Piątek, 31 maja 2024 r.

Szymon Sobczak odchodzi z Wisły Kraków

Wygasający z końcem czerwca kontrakt Szymona Sobczaka z krakowską Wisłą nie zostanie przedłużony. Oznacza to, że przygoda naszego wychowanka z "Białą Gwiazdą" trwała tylko jeden sezon.

Sobczak wrócił do naszego zespołu latem 2023 roku na zasadzie wolnego transferu, będąc wcześniej piłkarzem Zagłębia Sosnowiec. Jego debiut w pierwszym zespole Wisły miał miejsce 22 lipca 2023 roku, w zremisowanym 2-2 meczu wyjazdowym z Górnikiem Łęczna.

Łącznie zagrał w naszych barwach w 35 meczach, w których zdobył 10 bramek. Z "Białą Gwiazdą" wywalczył w bieżącym roku Puchar Polski.


Źródło: Wisła Kraków SA

 Redakcja

Tagi:


Zobacz także:



Najczęściej czytane w ostatnim tygodniu:


Dodaj komentarz:


Nick:

Temat:

Tekst:

UWAGA: Dodając komentarz akceptujesz naszą politykę prywatności » oraz regulamin komentarzy »


58    Komentarze:

~~~Sj
Szkoda
Szkoda go

142            -68
~~~elektryk
Sobczak
Kogo jak kogo ale Szymona to akurat trochę szkoda, jasne że zawalił kompletnie karnego z Zagłębiem ale ogólne był jednym z niewielu po których było widać jakieś tam zaangażowanie i ambicje...

187            -50
~~~Kroolik
Bez jaj
No to jest istna głupota. Nie wiem jakie były uwagi do Sobczaka. Akurat ten facet naprawdę walczył za Wisłę i w wielu ostrych pojedynkach z obrońcami zebrał swoje. Wywalamy wagon szrotu i słusznie, ale chyba tutaj idziemy za daleko. Jeszcze dwa- trzy lata temu zdarzało się cały sezon grać bez żadnego napastnika. Znalezienie dobrego zawodnika na tę pozycję nie jest łatwe, a jednym Rodado sezonu nie rozegramy

146            -56
~~~Nei
...
Ktoś w ogóle zostanie? Czy Kmiecik wraca do gry? z tym drugim grubym, który zawsze na meczach siedzi...?

73            -70
~~~×sexy×
Dziwne
Co do tego zawodnika to zaskakująca decyzja

141            -38
~~~uważam że
za tego karnego z Sosnowcem !
dobrze !

58            -135
~~~Japycz
No to kto z nich...
pieniędzy na transfery to my raczej nie mamy, pytanie kto trenerem teraz to tylko chyba Moskal albo Szulczyk.

30            -39
~~~Combo1906
Dziwna decyzja
No nie wiem czy to dobra decyzja jemu to akurat zależało

115            -29
~~~Yooo
Kurczę
Szkoda

98            -30
~~~Jaskółcze Gniazdko
Sobczak
Wiem spartolil bardzo ważnego karnego z Sosnowcem . Ale często grał dobrze . Życzę mu powodzenia . Umie się zastawić i przetrzymać piłkę. Moim zdaniem ja bym kontrakt przedłużył , bo nie wierzę że przyjdzie ktoś lepszy ..

121            -26
~~~Janko Buszewski
A ktoś w tym klubie
w ogóle zostanie!? Nie sztuką jest wywalić pół drużyny,sztuka zastąpić ich konkretnymi piłkarzami.Sobczaka,mimo zawalonego karnego w Sosnowcu,akurat bym zostawił.

112            -22
marcobe
Szymon Sobczak
I dobrze bo ferment siał w szatni

71            -40
~~~`jja
~~~Jaskółcze Gniazdko
Nie gral dobrze często. Grał dobrze jeden mecz. Z piastem. Reszta to pozoranctwo jak reszta. Czekamy jeszcze na urygę, kmiecika i będzie ok.

69            -40
~~~MK1906
Głupota
[...]e z trybun rządzą Klubem, w sumie Królewski ma racje niech sami sobie grają.

