Sobota, 1 października 2022 r.
Wisła nie rozważa zatrudnienia Dariusza Banasika
A- A+

Krakowska Wisła nie rozważa aktualnie zatrudnienia trenera Dariusza Banasika, którego nazwisko pojawiło się dziś w mediach, w kontekście ewentualnej zmiany szkoleniowca zespołu "Białej Gwiazdy".

Wisła Kraków w dwunastu rozegranych spotkaniach pierwszej ligi doznała już aż pięciu porażek, stąd też trudno się dziwić, że w obiegu medialnym pojawiają się potencjalni kandydaci, którzy w przypadku ostatecznej decyzji o zmianie szkoleniowca, mogliby zastąpić Jerzego Brzęczka.

Banasik to były trener Radomiaka Radom, z którym to klubem dwa sezony temu uzyskał awans do Ekstraklasy. Ostatnio negocjował swoje ewentualne zatrudnienie w Podbeskidziu Bielsko-Biała, ale ostatecznie strony nie doszły do porozumienia i trenerem "Górali" został inny znany z ekstraklasowych stadionów szkoleniowiec - Dariusz Żuraw.


Dodał: Redakcja
Tagi: Wisła Kraków | Jerzy Brzęczek | Dariusz Banasik | Dariusz Żuraw |


Dodaj komentarz:


Nick:


Temat:


Tekst:

UWAGA: Dodając komentarz akceptujesz naszą politykę prywatności » oraz regulamin komentarzy »

Komentarze:

