Czwartek, 20 lipca 2023 r.

Synerise pozostaje Sponsorem Wisły Kraków

Specjalizująca się w sektorze nowych technologii i pionier sztucznej inteligencji w Polsce firma Synerise pozostaje oficjalnym Sponsorem "Białej Gwiazdy" w sezonie 2023/2024. Współpraca trwająca od 2019 roku będzie mieć dalszą kontynuację, a logo wciąż widnieć będzie na plecach trykotów meczowych pierwszej drużyny.

Synerise jest polską firmą skupującą swoje zainteresowanie w sektorze deep-tech w zakresie big data i sztucznej inteligencji. Obok macierzystego oddziału w Krakowie posiada siedziby także w Warszawie, w San Francisco oraz w Dubaju. Specjalizuje się w dostarczaniu zaawansowanych i oryginalnych rozwiązań technologicznych dla takich branż, jak Bankowość, Retail, eCommerce, Automotive, Insurance i Telco, kooperując z liderami w swoich dziedzinach, dostarczając rozwiązań dla klientów funkcjonujących na ponad 150 rynkach, pozwalające w sposób zautomatyzowany i autonomiczny podejmować ponad 1 mld decyzji dziennie. Prócz podstawowej działalności przedsiębiorstwo prowadzi również szeroką politykę edukacyjną, mającą popularyzować naukę, także wśród najmłodszych. Synerise prowadzi również działalność w zakresie popularyzacji wiedzy i wspierania edukacji na etapie szkolnym. Współtworzyła podcast Zrozumieć AI. Ponadto prowadziła m.in pierwszy w historii program wspierania edukacji w zakresie AI w szkołach podstawowych i w liceach - Synerise AI Schools - w którym wzięło udział ponad 2200 uczniów w ponad 300 grupach w 140 placówkach.

Według Financial Times - dziennika brytyjskiego o elitarnym charakterze i międzynarodowym zasięgu zorientowanym na tematykę gospodarczą i finansową, wydawanym od 1888 r. w Londynie - Synerise został umieszczony w rankingu z 2022 i 2023 roku jako jedna z najszybciej rozwijającą się Spółek w dziedzinie technologii w Europie, wiodąc prym na polskim podwórku w zakresie sztucznej inteligencji. Osiągnięcia firmy zostały dostrzeżone i nagradzane wielokrotne m.in przez EY, Deloitte, Google czy chociażby Microsoft, a dokonanie technologiczne oraz naukowe są cenione w międzynarodowych konkursach organizowanych przez Uniwersytet Harvarda, Stanforda czy komercyjnych sygnowanych przez takie firmy, jak Rakuten, Twitter, czy Booking.com.

Wybrane produkty z zakresu sztucznej inteligencji opracowane przez zespół Synerise są udostępniane jako otwarte oprogramowanie w domenie publicznej - mogą służyć między innymi do odkrywania zastępników leków w przypadku chorób nowotworowych. Zespół Synerise udostępnia również swoje oprogramowanie charytatywnie, czego doskonałym przykładem jest wspólpraca firmy z Białostockim Centrum Onkologii.

Współpraca między "Białą Gwiazdą" a Synerise rozpoczęła się od wsparcia dla wiślackiej Akademii i Wisły Kraków. Początkowo logotyp firmy znalazł się na froncie trykotów młodych adeptów futbolu z drużyny CLJ U-15 oraz z zespołów od U-7 do U-14. Wraz z inauguracją sezonu 2021/2022, kiedy powstała w klubie piłkarska sekcja kobiet, Synerise zdecydował się wesprzeć zawodniczki w drodze o sportowe cele, zostając Sponsorem naszych piłkarek. W kolejnym sezonie Spółka podjęła kolejny ważny dla nas krok, stając się oficjalnym Sponsorem Białej Gwiazdy, co jednocześnie wiązało się z pojawieniem jej logotypu na plecach koszulek pierwszej drużyny.

Przedłużenie umowy oznacza kontynuację naszej współpracy w kolejnych 12-stu miesiącach w formacie zapoczątkowanym z lipcu 2022 roku. Dodatkowo Synerise towarzyszyć nam będzie w roli Sponsora Meczu z GKS-em Katowice.


Źródło: Wisła Kraków SA

 Redakcja

Tagi:


Zobacz także:



Najczęściej czytane w ostatnim tygodniu:


Dodaj komentarz:


Nick:

Temat:

Tekst:

UWAGA: Dodając komentarz akceptujesz naszą politykę prywatności » oraz regulamin komentarzy »


2    Komentarze:

GrzegorzS
Wyjdzie na to, że ograniczenia ze strony Nowak-Mosty
pomimo braku awansu dzięki dobrej grze w rundzie wiosennej, pełnym trybunom, i ruchu wobec marki owocują umocnieniem a nie osłabieniem pozycji Wisły. Zapowiadana dziura budżetowa wydaje się być skutecznie zasypywana. Ważne było by dla rozwoju klubu mocne i skuteczne wejście w nowy sezon. Nie będzie łatwo, bo zagramy dwa wyjazdy z Łęczną i Polonią to będą trudne mecze, ale ich wygranie odzwierciedliło by się w sprzedaży karnetów, bo ta po pierwszych dwóch tygodniach, gdy tempo było szybki zwolniła a wynik zawsze jest dobrym kopem dla chętnych. Dobre wejście w sezon da szansę na podwojenie sprzedaży i dojechanie do 8000 miejsc karnetowanych. Za trzy tygodnie pierwszy mecz przy R22 z mocno osłabiona Stalą z Rzeszowa mimo wakacji może to być otwarcie odnowionego stadionu, czy będzie na razie zamiast murawy mamy sporą piaskownicę i coś jest nie tak z harmonogramem układania nowej murawy. W efekcie może się okazać, że pierwszy mecz w Krakowie to my zagramy najwcześniej po 20 sierpnia jeśli nie we wrześniu.

10            -10
~~~Jarek
Sponsor
To super Synerise a jak przyjęto w Krakowie wywiad z Zbigniewem Koźmińskim dla Polsatu , czy to realia czy nie wie co słychać w strukturach klubu bo sieje defektyzm.

7            -9