30            -44
~~~g
a to dziwne akurat, duzo strzelał jak na liczbę minut
kto wie, może go chcieli, ale warunki postawił zbyt wysokie

57            -8
Mario
Szkoda Chłopa
Ciekawe kto za niego ...

39            -15
~~~WAz
Błąd
Według mnie jest to zła decyzja. Miał dobre mecze przeplatane gorszymi ale jednak wykazywał wolę grania w przeciwieństwie do niektórych już nieobecnych. Czyli dwóch napastników już odpalonych. Teraz czekam na informację co z Rodado?

51            -25
~~~Roman
Sobczak
I bardzo dobrze

47            -35
~~~Janko Buszewski
Mam także nadzieję
że ktoś w klubie prócz czystki i stosu z czarownicami ogarnia,że mamy zagrać w pucharach( dobrze byłoby nie przynieść sobie wstydu także i poza naszymi granicami) i chyba kolejny raz,wypada spróbować zagrać o powrót do elity !?

39            -16
~~~Jaki
Wisła
Jego szkoda mimo tego karnego w sosnowcu ale musiały być inne sprawy tzw szatnia.Powodzenia w dalszej karierze.

52            -7
~~~Ja
Ja tam od razu pisałem jak go zobaczyłem w akcji
żeby chłopina szukał innej profesji - najlepiej w stolarstwie...

43            -25
~~~Misioł
Odejdzie Rodado i Żyro
Więc to akurat dziwna decyzja. Ale jakoś się nią nie emocjonuję. Królewski sprawił, że nic mnie już w tym hobby nie emocjonuję.

37            -16
~~~RR90
Szkoda
Akurat jego z tych co odchodzą o brak zaangażowania posądzić nie można. Powodzenia Szymon.

35            -10
~~~pablo
sklad
zal Miego- dobry skrzydlowy i Szymona - walczak ale w szatni nie wiemy co sie dzialo, stajnia / szatnia/ Augiasza moze jest czyszczona, wietrzenie magazynu jest potrzebne tylko pytanie kto sie pojawi i kto nad tym bedzie panowal bo narazie jest bezkrolewie...

27            -6
~~~Marcin
Może to i lepiej
Dla niego i dla klubu.

28            -7
~~~bodzio
dobra decyzja
Ile dziesiątków tysięcy złotych miesięcznie można płacić za to że ktoś się starał? Za takie pieniądze trzeba oczekiwać znacznie więcej.

48            -7
kuszczak
Dzień wcześniej
Zdjęcie w łóżku z pucharem a potem karny w Sosnowcu Ala Lewandowski, w sytuacji gdzie potrzeba na gwałt punktów. Chyba coś nie dojeżdżało z psychiką. Tak jak u tego co każe się nazywać postacią z kreskówki albo u tego wytatuowanego imprezowicza z Ząbek. Może i Sobczak jest Wiślakiem ale umiejętności nie na Wisłę.

48            -9
~~~Ooo
Kto w tej drużynie będzie grał w pucharach...?
Kmiecik w ataku Krzoska w pomocy... Czy tam ktoś to ogarnia czy znów SI rządzi..

31            -15
~~~M14
Żenada
Ten gosc mial zostac. Kur... walczymy widze o utrzymanie a nie o awans w nastepnym sezonie. Puchary tez sie skoncza ekspresowo widze

24            -27
~~~KibicRepr y
On by się akurat przydał
Na 1 ligę się nadaje, przy dobrym trenerze parę elementów by poprawił i już w ogóle byłoby spoko, dobrze bije wolne, a poza tym Wiślak i na pewno nigdy obok meczu nie przejdzie. Takich ludzi też musimy mieć w składzie bo drużyna musi mieć identyfikację i charakter. Jedziemy taśmowo widzę ale żebyśmy nie wylali przysłowiowego dziecka z kąpielą.