2022-10-01 15:27
~~~FanWisły
...
Oczywiście, że nie rozważa. Przecież jest wujek na posterunku. Ciekawe czy Błaszczykowski może spojrzeć w lustro po tym jak hańbi ten klub.
218
39
Ocena postu: 179
2022-10-01 15:28
~~~Pshepyoor
Hmm
Skowronek, Hyballa, Gula, Brzęczek, żaden nie wypalił.. przypadek? Wychodzi na to, że przy obecnym układzie w klubie każdemu trenerowi będzie bardzo ciężko. Potrzeba większych zmian, nowego otwarcia, świeżych ludzi. Trzeba odsunąć od klubu cały sztab trenerski, sztab medyczny, kierownika drużyny, skautów, dyrektora Akademii, oraz biuro prasowe klubu. Można co najwyżej zostawić sprzedawców biletów w kasach. A reszta won. Wszyscy oni tworzą obecny zgniły uklad wzajemnej adoracji, który nic dobrego Wiśle nie przyniesie, a my naiwnie liczymy, że odsunięcie od klubu jednego pracownika - trenera będzie lekiem na całe zło. Było tych trenerów 4. i każdy z nich poległ. Jakby każdy z nich został zjadany przez obecny zgniły układ. Ale może Banasikowi się powiedzie, ale chłop będzie miał równie ciężko przy obecnym zgniłym układzie wzajemnej adoracji.
84
86
Ocena postu: -2
2022-10-01 15:36
~~~Ona
To szkoda
Brzęczek musi odejść ale dla mnie np.zastapienie go Sobolewskim byłoby niepowaznie.On tak samo odpowiada za wyniki Wisły a poza tym w Płocku jak odszedł to sie ucieszyli bo oprócz tego ze słaby trener to jeszcze kłotliwy.To musi ktoś z zewnątrz przyjść!!!
46
3
Ocena postu: 43
2022-10-01 15:41
~~~Tochi
Układ wzajemnej adoracji
Napiszę to też bo wtedy jestem taki fajny. Brzęczek zawiódł, właściciele też popełnili błędy. Natomiast ludzie piszący o nowym otwarciu nie piszą nazwisk, nie piszą jakich ludzi. Tylko nowy, ekspertów, odpowiednich. Np. band kibicowskich za Sarapaty, którzy doprowadzili klub do sytuacji. Ale oNi nIe sPuŚcIlI nAs dO 1 lIgI, nie oni mogli nas do 4 jak nie niżej. Rozumiem irytację, ale plucie dla samego plucia? Może lepiej by było gdyby właściciele wgl. tu nie przyszli. Upadliby i byłby święty spokój.....
67
103
Ocena postu: -36
2022-10-01 15:49
~~~Arturo
Trener
Tylko Gmoch lub Strejlau. Może jeszcze Piechniczek. Każdy lepszy od wuja. No cóż, pozostał śmiech przez łzy.
23
8
Ocena postu: 15
2022-10-01 15:50
~~~Mr. Kibic
Trzeba działać stanowczo i szybko
Już powinien być komunikat że Brzęczek nie jest trenerem Wisły!... i nie zostaje w niej w jakimkolwiek charakterze, jutro nowy trener powinien spotkać się z drużyną i jutro powinien z nią zacząć przygotowania do meczu z ŁKS sztab może dokompletować w tygodniu, trzeba działać szybko za dużo czasu zostało zmarnowane na liczenie na nie wiadomo co....może jeszcze jakimś cudem uda się nadrobić stracony czas. Tylko mam jedną prośbę aby Kubuś nie wybierał nam już trenera ....wybrał ich już czterech.
146
19
Ocena postu: 127
2022-10-01 15:51
~~~Bobas
Komentarz został systemowo ukryty...
TS
Szacun Tochi
23
77
Ocena postu: -54
2022-10-01 15:54
~~~Klakier
Nowy trener
Słyszałem na klubowych korytarzach, że Mariusz Jop ma objąć Wisłę
59
63
Ocena postu: -4
2022-10-01 16:04
Maxi
Dobry trener z miłą chęcią bym go widział w Wiśle
Brzęczek się w Wiśle nie sprawdził i nie ma co czekać ze zwolnieniem go bo obudzimy się z ręką w nocniku !!! Banasik jestem na tak ale on musi mieć swój sztab a nie klub mu wyznacza kto ma być asystentem itd . a potem rezultaty są jakie są . Ps. Pan Kazimierz Kmiecik jest pan Legendą Wisły i na zawsze pan nią pozostanie ale idź pan na emeryturę szkolisz pan napastników i efekty ,, widać ,,
123
20
Ocena postu: 103
2022-10-01 16:08
Jazz
.
