisła forever
bilety
przed kazdym meczem zbiorka kasy do duzych skarbonek, taki dobrowny dadatek ale zasugerowac 10 zl. minimum.

2            -2