26            -12
~~~Jarek
Sobczak
Dobry zawodnik na poziomie Polish Championship

24            -8
~~~PS
...
Dobra - zaangazowanie i ambicje , ale przeciez tu na pierwszym miejscu ma byc GRA W PIŁKE ! Przeciez to nie sa sporty walki , o co wam do jasnej cholery chodzi ? Przeciez sobi jest wolniejszy od Rodado . Technicznie nawet spoko , ale jest tak wolny , ze to go dyskwalifikuje jako napastnika klubu , który chce grac z polotem.

34            -5
~~~kibic62
mnie to pachnie
czyszczeniem sztabu i drużyny przed przejęciem Wisły przez nowego właściciela! oby! P. Królewski mamy Ciebie dość!

33            -22
~~~Fanfan
Dziwna decyzja
Chyba ze decyzja pilkarza bo moze mial oferty z ekstraklasy badz zagranicy.

12            -12
~~~Fanfan
Tez dziwne
Ze chca przedluzyc kontrakt z Lasickim a Sobczaka odpalic mimo ze dawal wiecej w ostatnim sezonie od Igora

26            -6
~~~Adam 2
skład Wisły
Mariusz Jop i zawodnicy z rezerw do I drużyny

14            -9
~~~Brck
Gra
Tutaj akurat zgadzam się z decyzja że nie przedłużono kontraktu..ok powiedzmy że Sobczak się starał ale niestety umiejętności większych oprócz zastawiania się z piłką to on nie ma! Często źle decyzję i spowalnianie akcji..dodatkowo wydaje mi się (a bardzo dużo czytałem między wierszami czy obserwowałem sytuację dookola druzyny) że niestety chlopak ma baaaardzo wybujałe ego a nie może być tak że jeden zawodnik miałby być ważniejszy niż zespół.. spójrzcie na Rodado a na Szymona - Angel przerasta Sobczaka o kilka klas a nigdy na meczu nie było widać pretensji,wymachiwania rekoma czy jakichś pretensji do kolegów że np ktoś nie podał piłki.. a u Sobczaka było to nagminne - tak jakby tylko on był na boisku i nikt inny nie mógł np strzelać a Szymon często robił tak że próbował uderzać choćby z 3 kolegów było lepiej ustawionych..nie mam nic do chlopaka ale z takim gwiazdorzeniem to może mieć problem zagrzać gdzieś dłużej miejsce a jeden lepszy sezon w Sosnowcu gdzie całą drużyna grała pod niego nie robi jeszcze z niego drugiego Ronaldo..jeśli mamy budować drużynę to niech to będzie robione od zera z ludzmi którzy będą się dogadywali bo jednak to jest najważniejsze- zawodnicy spędzają że sobą większość roku i jeśli nie ma w teamie chemii powoduje to problemy..

31            -3
~~~zb
Sobczak i inni
Mamy kilku kopaczy na wypożyczonych , trzeba ich ściągnąć sprawdzić co potrafią, w najgorszym wypadku mogą zasilić III ligę, a stamtąd spróbować kilku wyróżniających się