Tochi, a dziwisz się, ze jest taka frustracja, że niektórzy zaczynają przesadzać? Sam nie zgadzam się z wieloma stwierdzeniami, ale to jest normalny odruch, gramy w 1 lidze, na ostatnich 5 meczów zdobyliśmy 1 punkt, ludziom puszczają nerwy. Brzęczek z pewnością nie jest jedynym winnym, ale obawiam się, ze sprawy zaszły tak daleko, ze zmiana trenera i tak jest konieczna. Ale to tylko jeden krok. Ktokolwiek by został nowym trenerem to muszą być olejne zmiany, ale ocenę co trzeba jeszcze zmienić powinne przenanalizować osoby związane z klubem, jak dla mnie coś trzeba zrobić ze sztabem medycznym i z programem treningowym, bo to jest jakiś absurd, że w Wiśle piłkarze nie robią postępów a wręcz przeciwnie. Może w Myślenicach z wodą jest coś nie tak, albo trawa krzywo rośnie ?
45
19
Ocena postu: 26
2022-10-01 16:11
~~~Kosmos
Q
Jesli ktos dementuje to znaczy ze rozwaza
59
6
Ocena postu: 53
2022-10-01 16:13
~~~TylkoWisła
Gdzie leży granica cierpliwości?
Jeżeli J. Brzęczek zostanie na stanowisku po wrześniowym blamażu, i dodatkowo mając na koncie spadek z Wisłą to już kompletnie stracę nadzieję na lepsze czasy pod wodzą obecnych rządzących. Śmieją się nam w twarz - konferencje parę tygodni później od spadku, zmanipulowane ankiety, zatrudnianie braci, wujków i kolegów, firma kateringowa powiązana z rodziną Brzęczka, amatorzy w sztabie medycznym, niewypały transferowe i wiele innych. Tu już na prawdę należy zacząć się zastanawiać nad bojkotem, bo kibiców przyjezdnych i tak brak, a wspieranie finansowo tych, którzy tylko na to liczą, dostając w zamian takie traktowanie kibica i klubu jakim jest Wisła to nieporozumienie. Tu należy ratować Wisłę, a nie zbierać oklep od kolejnych Chojnic, Tych, Niepołomic.
73
8
Ocena postu: 65
2022-10-01 16:17
~~~c2
Kiko Ramírez
?
72
26
Ocena postu: 46
2022-10-01 16:52
Wqrwiony
jak mozna zmienic amatora wuja......
Ludzie kochani,pilka nozna to tylko dodatek do zycia.Wierzycie,ze siostrzeniec z EGO wybujalym jak chwasty w zapuszczonym ogrodzie,pozbawi wlasnego nieudacznika Wuja stalych dochodow - i Go wy....bie na zbity pysk z klubu? Przeciez nawet male dziecko z przedszkola doskonale zdaje sobie sprawe,ze jak Wuja Brzeczek wyleci z Wisly to juz NIGDZIE PRACY NIE ZNAJDSZIE.No chyba,ze u pana Danca w Kabarecie ( i to bym sie zastanawial,bo i w Kabarecie trzeba blysnac inteligencja).Za co Bozia tak pokarala nasza Wiselke:najpierw Marzenka z Sharksami,teraz Kubus z Wujaszkiem Jureczkiem,a niedawno jeszcze byl jeden "ananasz rodzinki" -braciszek Kubusia.Te wszystkie nieszczescia,jakie spadaja na nasz klub ,to musieli wymodlic w Niebie fani Craxy. Jest juz setki wpisow na roznych forach,czy to fb,interia,tutaj .Ludzie jawnie o tym mowia:WUJA PRECZ Z WISLY.Czlowiek majacy poczucie wlasnej godnosci i odrobine honoru-juz sam by przyszedl do Zarzadu i zlozyl podanie o natychmiastowe zwolnienie.Dla dobra klubu.Tak zrobilby normalny czlowiek.ale nie zrobi tego desperat,ktory rekami i nogami probuje zatrzymac to cieplutkie miejsce pracy,bo wie,ze to jedyna szansa by udawac,ze pracuje.A przy tym pobiera normalne pobory.Kubus wiec juz wczesniej ( na koniec sez 21/22) zadecydowal:mam gdzies jakis klub-Rodzinka najwazniejsza.Wiec nie liczmy,ze dopuki nie zostanie wyrzucony-tzn splacony przez Prezesa Nowaka Kubus,to bedziemy sie meczyc nadal z tym amatorem,udajacym trenera. Ciezka jest ta milosc do Wiselki.Oj,bardzo ciezka
65
21
Ocena postu: 44
2022-10-01 16:54
~~~SMOK
Pshepyoor
Z jednej strony masz u mnie wsparcie na 100% ale z drugiej, są to osoby, które ratowały Wisłę i nadal chcą ratować. W/g mnie nie trzeba zmian aż tak wysoko ale trzeba zmiany polityki zarządzania, która zmieni wszystko, trenera tez.
27
39
Ocena postu: -12
2022-10-01 17:08
Niewierny Tomasz
Każdy...
lepszy od Wuja.
58
16
Ocena postu: 42
2022-10-01 17:21
~~~ABC
Do smok
Czasem się zastanawiam, jak to się stało że ten nasz Kubuś-legenda jako jedyny w okresie rządów Shraksów utrzymywał z nimi kontakty i parę razy pożyczał im pieniądze na niby działalność... czy to nie miało wpływu na późniejszy przebieg zdarzeń. A sama wysokość kwoty nabycia akcji Wisły i brak dostępności dla innych chętnych bardzo zastanawia. M