21            -1
~~~Realista8 0
1Sobczak
Panowie jedno pytanie, czy my chcemy byc profesjonalnym klubem ? czy klubem pilkarzy ktorzy sa tez kibicami Wisly? staral sie, walczyl biegal, to co mial sie polozyc? za tak wykonanewgo karnego w tak waznym momencie, musza byc klonsekwencje, takie samowolki nie moga byc tolerowane, bo za chwile kazdy inny zawodnik chocby nie wiem jak zawalil mecz bedzie sie czul bezkarny, jezeli to bedzie tolerowane. inna sprawa ze lista tych odejsc to juz zaczyna sie wymykac spod kontroli, i okienko z futbol menadzera sie szykuje, napewno nie bedzie nudno, ale czy lepiej? mozna miec uzasadnione obawy.

17            -5
~~~Janko Buszewski
Brck,lubię z Tobą polemizować
podobnie jak z innymi,rozsądnymi i kulturalnymi ludzmi na tym forum.Mam nieco inne zdanie na temat pozbycia się Sobcaka,al przekonują mnie Twoje argumenty.Jesli masz sprawdzone info i faktycznie on sam zchowuje się w sposób jaki przedstawiasz,to ja podpisuję sie pod Twoim poglądem.Zespół to mechanizm i nie moze jeden elemment,destabilizowac całości.To oczywiste.Dałes przykład Angela.Jak dla mnie ,to mega sportowiec.Faktycznie ambicja i skromnośc duzegoo kalibru.Owszem,zdazało mi sie nieraz rzucic o nim coś niepochlebnego,ale to zazwyczaj w sytuacji jego dosyc nieraz niestety częstej nieskuteczności.Aktualni e,był to jedyny chyba człowiek,który starał sie na placu i widac było jego prawdziwe zaangażowanie i i sportowa zlośc.Drugi walczak w ostatnim czasie ,to Duda,który w Katowicach robił co mógł,zeby wspomoc Angela.Bezskutecznie.Cza sem zdazało sie krytykowac Kacpra ( ja z reguły jakos go zawsze tłumaczyłem)ale ile jest wart ten zawodnik,pokazał jego brak w ostatnim meczu.Zauważył to równiez Grzegorz i nawet napisał o tym :) Duda to młody piłkarz i sporo jeszcze nauki -rzed nim,ale w obecnej sytuacji nie mając ZADNEGO człowieka do rozegrania,musimy szanowac własnie jego.Czasy gdy robił to Wolski czy Stlić,prawdopodobnie prędko się nie wrócą..?!

16            -3
Five
..
Sobczak ? A kiedy Goku, który był kompletnie nieprzydatny? A Uryga ?

27            -3
~~~Kibol z Reymonta
Niech publicznie...
powie ,dlaczego brał sie za strzelanie karnego z Zagłębiem i dlaczego strzelił tak jak strzelił.Kibice by się dowiedzieli skąd się wziął ten 1 punkt w ostatnich czterech meczach.

32            -2
~~~Mirson
Jaro
Aż strach co teraz Jaruś wymyśli !

18            -9
~~~Qaz
Ciekawe
Ciekawe kto w klubie podejmuje decyzję o nie przedłużaniu kontraktów. Dyrektor sportowy czy trener....

15            -2
~~~GURULI76
Sobczak mnie nie przekonywal....!
Starać się i walczyć to ja nawet mogę.... za taki hajs. Gość miał takie sytuacje w meczach że na prawdę. My musimy mieć jakość zawodnika a Sobczak uważam w szatni też musiał kombinować bo widać że ma ciężki charakter jeżeli Rodado nie walczy o podejście do karnego walcząc o króla strzelców to daje do myślenia odnośnie postawy Sobczaka....!

26            -5
~~~gustaw
Sobczak??
Akurat jeden z nielicznych, którym zalezało!..

11            -19
~~~Spartiata
A kiedy
IS7 ?!

11            -2
~~~Artek
Nikt tego nie przemyślał
Szymon Sobczak był jednym z niewielu piłkarzy, którym się chciało grać w tym sezonie. Facet zostawiał na boisku całe swoje serce, identyfikował się z naszym klubem jak mało kto, a oni pozwalają mu odejść?! Mam wrażenie, że już od pierwszej kolejki Królewski będzie żałował tej decyzji. Szymon - powodzenia i dziękuję za to, że nigdy nie cofnąłeś nogi, za to ile dałeś nam, kibicom!

17            -10
~~~KibicWisł y76
Kto za niego?
Bez wątpienia gość grajacy z zaangażowaniem i sercem, miewał dobre momenty ale uczciwie i obiektywnie drewniane umiejętności, straty, brak zrozumienia z kolegami, o karnym nie mówię zdarza się najlepszym. Moim zdaniem mógł zostać jedynie jako zmiennik

17            -3
~~~Gannicus
Sobczak
To akurat może dziwić zaangażowanie ok, gra w miarę dobrze 35 męczyć 10 goli. Nie wiem jaki miał kontakt ale jeśli nie za wysoki powinien dostać szanse na kolejny sezon. Powodzenia Sobczak byłeś jednym z niewielu w Wisle którym zależało, takie moje wrażenie.

10            -8
~~~Maks
Żenada
Kibicuję Wiśle 30 lat. Różne rzeczy już widziałem, ale teraz pierwszy raz wstyd mi za ten zespół, włodarzy, za kibiców było mi wstyd jak pożarli nas z Lechią i Śląskiem, żeby lepiej dilować prochami.. A teraz jestem prawie przekonany, że to muszą być celowe działania, żeby niebawem przy błoniach był już tylko jeden klub. W pucharach Wisła dostanie ciężkie baty od najgorszego nawet zespołu z europy, "wzmocnienia" beda polegały na wyprzedaniu wszystkich których ktokolwiek weźmie a za nich sprowadzeniu jakiś kulawych dziadów z trzeciej ligii peruwiańskiej, potem spadek do drugiej ligii i wielkie zdziwienie wszystkich "jak do tego doszło, nie wiem?"

6            -12
~~~Toretto
Zmiany
Chcieli kibice zmian to teraz macie Soból zły Soból do dymisji teraz macie co macie..

12            -8
~~~Sebastian
Bardzo dobrze
Zmarnował karnego w kluczowym momencie sezonu, po czym morale ekipy siadło. W Wiśle nie ma miejsca dla przegrańców.

13            -5
~~~Toretto
Rodado
Jeszcze Rodado ma odejść i po aptekach.. Sarga Żyro w napadzie..powodzenia

4            -10
~~~Bolo
Jak widze opinie, że szkoda ...
To [...] ręce opadają !, drewno które miało siły n a20 min jedynie co [...] umie to klaskanie i głupie uśmiechy. [...] [...] ! Podobno [...] miał inna wizje budowania klubu hahaha jprd

9            -5
~~~j.k.
...
Szymus wypozyczyl sobie puchar bez powiadomienia kogoklolwiek, do pamietnej sesji zdjeciowej. Czyzby to byl kamyczek, ktory przesadzil spraws? A juz powaznie: mily i sympatyczny chlopak, ze spora doza narcyzmu - mial sporo szans. Chyba sam to zepsul. Powodzenia!

5            -1
~~~Brck
Wywiad
Miałem pisać to wcześniej i wyczułem temat..czekałem tylko kiedy Sobczak po odejściu zaatakuje klub haha już pierwsze podchody zaczyna robić.. będzie szukanie winy we wszystkich dookola a nie w sobie - typ narcystycznego człowieka który w sobie widzi tylko to co najlepsze..ogólnie grał srednio-slabo,samolubnie i bez zrozumienia z kimkolwiek z drużyny! Pretensje,wyrzuty i wymądrzanie się.. ale teraz i tak będzie obwiniał klub lub mówił jak to wszystko było źle tylko nie on jedyny sprawiedliwy Wislak..wspomnicie moje słowa że jeszcze dużo zlego od niego usłyszymy i wprowadzi zamęt swoimi wypowiedziami bo człowiek z jego charakterem nie odpuści i będzie o niepowodzenie oskarżał wszystkich innych! Transfer tego "zakochanego w Wisle" pana jeszcze odbije się czkawka teraz po jego odejsciu

5            -1
~~~szczebele k
Szkoda
Pozbywamy się zawodnika, który jako rezerwowy strzelił 10 goli, a za chwilę nie będziemy mieć tego co strzelił więcej?

1            -1