45
39
Ocena postu: 6
2022-10-01 17:40
~~~kibic62
zmiana
już dwa razy zbyt póżno zmieniono trenera, skutki są widoczne! oby 3i raz nie popełnili tego samego grzechu!
58
5
Ocena postu: 53
2022-10-01 17:53
~~~Robert
Gra
Wuja won on naszej Wisły weź jeszcze sztab medyczny
56
5
Ocena postu: 51
2022-10-01 18:09
~~~Anacharsis scythae
Jest odwrotnie. Banasik nie chce Wisly
I zaden powazny trener sie tu nie pofatyguje przez wzglad na powiklania wlascicielskie. Nikt tu nie bedzie w stanie realizowac swojej taktyki i DYSCYPLINY, bo jest neurotyczny wlasciciel-pilkarz-ideolog. A takie kukielki jak Krolewski, Nowak tylko pogarszaja sytuacje. Klika. Zero niezaleznego myslenia. I zlitujcie sie z pisaniem o ratowaniu Wisly. Zuzyta, stara mantra. Ratowanie to bylo przez pierwsze 1.5 roku, a teraz jest niszczenie klubu, niszczenie zasad. Szybciej przy naszej kibicowskiej sile odbudowalibysmy sie od 4 ligi, wiec nie meczcie juz tym "ratowaniem Wisly", bo to jest pogrzeb.
38
8
Ocena postu: 30
2022-10-01 18:20
~~~Misioł
Oczywiście że nie rozwaza
Bo to by było zbyt rozsądne! Czyli nie w naszym stylu!
47
6
Ocena postu: 41
2022-10-01 18:23
~~~Mex
Trener
Szkoda że Marcin Brosz jest trenerem u-19 w górniku robił wynik ponad stan a do tego bumie pracować z młodzieżą.
55
3
Ocena postu: 52
2022-10-01 18:52
~~~Alfer_77
Trener
Radość ze zwolnienia Brzeczka będzie trwała tylko do ogłoszenia następnego nazwiska. Już tam Kubuś pewnie negocjuje z następnym Skowronkiem. W tym sezonie przy najmniej jest szansa na utrzymanie. Szczerze kończy się już wielu osobom cierpliwość...
16
31
Ocena postu: -15
2022-10-01 18:53
Influencer
Uplastycznijmy fakty
W normalnie prowadzanym klubie trener z takimi "osiągnięciami" już dawno miałby dużo czasu wolnego dla siebie. 2. Dementowanie odrazu wiadomości ze nie interesujemy się innym trenerem jest też dziwne bo trener jak i zawodnik powinien czuć presję wyniku. A u nas miło rodzinie i z tego nic nie wynika. Ratuje jedynie nas nowy właściciel i ktoś w zadanie pokroju Piotra Obidzinskiego, człowieka z doświadczeniem strategia biznesu a nie wyczuciem na nos bo zaraz wujek zostanie dyrektorem sportowym, Kubuś wiadomo grającym właścicielem a trenerem Franz Smuda bo on dobrego piłkarza pozna po tym jak wchodzi po schodach. ***a klub mem z naszej Wisły zrobiono...
59
5
Ocena postu: 54
2022-10-01 19:30
~~~Vadillo
JB
Osobiście mi szkoda że JB-wi nie wychodzi bo to pierwszy trener od lat który ma pełną władzę ,wsparcie prezesów,ale nie widzę tego ....jedyne choć marne pocieszenie to to że sir Alex przez dwa lata w MU taż miał pod górkę ale dał rade więc może i tu wypali !!!
13
57
Ocena postu: -44
2022-10-01 20:22
~~~Ona
Jaki Kiko
On jest dobry do wyszukiwania dobrych pilkarzy a trenerem jest slabym. Zapomnieliscie jak gralismy za niego? Laga do przodu bez ladu i skladu. Banasik ok ale boje sie ze jak odejdzie wuja bedzie jakis posluszny Kubie a Banasik ma charakter. Ma byc posluszny niestety.
30
3
Ocena postu: 27
2022-10-01 21:33
~~~Ona
Podobno
Jażdzynski chcw zmiany, a Królewski i Kubuś nie .Jest jeszcze trzeci obóz Nowaka ale w sumie nie wiem co oni bo Janex nie napisał.Szkoda ze nikt nie bierze pod uwagę innego wspolwłasciciela czyli kibiców.Przeciez na gre Wisły nie da sie patrzec a skład nie jest słaby.Za chwile nawet i ci najwierniejsi przestaną chodzić na mecze i kolejna strata finansowa.Już jedna wuja załatwił po spadku i co można sobie pozwolić nakolejną? Zostawienie Brzeczka to sabotaż!!!Trzymanie do zimy skończy sie tym ze dla nas sezon sie skończy w listopadzie.Trzeba juz teraz działać.
36
4
Ocena postu: 32
2022-10-01 22:04
~~~W......s
Won z Wisły !!!!
Tylko za tego dziada BROSZ, NAWAŁKA !!!
28
7
Ocena postu: 21
2022-10-02 00:07
~~~Malyja
Zmiana trenera natychmiast
A może by tak Heniu Kasperczak starszy od Smudy 2 lata ale dałby radę chociaż na ten sezon tylko czy dałby się przekonać zna klub zna Wisełkę i ma ją w sercu
7
22
Ocena postu: -15
2022-10-02 07:29
~~~Ax
Trenerem
Powinien zostać Tomek Kaczmarek co prowadził Lechię albo Darek Marzec,
10
17
Ocena postu: -7
2022-10-02 07:30
~~~Zen
Wisła
Najlepiej znowu kogoś z środowiska Wisły , bo to takie komfortowe... tylko wyniki fatalne
10
6
Ocena postu: 4
2022-10-02 08:08
~~~weramax
dymisja trenera
Odejdzie jeśli przegra dwa mecze z Wieczystą
10
4
Ocena postu: 6
2022-10-02 11:12
~~~Mark
Jak nie Banasik
To może Kloop oj Zarząd biedaku biedaki
8
6
Ocena postu: 2
2022-10-02 12:06
~~~Mark
Zarząd Wisly
Dlaczego kara cie nas nieudacznikiem Brzeczkiem i marazmem drużyny za jakie grzechy za duża frekwencję.Brzeczek już nic nie zrobi dobrego cała Polska to widzi tylko nie wy zaślepieni jestescie.Dosc już tego
16
4
Ocena postu: 12
2022-10-02 12:10
~~~~ja
HAHA JOP twoja mać.
Tak, najlepiej znów swojego. Kmiecik "trener" napastników, Sobolewski, Głowacki, skałt Brożek i Jop na trenera. Boże dopomóż. Ten klub trzeba zaorać i postawić na nowo.
11
7
Ocena postu: 4
2022-10-02 14:18
Jazz
.
W sumie Jop rymuje się z Klopp, wcale bym się nie zdziwił jakby według takiej kategorii wybierali. A tak serio, to trzeba było brać Brosza jak był wolny, teraz nie sądzę by naszych było stać na jego kontrakt plus odszkodowanie dla PZPN. Sądzę, że jeśli już będą zmieniać to będzie znowu jakiś ślepy strzał z zagranicy, albo ktoś na dorobku bez osiągnięć z Polski z nastawieniem że akurat może odpali. Czasem warto podjąć takie ryzyko, ale w przypadku naszych włodarzy to chyba jednak wziąć kogoś z doświadczeniem i znanym warsztatem na poziomie średniaka z Ekstraklasy, bo póki co to chcemy na razie tylko odbudować markę, a nie walczyć o Ligę Mistrzów (to dopiero za dwa lata, hehe). A biorąc pod uwagę, że zarządzający po prostu nie mają nosa do zatrudniania trenerów to trzeba ograniczyć ryzyko niewypału do minimum. Kiedyś przyszedł Wdowczyk i było OK, potem już same eksperymenty były.
7
6
Ocena postu: 1
2022-10-02 15:29
~~~Kiku78.
Wiślak zły!
Z szyderą bliską pogardy o Kmieciku podobnie o Jopie, Stawowy wam się marzy ?
5
8
Ocena postu: -3
2022-10-02 15:31
pawelkaper1
Komunikat...
A po co w ogóle klub wydał taki komunikat? Żeby Brzęczek nie poczuł się zagrożony...!?
9
5
Ocena postu: 4
2022-10-02 16:06
~~~~ja
~~~Kiku78.
Z całym szacunkiem, ale Stawowy jako trener juniorów, uważaj tutaj kolego Kiku, Wisły Kraków zdobył 2 krotnie Mistrzostwo Polski i raz 3 miesjce. Jako trener ekstraklasowy "karierę" miał średnią, to zgoda. A jakim osiągnięciem może pochwalić się pan "trener" Kmiecik czy Jop? Już wolałbym Stawowego, niż wyżej wymienione wynalazki zakorzenione w tym klubie po znajomości. Nikt tym nie będzie zarządzał dopóki w klubie będzie rządził bileter z za dużym ego.
12
22
Ocena postu: -10
2022-10-02 16:36
~~~ja-n
Pytanie
Nie ważne czy rozważa Banasika, ważniejsze czy rozważa awans do Esy
6
2
Ocena postu: 4
2022-10-02 19:24
~~~MALYJA
Dymisja
Kuba masz wielkie zasługi i po tamtym sezonie rysę która może się zabliżnić lub pęknąć bardziej BRONIŁEM Brzęczka w swoim sumieniu teraz nie ma co już bronić klub powinien jutro mieć nowego trenera nikt z trenerów pomocniczych nie powinien zostać Kuba ostatni dzwonek zadzwonił w piątek po męcu z ł?s będzie już za późno awans odkładamy na następne lata i dług dalej się powiększy Kuba jeszcze możesz ten sezon uratować ale z innym sztabem szkoleniowym posłuchaj kibiców a masz ich 20 tyś szkoda by było ich stracić
3
4
Ocena postu: -1

© 1998-2022 WISLAPORTAL.PL. Portal Kibiców Klubu Wisła Kraków    |    Strona wygenerowana w 0.048 sek.   |    Kontakt: redakcja@wislaportal.pl
Korzystając z portalu akceptujesz jego politykę prywatności & politykę cookies »